-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
η αλλη 'προσπαθεια' που γινεται με τη νεα Lancia Delta μοιαζει εντελως καταδικασμενη και θυμιζει κατι τραγικες προσπαθειες της Βritish Leyland τυπου PRINCESS (Austin 18/22).
Ειναι μαλλον η τελευταια ευκαιρια για μια 'κλινικα νεκρη' εδω και καιρο εταιρεια.μαλλον δεν την εχεις δει την Delta...
-
Σίγουρα δεν την έχει δει... (Το ίντερνετ δεν πιάνεται)
-
Πάντως απο κοντά η Delta δειχνει αλλά αυτοκίνητο από τις φωτό...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάντως απο κοντά η Delta δειχνει αλλά αυτοκίνητο από τις φωτό...Όπως και MiTo που είναι αρκετά πιο όμορφη σε σχέση με τις φωτογραφίες. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε για εμένα και η έλλειψη πλαισίου στις θύρες με αποτέλεσμα μια από τις καλύτερες θέσεις για να την απολαύσεις οπτικά να είναι αυτή των 3/4 από πίσω και ανοικτή τη πόρτα του συνοδηγού. Βλέπεις και το εκπληκτικό πίσω μέρος ταυτόχρονα με το πολύ ωραίο εσωτερικό
Εντύπωση μου έκαναν τα βλέμματα των περαστικών όχι γιατί ήταν πολλά αλλά γιατί το ποσοστό των γυναικών ήταν συντριπτικά μεγαλύτερο. Συν τοις άλλοις δεν έχουν το κόμπλεξ να καρφώσουν το βλέμμα τους με αποτέλεσμα να
Καλές και οι εντυπώσεις μου άφησε και στο δρόμο αλλά δυστυχώς δε με ενθουσίασε. Όχι γιατί δεν πράττει που κάτι αρχικά υπόσχεται αλλά γιατί θα πρέπει να μάλλον να αρχίζουμε να συνηθίζουμε στη νέα τάξη πραγμάτων. Η Mito είναι εξαιρετικά αποτελεσματική αλλά δε σου μεταφέρει 'αισθήσεις' που στη φάση του στριψίματος εκτιμάς δεόντως. Το τιμόνι σου παρέχει βάρος και αίσθηση περισσότερο ηλεκτρική από τι θα ήθελες ενώ και το εμπρός μέρος ελάχιστα σε πληροφορεί για το τι ακριβώς κάνουν οι τροχοί. Πράγματα που έχουν ξαναγραφτεί είναι αυτά αλλά κυρίως για μεγαλύτερης κατηγορίας γρήγορα αυτοκίνητα και όχι για ένα εστιασμένο 'μικρό', για αυτό και η απογοήτευσή μου. Γενικότερα πάντως θα βάζει αποτελεσματικά τη δύναμη στο δρόμο ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα ενώ το πλαίσιο είναι ικανό να ακούσει κάθε προσταγή έως τα ηλεκτρονικά βοηθήματα επέμβουν ακόμη και με το DNA στην ένδειξη 'D'(πιο αργά βέβαια). Με τον διακόπτη στη θέση αυτή η απόκριση στο γκάζι είναι ιδανική ενώ στα 'N' και 'Α' φανερώνει κάποιο δισταγμό στις επιταχύνσεις. Μειονέκτημα του να κινείσαι συνεχώς στο 'D', η υψηλότερη κατανάλωση (όχι σε δραματικό επίπεδο φυσικά).
Τέλος, στο εσωτερικό τα καθίσματα με κρατούσαν μια χαρά στις στροφές ενώ το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα οδηγώντας τη είναι η κολόνα του οδηγού που στερεί ένα μεγάλο μέρος της ορατότητας. Οι θέσεις πίσω θα μεταφέρουν άνετα δυο άτομα δημιουργώντας τους ωστόσο κλειστοφοβικά αισθήματα καθώς χάριν της σχεδίασης αλα 8C οι χώροι του G.Punto έχουν πάει περίπατο. Ποιος νοιάζεται όμως; -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ναι ηρθε και στην Πατρα αλλα ακομα εχουν μονο μια Mito και αυτη ειναι εξω απο την εκθεση και δεν μπορεις να μπεις μεσα.Εσυ μπηκες?δεν μπήκα επειδή το κατάστημα ήταν κλειστό όταν πήγα εκεί
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάντως απο κοντά η Delta δειχνει αλλά αυτοκίνητο από τις φωτό...Οι περισσότεροι ως βαγονέτο την χαρακτηρίζουν
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν το έχω δει από κοντά (μπορεί την άλλη βδομάδα, αν δεν βαριέμαι μετά τη δουλειά ...), αλλά εξακολουθω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι ακριβότερο κατά 3 ολόκληρα χιλιάρικα από το αντίστοιχο Grande Punto ... Κάτι αντίστοιχο με τη λογική 'Bravo-Delta' να υποθέσω ;
Για τον ιδιο λογο που ενα Audi A3 1.6fsi ειναι πιο ακριβο απο ενα Golf 1.4 tsi (140) ή το Skoda Octavia 1.8 tfsi.
