-
Θα ηθελα και εγω να σου ζητήσω να αναφέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου σου, και τους λόγους που σε οδήγησαν στην ακραία αυτή μετατροπή. Και τις δυσκολίες που συνάντησες για να την υλοποιήσεις. Επίσης μια τελευταία ερώτηση, καλοπροαιρετα, θεωρείς το αυτοκίνητο αυτό κλασσικό ή απλά μοναδικό?[/quote]
Φιλε Γιαννη,
Για να προαγω λιγο το διαλογο και να δωσω καποιες φιλοσοφικες και ...αρχιτεκτονικες (αν και βλεπω οτι τετοιου περιεχομενου διαστασεις δεν ειναι και πολυ αρεστες στο φιλοξενο αυτο φορουμ) διαστασεις στο τελευταιο σου ερωτημα, θα ηθελα να θεσω ενα ερωτημα και εγω (προς ολους), πριν σου το απαντησω.
Υποθετικα, εαν μπορουσες και φυσικα ηθελες να κατοικεις μονιμα (θα μπορουσες να εχεις και αλλα σπιτια ταυτοχρονα εαν δε φοβοσουνα το Ε9, οπως εξοχικα ή ενα μικρο διαμέρισμα στο κεντρο της πολης) σε ενα ομορφο, ανετο, ψηλοταβανο νεοκλασσικο σπιτι (Προστατευομενο απο τον νομο) του προ-προηγουμενου αιωνα, στο οποιο ομως θα εχεις ολες τις ...ανεσεις της συγχρονης ζωης όπως ηλεκτρικος θερμοσιφωνας ή ηλιακος, ηλεκτρικη κουζινα ή αεριου, συστημα συναγερμου, θυροτηλεοραση, ενισχυμενος ή προσθετος εσωτερικος αντισεισμικος σκελετος απο οπλισμενο σκυροδεμα ή χαλυβα, συστημα θερμανσης με φυσικο αεριο, ιντερνετ και αλλα τετοια ...τρελα gadgets, σε τι σπιτι θα έλεγες οτι κατοικεις? Σε ενα νεοκλασσικο ή σε ενα μοναδικο?Τα λεμε μετα,
Θεοδοσης -
Θα ηθελα και εγω να σου ζητήσω να αναφέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου σου, και τους λόγους που σε οδήγησαν στην ακραία αυτή μετατροπή. Και τις δυσκολίες που συνάντησες για να την υλοποιήσεις. Επίσης μια τελευταία ερώτηση, καλοπροαιρετα, θεωρείς το αυτοκίνητο αυτό κλασσικό ή απλά μοναδικό?[/quote]
Φιλε Γιαννη,
Για να προαγω λιγο το διαλογο και να δωσω καποιες φιλοσοφικες και ...αρχιτεκτονικες (αν και βλεπω οτι τετοιου περιεχομενου διαστασεις δεν ειναι και πολυ αρεστες στο φιλοξενο αυτο φορουμ) διαστασεις στο τελευταιο σου ερωτημα, θα ηθελα να θεσω ενα ερωτημα και εγω (προς ολους), πριν σου το απαντησω.
Υποθετικα, εαν μπορουσες και φυσικα ηθελες να κατοικεις μονιμα (θα μπορουσες να εχεις και αλλα σπιτια ταυτοχρονα εαν δε φοβοσουνα το Ε9, οπως εξοχικα ή ενα μικρο διαμέρισμα στο κεντρο της πολης) σε ενα ομορφο, ανετο, ψηλοταβανο νεοκλασσικο σπιτι (Προστατευομενο απο τον νομο) του προ-προηγουμενου αιωνα, στο οποιο ομως θα εχεις ολες τις ...ανεσεις της συγχρονης ζωης όπως ηλεκτρικος θερμοσιφωνας ή ηλιακος, ηλεκτρικη κουζινα ή αεριου, συστημα συναγερμου, θυροτηλεοραση, ενισχυμενος ή προσθετος εσωτερικος αντισεισμικος σκελετος απο οπλισμενο σκυροδεμα ή χαλυβα, συστημα θερμανσης με φυσικο αεριο, ιντερνετ και αλλα τετοια ...τρελα gadgets, σε τι σπιτι θα έλεγες οτι κατοικεις? Σε ενα νεοκλασσικο ή σε ενα μοναδικο?Τα λεμε μετα,
Θεοδοσης -
Γεια σας διαβαζω το ποστ και δεν μπορω να σας καταλαβω.Γιατι διαφωνειτε? ο καθε ενας αγαπα το παλια αυτοκινιτα με τον τροπο του καλο θα ηταν να μην κατακρεινουμε. Το πορτοκαλι αουντι ειναι ενας τροπος, το να εχεις ενα οριτζιναλ μεχρι την τελευταια βιδα ειναι ενας αλλος .Εμενα μου αρεσε το αουντι γιατι ειμαι υπερ της βελτιωσεις αλλα καταλαβενω και τους 'γνησιους' . Το παντρεμα παλιας καροτσας με συχρονα εντοσθεια αρεσει σε πολυ κοσμο και καλο θα ηταν να μην σνομπαρουμε .Σε μερικους αρεσουν τα αυτοκινιτα με 34 αλογα και σε αλλους οχι γουστα ειναι αυτα.
-
Ο χρήστης makis406 έγραψε:
.Σε μερικους αρεσουν τα αυτοκινιτα με 34 αλογασπόντα για κάποιο αυτοκίνητο ήταν αυτό?
Αν θες τη δική μου γνώμη είμαι κατ' αρχάς κατά των παρεκκλίσεων απο αυτοκίνητα που αξίζουν το σεβασμό στην ιστορία τους, υπέρ των παρεμβάσεων σύμφωνα με το γούστο του καθενός απο μας (όποιο κι αν είναι αυτό-ο οδηγός χαίρεται το αυτοκίνητο όχι ο εξωτερικός παρατηρητής) και εντελώς μα εντελώς κατά της φιλοσοφίας που μας ταίζουν τα τελευταία χρόνια κάποα έντυπα (βελτίωση=ιπποδύναμη).
-
Μη μασας Αγγελε για μενα πηγαινε μαλλον
-
Ευτυχώς που και τα 1200άρια σκαθάρια βγάζουν 34 οπότε εμείς μπορούμε να κάνουμε την πάπια
-
Εετσι
-
Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν ?
-
Δεν ηταν σποντα για κανενα αυτοκινητο απλα δεν μου ηρθε στο μυαλο χαμηλοτερη ιπποδύναμη και μαλον το νουμερο ταιριαξε και σε καποια απο τα δικα σας . Πραγματικα το ενοω οτι σας καταλαβενω εξαλου ολοι το ιδιο μικροβιο εχουμε.Καλο θα ηταν να ανταλασουμε γνωσεις πληροφορειες και εμπερειες χωρις να υποβιβαζουμε ο ενας των αλλο και ο φιλος με το αουντι κουραστηκε ξοδευτηκε και παιδευτηκε για να το φτιαξει οπως ολοι μας αν δεν τον καταλαβουμε εμεις ποιος θα το κανει?(παντως 34 αλογα θελουν γαιδουρινη υπομονη ειδικα στης ανηφορες)
-
Ο χρήστης makis406 έγραψε:
(παντως 34 αλογα θελουν γαιδουρινη υπομονη ειδικα στης ανηφορες)Οχι αν έχεις flat-twin!!!
-
Ο χρήστης makis406 έγραψε:
απλα δεν μου ηρθε στο μυαλο χαμηλοτερη ιπποδύναμηΈχουμε σε 32 ίππους αν σου κάνει (Αμι και Πόνυ) και επίσης το ένα μου 4Lάκι φοράει το παλιό μοτέρ με τους 27 ίππους (δε χρειάζεται υπομονή όμως λόγω ελαστικότητας).
Επίσης αν θέλεις και πιο χαμηλά, έχω οδηγήσει 2CV 435cc ...αυτή είναι εμπειρία...χαϊδεύεις το πεντάλ του γκαζιού και ακούς τον deux a plat να βρυχ...εε...νιαουρίζει... -
Ο χρήστης makis406 έγραψε:
...(παντως 34 αλογα θελουν γαιδουρινη υπομονη ειδικα στης ανηφορες)Εξαρταται τη ρατσα...
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
απλα δεν μου ηρθε στο μυαλο χαμηλοτερη ιπποδύναμη
Έχουμε σε 32 ίππους αν σου κάνει (Αμι και Πόνυ) και επίσης το ένα μου 4Lάκι φοράει το παλιό μοτέρ με τους 27 ίππους (δε χρειάζεται υπομονή όμως λόγω ελαστικότητας).
Επίσης αν θέλεις και πιο χαμηλά, έχω οδηγήσει 2CV 435cc ...αυτή είναι εμπειρία...χαϊδεύεις το πεντάλ του γκαζιού και ακούς τον deux a plat να βρυχ...εε...νιαουρίζει...Και Μεχαρι εχω Αγγελε, το ξεχασες ;
Αυτον τον 435ρη μαλλον απο δω και περα θα τον ακουω συχνα
D-Jet Δεν αποτελεις για μας εμποδιο πια αγαπητε, ας εχεις και τεσσερεις κυλινδρους
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
:Αυτον τον 435ρη μαλλον απο δω και περα θα τον ακουω συχνα
Για πες...τί βρήκες πάλι?
-
Στοιχειο 1ο, ειναι ασπρο-πορτοκαλι και με πωλητηριο ...
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Στοιχειο 1ο, ειναι ασπρο-πορτοκαλι και με πωλητηριο ...Spot???
-
Modified Classics