Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    196
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Θα το χτυπήσω αν ο έλεγχος βγει ΟΚ

      Στο δρόμο πρέπει να πατάει καλύτερα από την Corolla, σίγουρα πάντως σου δίνει καλύτερη αίσθηση. Το τιμόνι της Corolla είναι κάπως ψεύτικο, ενώ παίρνει και μεγάλες κλίσεις. Το Cordoba απ' την άλλη έχει πιο σφιχτή ανάρτηση και λίγο καλύτερο τιμόνι (αν είναι τα ίδια με του Ibiza). Παράλληλα, η Corolla φοράει λάστιχα 195/60-15, ενώ το Cordoba 205/45-16. Θα τα ακουμπάω στις αλλαγές...
      Ναι, είναι η ακριβή έκδοση με το ASR.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης aserf έγραψε:
        Θα το χτυπήσω αν ο έλεγχος βγει ΟΚ

        Στο δρόμο πρέπει να πατάει καλύτερα από την Corolla, σίγουρα πάντως σου δίνει καλύτερη αίσθηση. Το τιμόνι της Corolla είναι κάπως ψεύτικο, ενώ παίρνει και μεγάλες κλίσεις. Το Cordoba απ' την άλλη έχει πιο σφιχτή ανάρτηση και λίγο καλύτερο τιμόνι (αν είναι τα ίδια με του Ibiza). Παράλληλα, η Corolla φοράει λάστιχα 195/60-15, ενώ το Cordoba 205/45-16. Θα τα ακουμπάω στις αλλαγές...
        Ναι, είναι η ακριβή έκδοση με το ASR.

        Το Corolla υποθέτω γνωρίζεις καλά τι ποσότητα - ποιότητα είναι, εφόσον οδηγεί ο πατέρας σου ένα τέτοιο.
        Το Σέατ να το πας βόλτα, φυσικά, & να το ψειρίσεις πολύ πριν το πάρεις. Γενικά, τα Ibiza - Cordoba αυτής της γενιάς είναι αρκετά σφιχτά (όπως & το στέισιον Fabia μου, & μάλιστα πιο σφιχτό από το χάτσμπακ, λόγω 3ου όγκου & αυξημένου βάρους πίσω), κάτι που είναι θετικό για την οδική συμπεριφορά, η οποία είναι πολύ καλή.
        Το συγκεκριμένο Cordoba 205/45-16 φοράει; Χμμμ... Νόμιζα πως είχε τα στάνταρ 195/50-15. Αυτό θα είναι λίγο πρόβλημα, αφού θα υποφέρει στους καρόδρομους με το προφίλ αυτό, θα σου κοπανάει λίγο παραπάνω (& αυτό συνεπάγεται ζόρι στο αμάξωμα & στην ανάρτηση, & τριγμούς μελλοντικά), παραείναι φαρδύ για 101 ίππους & 1400cc, ενώ πρέπει να είναι & ψιλοακριβή ως διάσταση... Βέβαια, θα έχεις όφελος στην πρόσφυση & στα φρένα, από την άλλη. Δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά του αυτοκινήτου (το πολύ - πολύ, βάζεις 15άρες αργότερα, εάν έχεις πρόβλημα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          OK, αφού συμφωνείτε ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ πως η Corolla sedan καταφέρνει να έχει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ κράτημα από ένα ...Cordoba, I really really rest my case!

          Oχι πως δεν σας πιστεύω, εγώ ΔΕΝ την έχω οδηγήσει και το λέτε δύο άτομα, οπότε ειλικρινά σας πιστεύω, αλλά είναι το δίχως άλλο...κατόρθωμα!

          Ευτυχώς που όταν πήραμε την Xsara δεν ήταν ετοιμοπαράδοτη, αφού μπορεί για χάρη της εγγύησης και του...πατρικού του πράγματος (βέβαια μέτρησε πολύ η γνώμη της μητέρας, που έδειξε Xsara ασυζητητί ), μπορεί να είχαμε αγοράσει την 5Θ.

          Όπως και να 'χει, εγώ δεν επιμένω άλλο, πραγματικά νικήθηκα! Καλορίζικο για ακόμη μια φορά και....καλούς απογόνους!

          (μην παρεξηγηθείς ε; )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            aserf last edited by

            Προφανώς και δεν παρεξηγούμαι...

            Από κει και πέρα δε λέω ότι η Corolla στρίβει χειρότερα σε απόλυτα νούμερα, καθώς αυτό μπορεί να αποδειχτεί μόνο με τα κατάλληλα όργανα. Αυτό που λέω είναι ότι η Corolla από το εργοστάσιο είναι πλαδαρή και με πολύ άσκημο τιμόνι και δε σε εμπνέει ΚΑΘΟΛΟΥ να κινηθείς γρήγορα (Αν την αγόραζα λίαν συντόμως θα τοποθετούσα νέα πιο σφιχτά αμορτισέρ). Εγώ τουλάχιστον οδηγώντας την Corolla του πατέρα μου νοιώθω μεγαλύτερη ανασφάλεια απ΄ ότι νοιώθω με το Tipo αν ξεπεραστούν τα 140 χλμ/ώρα, νοιώθεις δηλαδή ότι το τιμόνι δεν έχει επαφή με τους τροχούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              [quote='HighFidelity']OK, αφού συμφωνείτε ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ πως η Corolla sedan καταφέρνει να έχει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ κράτημα από ένα ...Cordoba, I really really rest my case!

              Oχι πως δεν σας πιστεύω, εγώ ΔΕΝ την έχω οδηγήσει και το λέτε δύο άτομα, οπότε ειλικρινά σας πιστεύω, αλλά είναι το δίχως άλλο...κατόρθωμα!

              Ευτυχώς που όταν πήραμε την Xsara δεν ήταν ετοιμοπαράδοτη, αφού μπορεί για χάρη της εγγύησης και του...πατρικού του πράγματος (βέβαια μέτρησε πολύ η γνώμη της μητέρας, που έδειξε Xsara ασυζητητί ), μπορεί να είχαμε αγοράσει την 5Θ.

              Όπως και να 'χει, εγώ δεν επιμένω άλλο, πραγματικά νικήθηκα! Καλορίζικο για ακόμη μια φορά και....καλούς απογόνους!

              (μην παρεξηγηθείς ε; )

              Κανένα πρόβλημα, κάθε άλλο. Η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας ένα αυτοκίνητο διαφέρει από οδηγό σε οδηγό. Δεν είναι όμως & τόσο τραγικές οι διαφορές ανάμεσα σε Cordoba & Corolla (κάποιος άλλος ίσως βρει το Corolla καλύτερο στο δρόμο, δεν αντιλέγω), παρά το γεγονός ότι το ισπανικό είναι μια κατηγορία μικρότερο.

              Άσχετο: Επειδή έγραψες πιο πριν για την ιστορία που αγοράσατε το Xsara & απορρίψατε το Corolla τότε, κάπως αντίστοιχα είχε συμβεί & με εμάς το 2003 που πήραμε το Σκόντα (& ούτε εμείς το μετανιώσαμε, ήταν & παραμένει ιδανικό για τις ανάγκες που είχαμε/έχουμε). Το Corolla απερρίφθη επειδή ξεπερνούσε ένα συγκεκριμένο budget που είχαμε θέσει τότε (& μιλάμε για την απλούστερη 5θ έκδοση, ενώ με λιγότερα χρήματα καταλήξαμε στο πιο πλούσια εξοπλισμένο & ακριβότερο Fabia υπήρχε τότε).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
                Το συγκεκριμένο Cordoba 205/45-16 φοράει; Χμμμ... Νόμιζα πως είχε τα στάνταρ 195/50-15. Αυτό θα είναι λίγο πρόβλημα, αφού θα υποφέρει στους καρόδρομους με το προφίλ αυτό, θα σου κοπανάει λίγο παραπάνω (& αυτό συνεπάγεται ζόρι στο αμάξωμα & στην ανάρτηση, & τριγμούς μελλοντικά), παραείναι φαρδύ για 101 ίππους & 1400cc, ενώ πρέπει να είναι & ψιλοακριβή ως διάσταση... Βέβαια, θα έχεις όφελος στην πρόσφυση & στα φρένα, από την άλλη. Δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά του αυτοκινήτου (το πολύ - πολύ, βάζεις 15άρες αργότερα, εάν έχεις πρόβλημα).

                Στο Cordoba υπάρχουν τρεις εκδόσεις, οι Senso, Signo και Sport. Στο Signo αν δεν κάνω λάθος η στάνταρ διάσταση ελαστικών είναι 195/55-15 και όχι 195/50-15 Στη Sport όμως η στάνταρ διάσταση είναι η 205/45-16.
                Προφανώς και δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Δε θα με πείραζε να φόραγε τις 15άρες, έτσι όμως θα έχει καλύτερη πρόσφυση και φρένα που είναι συν. Τις λακκούβες πάντα τις πρόσεχα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                  Στο Cordoba υπάρχουν τρεις εκδόσεις, οι Senso, Signo και Sport. Στο Signo αν δεν κάνω λάθος η στάνταρ διάσταση ελαστικών είναι 195/55-15 και όχι 195/50-15 Στη Sport όμως η στάνταρ διάσταση είναι η 205/45-16.
                  Προφανώς και δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Δε θα με πείραζε να φόραγε τις 15άρες, έτσι όμως θα έχει καλύτερη πρόσφυση και φρένα που είναι συν. Τις λακκούβες πάντα τις πρόσεχα...

                  Δίκιο έχεις, είναι η Sport έκδοση με τα 205/45-16, τα σπορ καθίσματα & την πιο σφιχτή ανάρτηση, κατά τη Σέατ. Σημερινή τιμή καταλόγου (για καινούριο) 13.400 €.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης aserf έγραψε:
                    Προφανώς και δεν παρεξηγούμαι...

                    Από κει και πέρα δε λέω ότι η Corolla στρίβει χειρότερα σε απόλυτα νούμερα, καθώς αυτό μπορεί να αποδειχτεί μόνο με τα κατάλληλα όργανα. Αυτό που λέω είναι ότι η Corolla από το εργοστάσιο είναι πλαδαρή και με πολύ άσκημο τιμόνι και δε σε εμπνέει ΚΑΘΟΛΟΥ να κινηθείς γρήγορα (Αν την αγόραζα λίαν συντόμως θα τοποθετούσα νέα πιο σφιχτά αμορτισέρ). Εγώ τουλάχιστον οδηγώντας την Corolla του πατέρα μου νοιώθω μεγαλύτερη ανασφάλεια απ΄ ότι νοιώθω με το Tipo αν ξεπεραστούν τα 140 χλμ/ώρα, νοιώθεις δηλαδή ότι το τιμόνι δεν έχει επαφή με τους τροχούς.

                    +1 .... τι έγινε όλοι οι πατεράδες έχουν corolla !!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      v-silis last edited by

                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                      +1 .... τι έγινε όλοι οι πατεράδες έχουν corolla !!!!

                      ΟΧΙ!!

                      όλος ο κόσμος οδηγάει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                        +1 .... τι έγινε όλοι οι πατεράδες έχουν corolla !!!!

                        ΟΧΙ!!

                        όλος ο κόσμος οδηγάει

                        μακρια απο μας απο τουτο το πικρο ποτηρι...

                        αν και σε σχεση με το κορντομπα θα παιρνα κορολα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                          +1 .... τι έγινε όλοι οι πατεράδες έχουν corolla !!!!

                          ΟΧΙ!!

                          όλος ο κόσμος οδηγάει

                          μικρός πατερούλης κι εσύ;

                          ΨΗΛΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ....αυτό λογικά χτυπάς ε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Kάνε EDIT τώρα! ΤΩΡΑ!
                            Σόρυ, αλλά πραγματικά δεν βλέπεται ο ...εχμμ...πισινός του!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              v-silis last edited by

                              ελπίζω aserf αύριο να το κλείσεις το cordoba μπας κ ηρεμήσουν μερικοί

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Kάνε EDIT τώρα! ΤΩΡΑ!
                                Σόρυ, αλλά πραγματικά δεν βλέπεται ο ...εχμμ...πισινός του!

                                έτσι όπως είναι το προτιμώ από την κορόλα σεντάν πάντως. Ωραία ζάντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης v@silis έγραψε:
                                  ελπίζω aserf αύριο να το κλείσεις το cordoba μπας κ ηρεμήσουν μερικοί

                                  Εγώ νομίζω πως αυτό το φόρουμ πάει κατά διαβόλου... Μετά από φορουμίτη με ροζ Corolla , θ'αποκτήσουμε και άγαμο 20άρη με Cordoba!

                                  Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;

                                  Ώρα είναι να πουλήσω το Υ και να πάρω κάνα 'βελτιωμένο' Tigra ή Skoda!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jim-78 last edited by

                                    Το κορντομπα το εχει φιλος(το προηγουμενο) και ειναι υπερευχαριστημενος,δεν του εχει βγαλει το παραμικρο.Σιγουρα ειναι ετη φωτος ανωτερο απο το τιπο που εχεις,και με καλο εξοπλισμο.Καλοριζικο λοιπον αν το επιλεξεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      v-silis last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                      Ώρα είναι να πουλήσω το Υ και να πάρω κάνα 'βελτιωμένο' Tigra ή Skoda!

                                      που είναι το κακό;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                                        Ώρα είναι να πουλήσω το Υ και να πάρω κάνα 'βελτιωμένο' Tigra ή Skoda!

                                        που είναι το κακό;;

                                        E βέβαια, αν έχεις Corolla ροζ, τίποτε δεν μπορεί να σε χαλάσει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Διαβαζα και διαβαζα και διαβαζα ωσπου εφτασα στην σελιδα 6 προς το τελος,ειδα μια φωτογραφια και ανακατευτηκα(μη με ρωτησετε ποιος εκανε το ποστ,δεν ξαναγυρναω πισω.. ) Φυσικα ο hf ειχε δικιο στην συγκριση ψορολλας και κορντομπας... Τεσπα,καλοταξιδο αντριου αλλα ρε συ απο φιατ σε σεατ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            Θα καταθέσω κι εγώ τη γνώμη μου, όντας οδηγός μόνο σεντάν αυτοκινήτων:
                                            ΝΑΙ, είναι τρομερά βολικά τα μικρά σεντάν διότι έχουν νορμάλ χώρο για οδηγό και επιβάτες και έχουν τεράστιο χώρο αποσκευών με συνολικά μαζεμένες διαστάσεις ΑΛΛΑ το σεντάν όχημα δε βολεύει καθόλου όταν θέλεις να κουβαλήσεις ογκώδη πράγματα λόγω του περιορισμένου ανοίγματος του πορτμπαγκάζ. Έχω σιχτηρίσει πολλές φορές που ο πατέρας μου δεν προτίμησε το Duna και το Tempra στις Weekend εκδόσεις. Είναι πολύ πιο πρακτικά και αυτό φαίνεται την πρώτη κιόλας φορά που θα θελήσεις να φορτώσεις το αυτοκίνητο.

                                            Τι λέω λοιπόν: καλό και χρυσό το Cordoba, ίσως η καλύτερη λύση από όλα όσα έχεις κοιτάξει αλλά μήπως να κοιτούσες και το Fabia Reflex;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr