-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι σύστημα bluetooth. Κάνεις pair το κινητό σου και με το που μπαίνεις πλέον στο αυτοκίνητο, το βρίσκει και έχεις ένα τέλειο car-kit, με μικρόφωνο και τα ηχεία του radio-cd για ν'ακους τον συνομιλητή σου. Με το που χτυπάει τηλέφωνο, σταματάει την μουσική επίσης.Πολύ πρακτικό δείχνει δηλαδή, και φαντάζομαι αυξάνεται πολύ ο δείκτης της ασφάλειας μέσα στο αυτοκίνητο.
Δουλεύει τέλεια από όσο ξέρω, αλλά ΔΕΝ αναγνωρίζει (όπως και τ'αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνισμού) ελληνικούς χαρακτήρες. Οπότε, πρέπει να ξαναπεράσεις τις επαφές σου, αν θέλεις να βλέπεις στην οθόνη του αυτοκινήτου ποιος σε καλεί.
Αυτό δε γίνεται, μεγάλος μπελάς, και μου τη σπάνε απίστευτα οι επαφές του τύπου 'Giorgos Papadopoulos'. Στην τελική, αφου απαντάς την κληση, αμέσως μαθαίνεις και ποιός είναι!
Επίσης, διάβαζα κάτι που μου αρεσε πολύ, ότι μπορείς δηλαδή να συνδέσεις ένα εξωτερικό mp3 player μέσω usb και να παίζεις τα mp3 μέσω του κανονικού ηχοσυστήματος
-
Το Blue&Me διατίθεται πλέον σε όλα τα μοντέλα του Gruppo.
Εκτός από τα αρχεία mp3 μπορεί να αναπαράγει και αρχεία AAC, χωρίς όμως DRM - κλείδωμα.
(iTunes plus για όσους αγοράζουν από το iTunes) -
Σήμερα ξαναρώτησα για εκθεσιακά και μου είπαν 'τέλος του μήνα'.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Σήμερα ξαναρώτησα για εκθεσιακά και μου είπαν 'τέλος του μήνα'.Θα πάρεις Μi.Τo βαζέλι;;
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Σήμερα ξαναρώτησα για εκθεσιακά και μου είπαν 'τέλος του μήνα'.
Θα πάρεις Μi.Τo βαζέλι;;
Σκεφτόμουν για πλασεδάκι, μιας και ακόμα είμαι επηρρεασμένος από τα πέναλτι στο δημοτικό 'ρε, μαλάκες, όχι μύτο, ε;'
Λέω όμως, ας πάει το παλιάμπελο
Σοβαρά τώρα, ούτως ή άλλως θα έπαιρνα αυτοκίνητο μέσα στο '09, και η Mito παρουσιάζεται την κατάλληλη στιγμή. Ίδωμεν....
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Σήμερα ξαναρώτησα για εκθεσιακά και μου είπαν 'τέλος του μήνα'.
Θα πάρεις Μi.Τo βαζέλι;;
Σκεφτόμουν για πλασεδάκι, μιας και ακόμα είμαι επηρρεασμένος από τα πέναλτι στο δημοτικό 'ρε, μαλάκες, όχι μύτο, ε;'
Λέω όμως, ας πάει το παλιάμπελο
Σοβαρά τώρα, ούτως ή άλλως θα έπαιρνα αυτοκίνητο μέσα στο '09, και η Mito παρουσιάζεται την κατάλληλη στιγμή. Ίδωμεν....
άσε τα ...ίδωμεν και χτύπα το
-
Σπύρο, πήρα το περιοδικό (μετά από αρκετά χρόνια) για τη ΜιΤο και μου φάνηκε ότι το έχετε περιποιηθεί αρκετά (είδα με χαρά πολλά ιστορικά αφιερώματα ). Εύγε!
Αυτή της φωτογραφίας ποιά έκδοση είναι (το κλασσικό αλφα ρόσσο δεν είναι αυτό το χρώμα; );
Ποια είναι η hands-on προσωπική άποψή σου τελικά; Για κάποιον που του άρεσε η 147 θα έλεγες +, -, ή κάτσε και περίμενε; -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
άσε τα ...ίδωμεν και χτύπα τοΜου αρέσει που ενθουσιάζεσαι! Τώρα το καλοκαίρι θα κάνω τις βολτίτσες μου από αντιπροσωπείες, θα δω, και λογικά αν μου αρέσει και από κοντά θα το παραγγείλω κατά το Νοέμβρη
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σπύρο, πήρα το περιοδικό (μετά από αρκετά χρόνια) για τη ΜιΤο και μου φάνηκε ότι το έχετε περιποιηθεί αρκετά (είδα με χαρά πολλά ιστορικά αφιερώματα ). Εύγε!Ευχαριστούμε
Αυτή της φωτογραφίας ποιά έκδοση είναι (το κλασσικό αλφα ρόσσο δεν είναι αυτό το χρώμα; );
Ποια είναι η hands-on προσωπική άποψή σου τελικά; Για κάποιον που του άρεσε η 147 θα έλεγες +, -, ή κάτσε και περίμενε;Αλέξανδρέ μου δεν ξέρω αν πρέπει να μπούμε στη λογική σύγκρισης της MiTo με την 147. Εκτός του οτι θεωρητικά ανήκουν σε άλλη κατηγορία, πρέπει να συμφωνήσουμε ότι πλέον βρισκόμαστε στην εποχή της επιβεβλημένης βάσει κανόνων ασφάλειας, και ότι την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά της 147, των Σαξόραλλων και των πρώτων Μιάτα θα πρέπει να σταματήσουμε να την αναζητάμε. Από κει και πέρα, μέσα στο πνεύμα της εποχής, η MiTo είναι ένα υπερσύγχρονο σπορτίφ αυτοκίνητο, με ροπή, γκάζια, 'άλλη' ποιότητα και συμπεριφορά που κυμαίνεται από το απόλυτο κράτημα ως το μικρό παιχνίδι, όσο σου επιτρέπει το D.N.A. (ήτοι ΑΡΚΕΤΑ, σε σύγκριση με τα περισσότερα ESP της αγοράς).
Για μένα, που το απόλυτα σταθερό στρίβειν με εξωφρενικά νουμερα στο κοντέρ είναι το ίδιο (ή και περισσότερο) διασκεδαστικό από ένα full lock ανάποδο ή μια αποσταθεροποίηση, τόσο η MiTo, όσο και το Grande από όπου και ξεκίνησε το project της είναι ΠΟΛΥ διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά άμεσο, και ΑΥΤΟ είναι που θέλω. Το ελαφρύ του πράγματος συνηθίζεται αν μιλάμε για το αυτοκίνητό σου, και όχι για μένα που οδηγώ διαφορετικό κουβά κάθε μέρα και μου φαίνονται οι διαφορές. Το άμεσο υπάρχει και είναι στα θετικά της μικρής Alfa, λοιπόν.
Από κει και πέρα, στο θέμα της εμφάνισης, νομίζω ότι άμα τη αφίξει της θα ισχύσει αυτό που έγραψα: θα ιντριγκάρει όλους, αυτούς που θα πουν 'είναι κούκλα', αλλά και αυτούς που θα αποφασίσουν ότι δεν τους αρέσει. Αν σου αρέσει (που προφανώς σου αρέσει), όρμα της. Είναι ένα γρήγορο μικρό αυτοκίνητο, ωραίο μέσα-έξω, καλοφτιαγμένο, ευκολοδήγητο εκεί που το θέλεις, βολικό για να πας σβέλτα, ασφαλές για να πας αέρα πατέρα. Και η τιμή είναι λογική. Γιατί όχι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σπύρο, πήρα το περιοδικό (μετά από αρκετά χρόνια) για τη ΜιΤο και μου φάνηκε ότι το έχετε περιποιηθεί αρκετά (είδα με χαρά πολλά ιστορικά αφιερώματα ). Εύγε!
Ευχαριστούμε
Αυτή της φωτογραφίας ποιά έκδοση είναι (το κλασσικό αλφα ρόσσο δεν είναι αυτό το χρώμα; );
Ποια είναι η hands-on προσωπική άποψή σου τελικά; Για κάποιον που του άρεσε η 147 θα έλεγες +, -, ή κάτσε και περίμενε;Αλέξανδρέ μου δεν ξέρω αν πρέπει να μπούμε στη λογική σύγκρισης της MiTo με την 147. Εκτός του οτι θεωρητικά ανήκουν σε άλλη κατηγορία, πρέπει να συμφωνήσουμε ότι πλέον βρισκόμαστε στην εποχή της επιβεβλημένης βάσει κανόνων ασφάλειας, και ότι την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά της 147, των Σαξόραλλων και των πρώτων Μιάτα θα πρέπει να σταματήσουμε να την αναζητάμε. Από κει και πέρα, μέσα στο πνεύμα της εποχής, η MiTo είναι ένα υπερσύγχρονο σπορτίφ αυτοκίνητο, με ροπή, γκάζια, 'άλλη' ποιότητα και συμπεριφορά που κυμαίνεται από το απόλυτο κράτημα ως το μικρό παιχνίδι, όσο σου επιτρέπει το D.N.A. (ήτοι ΑΡΚΕΤΑ, σε σύγκριση με τα περισσότερα ESP της αγοράς).
Για μένα, που το απόλυτα σταθερό στρίβειν με εξωφρενικά νουμερα στο κοντέρ είναι το ίδιο (ή και περισσότερο) διασκεδαστικό από ένα full lock ανάποδο ή μια αποσταθεροποίηση, τόσο η MiTo, όσο και το Grande από όπου και ξεκίνησε το project της είναι ΠΟΛΥ διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά άμεσο, και ΑΥΤΟ είναι που θέλω. Το ελαφρύ του πράγματος συνηθίζεται αν μιλάμε για το αυτοκίνητό σου, και όχι για μένα που οδηγώ διαφορετικό κουβά κάθε μέρα και μου φαίνονται οι διαφορές. Το άμεσο υπάρχει και είναι στα θετικά της μικρής Alfa, λοιπόν.
Από κει και πέρα, στο θέμα της εμφάνισης, νομίζω ότι άμα τη αφίξει της θα ισχύσει αυτό που έγραψα: θα ιντριγκάρει όλους, αυτούς που θα πουν 'είναι κούκλα', αλλά και αυτούς που θα αποφασίσουν ότι δεν τους αρέσει. Αν σου αρέσει (που προφανώς σου αρέσει), όρμα της. Είναι ένα γρήγορο μικρό αυτοκίνητο, ωραίο μέσα-έξω, καλοφτιαγμένο, ευκολοδήγητο εκεί που το θέλεις, βολικό για να πας σβέλτα, ασφαλές για να πας αέρα πατέρα. Και η τιμή είναι λογική. Γιατί όχι;
Πες τα πες τα.Γιατι τελευταια εχω σπαστει να ακουω οτι και καλα τα καινουργια αμαξια δεν ειναι Fun to drive και τετοια...Οσο για το τιμονι ειναι ακριβως οπως τα λες.Δεν καταλαβαινω γιατι ολοι βρισκουν τοσο κακο το τιμονι του GPunto... Σε σχεση με Golf που εχω οδηγησει ειναι πιο αμεσο...Απλως δεν εχει καλη αισθηση
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
άσε τα ...ίδωμεν και χτύπα το
Μου αρέσει που ενθουσιάζεσαι! Τώρα το καλοκαίρι θα κάνω τις βολτίτσες μου από αντιπροσωπείες, θα δω, και λογικά αν μου αρέσει και από κοντά θα το παραγγείλω κατά το Νοέμβρη
πάντως εγώ εάν διάβαζα τι γράφει ο Σπύρος 2 ποστ πιο πάνω , θα το είχα παραγγείλει ...χθες
-
Μάλιστα!
Ευχαριστώ πολύ, Σπύρο, για τη λεπτομερέστατη ανάλυση της εμπειρίας σου...μου είπες αυτά ακριβώς που ήθελα να ακούσω! Θέλω οπωσδήποτε να την οδηγήσω πρώτα αλλά πιστεύω οτι θα μου αρέσει αν είναι όπως μου τα περιγράφεις...
Είναι και το μόνο από τα σύγχρονα της κατηγορίας αυτής που πραγματικά μου αρέσει (αλλά μόνο σε κόκκινο) οπότε αρκεί να το αποφασίσουμε για τα λεφτά.Κατανάλωση πόσο περίπου λες θα βγάζει το 155άρι με τους νορμαλ τροχούς της φτηνής έκδοσης;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κατανάλωση πόσο περίπου λες θα βγάζει το 155άρι με τους νορμαλ τροχούς της φτηνής έκδοσης;Δύσκολο να πω, αν δεν το οδηγήσουμε για κάμποσα χιλιόμετρα στην Ελλάδα. Μόνο εκτίμηση σε σύγκριση με το Bravo μπορώ να κάνω, υπολογίζοντας την παρόμοια απόδοση και το κατά πολύ (σχεδόν 150 κιλά) μειωμένο βάρος. Υπολογίζω 10-11 λτ./100, ΠΟΛΥ χοντρικά και χωρίς καμία βεβαιότητα, φυσικά.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πες τα πες τα.Γιατι τελευταια εχω σπαστει να ακουω οτι και καλα τα καινουργια αμαξια δεν ειναι Fun to drive και τετοια...
μόνο που ο Σπύρος είπε για 'σύγχρονη' fun to drive συμπεριφορά, κάτι που για πολλούς δεν είναι κ το επιθυμητό.
-
Μου φαίνεται το 'fun to drive' είναι σαν τα windows, πάντα είναι 'προτιμότερη' η αμμέσως προηγούμενη γενιά.. (μέχρι να βγεί η επόμενη οπότε η σημερινή έρχεται στο προσκήνιο).
Παράδειγμα: Όταν είχε βγεί το πρώτο 106 rallye (1.3) όλα τα περιοδικά έλεγαν πως δεν ήταν τόσο fun to drive όσο το 205R, όταν βγήκε το 106R (1.6 8V) αμμέσως το 106 1.3 πήρε τα ηνία κ.ο.κ..
-
Εγω επειδει τυχαινει να εχω ενα Fiat uno του 91 ,το οποιο μαλιστα ειναι και χαμηλωμενο 30μμ με αγωνιστικο καταλυτη και φιλτρο , μπορω να πω με σιγουρια οτι συγκρινoμενο με το GPunto (τα οποια θεωρητικα ανηκουν στην ιδια κατηγορια) το δευτερο ειναι μακραν πιο fun to drive.Με το GPunto μπορεις να παιξεις με τον κωλο οσο θες, το uno ολο μουρες πεταει.Τωρα με τις αλλες μαρκες δεν ξερω τι συμβαινει οποτε v@silis μπορει να εχεις και δικιο.Παντως τα καινουργια fiat κατα τη γνωμη μου ειναι πιο fun to drive(στην ευθεια τον τρωω βεβαια παροτι το uno βγαζει μολις 75 αλογα )
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γιατί όχι;έχω ακούσει από φίλο ενα σωρό παράπονα ως προς την αξιοπιστία του Grande punto του...Το τελευταίο 'πρόβλημα' -αρκετά σπαστικό- είναι αν μείνει το αμάξι στον ήλιο πολλές ώρες, πάντα παίρνει μπροστά με την 2-3 φορά και ο κινητήρας ζορίζεται λίγο μέχρι να ανεβάσει ρελαντί. Από FIAT δεν ξέρουν τι να κάνουνε...Αλλάξαν αντλία βενζίνης χωρίς αποτέλεσμα. Το trial and error θα συνεχιστεί μέχρι να λυθεί το θέμα. Καλή συμπεριφορά από αντιπροσωπίες αλλά δεν μπορείς να είσαι συνέχεια συνεργειο
Το Μι.το που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, μήπως θα βγάζει και αυτό διάφορα κουλά προβλήματα; Επίσης από μια 145 που έχω, τα σέρβις είναι πάρα πολύ ακριβά. Δηλαδή ξεκινάς για μια αλλαγή ιμάντα χρονισμού, λες αντε να αλλάξω και της αντλίας νερού, θέλει και η φλάντζα του καπακιού, θέλει και τους εντατήρες, να μήν αλλάξω και το γρανάζι του μεταβλητού που κάνει σαν diesel κάθε πρωί και φεύγεις με ένα κουστούμι 600 ευρώ BTW το Μι.Το έχει ιμάντα ή αλυσίδα χρονισμου; Εγώ πάντως αμάξι με ιμάντα δεν ξανα-αγοραζω...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εγω επειδει τυχαινει να εχω ενα Fiat uno του 91 ,το οποιο μαλιστα ειναι και χαμηλωμενο 30μμ με αγωνιστικο καταλυτη και φιλτρο , μπορω να πω με σιγουρια οτι συγκρινoμενο με το GPunto (τα οποια θεωρητικα ανηκουν στην ιδια κατηγορια) το δευτερο ειναι μακραν πιο fun to drive.Με το GPunto μπορεις να παιξεις με τον κωλο οσο θες, το uno ολο μουρες πεταει.Τωρα με τις αλλες μαρκες δεν ξερω τι συμβαινει οποτε v@silis μπορει να εχεις και δικιο.Παντως τα καινουργια fiat κατα τη γνωμη μου ειναι πιο fun to drive(στην ευθεια τον τρωω βεβαια παροτι το uno βγαζει μολις 75 αλογα )Από οποιοδήποτε αυτοκίνητο πρέπει να είναι λιγότερο fun to drive το δικό σου.
Σοβαρά τώρα, οι αλλαγές στις οποίες έχεις προχωρήσει δεν αποτελούν στοιχεία ενίσχυσης του fun to drive χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κατανάλωση πόσο περίπου λες θα βγάζει το 155άρι με τους νορμαλ τροχούς της φτηνής έκδοσης;
Δύσκολο να πω, αν δεν το οδηγήσουμε για κάμποσα χιλιόμετρα στην Ελλάδα. Μόνο εκτίμηση σε σύγκριση με το Bravo μπορώ να κάνω, υπολογίζοντας την παρόμοια απόδοση και το κατά πολύ (σχεδόν 150 κιλά) μειωμένο βάρος. Υπολογίζω 10-11 λτ./100, ΠΟΛΥ χοντρικά και χωρίς καμία βεβαιότητα, φυσικά.
Εμενα παντως το Bravo μου σε καθημερινη διαδρομη γλυφαδα πειραια και τουμπαλιν ωρες αιχμης καιει 9λ/100χλμ και ακομη εχω 1300χλμ στο οδομετρο.
Αμα βεβαια βγεις το βραδυ και πατησεις το Sport.... -
Kάτι λεγόταν και για πιο 'άγριες' εκδόσεις, ήτοι GTA, ή κάνω λάθος?
Για πότε αναμένονται αυτές? Ξέρουμε χαρακτηριστικά?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008