-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εβαλα στην Ετεκα, ιθακης 1,08. Οι αλλοι το χαβα τους....1,23...
Αφου λεγανε οτι πουλανε με την τιμη που αγοραζουν το επομενο βυτιο.....
κλεφτες
όταν θα βλέπει τον γείτονα να κάνει χρυσές δουλειές και αυτός να βαρά μύγες τότε μόνον θα καταλάβει γιατί θα τον έχουμε πονέσει στη τσέπη.
ΣΤην ιθάνης πουλάνει και οι 2 το ίδιο... ΦΤΗΝΑ για τα δεδομένα της πόλης
http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... orderid=51
-
Χτες το βράδυ έκανα την Corolla του πατέρα μου... Prius. Γύρισα από το Μαρούσι στη Νέα Σμύρνη με 4,7 λίτρα/100 χλμ. Αν δε με είχαν πιάσει και 2 συνεχόμενα φανάρια βγαίνοντας από τη Συγγρού θα είχα φτάσει με 4,6 λίτρα/100 χλμ.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Χτες το βράδυ έκανα την Corolla του πατέρα μου... Prius. Γύρισα από το Μαρούσι στη Νέα Σμύρνη με 4,7 λίτρα/100 χλμ. Αν δε με είχαν πιάσει και 2 συνεχόμενα φανάρια βγαίνοντας από τη Συγγρού θα είχα φτάσει με 4,6 λίτρα/100 χλμ.Flintstones edition είναι; Γιατί 4,7 λίτρα ιδρώτα είναι πολλά.
-
Τι να πω... πρέπει κατά βάση να είναι κατηφορική η διαδρομή φαίνεται. Το γκάζι το πάταγα σαν πούπουλο, παρόλα αυτά και στην Κηφισίας και στη Συγγρού πήγαινα και με 100 για κάποια ώρα. Με έπιασαν μάλιστα και 9-10 φανάρια στη διαδρομή.
-
Ρεκορ καταναλωσης για εμενα
Από πρώτο πόδι Χαλκιδικής (Ν.Σκιώνη) προς Θεσσαλονίκη!
107km σε 1ώρα και 17λεπτά με 6,7 l/100km -
Μυστήρια πράματα και αλχημείες που δουλεύουν. Λοιπόν, το γριάδι μου έχει (είχε) από τον κατασκευαστή 109 καυτά μουλάρια, και λάστιχα 185/65R15.
Ως πρόσφατα φορούσα κάτι κούτσουρα Silverstone FTZ Sport 195/60R15, συμπαθητικά στο στεγνό (καλό turn in, καλά μούτρα γενικώς), τραγωδία στο βρεγμένο (το κλείδωνα πριν αρχίσουν οι ανηφόρες για το σπίτι), τραγωδία στα φρένα (με το πρώτης γενιάς ABS), με τα οποία η κατανάλωση έπαιζε κοντά στο 11.
Πριν μερικά γεμίσματα τα άλλαξα με τα νέα Energy Saver, αλλά κόντυνα το βήμα (195/55R15), με ρίσκο να καταστρέψω εντελώς το σετάπ του αυτοκινήτου.
Το αποτέλεσμα; Το αυτοκίνητο απέκτησε (ξανά) ανάρτηση που δεν είχε με τα γ@μημ#@$α FTZ Sport, περνάει από τις λακούβες σαν καινούριο, οι ρεπρίζ βελτιώθηκαν ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ, το φρενάρισμα ομοίως (καμία σχέση τα Saver με το κλασικό Energy) και η κατανάλωση ομοίως, μιας και είμαι παντού (σχεδόν) μια σχέση πάνω. Με κλικ στην υπογραφή μου, παρατηρήστε την πορεία των 10 περίπου τελευταίων γεμισμάτων
-
μήπως το οδόμετρο γράφει ΤΩΡΑ περισσότερα Χλμ, (με τα πιο μικρά σε διάμετρο λάστιχα) από ότι στην
πραγματικότητα το αυτοκίνητο γράφει στην πραγματικότητα ? για αυτό και η μείωση στην κατανάλωση .... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μήπως το οδόμετρο γράφει ΤΩΡΑ περισσότερα Χλμ, (με τα πιο μικρά σε διάμετρο λάστιχα) από ότι στην
πραγματικότητα το αυτοκίνητο γράφει στην πραγματικότητα ? για αυτό και η μείωση στην κατανάλωση ....Βεβαίως και κλέβει το οδόμετρο (και το ταχύμετρο), αλλά τα έχω υπολογισμένα
-
-
Ενδιαφέρον να κάνει τόσο διαφορά η διάσταση (και το λάστιχο).
Κι εγώ έχω κάποιες επιφυλάξεις για την ακρίβεια της μέτρησης λόγω χιλιομετρητή αλλά σίγουρα δεν εξουδετερώνει το κέρδος.
Είσαι σίγουρος ότι τα θέλεις τα 15W-50 λάδια;; Αν έπεφτες σε 5W-40 πιθανότατα να βελτίωνες κι άλλο την κατανάλωση (ιδιαίτερα αν κάνεις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά το λάδι). Και ένα 40άρι δεν είναι λεπτό, δεν σου προτείνω και κανένα 30άρι... Τι νομίζεις; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είσαι σίγουρος ότι τα θέλεις τα 15W-50 λάδια;; Αν έπεφτες σε 5W-40 πιθανότατα να βελτίωνες κι άλλο την κατανάλωση (ιδιαίτερα αν κάνεις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά το λάδι). Και ένα 40άρι δεν είναι λεπτό, δεν σου προτείνω και κανένα 30άρι... Τι νομίζεις;Σκεφτόμουν την αλλαγή ιξώδους (είναι και η ώρα τους τώρα) σε κάτι πιο ψιλό, από πέρυσι το καλοκαίρι που ανοίξαμε το μοτέρ για αλλαγή φλάντζας και είδα ότι κύλινδροι-πιστόνια-ελατήρια είναι σε απίστευτα καλή κατάσταση (ο κύλινδρος έχει ακόμα στάχυασμα μέσα! ). Πράγματι, από τότε δεν καίει σταγόνα λάδι.
Από τη μια η παλαιότητα του μοτέρ όμως (230.000 στην πλάτη μετά τις διακοπές) και από την άλλη το ότι ΔΕΝ κάνει μικρές διαδρομές, παρά μόνο μεγάλες βόλτες και ταξίδια, με αποτρέπουν. Βρε λες;
-
ένα καλό 40αρι ....... είμαι super ευχαριστημένος από Μ1 0-40 πχ, που είναι από τα χοντρά 40ρια.
εκτός από την διαφορά στην κατανάλωση, θα δεις και διαφορά στην ιπποδύναμη ... -
E 200 Kompressor fl αυτόματη.
Στοιχεία από τον υπολογιστή ταξιδιού μετά απο 34κ χλμ
Μέση κατανάλωση 9l/100km με μέση ταχύτητα 54km/h -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μήπως το οδόμετρο γράφει ΤΩΡΑ περισσότερα Χλμ, (με τα πιο μικρά σε διάμετρο λάστιχα) από ότι στην
πραγματικότητα το αυτοκίνητο γράφει στην πραγματικότητα ? για αυτό και η μείωση στην κατανάλωση ....Βεβαίως και κλέβει το οδόμετρο (και το ταχύμετρο), αλλά τα έχω υπολογισμένα
Θεωρώ ότι οι απώλειες κύλισης έχουν μειωθεί σημαντικά από τη μία και από την άλλη το μικρότερο βήμα έχει ως αποτέλεσμα να πιέζεται λιγότερο ο κινητήρας.
Πάντως καθώς τέτοιες διαφορές είναι απίστευτες μάλλον ο οδηγός κινείται ένα κλικ πιο κάτω.... ή άλλαξε βενζινά και ο τελευταίος δεν τον κλέβει όσο ο προηγούμενος....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σκεφτόμουν την αλλαγή ιξώδους (είναι και η ώρα τους τώρα) σε κάτι πιο ψιλό, από πέρυσι το καλοκαίρι που ανοίξαμε το μοτέρ για αλλαγή φλάντζας και είδα ότι κύλινδροι-πιστόνια-ελατήρια είναι σε απίστευτα καλή κατάσταση (ο κύλινδρος έχει ακόμα στάχυασμα μέσα! ). Πράγματι, από τότε δεν καίει σταγόνα λάδι.
Από τη μια η παλαιότητα του μοτέρ όμως (230.000 στην πλάτη μετά τις διακοπές) και από την άλλη το ότι ΔΕΝ κάνει μικρές διαδρομές, παρά μόνο μεγάλες βόλτες και ταξίδια, με αποτρέπουν. Βρε λες;
Συμφωνώ κι εγώ. Βάλε ένα καλό συνθετικό με ένα 'κλικ' χαμηλώτερο ιξώδες, θα κερδίσεις και μερικούς ίππους...
-
διαδρομη 75 χιλιομετρα
μεση ταχυτητα 70Κm/h
μεση καταναλωση 8.3l
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ο κύλινδρος έχει ακόμα στάχυασμα μέσα!Tι ναι αυτό;
-
Οι αυλακώσεις στα τοιχώματα για να συγκρατείται το λάδι δεν είναι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι αυλακώσεις στα τοιχώματα για να συγκρατείται το λάδι δεν είναι;Αυλακώσεις σε χιαστί διάταξη στο τοίχωμα του κυλίνδρου. Θεωρητικά οδηγούν το λάδι πάνω στο τοίχωμα και συγκρατούν μια ποσότητά του μέσα. Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται αυτή η τακτική σε μοντέρνα μοτέρ ωστόσο
-
Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 hp 6MT
Ολες οι μετρήσεις είναι με εξωτερική θερμοκρασία 35+ C , 4 άτομα με αποσκευές και AC ανοιχτό.
Το BC είναι ακριβές, δεν παρατήρησα διαφορές με τις μετρήσεις στα πρατήρια.Αυτοκινητόδρομος : μ.ω.τ 118 χλμ. = 6.2 l/100 .... μ.ω.τ. 108 χλμ = 5.7 l/100
Πόλη : μ,ω.τ 19 χλμ. 7.1 l/100 ...... μ.ω.τ 8 χλμ. = 8.9 l/100
Ανάβαση σε βουνό με κλίσεις 8-10 % ..... μ.ω.τ. 75 χλμ. = 9.3 l/100
Σύνολο για ~3000 χλμ. με μ.ω.τ 68 χλμ. = 6.0 l/100
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