-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτό είναι που μένει όμως στη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών.Π.χ. το ότι η Renault είναι στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε άλλες αγορές, λίγο απασχολεί τον Έλληνα αγοραστή. Κοιτάζει σε τι θέση βρίσκεται και την πορεία της στην χώρα μας και μέχρι εκεί φτάνει η ενημέρωσή του. Το ίδιο και με το Gruppo Fiat. Οι περισσότεροι γνωρίζουν μόνο για την πορεία του γκρουπ στην ελληνική αγορά και αδιαφορούν ή πολύ απλά δεν τους νοιάζει τι συμβαίνει στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.
Τί να κάνουμε;Ας μείνει.
Η Renault ή η Fiat πρέπει να φροντίσουν να αναστρέψουν,αν ενδιαφέρονται και μπορούν βέβαια,αυτή την κατάσταση.Όχι όμως και να φορέσουν πλερέζες.Αν βέβαια μιλάγαμε για αγορές τάξης πωλήσεων των 2.000.0000 μονάδων ετησίως...τότε οι ηγεσίες τους θα έψαχναν ήδη μπαλκόνι για να πηδήσουν. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι ο πιο αξιοπιστη χωρα στις πωλησεις στο μελλον θα ειναι η Ρωσια.Εχει ολες τις κοινωνικες ταξεις δεν παραγει σχεδον κανενα αμαξι(εκτος απο Lada) και εχει τον μεγαλυτερο πληθυσμο.Μα τί λες;Η ρωσική κοινωνία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα φεδουαρχικής μεσαιωνικής κοινωνίας.Και οι ιστορικές της καταβολές δεν πρέπει να δημιουργούν ψευδαισθήσεις για μια τυπική έστω εξομάλυνση της κατάστασης βραχυπρόθεσμα.Υπάρχει η ολιγαρχία των μερικών χιλιάδων εκατομυριούχων,η αστική μεσαία τάξη που καλείται να τα βγάλει πέρα με μισθούς και συντάξεις των 400 ευρώ μηνιαίως (οι οποίοι μέχρι πρότινος καταβάλονταν με καθυστερήσεις 8 και 9 μηνών)και μια τεράστια μάζα εργατών,αγροτών και ανέργων,που προσπαθεί να επιβιώσει ζώντας κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Η Ρωσία δεν είναι τεράστια αγορά (για την ακρίβεια αντιπροσωπεύει το 1/3 της αντίστοιχης της ευρωπαϊκής ένωσης )και θα εξακολουθήσει για πολλά χρόνια να παραμένει το Eldorado των luxury και δευτερευόντως των premium κατασκευαστών.Η λεκάνη της νοτιοανατολικής Ασίας μαζί με την Κίνα είναι το επόμενο στοίχημα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μα τί λες;
Καλα μην βαρας κιολας ενα λαθος εκανα
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Αυτο που λετε μου θυμιζει λιγο απο τους Ελληνες που κοκορευονται για τους ενδοξους προγονους τους ενω οι ιδιοι τα εχουν κανει σκ@τ@!Σε καθε περιπτωση η μεγαλη πλειοψηφια των αγοραστων ενδιαφερεται περισσοτερο για το τι παιρνει σε σχεση με τα λεφτα που δινει κ οχι τι ιστορια εχει η καθε εταιρια!Ειδικα μαλιστα οταν τα προιοντα των εταιριων που δεν εχουν ιστορια οπως λετε ειναι τοσο αξιολογα....Εκ πρωτης οψεως ισως και να ειναι ετσι. Δεν ειναι ομως. Ας πουμε στην περιπτωση της Ιταλικης Βιομηχανιας δεν τα εκαναν ακριβως μονοι τους σκ@τ@ οπως αρχικα φαινεται και γνωριζετε επιφανειακα οι πιο πολλοι. Ειναι θεμα συγκυριων, και επειδη δεν ειμαι ακριβως αρμοδιος να σου πω, θα ηθελα αν εχει την ορεξη η Alba να μας απαριθμησει καποια γεγονοτα να δειτε πως εχουν ακριβως τα πραγματα.
Οσο για το μεγαλη πλειοψηφια. Ναι μαλλον ετσι πραττει. Οχι ομως και η πλειοψηφια των αλφιστι αγοραστων. Οι οποιοι βαζουν πανω απο ολα το δεσιμο με ενα απλο σημα με ενα σταυρο και ενα φιδι.
Και θα μου πεις τωρα γιατι να γινεται αυτο? Ναι καλα αναρωτιεσαι. Και εδω ερχεται και κολλαει το γιατι δημιουργηθηκαν τετοιου ειδους αγοραστες. Αγοραστες οι οποιοι πανω απο τη λογικη βαζουν το συναισθημα
με αφορμη το βαρυ heritage που εχτισε η εταιρια. Ειναι τοσο βαρια η κληρονομια που ειναι ικανη να φερει πωλησεις επειδη απλα τοποθετησαν ενα σημα στο καπω πανω σε ενα Punto.Οσο για την τελευταια προταση σου.
Εχουμε αγορασει και εχουμε ζησει αυτα τα αξιολογα προιοντα των αλλων εταιριων. Σιγουρα και ο ασημαντος παιζει και αυτος το ρολο του. Τοσο που μπορει να αλλαξει το ρου της ιστοριας. Αλλες συγκυριες δηλαδη απο εδω.... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το 'ηταν και θα ειναι για λιγους' για μένα είναι φτηνή δικαιολογία! Η Alfa δεν κατασκευαζει για λίγους και σίγουρα προτιμα τα αμαξια της να τα εχουν οι πολλοι και οχι οι λιγοι! Δεν σχεδιαζει για να πουλησει λιγοτερα απο οσο πουλαει πχ η Audi... Απλα για τους ΧΥΨ λόγους δεν πουλάει, αλλά αυτο δεν σημαίνει πως δεν απευθύνεται σε πολλους!Φυσικα το Bravo με την Mito, εχουν διαφορετικη γευση... και συγκρινομενα βάση τιμης, το Bravo ειναι κατι overall καλύτερο. Αρα Bravo γι αυτους που θέλουν το 'κατι παραπανω'!
Αυτο το 'κατι' που υποτιθετε πως προσφερει η Alfa... και ποιο συγκεκριμένα η Mito... φαίνεται να μην υπάρχει ποια. Δεν έχω διαβάσει ένα review που να έχει πει κάτι ξεχωριστό για την οδικη συμπεριφορα της Mito (αυτο πουλαει υποτιθεται με το σημα της Alfa)... και η ποιο τρελλη σύγκριση έρχεται... με το Punto Abarth. Θα έχει ενδιαφερον
:Μπορεις καλλιστα αγαπητε μου, αφου βλεπω οτι ενδιαφερεσαι, να αγορασεις καποιο βιβλιο με την Ιστορια της Alfa Romeo να δεις πιο ηταν το ποιον των αγοραστων της.
Σχετικα με τις πωλησεις.
19/6/08 ο Alfa Romeo CEO Luca De Meo, ναι μιλω για αυτο τον 40αρη απο τη Lombardia με τα μαυρα σγουρα μαλλια, παρουσιασε σε dealers την Alfa MiTo.
Aν ειχες μαθει τι ειπε σιγουρα δεν θα εγραφες το παραπανω ατοπημα.
Θα σου πω το πιο σημαντικο αποφθεγμα που ειπε: 'Η Alfa Romeo ειναι σαν τον ηθοποιο που προτιμα να παιζει στο θεατρο απο οτι στον κινηματογραφο'. Αλληγορικο εεεε? Και που να τον ακουγες να τα λεει.
Και που να δεις τι ειπε συνολικα....
Εγω παντως καταλαβα οτι σιγουρα για αυτους εκει στο Μιλανο προεχουν αλλα πραγματα και οχι οι πωλησεις. Τι να πρωτοθυμηθω δηλαδη απο αυτα που ειπε. Οτι φτιαχνουμε (και θα φτιαχνουμε απο δω και μπρος ξανα) αυτοκινητα που απευθυνονται στους αλφιστι. Και η ΜιΤο δεν ειναι τιποτα μπρος σε αυτα που ακολουθουν. Η ΜιΤο βγηκε απλα για να δημιουργηθει μια νεα γενια αλφιστι και οταν θα μεγαλωσουν θα μεταβουν στις μεγαλυτερες Alfa. Αντε τα ειπα και ανατριχιασα... Ψαξου και δες τι ειπε.
Ελα να μου πεις τα συμπερασματα σου. Ειμαι βεβαιος θα αλλαξεις γνωμη.Και τελος για τα περι συγκρισης Alfa-Fiat.
Το πιστευεις δε το πιστευεις η ΜιΤο διαφερει κατα πολυ απο το Punto-Bravo.
Για να μη σου πω οτι ειναι προς τιμην της Alfa Romeo που δεν παρουσιασε ως νεα πλατφορμα αυτην της MiTo αλλα ειπε οτι ειναι η αρχικη του GPunto. Διοτι καποια αλλα Group, 30% των επιμερους αλλαγων τις παρουσιαζουν ως νεα προιοντα και εδω μιλαμε για αλλαγες πανω απο 60% των εξαρτηματων.Ακομη και ο κινητηρας που περιγελας ειρωνικα φορα αλλη τουρμπινα και εχει αλλη εξαγωγη απο τις πολλαπλες και επειτα. Μηπως να καλεσω τον insegnere Paolo Martinelli να στα πει?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν σχεδιαζει για να πουλησει λιγοτερα απο οσο πουλαει πχ η Audi... Απλα για τους ΧΥΨ λόγους δεν πουλάει, αλλά αυτο δεν σημαίνει πως δεν απευθύνεται σε πολλους!Συγνωμη κιολας αλλα η Auto Union-DKW στα πλαισια τα επεκτατικα, εχει τεραστια γκαμα μοντελων σε σχεση με την Alfa Romeo η οποια εκπροσωπειτε σε 4 κατηγοριες περιπου. Ατυχης συγκριση ενος γενικου κατασκευαστη που δουλευει με τις επιταγες της μοδας. Η οποια μοδα εαν πει οτι τωρα πουλανε τα τανκ..... εεε.... κι απο αυτο θα δεις με τα σηματα της.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μηπως να καλεσω τον insegnere Paolo Martinelli να στα πει?Κάλεσέ τον αλλά πες του να γραφτεί στο φόρουμ με nickname Monica Belucci ώστε να του απευθύνουν τον λόγο με το πρόθεμα 'καλή μου Monica' κλπ
Κατά τα άλλα πιστεύω πως ο alfisti ή ο οποιουδήποτε είδους οπαδός (ή έστω συμπαθών) κάθε μάρκα θα πρέπει να αξιολογεί ένα προϊόν (και) μεμονωμένα. Στην περίπτωσή μας θα πρέπει να αναρωτηθεί ο alfisti, 'θα είχα την ίδια γνώμη για το Mi.To αν αντί για AlfaRomeo ΜιΤο επρόκειται για (πχ) το *Kia *MiTo?'...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μπορεις καλλιστα αγαπητε μου, αφου βλεπω οτι ενδιαφερεσαι, να αγορασεις καποιο βιβλιο με την Ιστορια της Alfa Romeo να δεις πιο ηταν το ποιον των αγοραστων της.
Σχετικα με τις πωλησεις.
19/6/08 ο Alfa Romeo CEO Luca De Meo, ναι μιλω για αυτο τον 40αρη απο τη Lombardia με τα μαυρα σγουρα μαλλια, παρουσιασε σε dealers την Alfa MiTo.
Aν ειχες μαθει τι ειπε σιγουρα δεν θα εγραφες το παραπανω ατοπημα.
Θα σου πω το πιο σημαντικο αποφθεγμα που ειπε: 'Η Alfa Romeo ειναι σαν τον ηθοποιο που προτιμα να παιζει στο θεατρο απο οτι στον κινηματογραφο'. Αλληγορικο εεεε? Και που να τον ακουγες να τα λεει.
Και που να δεις τι ειπε συνολικα....
Εγω παντως καταλαβα οτι σιγουρα για αυτους εκει στο Μιλανο προεχουν αλλα πραγματα και οχι οι πωλησεις. Τι να πρωτοθυμηθω δηλαδη απο αυτα που ειπε. Οτι φτιαχνουμε (και θα φτιαχνουμε απο δω και μπρος ξανα) αυτοκινητα που απευθυνονται στους αλφιστι. Και η ΜιΤο δεν ειναι τιποτα μπρος σε αυτα που ακολουθουν. Η ΜιΤο βγηκε απλα για να δημιουργηθει μια νεα γενια αλφιστι και οταν θα μεγαλωσουν θα μεταβουν στις μεγαλυτερες Alfa. Αντε τα ειπα και ανατριχιασα... Ψαξου και δες τι ειπε.
Ελα να μου πεις τα συμπερασματα σου. Ειμαι βεβαιος θα αλλαξεις γνωμη.Και τελος για τα περι συγκρισης Alfa-Fiat.
Το πιστευεις δε το πιστευεις η ΜιΤο διαφερει κατα πολυ απο το Punto-Bravo.
Για να μη σου πω οτι ειναι προς τιμην της Alfa Romeo που δεν παρουσιασε ως νεα πλατφορμα αυτην της MiTo αλλα ειπε οτι ειναι η αρχικη του GPunto. Διοτι καποια αλλα Group, 30% των επιμερους αλλαγων τις παρουσιαζουν ως νεα προιοντα και εδω μιλαμε για αλλαγες πανω απο 60% των εξαρτηματων.Ακομη και ο κινητηρας που περιγελας ειρωνικα φορα αλλη τουρμπινα και εχει αλλη εξαγωγη απο τις πολλαπλες και επειτα. Μηπως να καλεσω τον insegnere Paolo Martinelli να στα πει?
- Δεν με ενδιαφερει η ιστορια καμιας εταιριας... ζω στο ΤΩΡΑ!
- Εγω παντως καταλαβα οτι σιγουρα για αυτους εκει στο Μιλανο προεχουν αλλα πραγματα και οχι οι πωλησεις.
Ακομα και ο Luca De Meo θα χαμογελουσε με την παραπανω φραση... Πολυ ρομαντικη αποψη που ανηκει σε αλλες εποχες! - Ο CEO ειναι υποχρεωμενος να λεει καποια πραγματα... Δεν ειναι αναγκη να δεχομαστε αβιαστα τα οσα τσαμπουναει! Ορισμενα απο οσα λεει γίνονται και για λογους σκοπιμοτητας! Μην ξεχναμε αλλωστε πως ο ανθρωπος επιχειρηματιας ειναι και θα πει οτι μαλακια θα ηθελε να ακουσει ο εκλεπτυσμενος Alfisti για να βαλει το χερι στην τσεπη. Και δεν με νοιαζει το τι εχει σκοπο να βγαλει.... ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ!!! Αυτο εχει σημασια...
- Το 'διαφερει κατα πολυ' ειναι σχετικο, μιας και η καρδια (κινητηρας), το σασι και τα ηλεκτρονικα ειναι απο Fiat. Τωρα, το οτι αλλαξαν καποια settings στο setup, το οτι εβαλαν αλλα υλικα και σχεδιαση... εεε δεν νομιζω οτι φέρνει τα πανω-κατω.... και μαλλον ετσι εχει το πραγμα οσο συνεχιζω να βλεπω τα reviews.
Εν τελει, αν οι Alfisti αγαπουν τοσο πολυ μια Α.Ε. καλα κάνουν... ειναι ιδανικοι πελάτες. Προσωπικα δεν παιρνω γουρουνι στο σακι... Ολοι και ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στην περίπτωσή μας θα πρέπει να αναρωτηθεί ο alfisti, 'θα είχα την ίδια γνώμη για το Mi.To αν αντί για AlfaRomeo ΜιΤο επρόκειται για (πχ) το *Kia *MiTo?'...Eγω θελω να διαβαζω μια απαντηση σε αυτην την πολυ πετυχημενη ερωτηση.Και εγω να σας πω την αληθεια χεστηκα για την ιστορια , το θεμα ειναι τι γινεται ΤΩΡΑ οπως ειπε και ο Corsair.Και η VW δεν ειχε καμια τρομερη ιστορια ομως βγαζει τα καλυτερα Value for money αυτοκινητα στο κοσμο.
Edit:Επειδη θα πεσετε να με φατε τα VW δεν ξερω αν πραγματι ειναι τα καλυτερα value for money απλως το εγραψα ως αντιπαραθεση.
-
Ημουν σιγουρος αγαπητε οτι θα εριχνες το επιπεδο της συζητησης σε επιπεδα αντιπαραθεσης.
Αφου απαντας επειδη πρεπει να απαντησεις, μη εχοντας τιποτα εποικοδομητικο να εκφερεις.
Ειναι η ταση που εχει ο νεοελληνας, να ζει χωρις αρχες, να τον νοιαζει το τωρα, να εκμηδενιζει τα παντα.Ειδικα η τελευταια σου φραση ειναι αυτη που μου επιβεβαιωνει τα παραπανω.
Οχι ολα δεν κρινονται απο το αποτελεσμα. Σιγουρα εναν πραγματικο αλφιστι δεν τον νοιαζει το αποτελεσμα. Τον εθιζει η διαδικασια. Βασικα δεν μπορεις να με καταλαβεις, καθοτι σκεφτεσαι ψυχρα λογιστικα, βλεποντας τα ολα ως λογικη και αριθμητικη.Γουρουνι στο σακι αγοραζουν αλλοι, μαλιστα εκ Γερμανιας που φημιζεται για το χοιρινο.
-
Να σε ρωτησω κατι πολυ απλο?Γιατι τσαντιζεσαι τοσο ευκολα?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Στην περίπτωσή μας θα πρέπει να αναρωτηθεί ο alfisti, 'θα είχα την ίδια γνώμη για το Mi.To αν αντί για AlfaRomeo ΜιΤο επρόκειται για (πχ) το *Kia *MiTo?'...
Eγω θελω να διαβαζω μια απαντηση σε αυτην την πολυ πετυχημενη ερωτηση.Και εγω να σας πω την αληθεια χεστηκα για την ιστορια , το θεμα ειναι τι γινεται ΤΩΡΑ οπως ειπε και ο Corsair.Και η VW δεν ειχε καμια τρομερη ιστορια ομως βγαζει τα καλυτερα Value for money αυτοκινητα στο κοσμο.
Edit:Επειδη θα πεσετε να με φατε τα VW δεν ξερω αν πραγματι ειναι τα καλυτερα value for money απλως το εγραψα ως αντιπαραθεση.
Απαντηση σε υποθετικη ερωτηση δεν μπορω να δωσω. Μαλιστα η ερωτηση δεν ειναι καθολου πετυχημενη αλλα παντελως αστοχη με σκοπο να δυναμητισει το κλιμα.
Μα τι σχεση εχει ο γενικος κατασκευαστης οχηματων του λαου με την πριγκιπεσσα του Μιλανο?Να σε ρωτησω κατι πολυ απλο?Γιατι τσαντιζεσαι τοσο ευκολα?
Το μηνυμα πηγαινε στον παραπανω φιλο corsair και επειδη δεν εκανα παραθεση μπερδευτηκες. Δεν εννοουσα εσενα
-
Τεσπα ειναι καλυτερα να σταματησει αυτη η συζητηση εδω γιατι βλεπω να γινεται πανικος
-
Αχα...
Και που την ειδες την αντιπαραθεση? Αμα δεν συμφωνω μαζι σου παω γυρευοντας δηλαδη? Επειδη δεν ενστερνιζομαι την ρομαντικη σου διαθεση για την Princess of Milano ριχνω το επιπεδο? Εγω μιλω ως καταναλωτης και ουδολλως με αγγιζει το τι εκαναν η θα κανουν οι Α.Ε. Επισης ζω σημερα... το παρελθον ειναι κατι που περασε και δεν ξαναγυρνα, το μέλλον θα το δουμε οταν φτάσουμε εκει... ας περιοριστουμε στο σημερα για να εχει νοημα η κουβεντα.
Οπως ειπες, ψυχρα λογιστικα και αριθμητικα... του φουστη δηλαδη.... λογιστης ειμαι! Τι περιμενες?
Plain facts... οτιδηποτε αλλο ειναι υποκειμενικο και σχετικο!
-
1)ποια ειναι η πριγκηπισσα του μιλανο?
2) το ξερουμε οτι πολλες φορες γερμανικα φυκια εχουν περασει για μεταξωτες κορδελες...αποτι δειχνει ομως καποιοι ζηλεψαν αυτη τη τακτικη..
3) ο κακομοιρης ο corsair ειναι ιταλοφιλος...
4)αναμενω (οχι οτι θα συμβει) ενα καλο τεστ της μιτο στην ελλαδα...κατι που δε θα αρχιζει με τις ιστοριες της γιαγιας και θα μας λεει επιτελους αν δουλευουν τα μαραφετια της...
συμφωνα με το αγγλικο car δε δουλευουν παντως...υγ.μαρεσει ο μυθος και ο χαβαλες της αλφα και πολλες φορες την υπερασπιστηκα χωρις ναναι καλυτερη απο τα γερμανικα...αλλα ελεος!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
- ο κακομοιρης ο corsair ειναι ιταλοφιλος...
Κακομοιρα ειναι τα μουτρα σου Σε λιγο θα μας πεις οτι ασκω και εσωτερικη αντιπολιτευση... πως ειμαι 'ανταρτης'
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
- ο κακομοιρης ο corsair ειναι ιταλοφιλος...
Κακομοιρα ειναι τα μουτρα σου Σε λιγο θα μας πεις οτι ασκω και εσωτερικη αντιπολιτευση... πως ειμαι 'ανταρτης'
εισαι ο βενιζελος του γκρουπο...
-
Κοίτα, αμα η πριγκιπέσσα έχει γίνει 100 κιλά, ενώ η ...κομμώτρια του λαού, είναι και μαμώ τα γκομενάκια που τα κάνει όλα και συμφέρει, συγνώμη, εγώ θα προτιμήσω την ...λαϊκή κομμώτρια!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
- Δεν με ενδιαφερει η ιστορια καμιας εταιριας... ζω στο ΤΩΡΑ!
- Εγω παντως καταλαβα οτι σιγουρα για αυτους εκει στο Μιλανο προεχουν αλλα πραγματα και οχι οι πωλησεις.
Ακομα και ο Luca De Meo θα χαμογελουσε με την παραπανω φραση... Πολυ ρομαντικη αποψη που ανηκει σε αλλες εποχες!
Σεβαστή άποψη και με μεγάλη δόση αλήθειας.Οι εταιρείες είναι εμπορικές επιχειρήσεις που σε αντιμετωπίζουν ως υποψήφιο πελάτη.Όχι μη κερδοσκοπικά σωματεία διάσωσης και διάδοσης της αυτοκινητιστικής κληρονομιάς.
Μόνο που κατά αυτόν τον κατηγορηματικό τρόπο ευτελίζεις ελαφρώς τη σχέση σου με την ιδέα της αυτοκίνησης και υποβιβάζεις την επιλογή αυτοκινήτου,στο καθαρά οικονομικίστικο επίπεδο της επιλογής λευκών συσκευών.
Απομονώνοντας τον κόσμο του αυτοκινήτου από την ιστορία του,το μύθο του,αφενός του στερείς σημαντικό μέρος της μαγείας του (κάτι εξαιρετικά απαραίτητο στους χαλεπούς καιρούς της αυτοκινητιστικής ομογενοποίησης που ζούμε),αφετέρου καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο να καταλάβεις ότι ο πηρύνας των οπαδών ή συμπαθούντων μια εταιρεία δεν είναι του ιδίου φυράματος.Σε κάποιες εταιρείες αυτός προέκυψε ως αποτέλεσμα της πρωτοπορίας των αυτοκινήτων που κατασκεύαζε,σε κάποιες άλλες ως αποτέλεσμα της αντοχής τους,σε κάποιες τρίτες ως αποτέλεσμα της μεταπωλητικής αξίας,σε κάποιες τέταρτες ώς αποτέλεσμα των επιταγών της μόδας ή της επιβεβαίωσης του ζωτικού ψεύδους του καθενός:αν και στην πραγματικότητα είμαι ένας χάλιας,βαυκαλίζομαι ότι αυτό εξαλείφεται αυτομάτως με την κατάλληλη αυτοκινητιστική επιλογή. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γουρουνι στο σακι αγοραζουν αλλοι, μαλιστα εκ Γερμανιας που φημιζεται για το χοιρινο.
Ε ναι οσοι αγοραζουν ιταλικα, παιρνουν τυρι στο σακι....απο την σαπιλα
Γρηγορη την κομωτρια παρε φιλε
Alfa Romeo Mi.Τo 2008