-
Ο χρήστης palad21 έγραψε:
αν έχετε κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα περίπου που πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο...Θες να σου κάνω μια λίστα, ή σου φτάνουν μερικά ενδεικτικά;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
αν έχετε κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα περίπου που πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο...
Θες να σου κάνω μια λίστα, ή σου φτάνουν μερικά ενδεικτικά;
τόσο χάλια??
-
Το 1.8 ίσα ίσα την παλεύει με ανταγωνιστές φθηνότερους, ταχύτερους και καλύτερους στο δρόμο. Ναι είναι εντυπωσιακό μέσα έξω, ναι έχει μεγάλη εγγύηση (αλλά με πολλά ψιλά γράμματα), αλλά καλύτερο αυτοκίνητο από τα Bravo, Leon, Golf, Octavia5, 308 κλπ κλπ κλπ κλπ ΔΕΝ είναι με την καμία όμως!
Το 1.4 είναι τόσο αργό που θα κάνεις κόντρες με το ακόμη πιο αργό Focus ή με τα 1200άρια...Δεν έχεις κανένα λόγο να βάλεις το κεφάλι σου σε κίνδυνο σε κάποια προσπέραση, μόνο και μόνο για την 'διαστημική' εμφάνιση. Αν θέλεις τόσο πολύ το Civic, ψάξε για κάποιο μεταχειρισμένο, θα βρεις στα 19Κ και θα είναι στην εγγύηση.
ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ όμως μην πάρεις το 1.4 . & -
-
Είναι 'επικύνδυνα αργό' το Civic?
Το τι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι λίγο σχετικό. Εμένα το civic θα ήταν μία από τις επικρατέστερες επιλογές μου στην κατηγορία αυτή πάντως.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι 'επικύνδυνα αργό' το Civic?Το τι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι λίγο σχετικό. Εμένα το civic θα ήταν μία από τις επικρατέστερες επιλογές μου στην κατηγορία αυτή πάντως.
Οχι, επικίνδυνα αργό δεν υπάρχει αυτοκίνητο. Ολα είναι θέμα συνήθειας: δεν πάει, δεν τρέχεις και τέρμα.
Απλά το 1.4 είναι εντελώς ανούσια επιλογή, γιατί υστερεί παντού σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που μπορείς ν'αγοράσεις σ'αυτά τα λεφτά.
Απλώς αγοράζεις εμφάνιση και μόνο. ΑΝ αυτο είναι το μοναδικό κριτήριο, ΟΚ. Αλλά και πάλι, το βρίσκω κάπως χαζό.Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να συμφωνείς μαζί μου, φαντάσου πως εσύ οδηγείς κάποιο τζιπάκι της Suzuki αν δεν κάνω λάθος, που εγώ το θεωρώ μια ταλαιπωρία σε ρόδες, αλλά εσύ μπορεί να είσαι μαζόχας ή φετιχιστής κι εγώ να είμαι τυφλός που δεν βλέπω τις χάρες του...
Όλα είναι σχετικά...
-
Δεν είναι μόνο εμφάνιση το civic, πιστεύω συνολικά πως είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του αν συνυπολογίσει κανείς όλους τους τομείς.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είναι μόνο εμφάνιση το civic, πιστεύω συνολικά πως είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του αν συνυπολογίσει κανείς όλους τους τομείς.Mιλάμε τώρα για το 1.4;
Για το 1.8, άντε μπορούμε να το συζητήσουμε , αλλά για το 1.4 μάλλον θα πρέπει ν'αφαιρέσουμε τον τομέα μοτέρ-επιδόσεις για να το βάλουμε στα καλύτερα! -
για το 1.4 λέω..αυτό που φοβόμουν ακριβώς κ ήμουν σχεδόν έτοιμος να το πάρω μεταχειρισμένο δεν πολυψήνομαι αν και βρήκα ένα type s με 19000..πάμε για άλλα απ'ότι φαίνεται..
-
Ο χρήστης palad21 έγραψε:
για το 1.4 λέω..αυτό που φοβόμουν ακριβώς κ ήμουν σχεδόν έτοιμος να το πάρω μεταχειρισμένο δεν πολυψήνομαι αν και βρήκα ένα type s με 19000..πάμε για άλλα απ'ότι φαίνεται..Γιατί όχι το Type-S που βρήκες (αν και θεωρώ το 5θυρο καλύτερη αγορά, αφού ακόμη και οι πίσω πόρτες του είναι κρυμμένες...);
Ενός έτους αμάξι είναι, τι να έχει πάθει; Ακόμη και να έχει βγάλει κάτι, πας με τον αριθμό πλαισίου σε μια αντιπροσωπεία και βλέπεις τα πάντα που έχουν καταγραφεί. Όσο για τρακάρισμα, μπορείς να πας σε εξειδικευμένους εκτιμητές, όπου μπορούν να σου πουν αν έχει υποστεί τρακάρισμα ή βαφή κλπ κλπ
Εγώ θα έλεγα να το ξανασκεφτείς αφού σου αρέσει τόσο...
-
Δεν ξέρω... να δώσω τόσα λεφτά κ να πάρω κ μεταχειρισμένο μου ακούγεται κάπως..ακόμα κ αν δεν έχει τίποτα..άλλη αίσθηση το καινούργιο..θα δω λίγο καλύτερα και τον ανταγωνισμό(με μια πρώτη ματιά το 308 μάλλον μου αρέσει πιο πολύ από τα άλλα) κ ελπίζω κάποτε να αποφασίσω..δύσκολο πράγμα η αγορά αυτοκινήτου τελικά οι της honda πάντως είναι βλάκες 1ον)επειδή δεν έχουν 1.6 έκδοση κ 2ον)επειδή η 1.4 έκδοση είναι ψόφια,με αποτέλεσμα να μην υποστηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο το αυτοκίνητό τους..πρόβλημά τους βέβαια..οποιαδήποτε άλλη συμβουλή καλοδεχούμενη
-
Μακρυά από Civic 1.4, το έχω οδηγήσει Είναι που είναι αργό, είναι και 8βάλβιδο και αν πας με μια ελπίδα πάνω από τις 4500 στροφές να δεις λίγο φως... εκεί ψοφάει τελείως μα τελείως Κρίμα δλδ να δώσεις τόσα λεφτά για επιδόσεις επιπέδου Corsa 1.2
Αν θες ατμοσφαιρικό, το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι το Focus 1.6
Διαφορετικά σε τούρμπο έχεις πάμπολες επιλογές (με προτεινόμενη το Golf 122 + DSG και αρκετά καλή το Bravo 150. Για Leon 1.8TSI δεν το συζητάμε καθώς είναι Formula μπροστά στο Civic 1.4) -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μακρυά από Civic 1.4, το έχω οδηγήσει Είναι που είναι αργό, είναι και 8βάλβιδο και αν πας με μια ελπίδα πάνω από τις 4500 στροφές να δεις λίγο φως... εκεί ψοφάει τελείως μα τελείως Κρίμα δλδ να δώσεις τόσα λεφτά για επιδόσεις επιπέδου Corsa 1.2
Αν θες ατμοσφαιρικό, το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι το Focus 1.6
Διαφορετικά σε τούρμπο έχεις πάμπολες επιλογές (με προτεινόμενη το Golf 122 + DSG και αρκετά καλή το Bravo 150. Για Leon 1.8TSI δεν το συζητάμε καθώς είναι Formula μπροστά στο Civic 1.4)Για τον i-DSi λίγος σεβασμός....
http://en.wikipedia.org/wiki/I-DSi
Ο κινητήρας δεν είναι κακός απλά 83 άλογα με 1200+ κιλά δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα.
Δυστυχώς όμως θα συμφωνήσω όσον αφορά τις επιλογές. Αν κάποιος δεν θέλει το 1.8 δεν του συνιστώ το Civic.
-
Αx, ναι, ξέχασα κι εγώ να προειδοποιήσω τον κόσμο, σεβασμός για την Honda εδώ μέσα, αλλιώς θα έχουμε τίποτις πάλι!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αx, ναι, ξέχασα κι εγώ να προειδοποιήσω τον κόσμο, σεβασμός για την Honda εδώ μέσα, αλλιώς θα έχουμε τίποτις πάλι!έχετε κανένα πρόβλημα???? Φτιάξτε ρε έναν κινητήρα πρώτα που να μην καίει λάδι και τα λέμε....
Τόσα χρόνια το Tipo κάθε 6000 χιλιόμετρα και ένα λίτρο από το SM. Σιχτίρ πια με τα χιτώνια σας και τις ανοχές τους.....
Ψιτ μην το παίρνεις προσωπικά αστείο είναι.....
-
Tι αστείο, είναι η ...φρικτή πραγματικότητα!
Πέρα από την πλάκα πάντως, ένα λίτρο κάθε 6Κ είναι πολύ, αλλά όχι τραγικό. Κάτι VAG θεωρούν ΟΚ το 1 λίτρο για 1000 χλμ!Πάντως το δικό μου, αν αλλάζεις πριν τα 10Κ καίει από καθόλου έως ελάχιστα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Tι αστείο, είναι η ...φρικτή πραγματικότητα!
Πέρα από την πλάκα πάντως, ένα λίτρο κάθε 6Κ είναι πολύ, αλλά όχι τραγικό. Κάτι VAG θεωρούν ΟΚ το 1 λίτρο για 1000 χλμ!Πάντως το δικό μου, αν αλλάζεις πριν τα 10Κ καίει από καθόλου έως ελάχιστα.
Σταθερά από τα 48k ως και τα 180k ταχυμέτρου (πρόσθεσε άλλα 40k πραγματικά) το 1.6ie έκαιγε 0.7~1 λίτρα κάθε 6000~8000 χιλιόμετρα. Στην αρχή με είχε θορυβήσει αλλά όπως μου είχαν εξηγήσει ήταν μάλλον φυσιολογικό καθώς για λόγους οικονομίας ο 1.6 είχε λίγο μεγαλύτερη διαδρομή από τον 1.4 με αποτέλεσμα να σήκωνε λάδι το έμβολο στο κατώτερο του σημείο από το κάρτερ. Στο 1.4 FIRE (που πρακτικά ως μπλοκ έζησε ως και τις ημέρες μας, νέος είναι μόνον ο T-JET) κανένα πρόβλημα.
Σοβαρά τώρα σε θέματα κινητήρα. Εκεί που θα γίνει το μπαμ είναι αν η HONDA δεήσει και τοποθετήσει στο Civic τον 1.5 τον 120 αλόγων και τον 2.0 των 156 αλόγων κρατώντας τον 1.8 στα 140 άλογα. Θα έδεινε 3 επιλογές και αναλόγως βαλαντίων θα πορευόταν κάθε πικραμένος. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπει το λόγο να το κάνει και μάλλον είτε θα μείνουμε με το i-DSi είτε θα δούμε τον 1.3 των 100 ίππων. Η HONDA εστιάζει στην Ευρώπη το βάρος της στον i-CDTi (και ποιός να την κατηγορήσει για αυτό) οπότε τα λεφτά για τον 1.6 ή των 1.5 δεν βλέπω να τα ρίχνει για να καλύψει την Ελληνική Αγορά.... Το ίδιο έπαθε και το GP όπου πρακτικά οι κινητήρες βενζίνης μέχρι και τον T-JET ήταν αδιάφοροι το ίδιο παθαίνει και η SEAT με το IBIZA καθώς οι diesel στην Ευρώπη είναι το ζητούμενο.
Υ.Σ. Ο i-DSi είναι προς το τέλος της καρριέρας του. όταν παρουσιάστηκε πραγματικά είχε κάνει πάταγο για το πόσο αποδοτικός ήταν και ταίριαξε κουτί με το ΙΜΑ (που κακά τα ψέματα είναι και ο μόνος λόγος ύπαρξης του). Μετά από 8 χρόνια η τεχνολογία εξελίσεται και οι νέοι κινητήρες είναι απλά καλύτεροι. Το μόνο μειονέκτημα είναι όταν αλλάζεις μπουζί πρέπει να πληρώσεις σαν να έχεις S500 καθώς 8 σπινθηρηστές (και στοιχίζουν οι άτιμοι...). Κατά τα άλλα η καλύτερη του είναι στα 3k ως 4.5k γιατί μετά οι απώλειες είναι σημαντικές (μία βαλβίδα δεν είναι αρκετή...) http://asia.vtec.net/Series/FitJazz/lseries/index.html
-
Ο χρήστης palad21 έγραψε:
γεια σας παιδιά...
σκέφτομαι να αγορ'ασω το 5θυρο civic με το οποίο είμαι ερωτευμένος
αλλά το μπάτζετ φτάνει μέχρι 19000 ευρώ..(actually πιο λίγο αλλά λέω να κάνω την υπέρβαση γι' αυτό το αμάξι)..δηλαδή μπορώ να πάρω μόνο την 1.4 λ βερσιον η οποία βγάζει μόνο 83 άλογα πράγμα που με ξενίζει ιδιαίτερα...θέλω να ρωτήσω σε όσους έχουν το συγκεκριμένο όχημα αν τσουλάει στο δρόμο ή όχι γιατί τα άλογα παραείναι λίγα μου φαίνεται..κ η τιμή αρκετά υψηλή..επίσης θα είναι το πρώτο αμάξι που αγοράζω γενικά κ θέλω να μάθω κατά πόσο θα με ενοχλήσει η ορατότητα προς τα πίσω για την οποία γίνεται λόγος καθώς κ το πόσο φιλικό γενικότερα είναι το αμάξι για έναν σχετικά νέο οδηγό..τέλος αν έχετε κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα περίπου που πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο...στην Εθνική προσπερνάς με φόρα, Μπορείς να πηγαίνεις όμως πολύ γρήγορα... με 160 παντού
Στην Αθήνα δεν εχει πρόβλημα με τις 6 σχέσεις1)Οσοι μιλάνε εδώ μέσα να μας πουνε πόσα ΚΜ εχουν κάνει με το 1400. Εγω έχω κάνει 1500
2) Μηπως από όλα τα 1400 στο τεστ των τροχών είχε τα καλύτερα ρεπριζ (εξαιρούνται τα τουρμπο)Το μαθαίνει και μετά το οδηγάς. Δεν ειναι και τάφος όπως λετε.
-
Μια και το forum πάει λίγο αργά και οι δουλειές επίσης μία ενημέρωση για το ΙΜΑ.
Σύστημα Πρόωσης. Το 2ο καλοκαίρι με το ΙΜΑ και μόλις τώρα αρχίζω να ξεκλειδώνω τη δυναμική του. Ο κινητήρας απαλαγμένος από το σφίξιμο των πρώτων χιλιομέτρων. Από το Μάιο πια το όχημα χρησιμοποιείται για μεγάλες διαδρομές και μόνον με ευγεργετικά αποτελέσματα. Την Παρασκευή 1/8/2008 σε διαδρομή 70 χιλιομέτρων στην Αθήνα είδα για πρώτη φορά (είναι η αλήθεια) κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα στα 100 εκμεταλευόμενος μέχρι αηδίας το ηλεκτρομοτόρι. Εχθές Κυριακή στο ανέβασμα στο Διόνυσο και στην επιστροφή στην Αθήνα με ρυθμό που ακολουθούσα άνετα μεγαλύτερα αυτοκίνητα (και χωρίς τη σύζυγο να φωνάζει) βρέθηκα και πάλι κάτω από 6 λίτρα. Στις ρεπρίζ όταν πατάς το γκάζι το ΙΜΑ ανταποκρίνεται και χωρίς να το καταλάβεις έχεις πραγματοποιήσει την προσπέραση χωρίς πολλά πολλά.
**Ανάρτηση - Οδική Συμπεριφορά - Άνεση **. Στις 30 λίμπρες πίεση των ελαστικών είναι σαν να κινείσαι σε μαγικό χαλί. Στις 32 με 33 που συνήθως φουσκώνω τα ελαστικά νιώθεις λίγο χειρότερα. Στις 32 λίμπρες όμως το αμάξι γίνεται πιο ουδέτερο καθώς δεν χάνει τη μούρη (κάτι που παραλίγο να το πληρώσω ακριβά όταν με 30 λίμπρες μπήκε στο δρόμο του σπιτιού μου με παραπάνω από το κανονικό ταχύτητα). Για διασκέδαση 32 εμπρός με 30 πίσω και το αμάξι γίνεται εκνευριστικά ουδέτερο ή ντριφτάρει με τα 4. Το VSA δεν είναι καθόλου επεμβατικό. Εχθές σε apex στροφής προς Καλέτζι υπήρχαν νερά και το αμάξι πήγε να διώξει το κώλο. Το VSA επενέβη μόνον αφού το πίσω μέρος είχε αρχίσει να κάνει τα δικά του (καμία σχέση με Merc που πρακτικά δεν νιώθεις ότι γλυστράς) και επανέφερε βάναυσα λίγο το πίσω μέρος στην τάξη. Κατά τα άλλα το όχημα προτιμά τους ανοιχτούς δρόμους καθώς δεν τα πάει καλά στις φουρκέτες (το μεταξόνιο είναι 2.7 μέτρα) τουλάχιστον τόσο όσο το 5θυρο.
**Θέση Οδήγησης - Τιμόνι - Χειριστήρια - Εργονομία Οδηγού **. Τυπικά Ιαπωνική. Το γεγονός ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά μέσα έξω για τον γραφόντα (που του ταιριάζει η Ιταλική Σχολή καθώς τα χέρια του είναι λίγο πιο μακριά από το σύνηθες) λύνεται με το κάθισμα ένα κλικ πίσω και τη πλάτη ένα κλικ πιο όρθια. Το τιμόνι αν και ηλεκτρικό είναι ακριβές και αρκούτως βαρύ ειδικά στην Εθνική όπου και η διαχείριση κλείνει εντελώς την υποβοήθηση. Τα χειριστήρια με εξαίρεση το μοχλό των φώτων που είναι πολύπλοκος (πόσο πια να στοίχιζε ένα σετ από κουμπάκια για τα φώρα ομίχλης ρε παιδιά.... ίσως και φθηνότερα) εντάξει. Θα ήθελα πιο μεγάλο το κουμπάκι για την αναδίπλωση των καθρεπτών καθώς μέσα στη πόλη είναι σε συνεχή λειτουργία με τα μηχανάκια. Αυτό που θα ήθελα είναι μεγαλύτερα σκίαστρα και τη λειτουργία της κλίσης προς τα κάτω για τους καθρέπτες στην επιλογή της όπισθεν. Οι χώροι για μικροαντικείμενα επαρκέστατοι και ο τεμπέλης στο κέντρο μάλλον έχει 5 κιλά πράγματα μέσα.
**Ποιότητα Κατασκευής - Αξιοπιστία - Κόστος Συντήρησης **. Μετά από 16 μήνες τίποτα δεν έχει χαλάσει, τίποτα δεν έχει ξεφλουδίσει, τίποτα δεν κουδουνάει αλλά το πίσω αριστερό ηχείο κάνει κακή επαφή και μερικές φορές αυτό ακούγεται. Σε θέματα αξιοπιστίας μόνον η αλλαγή της CDιέρας (δυστυχώς το νέο μοντέλλο είχε μόνον 6 επιλογές αποθήκευσης στα FM από τις 12 του προηγούμενου καθώς από τα μέσα του 2007 εγκαταστάθηκε ένα πιο απλό (και πιο αξιόπιστο???) 6άδισκο) σημειώνεται και αυτή στην εγγύηση. Στο κόστος συντήρησης το λάδι του θα το αγοράζω εγώ πια (θέλω ένα 5W-30 για το χειμώνα ή 0W-30 δεν το μπορώ το 5W-40 της Shell για έναν κινητήρα που περνά το 90% της ζωής του στις 1000-2000 στροφές....).
**Αμάξωμα - Χώροι - Πρακτικότητα Φόρτωσης **. Εντάξει το παραδέχομαι ότι και το 4θυρο είναι ωραίο. Προσωπικά όμως θα προτιμούσα ένα πιο γωνιώδες πράγμα κάτι σαν το 5θυρο ή το Accord. Οι χώροι καλοί για τις δυνατότητες του οχήματος (έχω φορτώσει 3 κυρίες στο πίσω κάθισμα, παραπάνω δεν πάει λόγω βάρους και είχαν τη δυνατότητα χωρίς να σηκωθεί η φούστα τους να βάλουν όλες τις ζώνες ασφαλείας προς δικιά μου δυσαρέσκεια..... ) και ειδικά το επίπεδο πίσω μέρος κάνει την είσοδο και έξοδο εύκολη. Αυτό που δεν διευκολύνει είναι το ύψος που όταν πήγα να φορτώσω τα παπούδια μου έπρεπε να τα βοηθήσω λες και τα έβαζα σε sport-coupe. Να ένας λόγος που προτιμούν οι γηρασμένες σαν την Ευρωπαϊκή Κοινωνίες τα SUV. Δεν ενοχλούν στα αρθριτικά..... Η πρακτικότητα φόρτωσης είναι για τα μπάζα. Ευτηχώς το επίπεδο πάτωμα πίσω δίνει δυνατότητες για φόρτωση μακρόστενών αντικειμένων (ως 1.3 μέτρα) κατά την εγκάρσια διεύθυνση.
Τι θα ήθελα από το IMA III.
- Διπλασιασμός της αυτονομίας των μπαταριών και 30 ίππους στον ηλεκτροκινητήρα.
- Δυνατότητα αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος.
- Ενσωματωμένο GPS.
- Λίγο καλύτερη ανάρτηση εμπρός (ένα ψαλίδι ακόμα πάνω τόσο δύσκολο είναι???).
- Κινητήρα με A-VTEC για μπόλικη ροπή χαμηλά και δύναμη ψηλά.
- Λίγο καλύτερη πλαϊνή στήριξη στο κάθισμα του οδηγού.
- Τηλεσκοπική ρύθμιση τιμονιού.
- Μεγαλύτερη απόσβεση επαναφοράς των αμορτισέρ.
- Καλύτερα ελαστικά.
- Μεγαλύτερο άνοιγμα των πορτών ειδικά στο ύψος.
Αυτά....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
γεια σας παιδιά...
σκέφτομαι να αγορ'ασω το 5θυρο civic με το οποίο είμαι ερωτευμένος
αλλά το μπάτζετ φτάνει μέχρι 19000 ευρώ..(actually πιο λίγο αλλά λέω να κάνω την υπέρβαση γι' αυτό το αμάξι)..δηλαδή μπορώ να πάρω μόνο την 1.4 λ βερσιον η οποία βγάζει μόνο 83 άλογα πράγμα που με ξενίζει ιδιαίτερα...θέλω να ρωτήσω σε όσους έχουν το συγκεκριμένο όχημα αν τσουλάει στο δρόμο ή όχι γιατί τα άλογα παραείναι λίγα μου φαίνεται..κ η τιμή αρκετά υψηλή..επίσης θα είναι το πρώτο αμάξι που αγοράζω γενικά κ θέλω να μάθω κατά πόσο θα με ενοχλήσει η ορατότητα προς τα πίσω για την οποία γίνεται λόγος καθώς κ το πόσο φιλικό γενικότερα είναι το αμάξι για έναν σχετικά νέο οδηγό..τέλος αν έχετε κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα περίπου που πιστεύετε ότι αξίζει περισσότερο...στην Εθνική προσπερνάς με φόρα, Μπορείς να πηγαίνεις όμως πολύ γρήγορα... με 160 παντού
Στην Αθήνα δεν εχει πρόβλημα με τις 6 σχέσεις1)Οσοι μιλάνε εδώ μέσα να μας πουνε πόσα ΚΜ εχουν κάνει με το 1400. Εγω έχω κάνει 1500
2) Μηπως από όλα τα 1400 στο τεστ των τροχών είχε τα καλύτερα ρεπριζ (εξαιρούνται τα τουρμπο)Το μαθαίνει και μετά το οδηγάς. Δεν ειναι και τάφος όπως λετε.
Kαλά και άγια αυτά που λες, αλλά ισχύουν ΓΙΑ ΟΛΑ τα 1.4 της αγοράς! Και με ένα Auris , Cee'd, Golf, Bravo ΜΕ ΟΛΑ μπορείς να τα κάνεις (τα 160 που είναι πάνω κάτι η τελική τους, την πιάνουν ΟΛΑ).
Αυτό που δεν μας λες είναι ΓΙΑΤΙ να πάρει κάποιος ένα 1.4 και να το πάει με την φόρα, όταν υπάρχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ επιλογές στα ίδια λεφτά , χωρίς να κάνει τέτοιους συμβιβασμούς! -
Δεν είπα να το πάρει.
Ειπα ότι οι επιλογές που είναι καλύτερες εχουν τουρπο, ας πάρει μία τέτοια
Και είπα ποιος το έχει οδηγήσεις για να μας πει πως πάει? από όσους λένε ότι ειναι τάφοςΥ.Γ. Το 1,4 civic το αγοράζουν επειδή τους αρέσει το σχήμα. Συμφωνώ... Αλλά δε βλέπω και κανένα άλλο λόγο παλιά να αγόραζες λεον 1,4. Το ίδιο αργό είναι
Ηonda Civic 2005