Kαι εαν οι Γερμανοι της vw ειναι εξπερ εδω και χρονια στο να σου πασαρουν το ιδιο προϊον ουσιαστικα σε διαφορετικο περιτυλιγμα και με διαφορετικη τιμη δεν ξερω αν θα καταφερουν το ιδιο και οι Ιταλοι και κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει και λογος να τους μιμηθουν.
.......
Με μια σημαντική διαφορά όμως.
Ανάμεσα σε A3, Golf, Octavia, η διαφορά και στα υλικά του εσωτερικού και ταμπλώ είναι ξεκάθαρη και υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός από μάρκα σε μάρκα.
Στην περίπτωση της Alfa αυτό δεν ισχύει. Είναι λάθος να προσπαθεί η Alfa να το παίξει premium με το MiTo και να έχει στο εσωτερικό τα ίδια (και εμφανισιακά) σκληρά πλαστικά με το G.Punto. Ούτε είναι λογικό στα 20k που κοστίζει η Mito, το Bravo να έχει στην ίδια τιμή καλύτερα υλικά (που είναι ένα κλικ κάτω τιμολογιακά ως μάρκα).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Με μια σημαντική διαφορά όμως.
Ανάμεσα σε A3, Golf, Octavia, η διαφορά και στα υλικά του εσωτερικού και ταμπλώ είναι ξεκάθαρη και υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός από μάρκα σε μάρκα.
Στην περίπτωση της Alfa αυτό δεν ισχύει. **Είναι λάθος να προσπαθεί η Alfa να το παίξει premium **με το MiTo και να έχει στο εσωτερικό τα ίδια (και εμφανισιακά) σκληρά πλαστικά με το G.Punto. Ούτε είναι λογικό στα 20k που κοστίζει η Mito, το Bravo να έχει στην ίδια τιμή καλύτερα υλικά (που είναι ένα κλικ κάτω τιμολογιακά ως μάρκα).
Τι ειναι premium αληθεια? Και πως προσπαθει να το παιξει????
Ειδες πουθενα κατα τη διαρκεια της εξελιξης της ΜιΤο ή ακομα καλυτερα στην παρουσιαση οι ιθυνοντες να
παρουσιαζουν το αυτοκινητο και να δινουν εμφαση στο τι μοκετα φοραει? Ή στο τι ειδους ακριβα δερματα υπαρχουν ως επιλογες? Ή για τα διπλα τζαμια σε παχος?
Αν το ειδες πουθενα δειχτο και σε μενα.
Εν αντιθεσει με τις 159/Brera/Spider δηλαδη η Alfa Romeo εφτιαξε ενα καθαρο οδηγοκεντρικο αυτοκινητο με εμφαση στην οδικη/οδηγικη συμπεριφορα. Με χαμηλο βαρος, επιβλητικη σχεδιαση και υψηλη τεχνολογια.
Εξαιρετικο το Bravo αλλα σε καμια περιπτωση ιδιο με τη ΜιΤο. Ελπιζω να τα εχεις οδηγησει γιατι αλλιως κανουμε κουβεντα απο 'αερος'....Και στο φιναλε εισαι καταναλωτης και κανεις δε σε πιεζει να δαπανησεις σε κατι τα λεφτα σου με το ζορι.
Οι Alfa Romeo παντα ηταν και θα ειναι για λιγους ασχετα με το αν κατασκευασε αυτη τη στιγμη το πρωτο της B-seg. Ειναι για αυτους που θελουν το κατι παραπανω. Αν εσενα σε καλυπτει το Bravo παρε αυτο. Ασε αυτον που θελει κατι παραπανω (και σκοπευει να το πληρωσει) να παρει Alfa. Και παλι ατοπη συζητηση διοτι το μηλο με την μπανανα εκτος του οτι δεν ειναι ιδια εχουν και διαφορετικη οψη και γευση (Bravo-MiTo)YΓ: Ξαφνικα βλεπω πολλους λατρεις
-
Η υποτιθέμενη διαφορά στην υφή των πλαστικών του γερμανικού ομίλου,είναι σπουδαιότερη από την χρήση όχι μόνο κοινών πατωμάτων,αλλά και ίδιας αρχιτεκτονικής αναρτήσεων,ολόιδιας τυπολογίας τετρακίνησης,απαράλλαχτων κινητήρων κλπ.στα αδελφά μοντέλα.
Το γεγονός βέβαια ότι κατάφεραν να πείσουν ότι ο μέχρι πρότινος οικονομικός κατασκευαστής δίχρονων αυτοκινήτων,που άκουγε στο όνομα Auto Union-DKW Gmbh,όχι μόνο είναι αλλά έχει και 'premium' παρελθόν,ενώ η ελέω παρενθέσεως κομουνιστικού παρελθόντος Skoda είναι η 'προσιτή' μάρκα,διδάσκεται ήδη στις έδρες των μεγαλύτερων οικονομικών πανεπιστημίων.Τουλάχιστον στον ιταλικό όμιλο παρά τις συνεργείες,υπήρχε (και εν τω μέτρω του δυνατού θα συνεχίσει να υπάρχει)διαφοροποίηση τουλάχιστον σε επίπεδο εκδόσεων,αναρτήσεων και κινητηρίων μονάδων ανάμεσα στα αδελφά μοντέλα.
Επίσης ο όμιλος δεν είχε ποτέ την ανάγκη να καταφύγει σε ιστορικές λαθροχειρίες προκειμένου να πείσει ότι τα γουρούνια μπορούν να πετάξουν.Η ιστορία και το παρελθόν της κάθε μάρκας είναι δεδομένα,πασίγνωστα και εκ των θεμελίων λίθων της ευρωπαϊκής αυτοκινητιστικής κουλτούρας.Το δε 'βαγονέτο' ήδη με ένα μήνα ζωής,φιγουράρει στην τέταρτη θέση του ιταλικού Top 10 των πωλήσεων του C segment.Kαι μιλάμε ουσιαστικά για αυτοκίνητα που παραδόθηκαν σε αγοραστές που προπαρήγγειλαν, πριν καν δουν και δοκιμάσουν το αυτοκίνητο στις εκθέσεις.Ο κύριος όγκος των παραδόσεων θα ξεκινήσει στα τέλη τρέχοντος.Το σίγουρο είναι ότι η Delta III θα πουλήσει περισσότερο από την Delta I.Ούτε λόγος βέβαια να γίνεται για τις 70.000 συνολικά πωλήσεις της Delta II από το 1994 ως το 2001.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η ιστορία και το παρελθόν της κάθε μάρκας είναι δεδομένα,πασίγνωστα και εκ των θεμελίων λίθων της ευρωπαϊκής αυτοκινητιστικής κουλτούρας.Αντε εσυ τωρα Alba μου να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οι Alfa Romeo παντα ηταν και θα ειναι για λιγους ασχετα με το αν κατασκευασε αυτη τη στιγμη το πρωτο της B-seg. Ειναι για αυτους που θελουν το κατι παραπανω. Αν εσενα σε καλυπτει το Bravo παρε αυτο. Ασε αυτον που θελει κατι παραπανω (και σκοπευει να το πληρωσει) να παρει Alfa. Και παλι ατοπη συζητηση διοτι το μηλο με την μπανανα εκτος του οτι δεν ειναι ιδια εχουν και διαφορετικη οψη και γευση (Bravo-MiTo)
YΓ: Ξαφνικα βλεπω πολλους λατρεις
Το 'ηταν και θα ειναι για λιγους' για μένα είναι φτηνή δικαιολογία! Η Alfa δεν κατασκευαζει για λίγους και σίγουρα προτιμα τα αμαξια της να τα εχουν οι πολλοι και οχι οι λιγοι! Δεν σχεδιαζει για να πουλησει λιγοτερα απο οσο πουλαει πχ η Audi... Απλα για τους ΧΥΨ λόγους δεν πουλάει, αλλά αυτο δεν σημαίνει πως δεν απευθύνεται σε πολλους!
Φυσικα το Bravo με την Mito, εχουν διαφορετικη γευση... και συγκρινομενα βάση τιμης, το Bravo ειναι κατι overall καλύτερο. Αρα Bravo γι αυτους που θέλουν το 'κατι παραπανω'!
Αυτο το 'κατι' που υποτιθετε πως προσφερει η Alfa... και ποιο συγκεκριμένα η Mito... φαίνεται να μην υπάρχει ποια. Δεν έχω διαβάσει ένα review που να έχει πει κάτι ξεχωριστό για την οδικη συμπεριφορα της Mito (αυτο πουλαει υποτιθεται με το σημα της Alfa)... και η ποιο τρελλη σύγκριση έρχεται... με το Punto Abarth. Θα έχει ενδιαφερον
Επίσης ο όμιλος δεν είχε ποτέ την ανάγκη να καταφύγει σε ιστορικές λαθροχειρίες προκειμένου να πείσει ότι τα γουρούνια μπορούν να πετάξουν
Οπως ο Turbo Benzina της Mito ε? Εεε ναι... ντρεπονται να τον πουνε tjet...
-
Αυτο που λετε μου θυμιζει λιγο απο τους Ελληνες που κοκορευονται για τους ενδοξους προγονους τους ενω οι ιδιοι τα εχουν κανει σκ@τ@!Σε καθε περιπτωση η μεγαλη πλειοψηφια των αγοραστων ενδιαφερεται περισσοτερο για το τι παιρνει σε σχεση με τα λεφτα που δινει κ οχι τι ιστορια εχει η καθε εταιρια!Ειδικα μαλιστα οταν τα προιοντα των εταιριων που δεν εχουν ιστορια οπως λετε ειναι τοσο αξιολογα.
Οσο για τις πωλησεις του βαγονετου,δεν ειναι λογικο στην Ιταλια να εχει καλες πωλησεις;;;Οπως αντιστοιχα στη Ρουμανια εχει ολο Dacia κ στην Τσεχια Skoda.Ας περιμενουμε να δουμε πως θα τα παει κ στις υπολοιπες αγορες...
Οσο για το οτι οι alfa romeo ειναι για λιγους μου ακουγεται καπως σαν αναγκη επιβεβαιωσης κ ειναι καποιοι εκει εξω που δε χρειαζονται το αυτοκινητο για να επιβεβαιωθουν.ΥΓ:Δε θελω σε καμια περιπτωση να θεωρηθει ως επιθεση προς καποιο μελος το post μου,απλα εκφραζω τις σκεψεις μου σε εντελως φιλικο τονο...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
......Εξαιρετικο το Bravo αλλα σε καμια περιπτωση ιδιο με τη ΜιΤο. Ελπιζω να τα εχεις οδηγησει γιατι αλλιως κανουμε κουβεντα απο 'αερος'....Το Bravo T-Jet το έχω οδηγήσει. Την MiTo θα την οδηγήσω εντός των ημερών.
Και στο φιναλε εισαι καταναλωτης και κανεις δε σε πιεζει να δαπανησεις σε κατι τα λεφτα σου με το ζορι.
Οι Alfa Romeo παντα ηταν και θα ειναι για λιγους ασχετα με το αν κατασκευασε αυτη τη στιγμη το πρωτο της B-seg. Ειναι για αυτους που θελουν το κατι παραπανω. Αν εσενα σε καλυπτει το Bravo παρε αυτο. Ασε αυτον που θελει κατι παραπανω (και σκοπευει να το πληρωσει) να παρει Alfa. Και παλι ατοπη συζητηση διοτι το μηλο με την μπανανα εκτος του οτι δεν ειναι ιδια εχουν και διαφορετικη οψη και γευση (Bravo-MiTo)Δηλαδή πρέπει να είναι κανείς υποψήφιος αγοραστής της MiTo για να εκφέρει άποψη γι' αυτή;
-
H Αlfa Romeo δεν απευθύνεται σε κάποια αυτοκινητιστική ή πολύ περισσότερο οικονομική elite,από τη στιγμή που μεταπολεμικά στράφηκε (κάτι απόλυτα δικαιολογημένο αφού επρόκειτο για εταιρεία μη κρατικοποιημένη αλλά υπό κρατική διαχείρηση)στην μαζικοποιημένη παραγωγή και από τα τέλη της δεκαετίας του 60 και στον εσωτερικό ανταγωνισμό με τη Fiat.
Eκεινό που κατάφερνε πάντα η μικρή μιλανέζα,ήταν να προσφέρει,μέσα από διαρκείς περιόδους κρίσης, αξιόλογα και τεχνολογικά πρωτοπόρα αυτοκίνητα.Και αυτό ήταν που τελικά τη βοήθησε να δημιουργήσει ανάμεσα στο 'ευρύ' αυτοκινητόφιλο κοινό μια αύρα γύρω από το ονόμα της καθώς και έναν σεβαστό πηρύνα πιστών οπαδών,μεγάλο μέρος των οποίων την στήριξαν εμπορικά και στις πρόσφατες περιόδους ανυποληψίας της (σαφώς και δεν αναφέρομαι στους ευκαιριακούς ιδοκτήτες που μάσησαν την καραμέλα του μεγαλοϊδεατισμού,συμπεριφερόμενοι ως ιδοκτήτες Bentley).Αυτό ακριβώς προσπαθεί να εκμεταλλευθεί εμπορικά τώρα με τη MiTo.Να διευρύνει το αγοραστικό της κοινό όχι μόνο προς τα κάτω αλλά και προς την κατεύθυνση του trendy ή του mainstream,βοηθούμενη κυρίως από τη δυναμική που καλώς ή κακώς έχει το όνομά της και όχι από την τεχνολογική μοναδικότητα της MiTo.Το αν θα καταφέρει να αλλάξει συνολικά την εμπορική της εικόνα η Alfa Romeo (επιλογή που προκρίθηκε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90,προκαλώντας παλινωδίες μέσα στους κόλπους του ίδιου του gruppo),θα κριθεί μέσα σε μια τετραετία από τώρα.Όταν και θα έχει πλήρη και καινούρια γκάμα προϊόντων.Στην οποία θα γίνεται,εν τω μέτρω του δυνατού πάντα,αποκλειστική χρήση κινητρηρίων μονάδων (κοινής βέβαια καταγωγής).Το ίδιο συνέβαινε μέχρι πρότινος με τη συνταξιοδότηση του αειθαλoύς bialbero και boxer,ή μέσω της χρήσης των κινητήρων JTS.O μακροπρόθεσμος στόχος της Lancia είναι να πετύχει εξισορρόπηση των πωλήσεων της μεταξύ της ευρωπαϊκής και της εγχώριας αγοράς και απαγκίστρωση από το φαινόμενο της εξάρτησής της από την εμπορική επιτυχία ενός και μόνο μοντέλου.Βραχυπρόθεσμα όμως εκείνο που πρέπει να κερδιθεί είναι η επανάκτηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά της,από την οποία ας μην γελίομαστε θα εξακολουθήσει να εξαρτάται για καιρό ακόμα,λόγω του χαμηλόυ brand awareness από το οποίο πάσχει η εταιρεία εδώ και μια δεκαπενταετία.Η ανατροπή του ισοζυγίου των πωλήσεων μεταξύ εγχώριων και ξένων αυτοκινήτων που συνέβη στην ιταλική αγορά το 1992 (οπότε τα εισαγώμενα αυτοκίνητα ξεπέρασαν τον όγκο πωλήσεων των εγχωρίων)δεν έχει ακόμα επιτευχθεί.Έτσι είναι ιδίαιτερα σημαντικό η Delta III,η οποία αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό ακόμα και από παραδοσιακούς ιταλούς lancisti, να κόψει πωλήσεις από τα διάφορα C segments και να σταθεροποιήσει τη θέση της μέσα στην πεντάδα της κατηγορίας,πρώτα-πρώτα στην εσωτερική της αγορά.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το δε 'βαγονέτο' ήδη με ένα μήνα ζωής,φιγουράρει στην τέταρτη θέση του ιταλικού Top 10 των πωλήσεων του C segment.Kαι μιλάμε ουσιαστικά για αυτοκίνητα που παραδόθηκαν σε αγοραστές που προπαρήγγειλαν, πριν καν δουν και δοκιμάσουν το αυτοκίνητο στις εκθέσεις.Ο κύριος όγκος των παραδόσεων θα ξεκινήσει στα τέλη τρέχοντος.Το σίγουρο είναι ότι η Delta III θα πουλήσει περισσότερο από την Delta I.Ούτε λόγος βέβαια να γίνεται για τις 70.000 συνολικά πωλήσεις της Delta II από το 1994 ως το 2001.Άλλο το τι συμβαίνει σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές και άλλο στην ελληνική αγορά. Αυτό μπορούμε να το δούμε από πλήθος παραδειγμάτων ακόμα και από άλλες μάρκες και μοντέλα που στην ελληνική αγορά είχαν εντελώς διαφορετικές πωλήσεις από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
-
[quote='Corsadi']Οσο για τις πωλησεις του βαγονετου,δεν ειναι λογικο στην Ιταλια να εχει καλες πωλησεις;;;Οπως αντιστοιχα στη Ρουμανια εχει ολο Dacia κ στην Τσεχια Skoda.Ας περιμενουμε να δουμε πως θα τα παει κ στις υπολοιπες αγορες...
[quote]οφ τόπικ μόουντ όν
Αυτό ισχύει όντως σε μεγάλο βαθμό για τη λάντσια πολύ περισσότερο από ότι για την άλφα ή την φίατ. Το 80% των προίοντων της άγοράζεται εκεί.
http://www.finanznachrichten.de/nachric ... 942889.asp' target='_blank' target='_blank
οφ τόπικ μόουντ όφ
Για το θέμα του ονόματος δεν μου κάνει καμία αίσθηση. Εάν η λάντα έφτιαχνε ένα αμάξι κλας λίντερ τεχνολογικά και σχεδιαστικά θα το αγόραζα ακόμα και εάν είχε τιμή κλάς λίντερ...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Άλλο το τι συμβαίνει σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές και άλλο στην ελληνική αγορά. Αυτό μπορούμε να το δούμε από πλήθος παραδειγμάτων ακόμα και από άλλες μάρκες και μοντέλα που στην ελληνική αγορά είχαν εντελώς διαφορετικές πωλήσεις από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Ναι...μόνο που η ελληνική αγορά αφενός λόγω του ότι αντιπροσωπεύει πολύ μικρό ως ασήμαντο ποσοστό του πανευρωπαϊκού όγκου πωλήσεων,αφετέρου επειδή είναι στρεβλή,πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την εξαγωγή συμπερασμάτων γύρω από τα καταναλωτικά πρότυπα και ανακλαστικά του ντόπιου αγοραστή.
Επ'ουδενί όμως για να χαρακτηρίζεται με βάση τις πωλήσεις της ένα προϊόν ως καλό ή κακό,αποτυχημένο ή επιτυχημένο εμπορικά. -
Η Ελλαδα ειναι μακραν πιο αξιοπιστη στο θεμα των πωλησεων απο οτι η Ιταλια ή η Γερμανια ή η Γαλλια.Πχ το GPunto πουλησε 167000 το πρωτο 6μηνο του 2008 στην ευρωπη εκ των οποιον τα 99000 αγοραστηκαν στην Ιταλια!!!
-
Αυτό είναι που μένει όμως στη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών.
Π.χ. το ότι η Renault είναι στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε άλλες αγορές, λίγο απασχολεί τον Έλληνα αγοραστή. Κοιτάζει σε τι θέση βρίσκεται και την πορεία της στην χώρα μας και μέχρι εκεί φτάνει η ενημέρωσή του. Το ίδιο και με το Gruppo Fiat. Οι περισσότεροι γνωρίζουν μόνο για την πορεία του γκρουπ στην ελληνική αγορά και αδιαφορούν ή πολύ απλά δεν τους νοιάζει τι συμβαίνει στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.
-
Εγω παντως πιστευω οτι ο πιο αξιοπιστη χωρα στις πωλησεις στο μελλον θα ειναι η Ρωσια.Εχει ολες τις κοινωνικες ταξεις δεν παραγει σχεδον κανενα αμαξι(εκτος απο Lada) και εχει τον μεγαλυτερο πληθυσμο.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008