-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το πίσω κάθισμα έχει δυο λεκέδες.
χρώματος
Λευκού...
-
το γάλα από το εγγόνι του παππού είναι εντάξει...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ναι, έχει ανάψει. Σέρβις έκανε πριν από 5000 χλμ, αλλά ήταν πριν από 1 χρόνο και 4 μήνες αυτό, οπότε θα το πάω να το δουν. Στάνταρ θ' αλλάξω λάδια και βλέπουμε.
Το πίσω κάθισμα έχει δυο λεκέδες. Κάποια στιγμή θα πρέπει να το πάω για καθαρισμό με ατμό(?) μήπως και βγαίνουν.Mobil 1 0W-40
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
να πας να βάλεις τα νίκελ στους αεραγωγού ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!ΡΕ hifi τί λέγαμε όλη μέρα;
πήρα το 106 xsi να πάω μέχρι το Σούνιο. Μικρά παιχνίδια στο δρόμο, και πριν τη δεξιά πριν τη τρύπα του καραμανλή παραλίγο να με εμβολίσει από το αντίθετο ρεύμα 206 60αρι ή 75αρι (είδα τα τάσια) που είχε και άτομο ή άτομα στο πίσω κάθισμα.
το αμάξι κάθετα στο ρεύμα του κοιτώντας προς το δικό μας, με την τρελλή κλίση που έχουν οι βάρκες και ακριβώς όταν αποφορτίζονται και είναι έτοιμα ο κώλος να πάει από την άλλη. Σε μια τέτοια φάση παλιά το σουιφτ με είχε πετάξει πάνω στο τζάμι του οδηγού ! Ευτυχώς που έκανε full ανάποδο, οπότε του γύρισε από την άλλη, περνώντας το πίσω μέρος του 206 ξυστά από την πόρτα μου (είχα τραβηχτεί δεξιά εγώ αλλά κάπου ήταν και ένα παπί δίπλα μου). Αυτό έγινε άλλες δυο φορές από ότι μου είπε η συνοδηγός μου, που γύρισε να τον δει,και τελικά σταμάτησε με τη μούρη στο βουνό.
καλός ήταν 4 πλήρη ανάποδα ο τύπος, ειδικά το πρώτο που έσωσε εμένα Βέβαια, ετεροχρονισμένα (υπερδιορθώσεις) ως προς την κίνηση του αυτοκινήτου αφού και οι κλίσεις-μεταφορά βάρους δεν βοηθάνε .Τι λέγαμε; Τι σε κάνει να πιστεύεις, ότι ο ίδιος οδηγός με Ibiza, δεν θα ήταν τώρα στην...πόρτα του XSi σου;
Ενα μαλακό αυτοκίνητο θα γείρει στην στροφή προειδοποιώντας ταυτόχρονα τον οδηγό. Βέβαια, στο άφημα του γκαζιού, θα είναι πιο εύκολο να εμφανίσει υπερστροφή, λόγω μεταφοράς βαρών.
Ενα σκληρό, 'τραπεζωμένο' και χαμηλωμένο, το πιθανότερο είναι να φύγει πιο βίαια και υποστρέφοντας. Το Ibiza, κάπως έτσι θα έφευγε νομίζω...
Δεν διαφωνώ πως στις βασικές εκδόσεις, το 206 ήταν για ήρεμες τσάρκες, αφού είχε πολύ μαλακές ρυθμίσεις , έλλειψη αντιστρεπτικών κλπ κλπ. Αλλά το 1.2 Ibiza, είναι τόσο καλύτερο και μαμεί δηλαδή;
Τέσπα, ο καθένας έχει μια άποψη, ανάλογα πως επιθυμεί το αυτοκίνητό του. Το ότι τόσος κόσμος έχει 206 επειδή γουστάρει να στρίβει, ενώ το Ibiza έχει ακόμη περισσότερους ευθειάκηδες, νομίζω είναι μια μικρή ένδειξη του τι μπορούν να κάνουν τα δύο αυτοκίνητα.
Αλλά είναι άδικο να παίρνουμε σαν βάση της κουβέντας συγκεκριμένες εκδόσεις: αν συγκρίνουμε το 206 1.1 με το Cupra πχ ! Ας μιλήσουμε για τις συγκεκριμένες εκδόσεις που είπα για το 206, μιας και δεν προτείνω κάποια άλλη: μόνο τις XSi και GTi. Σ'αυτές, ΣΙΓΟΥΡΑ, θέμα βάρκας δεν τίθεται!Κι αυτές είναι στην ίδια τιμή με την αντίστοιχου εξοπλισμού έκδοση του Ibiza με τα 100 άλογα.
-
Και το ιμπιζα υπερστρεφει, οταν αφησεις το γκαζι στη στροφη.Το τραπεζωμενο Ibiza που το ειδες?
Μιλοντας ειδικα για το κατοσταρι με τη sport αναρτηση ,ειναι και σχετικα ανετο και κραταει.Σε καμια περιπτωση δεν ειναι σκληρο και σε καμια περιπτωση δε φευγει βιαια.Το εχεις οδηγησει?
Υπαρχει και το TCS σε περιπτωση που το παρακανεις. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Και το ιμπιζα υπερστρεφει, οταν αφησεις το γκαζι στη στροφη.Το τραπεζωμενο Ibiza που το ειδες?
Μιλοντας ειδικα για το κατοσταρι με τη sport αναρτηση ,ειναι και σχετικα ανετο και κραταει.Σε καμια περιπτωση δεν ειναι σκληρο και σε καμια περιπτωση δε φευγει βιαια.Το εχεις οδηγησει?
Υπαρχει και το TCS σε περιπτωση που το παρακανεις.Oxι, δεν έχω οδηγήσει το Sport, το κανονικό 100αρι δοκίμασα σε ένα test drive.
Το τραπεζωμένο το είπα μισο-αστεία, μην αρπάζεσαι!
Όλα τ'αυτοκίνητα υπερστρέφουν, αναλόγως χειρισμών, απλά το 206 θα το κάνει πιο έντονα, λόγω πίσω ανάρτησης. Δεν βγάζω το Ibiza σκάρτο αν κατάλαβες, απλά ...υπερασπίζομαι το 206! -
Δεν αρπαζομαι σε καμια περιπτωση Απλα κουβεντα κανουμε.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν αρπαζομαι σε καμια περιπτωση Απλα κουβεντα κανουμε.Ε ναι, πάλι μισο-αστεία το είπα!
-
Μα δεν ειπα οτι κανεις κρυα αστεια.
-
Αντε μπρε! Την δροσιά τους να χουμε!
-
Άντε με μια καλή κοπέλα aserf. Και καλούς απογόνους!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Άντε με μια καλή κοπέλα aserf. Και καλούς απογόνους!Τώρα δυστυχώς δεν το βλέπω να πραγματοποιείται το 1ο, πιο πιθανό είναι το 2ο Στρατός γαρ... Δυστυχώς για εμάς τους κοινούς θνητούς δε νομίζω να παιχτούν σκηνικά τύπου λούφας και απαλλαγής
-
Μεγειά και μην τους ακούς.
Και εμένα μου αρέσει ο κώλος του.
Καλή θητεία. Εκανες πολύ καλά που το πήρες τώρα, να μην εμπιστεύεσαι τη ζωή σου στα χέρια του κάθε άλλου γκαζάκια φαντάρου. -
Ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς στον Πύργο ήρθα με ομαδικό φύλλο πορείας και έτσι το αμάξι έμεινε στην Αθήνα. Τουλάχιστον το κέντρο είναι σχετικά κοντά στο στρατόπεδο και ο καιρός δεν έχει χαλάσει πολύ ακόμα, οπότε υπάρχει και το πεζό-δύο
-
Σήμερα για 1η φορά αξιοποίησα τον 'κώλο' του Cοrdoba και ένοιωσα μεγαλύτερη ικανοποίηση που επέλεξα το Cordoba και όχι το Ibiza
Ήρθα μαζί με άλλους 4 φαντάρους με άδεια στην Αθήνα και καταφέραμε και χωρέσαμε όλες τις αποσκευές μας στο πορτ-μπαγκάζ χωρίς καθόλου δυσκολία
Cordoba εγγύηση ... αν και ακόμα δε θα έλεγα ότι ξέρω που τελειώνει ο κώλος στο παρκάρισμα...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τα Honda, Toyota, Nissan είναι τα πιο πιθανά να βγουν αξιόπιστα σίγουρα.
Το Ibiza πριν το 2004 έχει πολλά προβλήματα, από εκεί και μετά βελτιώθηκε αρκετά. Τα τελευταία είναι πολύ αξιόπιστα αλλά είναι και λίγο πού θα πέσεις με το Ibiza καθώς κάποια έχουν σκιστεί να χαλάνε τα πάντα πάνω τους ενώ άλλα δεν έχουν κάνει κιχ για 60.000χλμ.Focus I 1.6 αξίζει να κοιτάξω;
Φυσικά Αν βρεις ένα καλό μτχ Focus, είναι κλάσσεις καλύτερο στο δρόμο από όλα τα άλλα κι ας μην είναι απ τα πιο γρήγορα.
Φιλε μου γενικά όλα εξαρτώνται από εσύ τι ζητάς. Αν ζητάς άνεση στα ταξίδια κρατήματα και design πάρε Γαλλικό, μακράν τα καλυτέρα και με διάφορα.
Αν θέλεις ποιότητα και περισσότερη αξιοπιστία πάρε γερμανικό η Ιαπωνικό .Βέβαια η αξιοπιστία εξαρτάτε και από την χρήση του προκάτοχου. Εγώ έχω Citroen zx, από το 1995 και δεν ξέρω τι σημαίνει ζημιά.Παντός η λύση ενός Focus η ενός xsara στα 1.6 μοιάζει μια καλή επιλογή. Αλλά θέλει ψάξιμο.
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
... Αλλά θέλει ψάξιμο.Ακριβώς αυτό. Εμπειρικά απο αναζήτηση κάποτε μεταχειρισμένου αυτό που είδα ... με τρόμαξε.
Πχ. Το ιαπωνικό και αξιόπιστο Civic (γενικά) αλλά το συγκεκριμένο που έβλεπα είχε πέσει σε γκρεμό και όλα εκτός απο το τιμόνι του ήταν ανταλλακτικά.
Οπότε γενικά όλα είναι καλά και το καθένα απο πλευρά προέλευσης θα καλύψει κάποιες αναγκες αλλά θέλει ψάξιμο το συγκεκριμένο που θα δεις τι ιστορικό και τι χρήση είχε.
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €