Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 120
    • 121
    • 90 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    33842
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Ο χρήστης cmaniac έγραψε:
      Για καποιον που σκεφτεται λοιπον το αυτοκινητο (120 Hp) για αγορα αλλα κ να το εχει στην κατοχη του για πανω απο 6 χρονια ποια η αποψη σας?? Θα επιλεγατε turbo (αξιοπιστια) ή καλυτερα να στραφω σε ατμοσφαιρικους κινητηρες??

      Δεν παθαίνει τπτ το σύγχρονο turbo. Εδώ Punto turbo 10ετίας και κυκλοφορούν ακόμα, δεν θα αντέξει 6 χρονάκια ο νέος κινητήρας που ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα πάντα; Αρκεί να το σέβεσαι λίγο (μέχρι να φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας η μηχανή να μην πατάς τέρμα γκάζι, να μην μένεις κοντά στην τελική ταχύτητα για πολλή ώρα και να το αφήνεις στο ρελαντί μισό λεπτό πριν το σβήσεις). Μην το φοβάσαι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntofato last edited by

        Όλα τα τουρμπάκια παθαίνουν. Να περιμένεις μετά τα 100000χλμ για βενζινοκίνητο να έχει ραγισματάκια και να θέλει συντήρηση. Το βγάζεις, το πας στον τουρμπινά και είναι εντάξει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Ο χρήστης cmaniac έγραψε:
          Γεια σας

          Θα ηθελα την γνωμη σας για την καταναλωση του 120.Ειναι αληθεια οτι ποναει πολλυ??
          Κατι για 12lt εχω ακουσει.
          το σκεφτομαι σοβαρα το αμαξακι αλλα με προβληματιζει η καταναλωση (κ λιγο η ποιοτητα,αν εχει τριγμους δλδ στο εσωτερικο) Λευκο Dynamic 3π το σκεφτομαι....

          http://fabiatou.com/2008/02/grande-punto-14-t-j-5d.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gilles_27 last edited by

            Παίδες τα φώτα σας pls.... Η πανοραμική ηλιοροφη στο GP ξέρουμε αν και κατά πόσον επηρεάζει την ακαμψία του πλαισίου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              autodelta last edited by

              Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
              Παίδες τα φώτα σας pls.... Η πανοραμική ηλιοροφη στο GP ξέρουμε αν και κατά πόσον επηρεάζει την ακαμψία του πλαισίου?

              Καθόλου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                ftskamins last edited by

                καθολου αλλα μετατοπιζει το κεντρο βαρους του αυτοκινητου και αυξανει το συνολικο βαρος κατα 30 κιλα(νομιζω) την στιγμη που ο αυτοματος κλιματισμος αυξανει το βαρος κατα 50 κιλα!
                Μικρο το κακο για την ομορφια που προσφερει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο αυτόματος κλιματισμός να αυξάνει το βάρος κατά 50 κιλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο αυτόματος κλιματισμός να αυξάνει το βάρος κατά 50 κιλά.

                    50 κιλα δεν ειναι ουτε του σπιτιου μου μαζι με την εξωτερικη μοναδα, που ειναι inverter και 18000btu...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      To θέμα δεν είναι αυτό... Στον αυτόματο, οι διαφορές δεν είναι τόσο τραγικές: αισθητήρας καμπίνας, 2-3 μοτεράκια για τα διάφορα κλαπέτα, άντε μερικοί αισθητήρες ακόμα (ηλιοφάνειας κτλ). 50 κιλά είναι του ματς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Ξερει κανεις την ταχυτητα/1000 στροφες ανα λεπτο για καθε σχεση του κιβωτιου του Grande Punto 1.4 95 16v(εχει 6αρι σασμαν)?Ψαχνω στο internet και δεν βρισκω τπτ...Μου σπαει τα νευρα που η Fiat δεν τα γραφει αυτα στα manual

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                          Ξερει κανεις την ταχυτητα/1000 στροφες ανα λεπτο για καθε σχεση του κιβωτιου του Grande Punto 1.4 95 16v(εχει 6αρι σασμαν)?Ψαχνω στο internet και δεν βρισκω τπτ...Μου σπαει τα νευρα που η Fiat δεν τα γραφει αυτα στα manual

                          Σε κανένα manual δε γράφονται αυτά. Έχουμε και λέμε (πρώτη στήλη με λάστιχα 185/65R15, δεύτερη με 205/45R17):

                          I: 7,8/7,7
                          II: 12,8/12,7
                          III: 18,6/18,5
                          IV: 24,6/24,4
                          V: 30,0/29,7
                          VI: 36,0/35,7

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            Ευχαριστω Krusenstern αλλα να σε ρωτησω κατι γιατι με το 205/45R17 βγαινουν μικροτερες ταχυτητες?
                            Το 205/45R17 εχει συνολικα μικροτερη ακτινα απο το 185/65R15?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                              Ευχαριστω Krusenstern αλλα να σε ρωτησω κατι γιατι με το 205/45R17 βγαινουν μικροτερες ταχυτητες?
                              Το 205/45R17 εχει συνολικα μικροτερη ακτινα απο το 185/65R15?

                              Ναι. Το 17άρι έχει 626,3 χλστ. διάμετρο και το 15άρι 631,6 χλστ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Επαναλαμβανομενη συμπτωση, πάυει να ειναι σύμπτωση (;)
                                Μέσα σε 1 εβδομαδα είχαμε σε 5 Grande Punto να αναβει το λαμπάκι του αεροσακου και στα μισα απο αυτα να μην παιζει ούτε η κόρνα.
                                Αλαχθηκε όλο το εξάρτημα με τους μοχλους - φλας φώτα κλπ στα πλαισια της εγγυησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harskouf last edited by

                                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                  Επαναλαμβανομενη συμπτωση, πάυει να ειναι σύμπτωση (;)
                                  Μέσα σε 1 εβδομαδα είχαμε σε 5 Grande Punto να αναβει το λαμπάκι του αεροσακου και στα μισα απο αυτα να μην παιζει ούτε η κόρνα.
                                  Αλαχθηκε όλο το εξάρτημα με τους μοχλους - φλας φώτα κλπ στα πλαισια της εγγυησης.

                                  Η κόρνα και σε εμένα για να την πατήσεις πρέπει να πιέσεις πολύ. Και το σύστημα με τους μοχλούς πολλές φορές όταν στρίβω το τιμόνι, κάνει λες και τρίβονται καλώδια μέσα. Είναι σημάδι αυτό ότι σε λίγο θα έχω τα ίδια συμπτώματα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gilles_27 last edited by

                                    Για δείτε και αυτό σχετικά...
                                    http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... id=1218537

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikospva last edited by

                                      Σήμερα το απόγευμα το παράθυρο του οδηγού μου έμεινε στο χέρι.Παρότι είχα παραγγείλει γρύλο εδώ και ένα μήνα δεν το προλάβαμε.Απ'ότι έχω καταλάβει πρέπει να έχει βγεί ελλατωματική η παρτίδα.Και ελπίζω να μην μου βάλουν απο τα ίδια .Σημειωτέον,το αμάξι είναι 7 μηνών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skoupas last edited by

                                        Αυτοί οι γρύλλοι στα punto είναι λίγο προβληματικοί. Εμένα στο προηγούμενο punto που είχα, τα μόνα προβλήματα που είχα ήταν με τα δύο παράθυρα από γρύλλο. Αλλά αφού είσαι στην εγγύηση κανένα πρόβλημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Tι ακριβως ειναι ο γρυλλος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Ο μηχανισμος που ανεβαζει-κατεβαζει τα παραθυρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 90 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr