-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Γρηγόρη, ελεος με το ξαρα! Αφου δεν το θελει ο ανθρωπος (και με το δικιο του), τι επιμενεις?Είναι γνωστή η αποστροφή του Γρηγόρη προς τις μάρκες (Seat κτλ) που οι ιδιοκτήτες τους εμφανίζουν υψηλά ποσοστά καγκουροποίησης των οχημάτων τους.
-
Πάντως εντάξει, το θέμα Corolla είναι λίγο πονεμένο, αφού ως γνωστόν, δεν υπάρχει πιο ...κοπανημένο μεταχειρισμένο, αφού ιδιοκτήτες, αλλά και υποψήφιοι αγοραστές, χρήζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης, αν τελικά τ'αυτοκίνητα πωλούνται στις τιμές που ζητάνε: πχ ο άλλος ζητάει 12.500€ για Corolla του 2004 και έχει και μπόλικα χιλιόμετρα!
Αν κάποιος του τα δώσει, θα πρέπει να τον κλείσουν πάραυτα κάπου όπου δεν θα μπορεί να βλάψει άλλο τον εαυτό του!Ο χρήστης xenos έγραψε:
το φθηνότερο 5-θυρο που βρήκα ήταν ένα του 2004 με 59000 χλμ σε πολύ καλή κατάσταση και τιμή στα 8700 €. Θα το έπαιρνα σήμερα αν έκανε 8000 €, άλλος πληρώνει όμως...
Δοκιμασες να τον παζαρεψεις καθολου? (ολοι λενε θελω να το δωσω πχ. 5000, οποτε βαλτο 5500 να κοψω κ κατι)
Γρηγόρη, ελεος με το ξαρα! Αφου δεν το θελει ο ανθρωπος (και με το δικιο του), τι επιμενεις?
Ρε συ, μόνο το Xsara προτείνω;
Επέμεινα μόνον στο να μην απορρίπτει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο, με τέτοιο κριτήριο! Δεν με νοιάζει να πάρει το Xsara! Ούτως ή άλλως το δικό μου...δεν πουλιέται!Απλά στα λεφτά αυτά το θεωρώ καλή επιλογή, μαζί με τα υπόλοιπα που ανέφερα! Και θα συμφωνήσω για το Leon MK1 που ανέφερε συμφορουμίτης, με το 1.6 μοτέρ όμως, αλλά δεν ξέρω αν θα βρει κάποιο καλό στα λεφτά αυτά. Πάντως είναι πολύ πιθανό να βρει και σαφώς αν και δεν έχει τόσο καλό δέσιμο, είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf IV. Πάσχει κι αυτό βέβαια από την ασθένεια που χτυπάει τα Seat στην χώρα μας. Θα το βρεις συχνά καγκουροχτυπημένο από σοδομιστές κατόχους.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ρε συ, μόνο το Xsara προτείνω;
Επέμεινα μόνον στο να μην απορρίπτει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο, με τέτοιο κριτήριο! Δεν με νοιάζει να πάρει το Xsara! Ούτως ή άλλως το δικό μου...δεν πουλιέται!Απλά στα λεφτά αυτά το θεωρώ καλή επιλογή, μαζί με τα υπόλοιπα που ανέφερα! Και θα συμφωνήσω για το Leon MK1 που ανέφερε συμφορουμίτης, με το 1.6 μοτέρ όμως, αλλά δεν ξέρω αν θα βρει κάποιο καλό στα λεφτά αυτά. Πάντως είναι πολύ πιθανό να βρει και σαφώς αν και δεν έχει τόσο καλό δέσιμο, είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf IV. Πάσχει κι αυτό βέβαια από την ασθένεια που χτυπάει τα Seat στην χώρα μας. Θα το βρεις συχνά καγκουροχτυπημένο από σοδομιστές κατόχους.
Γρηγόρη σε αυτό δεν έχεις δίκιο. Ίσα ίσα που τα sedan είναι καλύτερη βάση για καγκουρομετατροπές, καθώς έχουν και μεγαλύτερη διαθέσιμη επιφάνεια στο πίσω μέρος για να μπει η απλώστρα.
-
Στα περισσότερα που λες έχεις δίκιο αλλά...
Η Xsara μου φαίνεται παλιά γιατί κυκλοφορεί από το 1997-8 έχοντας υποστεί ένα εκτεταμένο facelift ενδιαμέσως. Κατα τ' άλλα έχω ακούσει πολλά για τα ηλεκτρικά της και απ' τη στιγμή που το αμάξι θα είναι 2ο χέρι δε μπορώ να ξέρω την προϊστορία του. Καινούργιο όταν το πήρατε άξιζε όντως η αγορά του, τώρα φοβάμαι μήπως μπω σε μπελάδες και όπως είπα στα μάτια μου δείχνει κάπως παλιό.
Το 206 και μου φαίνεται πιο μικρό, και είναι πιο μικρό. Είναι 10+ πόντους πιο κοντό ακόμα και από το Ibiza και έχει πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ. Size does count for me... Το δε πορτ-μπαγκάζ είναι πολύ χρήσιμο σε εκδρομές-ταξίδια.
Focus αν έβρισκα με λίγα χιλιόμετρα σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα να το δω.
Από κει και πέρα με 35500 χλμ θα περάσουν ~2 χρόνια μέχρι το μεγάλο σέρβις. Μέχρι τότε θα έχω δικό μου εισόδημα...
-
Θα έλεγα ότι το Leon MK1 έχει εξίσου καλό δέσιμο με ένα Golf IV, δομικά είναι τα ίδια, άλλωστε (μόνον το Α3 είναι ίσως ελαφρώς καλύτερο). Τα είχα δοκιμάσει αμφότερα καινούρια, δεν είχα δει διαφορά στον τομέα αυτό. Στα υπόλοιπα, το Seat μου φάνηκε καλύτερο (το έλεγαν & οι 4Τ της εποχής εκείνης). Τώρα, εάν μιλάμε για μεταχειρισμένα, ο παράγων 'στιβαρότητα' είναι σχετικά υποκειμενικός, ανάλογα με τη χρήση, άλλα τρίζουν περισσότερο & άλλα λιγότερο. Έχω μπει σε διαφορετικά Golf IV & Α3, το ένα Golf δεν έτριζε καθόλου, στο άλλο είχαμε συναυλία. Τα ίδια & με τα Α3. Αυτά που έτριζαν, τους είχαν πιεί το αίμα & δεν τα πρόσεχαν (το δικό μας Leon, ωστόσο, δεν κάνει τσικ μετά από 8 χρόνια & 100.000 χλμ, βγήκε πολύ καλό, μάλλον οφείλεται στο ότι το προσέχουμε).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ρε συ, μόνο το Xsara προτείνω;
Επέμεινα μόνον στο να μην απορρίπτει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο, με τέτοιο κριτήριο! Δεν με νοιάζει να πάρει το Xsara! Ούτως ή άλλως το δικό μου...δεν πουλιέται!Απλά στα λεφτά αυτά το θεωρώ καλή επιλογή, μαζί με τα υπόλοιπα που ανέφερα! Και θα συμφωνήσω για το Leon MK1 που ανέφερε συμφορουμίτης, με το 1.6 μοτέρ όμως, αλλά δεν ξέρω αν θα βρει κάποιο καλό στα λεφτά αυτά. Πάντως είναι πολύ πιθανό να βρει και σαφώς αν και δεν έχει τόσο καλό δέσιμο, είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf IV. Πάσχει κι αυτό βέβαια από την ασθένεια που χτυπάει τα Seat στην χώρα μας. Θα το βρεις συχνά καγκουροχτυπημένο από σοδομιστές κατόχους.
Γρηγόρη σε αυτό δεν έχεις δίκιο. Ίσα ίσα που τα sedan είναι καλύτερη βάση για καγκουρομετατροπές, καθώς έχουν και μεγαλύτερη διαθέσιμη επιφάνεια στο πίσω μέρος για να μπει η απλώστρα.
Εντάξει, αυτό δεν το σκέφτηκα, αλλά το Leon όταν είχε βγει και το είχαν πάρει φίλοι μου, πραγματικά μου άρεσε! Αλλο που μετά όταν είδα τις καγκουριές στο έρμο, έλεγα πόσο ...τυχεροί ήμασταν που δεν ήταν φθηνό αρκετά για να το αγοράσουμε!
Ορίστε, μέχρι και Seat πρότεινα για να τον...γλιτώσω από το Cordoba, πόσο πιο χαμηλά να πέσω;
Α αγαπητέ xenos, καλά κάνεις και έχεις αυτήν την άποψη για την Xsara. Είναι φυσιολογικό, μιας και δεν την έχεις οδηγήσει.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
@HighFidelityΣτα περισσότερα που λες έχεις δίκιο αλλά...
Η Xsara μου φαίνεται παλιά γιατί κυκλοφορεί από το 1997-8 έχοντας υποστεί ένα εκτεταμένο facelift ενδιαμέσως. Κατα τ' άλλα έχω ακούσει πολλά για τα ηλεκτρικά της και απ' τη στιγμή που το αμάξι θα είναι 2ο χέρι δε μπορώ να ξέρω την προϊστορία του. Καινούργιο όταν το πήρατε άξιζε όντως η αγορά του, τώρα φοβάμαι μήπως μπω σε μπελάδες και όπως είπα στα μάτια μου δείχνει κάπως παλιό.
Το 206 και μου φαίνεται πιο μικρό, και είναι πιο μικρό. Είναι 10+ πόντους πιο κοντό ακόμα και από το Ibiza και έχει πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ. Size does count for me... Το δε πορτ-μπαγκάζ είναι πολύ χρήσιμο σε εκδρομές-ταξίδια.
Focus αν έβρισκα με λίγα χιλιόμετρα σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα να το δω.
Από κει και πέρα με 35500 χλμ θα περάσουν ~2 χρόνια μέχρι το μεγάλο σέρβις. Μέχρι τότε θα έχω δικό μου εισόδημα...
aserf όποιο μεταχειρισμένο και αν επιλέξεις, ζήτα εγγύηση για μηχανικά μέρη τουλάχιστον 1 έτους. Επίσης, μέσω της εταιρίας με την οποία συνεργάζονται και βγάζει την εγγύηση, με μια μικρή δική σου επιβάρυνση είναι εφικτό να γίνει επέκταση εγγύησης και να σου καλύπτει και βλάβες σε κιβώτιο κτλ. Τσέκαρέ το και αυτό.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δοκιμασες να τον παζαρεψεις καθολου? (ολοι λενε θελω να το δωσω πχ. 5000, οποτε βαλτο 5500 να κοψω κ κατι)Ναι, δοκιμάσαμε... Πήρε τηλέφωνα να δει πόσο το πουλάνε άλλοι, έψαξε τα αρχεία του, κτλ και τελικά είπε ότι για μένα με πολύ ζόρι μπορεί να ρίξει την τιμή από τα 8800 στα 8700.
@HighFidelity
Η Corolla αυτή φαίνεται καλή περίπτωση αν και με 92000 χλμ. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
aserf όποιο μεταχειρισμένο και αν επιλέξεις, ζήτα εγγύηση για μηχανικά μέρη τουλάχιστον 1 έτους. Επίσης, μέσω της εταιρίας με την οποία συνεργάζονται και βγάζει την εγγύηση, με μια μικρή δική σου επιβάρυνση είναι εφικτό να γίνει επέκταση εγγύησης και να σου καλύπτει και βλάβες σε κιβώτιο κτλ. Τσέκαρέ το και αυτό.Θα το ψάξω, ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
@HighFidelityΣτα περισσότερα που λες έχεις δίκιο αλλά...
Η Xsara μου φαίνεται παλιά γιατί κυκλοφορεί από το 1997-8 έχοντας υποστεί ένα εκτεταμένο facelift ενδιαμέσως. Κατα τ' άλλα έχω ακούσει πολλά για τα ηλεκτρικά της και απ' τη στιγμή που το αμάξι θα είναι 2ο χέρι δε μπορώ να ξέρω την προϊστορία του. Καινούργιο όταν το πήρατε άξιζε όντως η αγορά του, τώρα φοβάμαι μήπως μπω σε μπελάδες και όπως είπα στα μάτια μου δείχνει κάπως παλιό.
OK, δεν ξαναγράφω επ'αυτού. Ας πούμε πως δεν σου αρέσει, ανεξαρτήτως λόγων και είμαστε εντάξει!
Το 206 και μου φαίνεται πιο μικρό, και είναι πιο μικρό. Είναι 10+ πόντους πιο κοντό ακόμα και από το Ibiza και έχει πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ. Size does count for me... Το δε πορτ-μπαγκάζ είναι πολύ χρήσιμο σε εκδρομές-ταξίδια.
Ξάδερφός μου είχε μέχρι λίγο καιρό το 206 και η γυναίκα το το Ibiza. Το εσωτερικό τους ήταν αντίστοιχο. Λίγο καλύτερα υλικά είχε το Ibiza, αλλά μικρές διαφορές. Στο χώρο αποσκευών, δεν ήταν τόσο χάλια τα πράγματα, αφού λόγω υστερούντων βραχιόνων και έλλειψης ελατηρίων, είχες εντελώς κανονικό χώρο, και όσο καιρό το είχε μια πρώην μου, ποτέ δεν μας έλλειψε ο χώρος αποσκευών. Μια χαρά ήταν, ενώ κι άλλοι 2 κάθονται άνετα στο πίσω κάθισμα, το ίδιο άνετα με το Cordoba.
Δεν βλέπω να σε ανησυχεί όμως πως θα πηγαίνει το Cordoba αν φορτώσεις 4 άτομα και τίγκα το χώρο αποσκευών...ΔΕΝ σου χρειάζονται παραπάνω χώροι από αυτούς που έχει το 206. Είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερός σου σχεδόν, έχω ένα πιο μικρό αυτοκίνητο (και είναι και το μοναδικό που έχω) και δεν χρειάστηκα ΠΟΤΕ κάτι μεγαλύτερο.
Αν θελήσεις να βγεις το βράδυ, δεν θα σε ενοχλήσει το μεγάλο μήκος του Cordoba; Θεωρείς πως θα το χρειαστείς περισσότερες φορές, απ' όσες θα σε ενοχλήσει;
Δεν θα χρειαστεί ποτέ νομίζεις να παρκάρεις σε μια πηγμένη Ν. Σμύρνη ή στο κέντρο της Αθήνας;
Focus αν έβρισκα με λίγα χιλιόμετρα σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα να το δω.
ΒΡΕΣ!
Από κει και πέρα με 35500 χλμ θα περάσουν ~2 χρόνια μέχρι το μεγάλο σέρβις. Μέχρι τότε θα έχω δικό μου εισόδημα...
Λάθος, οι ιμάντες αλλάζουν και λόγω παλαιότητας, όχι μόνον χιλιομέτρων. Για την ακρίβεια, αν δεν τον έχει αλλάξει, θα πρέπει να τον αλλάξεις, αφού έχει κλείσει 5ετία. Εκτός αν θέλεις να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΔΕΝ σου χρειάζονται παραπάνω χώροι από αυτούς που έχει το 206. Είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερός σου σχεδόν, έχω ένα πιο μικρό αυτοκίνητο (και είναι και το μοναδικό που έχω) και δεν χρειάστηκα ΠΟΤΕ κάτι μεγαλύτερο.Μπορεί να είσαι πιο κοντός, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Το ύψος υπενθυμίζω δεν πάει με την ηλικία, ειδικά μετά τα 21 που σταματάει η ανάπτυξη.
Για το Focus I θα έβαζα και εγώ το κυνηγόσκυλο να ψάχνει.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν βλέπω να σε ανησυχεί όμως πως θα πηγαίνει το Cordoba αν φορτώσεις 4 άτομα και τίγκα το χώρο αποσκευών...Όπως πηγαίνει και η Sedan Corolla του πατέρα μου με αντίστοιχο φορτίο...
ΔΕΝ σου χρειάζονται παραπάνω χώροι από αυτούς που έχει το 206. Είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερός σου σχεδόν, έχω ένα πιο μικρό αυτοκίνητο (και είναι και το μοναδικό που έχω) και δεν χρειάστηκα ΠΟΤΕ κάτι μεγαλύτερο.
To TIPO που είχε και τεράστιους χώρους πολλάκις έχει τιγκάρει μέσα στα χρόνια που το οδηγώ. Ε δε θέλω ένα αμάξι με -80 λίτρα πορτ μπαγκάζ. Απ' την άλλη ένα με +135 δε με χαλάει καθόλου. Είπαμε, ανίατη ασθένεια.
Αν θελήσεις να βγεις το βράδυ, δεν θα σε ενοχλήσει το μεγάλο μήκος του Cordoba; Θεωρείς πως θα το χρειαστείς περισσότερες φορές, απ' όσες θα σε ενοχλήσει;
Δεν θα χρειαστεί ποτέ νομίζεις να παρκάρεις σε μια πηγμένη Ν. Σμύρνη ή στο κέντρο της Αθήνας;
Χρόνια τώρα παρκάρω έξω. Γενικά είμαι κωλόφαρδος στην αναζήτηση θέσης.
Focus αν έβρισκα με λίγα χιλιόμετρα σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα να το δω.
ΒΡΕΣ!
Ίσως θα έπρεπε να το ψάξω περισσότερο, η αλήθεια είναι όμως πως δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου.
Από κει και πέρα με 35500 χλμ θα περάσουν ~2 χρόνια μέχρι το μεγάλο σέρβις. Μέχρι τότε θα έχω δικό μου εισόδημα...
Λάθος, οι ιμάντες αλλάζουν και λόγω παλαιότητας, όχι μόνον χιλιομέτρων. Για την ακρίβεια, αν δεν τον έχει αλλάξει, θα πρέπει να τον αλλάξεις, αφού έχει κλείσει 5ετία. Εκτός αν θέλεις να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι.
Έχεις δίκιο όσον αφορά τους ιμαντες, αλλά πόσο θα πάει; 200 €; Δεν πρόκειται να το πηγαίνω στην επίσημη Seat εγώ, θα βρω απλά κάποιον που να εξειδικεύεται στο group VAG. Κατα τ' άλλα μπουζί, φίλτρα αέρα, λαδιού, βενζίνης, κτλ αλλάχτηκαν πριν από 5500 χλμ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ΔΕΝ σου χρειάζονται παραπάνω χώροι από αυτούς που έχει το 206. Είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερός σου σχεδόν, έχω ένα πιο μικρό αυτοκίνητο (και είναι και το μοναδικό που έχω) και δεν χρειάστηκα ΠΟΤΕ κάτι μεγαλύτερο.
Μπορεί να είσαι πιο κοντός, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Το ύψος υπενθυμίζω δεν πάει με την ηλικία, ειδικά μετά τα 21 που σταματάει η ανάπτυξη.
Για το Focus I θα έβαζα και εγώ το κυνηγόσκυλο να ψάχνει.
Εγώ είμαι πρώτο μπόι, τις κοπέλες μου τις διαλέγω επίσης στο σωστό ύψος (πιο κοντές από μένα δηλαδή... ).
Πέρα από την πλάκα, δεν νομίζω πως υπάρχει πλεονέκτημα για το Ibiza στους χώρους των επιβατών σε σχέση με το 206.
Αν και ομολογώ, μιλάω πάντα για τα 5θυρα, τα 3θυρα δεν τα έχω δοκιμάσει. -
Σαν σκέψη ... μήπως θα ήταν καλύτερα κάτι σε 5θυρα Yaris ή Swift στα 1300 κυβικά που και αρκετά αξιόπιστα είναι και με λιγότερα πάγια (τέλη, ασφάλειες) και με σχετικά καλό εξοπλισμό?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν βλέπω να σε ανησυχεί όμως πως θα πηγαίνει το Cordoba αν φορτώσεις 4 άτομα και τίγκα το χώρο αποσκευών...
Όπως πηγαίνει και η Sedan Corolla του πατέρα μου με αντίστοιχο φορτίο...
ΟΧΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!
Είναι απλή γεωμετρία. Η Corolla έχει πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο και σαφώς μεγαλύτερα μετατρόχια από το Cordoba. Επομένως φορτωμένη ταξιδεύει πολύ καλύτερα από αυτό.ΔΕΝ σου χρειάζονται παραπάνω χώροι από αυτούς που έχει το 206. Είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερός σου σχεδόν, έχω ένα πιο μικρό αυτοκίνητο (και είναι και το μοναδικό που έχω) και δεν χρειάστηκα ΠΟΤΕ κάτι μεγαλύτερο.
To TIPO που είχε και τεράστιους χώρους πολλάκις έχει τιγκάρει μέσα στα χρόνια που το οδηγώ. Ε δε θέλω ένα αμάξι με -80 λίτρα πορτ μπαγκάζ. Απ' την άλλη ένα με +135 δε με χαλάει καθόλου. Είπαμε, ανίατη ασθένεια.
Υπάρχουν και οι...μπακαζιέρες!
Αν θελήσεις να βγεις το βράδυ, δεν θα σε ενοχλήσει το μεγάλο μήκος του Cordoba; Θεωρείς πως θα το χρειαστείς περισσότερες φορές, απ' όσες θα σε ενοχλήσει;
Δεν θα χρειαστεί ποτέ νομίζεις να παρκάρεις σε μια πηγμένη Ν. Σμύρνη ή στο κέντρο της Αθήνας;
Χρόνια τώρα παρκάρω έξω. Γενικά είμαι κωλόφαρδος στην αναζήτηση θέσης.
Αισιόδοξος άνθρωπος! Καλά είπα λοιπόν πως σκέφτεσαι να κάνεις ...δίδυμα! Εχεις...αισιόδοξη προσέγγιση για το μέλλον! Αν από το χειμώνα σε πετύχω κάνα πρωινό στην Καλλιθέα όπου θα προσπαθώ να παρκάρω, κερνάω καφέ!
Focus αν έβρισκα με λίγα χιλιόμετρα σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα να το δω.
ΒΡΕΣ!
Ίσως θα έπρεπε να το ψάξω περισσότερο, η αλήθεια είναι όμως πως δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου.
ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ!!!!!
Από κει και πέρα με 35500 χλμ θα περάσουν ~2 χρόνια μέχρι το μεγάλο σέρβις. Μέχρι τότε θα έχω δικό μου εισόδημα...
Λάθος, οι ιμάντες αλλάζουν και λόγω παλαιότητας, όχι μόνον χιλιομέτρων. Για την ακρίβεια, αν δεν τον έχει αλλάξει, θα πρέπει να τον αλλάξεις, αφού έχει κλείσει 5ετία. Εκτός αν θέλεις να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι.
Έχεις δίκιο όσον αφορά τους ιμαντες, αλλά πόσο θα πάει; 200 €; Δεν πρόκειται να το πηγαίνω στην επίσημη Seat εγώ, θα βρω απλά κάποιον που να εξειδικεύεται στο group VAG. Κατα τ' άλλα μπουζί, φίλτρα αέρα, λαδιού, βενζίνης, κτλ αλλάχτηκαν πριν από 5500 χλμ.
Εντάξει δεν θα πάει πάνω από 200€, αλλά όλες οι βλάβες που θα βγάλει ένα αυτοκίνητο, κάπου εκεί πάνε, άντε μέχρι 300€!
-Δίσκο πλατό: 300€
-Παράθυρο ηλεκτρικό:150-200€
-Ιμάντες: 200€
κ.ο.κ
Αν επιτρέπεις στο Cordoba να σε ξηλώσει για κάποια €, επέτρεψέ το και σε κάποιο άλλο και πάρε ένα καλύτερο αυτοκίνητο!
Focus, η τελευταία μας ελπίδα!ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΙΔΙΑ: FOCUS, FOCUS , FOCUS!
-
υπαρχει μια μικρη διαφορα στους χωρους υπερ ιμπιζα σε σχεση με 206...
νομιζω παντως οτι ο ασερφ εκανε την επιλογη του και τζαμπα φωνασκουμε... και γενικα ελπιζω να δικαιωθει αφου δειχνει αρκετα ικανοποιημενος!
-
@ aserf
Καλο το cordoba αν ειναι ετσι οπως το περιγραφεις.
Αφου εσενα σου αρεσε και καλυπτει τις αναγκες σου καλα εκανες και το αγορασες.
Εξαλλου και Rolls Royce να επαιρνες σιγουρα καποιοι θα σου λεγανε γιατι δε προτιμησες τη Bentley ή τη Maybach.Kαλοριζικο λοιπον με πολλα ευχαριστα και ασφαλη χιλιομετρα!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι απλή γεωμετρία. Η Corolla έχει πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο και σαφώς μεγαλύτερα μετατρόχια από το Cordoba. Επομένως φορτωμένη ταξιδεύει πολύ καλύτερα από αυτό.
Η απλη γεωμετρια τι σχεση εχει με τα αυτοκινητα και τις αναρτησεις τους?
Πολυ απλουστευμενος ο συλλογισμος σου και το συμπερασμα σου.
aserf καλοριζικο.Ελπιζω να προσεξες μην καιει λαδια το cordoba...
Επισης να ξερεις οτι μπορει να σου αναβει μερικες φορες φωτακι μηχανης... -
Δεν νομίζω πως είναι απλουστευτική καθόλου!
-Οσο μεγαλύτερο το μεταξόνιο, τόσο πιο σταθερό το πάτημα: γι'αυτό το λόγο ένα Smart θα ταξιδεύει πάντα χειρότερα από ένα Α6!
-Τα ίδια ισχύουν και για τα μετατρόχια: η μεγάλη διαφορά των kit-cars στους αγώνες γινόταν από την μεγάλη αύξηση των μετατροχίων. Το ίδιο και στα WRC cars: πρόσεξε πόσο πιο φαρδιά είναι μια C4 WRC από το αυτοκίνητο παραγωγής.
-Οσο αυξάνεις το νοητό ορθογώνιο που σχηματίζουν οι τροχοί, τόσο πιο καλό πάτημα έχει το αυτοκίνητο.
-Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι που μοιράζεις τα βάρη: όσο πιο έξω από το νοητό ορθογώνιο τόσο χειρότερο το κράτημα. Γι'αυτό το λόγο ένα sedan φορτωμένο τέρμα στο χώρο αποσκευών, έχει περίεργη συμπεριφορά στη στροφή. Οσο πιο κοντά στους άξονες το βάρος, τόσο καλύτερη η κατανομή των βαρών, άρα τόσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους βρίσκονται αυτά, άρα τόσο καλύτερο το κράτημα.
-Ενα Cordoba με γεμάτο χώρο αποσκευών, θα κρατάει χειρότερα από ένα Ibiza και όχι μόνον επειδή θα μεταφέρει περισσότερο βάρος, αλλά επειδή θα έχει το βάρος του στον πίσω άξονα, άρα θα τείνει ν'αλλάξει πιο απότομα την δυναμική του κατάσταση πάνω στην στροφή, ενώ φυσικά και στην ευθεία, πάνω από ανωμαλίες, η ροπή αδράνειας του (αν θεωρήσουμε σαν άξονα περιστροφής των πίσω νοητό -αν και...ημιάκαμπτο -άξονα των τροχών) θα είναι μεγαλύτερη: επομένως θα έχεις περισσότερες πλεύσεις , χειρότερη απόκριση κ.ο.κΕνα Cordoba λόγω διαστάσεων (αμαξώματος, αλλά κυριότερα μεταξονίων-μετατροχίων) θα ταξιδεύει χειρότερα από μια Corolla sedan, ενώ κι αυτή με τη σειρά της θα ταξιδεύει χειρότερα από ένα Lexus GS.
Και ΝΑΙ, η απλή γεωμετρία μπορεί να στο εξηγήσει γιατί. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν νομίζω πως είναι απλουστευτική καθόλου!
-Οσο μεγαλύτερο το μεταξόνιο, τόσο πιο σταθερό το πάτημα: γι'αυτό το λόγο ένα Smart θα ταξιδεύει πάντα χειρότερα από ένα Α6!
-Τα ίδια ισχύουν και για τα μετατρόχια: η μεγάλη διαφορά των kit-cars στους αγώνες γινόταν από την μεγάλη αύξηση των μετατροχίων. Το ίδιο και στα WRC cars: πρόσεξε πόσο πιο φαρδιά είναι μια C4 WRC από το αυτοκίνητο παραγωγής.
-Οσο αυξάνεις το νοητό ορθογώνιο που σχηματίζουν οι τροχοί, τόσο πιο καλό πάτημα έχει το αυτοκίνητο.
-Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι που μοιράζεις τα βάρη: όσο πιο έξω από το νοητό ορθογώνιο τόσο χειρότερο το κράτημα. Γι'αυτό το λόγο ένα sedan φορτωμένο τέρμα στο χώρο αποσκευών, έχει περίεργη συμπεριφορά στη στροφή. Οσο πιο κοντά στους άξονες το βάρος, τόσο καλύτερη η κατανομή των βαρών, άρα τόσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους βρίσκονται αυτά, άρα τόσο καλύτερο το κράτημα.
-Ενα Cordoba με γεμάτο χώρο αποσκευών, θα κρατάει χειρότερα από ένα Ibiza και όχι μόνον επειδή θα μεταφέρει περισσότερο βάρος, αλλά επειδή θα έχει το βάρος του στον πίσω άξονα, άρα θα τείνει ν'αλλάξει πιο απότομα την δυναμική του κατάσταση πάνω στην στροφή, ενώ φυσικά και στην ευθεία, πάνω από ανωμαλίες, η ροπή αδράνειας του (αν θεωρήσουμε σαν άξονα περιστροφής των πίσω νοητό -αν και...ημιάκαμπτο -άξονα των τροχών) θα είναι μεγαλύτερη: επομένως θα έχεις περισσότερες πλεύσεις , χειρότερη απόκριση κ.ο.κΕνα Cordoba λόγω διαστάσεων (αμαξώματος, αλλά κυριότερα μεταξονίων-μετατροχίων) θα ταξιδεύει χειρότερα από μια Corolla sedan, ενώ κι αυτή με τη σειρά της θα ταξιδεύει χειρότερα από ένα Lexus GS.
Και ΝΑΙ, η απλή γεωμετρία μπορεί να στο εξηγήσει γιατί.Σωστά είναι αυτά που γράφεις, όμως οι διαφορές ανάμεσα σε ένα Cordoba & μια Corolla σε επίπεδα μετατροχίων - μεταξονίου, δεν είναι & τόσο μεγάλες, ώστε να καθορίζουν την οδική συμπεριφορά. Ένα Smart έχει σαφώς μεγαλύτερες διαφορές από ένα Α4 - Α6, καθώς επίσης & ένα απλό Focus από το Focus WRC. Στις κατηγορίες που μιλάμε, το στήσιμο & η γεωμετρία της ανάρτησης, η κατάσταση των αμορτισέρ - σινεμπλόκ & τα λάστιχα παίζουν μεγαλύτερο ρόλο.
Για να μην το πάμε μακριά, έχω & το κακάσχημο Fabia S/W & το Leon mk1, που είναι μια κατηγορία πάνω. Στο δρόμο, υπό φυσιολογικές συνθήκες, είναι εξίσου σταθερά (διαφορά στο τιμόνι, όπου στο Leon είναι κλασσικό υδραυλικό, βαρύ, ακριβέστατο & με γεμάτη αίσθηση, πιο ελαφρύ, μα γενικά συμπαθητικό το ηλεκτρουδραυλικό του Fabia), & ειδικά, λόγω 3ου όγκου (σαν το αδελφό Cordoba), το Fabia περιέργως κρατάει την ουρά του στη θέση του, ακόμη & φορτωμένο. Ούτε πλεύσεις στο ταξίδι, ούτε περίεργες αντιδράσεις στα όποια όρια (δεν είναι & ο χαρακτήρας τους αυτός, άλλωστε). Επειδή έχω οδηγήσει & τη συγκεκριμένη Corolla Sedan (σε καλή κατάσταση), κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι ένα ελάχιστο κλικ πιο πίσω στο πάτημά της & στη συνολικότερη αίσθηση κρατήματος (πολύ καλή είναι, πάντως).Το ξαναλέω, αφού σου κάνει κλικ το Cordoba, χτύπα το. Σημασία έχει να το χαίρεσαι & να το γουστάρεις εσύ ο ίδιος αυτό που οδηγείς. Και είναι τίμιο & ικανό αυτοκίνητο, ας υστερεί, για ορισμένους, στο πουλ-μουρ (υποκειμενικό).
Υ.Γ.: Εάν το Cordoba είναι η πλούσια έκδοση με τους 101 ίππους, πρέπει να έχει ASR (αντισπίν), κάτι που η Corolla δε νομίζω πως διαθέτει. Σημαντικό στοιχείο ασφαλείας, εμένα με το Fabia 2-3 φορές μου χρειάστηκε & με κράτησε στο δρόμο. Εάν δεν το είχα, ίσως & να είχα στουκάρει (αντίστοιχα, το ESP του Astra μου με γλίτωσε από τετακέ & έξοδο σε βρεγμένη, τυφλή στροφή, χθες το βράδυ αργά...).
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €