-
νταξ.. μεταξυ κιβωτιου και να κανει εκρηξη ο κινητηρας, σαφως προτιμωτερο ειναι το 1ο
(μου λειπουν οι συζητησεις 'σπαει το tsi 'ρε γαμωτο! oops:) -
Βλέπεις έβγαλαν και οι αντίπαλοι όπλο αντίστοιχου βεληνεκούς με την κωδική ονομασία T-jet ...
Εκεί να δεις γέλια όταν θα αρχίσει να 'σπάει'
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Βλέπεις έβγαλαν και οι αντίπαλοι όπλο αντίστοιχου βεληνεκούς με την κωδική ονομασία T-jet ...Εκεί να δεις γέλια όταν θα αρχίσει να 'σπάει'
Περσινα, ξυνα σταφιλια...
Θυμισε μου ποσα αλογα ειχε το golf οταν οι Ιταλοι τουρμπιζαν το Uno και το Punto GT...?(Ξερω, τσιμπαω αμεσως... )
-
Απλως η VW τοτε δεν ρισκαρε να βαλει Turbo για λογους αξιοπιστιας και τπτ αλλο.
-
να πουμε ποσα αλογα εβγαζε ο ιαπωνεζος ατμοσφαιρα
μη τσιμπατε ρε! -
Καλά, τα παλαιότερα μοτέρ της VW ήταν το λιγότερο άθλια. Το πρώτο σοβαρό μοτέρ (που είναι...ακόμη μαζί μας ) ήταν το 1.6 με τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής που μπήκε για πρώτη φορά στο Golf III GT. Εβγαζε τότε περίπου 100 ίππους, όσους βγάζει πάνω κάτω και σήμερα, συνεχίζοντας την καριέρα του σαν ΜΡΙ...
Το 1050 που μπήκε τελευταία στο Polo 1.0 ήταν σκέτος τάφος, ενώ το ίδιο ήταν και το 1.3 και το 1.6 με 75 άλογα.
Είναι εκπληκτικό που μια τέτοια εταιρεία έκανε τεράστια άλματα σε ελάχιστα χρόνια και πλέον προσφέρει τα TSI και DSG! -
Οι κινητήρες της VW δεν ήταν ποτέ άθλιοι. Το GTI ήταν ΠΑΝΤΑ σημείο αναφοράς.
Επειδή δεν ταίριαζαν οι κινητήρες με το φορολογικό μας σύστημα δεν σημαίνει ότι ήταν άθλιοι, ταίριαζαν με ένα σύστημα που φορολογούσε ανάλογα με την ισχύ και όχι με τη χωρητικότητα.
Τώρα που οι μικρής χωρητικότητας τουρμπισμένοι είναι φτηνοί τους λέμε καλούς. Όταν (και αν) αλλάξει το φορολογικό μας σύστημα και φορολογεί με την ισχύ (ίσως με κατανάλωση) τότε τι θα είναι;
Αν δεν υπήρχε καθόλου φορολογία, οι καλοί (φτηνοί) κινητήρες θα ήταν δίλιτροι με 100 άλογα. Η Χόντα διαφημίζει (μερικούς) εξωλέμβιους κινητήρες της ως τους ελαφρύτερους και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ χωρητικότητας στη κατηγορία ισχύος τους - το θεωρεί πλεονέκτημα.
-
http://www.spiegel.de/international/bus ... 78,00.html
Όσοι παραλαμβάνετε Passat προσεχως. Να το ψάξετε εξονυχιστικά
-
Αν πας για service και τους δώσεις δικά σου λάδια (αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) υπάρχει περίπτωση να σου διακόψουν την εγγύηση γιατί υποτίθεται δεν ήταν δικό τους το προϊόν οπότε δεν φέρουν ευθύνες μπλαμπλα;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αν πας για service και τους δώσεις δικά σου λάδια (αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) υπάρχει περίπτωση να σου διακόψουν την εγγύηση γιατί υποτίθεται δεν ήταν δικό τους το προϊόν οπότε δεν φέρουν ευθύνες μπλαμπλα;κανενα δικαιωμα δεν εχουν.-
επισης η VW δεν κατασκευαζει λαδια, αρα δεν ειναι 'δικα τους'... -
Thanx
Παράγγειλα ένα 4λιτρο Castrol Edge να το φέρω στα ίσια του μετά το προσεκτικό στρώσιμο -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι κινητήρες της VW δεν ήταν ποτέ άθλιοι. Το GTI ήταν ΠΑΝΤΑ σημείο αναφοράς.Επειδή δεν ταίριαζαν οι κινητήρες με το φορολογικό μας σύστημα δεν σημαίνει ότι ήταν άθλιοι, ταίριαζαν με ένα σύστημα που φορολογούσε ανάλογα με την ισχύ και όχι με τη χωρητικότητα.
Τώρα που οι μικρής χωρητικότητας τουρμπισμένοι είναι φτηνοί τους λέμε καλούς. Όταν (και αν) αλλάξει το φορολογικό μας σύστημα και φορολογεί με την ισχύ (ίσως με κατανάλωση) τότε τι θα είναι;
Αν δεν υπήρχε καθόλου φορολογία, οι καλοί (φτηνοί) κινητήρες θα ήταν δίλιτροι με 100 άλογα. Η Χόντα διαφημίζει (μερικούς) εξωλέμβιους κινητήρες της ως τους ελαφρύτερους και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ χωρητικότητας στη κατηγορία ισχύος τους - το θεωρεί πλεονέκτημα.
Aν συγκρίνεις τα μοτερ της VW της εποχής, δηλαδή το 1050, το 1.3 και το 1.6, με τα αντίστοιχα της FIAT που έχουν τις ρίζες τους στις αρχές του 70', είναι ΠΑΝΤΟΥ χειρότερα, τόσο σε ροπή, σε ιπποδύναμη, ενώ και η αξιοπιστία είναι η ίδια (τα μοτερ SOHC της FIAT/Lancia θεωρούνται αλεξίσφαιρα).
Ισως σε ένα βαθμό αυτό να οφείλεται στους βαρύτερους σφονδύλους που κλασσικά χρησιμοποιούσε παλιότερα η VW, αλλά και πάλι, η ράθυμη λειτουργία τους, ήταν ενοχλητική. Το πρώτο πραγματικά αξιόλογο μοτέρ, ήταν αυτό που ανέφερα, ο γνωστός ΜΡΙ με τους μεταβλητούς αυλούς. Τα παλιοτερα, ειλικρινά, από πιο μοτέρ ήταν καλύτερα; Άντε από κάνα ξεχασμένο γαλλικό με εκκεντροφόρο στο πλάι που μπορεί να εύρισκες κάπου στα τέλη του 80' , αλλά και οι Γάλλοι όταν έβγαλαν τα διάφορα XU και TU μοτέρ, ήταν πολύ μπροστά από τους Γερμανούς.Οι Ιάπωνες δεν το συζητάμε, ήταν ήδη καλύτεροι στο θέμα κινητήρα, άλλο αν στα υπόλοιπα ήταν πολύ πίσω (άντε, με εξαίρεση την αξιοπιστία ).
-
Είδα το passat coupeπωςτολένε. Όμορφο, εντυπωσιακό και κομψό, αν σκεφτείς ότι είναι ΠΑΣΣΑΤ
Πολύ μεγάλο όμως, βρε αδερφέ. Σε μικρότερο νούμερο δεν έβγαινε; -
Ξέρει κανένας κάτι για το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων με το οποίο προσφέρεται το Polo;;;
Τι είδους είναι; Μάλλον συμβατικό αφού κοστίζει μισό λίτρο σε κατανάλωση και σχεδόν 2'' σε 0-100. Νομίζω έχει και σειριακή λειτουργία, είναι έτσι, μήπως έχει και paddles;Χάρη (charmak66) για σένα μάλλον ταιριάζει περισσότερο ένα Scirocco... τα Passat cc ή σκέτα άστα για όταν μεγαλώσεις!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ξέρει κανένας κάτι για το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων με το οποίο προσφέρεται το Polo;;;
Τι είδους είναι; Μάλλον συμβατικό αφού κοστίζει μισό λίτρο σε κατανάλωση και σχεδόν 2'' σε 0-100. Νομίζω έχει και σειριακή λειτουργία, είναι έτσι, μήπως έχει και paddles;Ειναι σιγουρα 6ταχυτο?
-
Καίει λαδάκια το FSI...20Κ κμ και έχει ανάψει ένδειξη και ο συνάδελφος που το είχε πριν έχει προσθέσει ένα 2λιτρο λάδια.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καίει λαδάκια το FSI...20Κ κμ και έχει ανάψει ένδειξη και ο συνάδελφος που το είχε πριν έχει προσθέσει ένα 2λιτρο λάδια.ε οχι και ενα 2λιτρο!!!!! πώς καταφερε κατι τετοιο??????
και οχι σε ενα συμπληρωμα ελπιζω,γιατι αν συμπληρωσε με τη μια 2 λιτρα ο φιλος σου αγγιζει τα ορια της επιστημονικης φαντασιας....
λαδια καθε ποτε του αλλαζετε?
λογικα θα αλλαξατε στα 15K και μεσα σε 5000 κμ καταφερες να σου βγαλει λαμπακι???
πρεπει να το ξεσκιζεις.... -
Συμπλήρωσα 1 λίτρο.
Βασικά απ'ότι έμαθα δε του έχουμε κάνει service ακόμα.
Μήπως θα'πρεπε?
-
Έχω διαβάσει στο internet ότι ετοιμάζεται νέος twincharger για το καινούριο Polo στα 1.200cc με απόδοση 105hp.
Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αλλά ακούγεται ενδιαφέρουσα πρόταση. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Συμπλήρωσα 1 λίτρο.Βασικά απ'ότι έμαθα δε του έχουμε κάνει service ακόμα.
Μήπως θα'πρεπε?
ενα μικρο στα 15Κ το χρειαζεται μαλλον... αν εχεις το ιδιο λαδι εδω και 20.000 κμ τοτε δε μιλαμε για λαδι,αλλα για μαυρη παχυρευστη πισσα
VW FORUM