-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Πέτυχες ακριβώς τον έμπορο. Περίπου η ίδια δικαιολογία, 'για να είναι καλυμμένοι'. Μακάρι να πάμε στο 4ομηνο, από αρχές Νοεμβρίου θα κάνουμε βόλτες.Ε καλά, ήμουν σίγουρος! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, νομίζω κι εγώ ότι ο Νοέμβρης θα είναι ο μήνας μας. Άντε να δούμε...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το fuel cut off δουλεύει μέχρι κάποιες στροφές συνήθως κάπου κάτω από τις 2000 και γύρω στις 1500 ψεκάζεται μια μικρή ποσότητα καυσίμου για να μην σβήσει το μοτέρ.Δεν έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο εγκέφαλος παρατηρεί διαρκώς την κατάσταση και αν κρίνει οτι χρειάζεται καύσιμο τότε δίνει. Αν ο συνδυασμός, της κλίσης της κατηφόρας με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, το επιτρέπει τότε ακόμα και στις 1000σαλ μπορούμε να έχουμε fuel cut-off.
Χαίρομαι πάντως που συμφωνούμε όλοι σε ένα τέτοιο απλό ζήτημα. Σε ένα άλλο forum που είμαι μέλος είδα και έπαθα να εξηγήσω ότι συμβαίνει και τελικά δεν τα κατάφερα. Τι link παρέθεσα, πόσο αναλυτικά έγραψα και ξαναέγραψα για να εξηγήσω το 'φαινόμενο'. Το μόνο που κατάφερα τελικά είναι ότι στο τέλος βρέθηκα να θεωρούμε και άσχετος από μερικούς. Τελικά η βλακεία είναι ανίκητη όπως λέτε μερικοί.
-
το έχω περάσει και εγώ αυτό. Το βασικότερο είναι ότι δεν καταλάβαιναν την φυσική του θέματος. 'μα πως δουλεύει χωρίς καύσιμο το μοτέρ'. Τι ενέργειες, τι συστήματα, τίποτα... τελικά τouς άφησα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το fuel cut off δουλεύει μέχρι κάποιες στροφές συνήθως κάπου κάτω από τις 2000 και γύρω στις 1500 ψεκάζεται μια μικρή ποσότητα καυσίμου για να μην σβήσει το μοτέρ.
Δεν έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο εγκέφαλος παρατηρεί διαρκώς την κατάσταση και αν κρίνει οτι χρειάζεται καύσιμο τότε δίνει. Αν ο συνδυασμός, της κλίσης της κατηφόρας με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, το επιτρέπει τότε ακόμα και στις 1000σαλ μπορούμε να έχουμε fuel cut-off.
Ανάλογα με το αμάξι. Στο δικό μου όταν οι συνθήκες (θερμοκρασία κλπ) είναι σωστές και πάρω το πόδι μου από το γκάζι, κόβει το καύσιμο αν έχει πάνω από 1500 σαλ. Αν είναι κάτω από 1500 σαλ και αρχίσει να επιταχύνει (το παίρνει η κατηφόρα) χωρίς να ακουμπήσω το γκάζι, θα δίνει καύσιμο μέχρι τις 3000 σαλ.
Το δεύτερο το κάνει για να μην ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές γύρω από το 1500 καθώς κατεβαίνεις μια κατηφόρα (χωρίς γκάζι) καθώς κόβει/δίνει συνέχεια καύσιμο - δυστυχώς όμως το κάνει (και μάλιστα έντονα) όταν έχω το αρκουδίσιον αναμμένο.
-
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η τουρμπινα μας αφησε χρονους....ειχα κανει και ποστ σε κεινο το θρεντ αλλα πατησε εξαφανιζολ... μου χε φανει πολυ κουφο να αχρηστευτει η τουρμπινα τοσο νωρις...
λογικα θα υπαρχει καποια διαθεσιμη, ελπιζω δηλαδη γιατι με αυτα που βλεπω δεν ειμαι και σιγουρος...
εντυπωσιακο παντως...ανευ πειραγματος σπασιμο...θα αρχισω να λεω ακομα πιο καλα λογια για τον 20vt...
-
Eίμαστε σίγουροι ότι έσπασε, και ότι δεν ξεκούμπωσε κάτι πχ;
-
Σιγουροι.
Γυρνουσαμε Θεσσαλονικη, και σε καποια προσπεραση το αμαξι δεν ακουγε στο πατημα του γκαζιου. Δεξι φλας και σταματησαμε. Αλαρμ, τριγωνο κτλ. Σβηνουμε τον κινητηρα και αντιλαμβανομαστε εντονη μυρωδια καμμενου λαδιου. Το αφηνουμε λιγο να κρυωσει...
Ξαναβαζουμε μπρος μετα απο 10'. Ακουγεται εντονος θορυβος απο την μηχανη (σαν μεταλικα μερη να ερχονται σε επαφη περιστρεφομενα) και απο την εξατμιση βγαινουν ασπροι πυκνοι καπνοι...Το πηγαμε σε γνωστη αντιπροσωπεια στο Φοινικα. Με οδικη βοηθεια φυσικα...
Την επομενη μερα μας τηλεφωνησαν για να ενημερωσουν πως το ανταλλακτικο (η τουρμπινα δηλαδη) εχει ηδη παραγγελθει...Κριμα. Οι εντυπωσεις που μου ειχε αφησει μεχρι τοτε το αμαξι ηταν οι καλυτερες...
-
E εντάξει, σε τόσες χιλιάδες που έχουν πουληθεί, κάποιο θα χαλάσει, κάποιο θα εμφανίσει πρόβλημα. Αν δεν το ξανακάνει ή δεν κάνει κάτι άλλο, δεν υπάρχει λόγος να...πάψει να σου αρέσει!
Shit happens! -
Kαλα εννοειται... Δεν εχω τετοιο κολλημα ,αλλα ειναι λογικο νομιζω να σε στεναχωρει λιγο καποιο αναλογο περιστατικο...
-
Φυσικά σε στεναχωρεί κάτι τέτοιο, φαντάζεσαι να γινόταν μετά την εγγύηση; €€€€
Όσο περισσότερα πράγματα έχει το αμάξι τόσα μπορούν να χαλάσουν - δυστυχώς.
-
Καλά ξεμπερδέματα! Σε πολύ ανύποπτο χρόνο όμως έγινε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eίμαστε σίγουροι ότι έσπασε, και ότι δεν ξεκούμπωσε κάτι πχ;Ασπρος καπνος = κακο σημαδι
Τουλαχιστον θα μπει στην εγγυηση, κατι ειναι και αυτο
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Eίμαστε σίγουροι ότι έσπασε, και ότι δεν ξεκούμπωσε κάτι πχ;
Ασπρος καπνος = κακο σημαδι
Τουλαχιστον θα μπει στην εγγυηση, κατι ειναι και αυτο
του παράγγειλαν τουρμπίνα λέμε (ακόμα πιο κακό σημάδι)
-
Ναι βρε το διαβασα, γενικα το ειπα οτι ασπρος καπνος = κακο σημαδι
-
Υπαρχει μια περιπτωση την Τριτη να ειναι ετοιμο... Θα δουμε.
Ο ασπρος καπνος λογικα ειναι καποια ποσοτητα λαδιου που εμεινε στη (ζεστη) τουρμπινα...
Το αμαξι μεχρι τα 12.000χλμ ειχε 'καταναλωσει' 750ml λαδακι και πριν το ταξιδι επεσε συμπληρωμα.
Μετα το συμβαν δεν ειχε απωλεια... -
φίλος μου με περσινό TSI 140 από χτες στο safe mode
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
φίλος μου με περσινό TSI 140 από χτες στο safe modeRestart και στην εκκινηση να κρατήσει πατημένο το F8 και να επιλέξει Κανονική Εκκίνηση... μαλλον θα πάρει μπροστά, αλλιώς θα είναι κανας driver που χτυπαει....
- sorry ρε rafi... δεν αντεξα, οταν ειδα το 'safe mode'
Τώρα, αν δεχτουμε πως ο εγκαθετος Ιταλοφιλος Punton_747 ειπε την αλήθεια , εεε αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν σημαινει τιποτα απολύτως εκτος ποια και αμα αρχισουν να ακουγόνται περισσοτερα περιστατικα οποτε και αρχίσουμε να σκεφτόμαστε διάφορα... Ρε Saxon... μηπως ο φίλος σου το 'επινε' το αμαξι η ηταν νορμαλ χρηστης?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τώρα, αν δεχτουμε πως ο εγκαθετος Ιταλοφιλος Punton_747 ειπε την αλήθεια , εεε αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν σημαινει τιποτα απολύτως εκτος ποια και αμα αρχισουν να ακουγόνται περισσοτερα περιστατικα οποτε και αρχίσουμε να σκεφτόμαστε διάφορα... Ρε Saxon... μηπως ο φίλος σου το 'επινε' το αμαξι η ηταν νορμαλ χρηστης?
Ε ενταξει, ειπαμε ιταλοφιλος αλλα μην το παρακανουμε...
Το αμαξι το οδηγησα εγω στο μεγαλυτερο μερος της διαδρομης και προς Αθηνα αλλα και στην επιστροφη.(οι αλλοι ειχαν πεσει για υπνο... )
Οπου οι συνθηκες το επετρεπαν, η ταχυτητα κυμαινοταν στα 160-170χλμ περιπου, χωρις να ζοριζεται το αμαξι. (Το DSG σε θεση D, επελεγε μονο του 6η σχεδον κατευθειαν και κρατουσε τις στροφες χαμηλα, 3500-4500, με το μπαρομετρο να τερματιζει στιγμιαια μονο κατα την επιταχυνση, οπου και εριχνε κανα δυο σχεσεις οποτε χρειαζοταν)
Σε καποιες περιπτωσεις,η ταχυτητα ανεβαινε προοδευτικα ως και 210χλμ για μερικα δευτερολεπτα, ενω σε καποια επικινδυνα-επιφοβα σημεια της διαδρομης, επεφτε ως και 80-90χλμ...
Στην ουσια η τουρμπινα λειτουργουσε 100% μονο στις προσπερασεις...
Ζεσταμα - κρυωμα, γινοταν και γινεται παντα, ενω προηγηθηκε 'ρονταρισμα' συμφωνα με τον κατασκευαστη για 5000χλμ... (τωρα το αμαξι εχει 12.000χλμ)Γενικα, δεν νομιζω πως ζορισαμε-ηπιαμε το αμαξι...
Και το περιεργο ηταν οτι η ολη φαση εγινε απροειδοποιητα και ξαφνικα, χωρις να εχουμε καποια ενδειξη οτι κατι παει στραβα, χωρις να ακουσουμε καποιον περιεργο ηχο κτλ... -
το μονο που με ανησυχει ειναι το ρονταρισμα εως τα 5.000...
αδικαιολογητη ζημια παντως...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)