Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 308 GT 175HP vs HONDA CIVIC 1.8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. peugeot 308 GT 175HP vs HONDA CIVIC 1.8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    153
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikolas87 last edited by

      Μεταξύ αυτών των Civic και 308 θα προτιμουσα το 308 για πολλους λογους (κυρίως λόγω turbo). Σε αυτά τα λεφτά όμως παίζει πολύ δυνατα το Fiat Bravo (ευχαριστημένος κάτοχος). Με 22000 το παιρνεις full με Navigation, γυάλινη οροφή κτλ κτλ. Στα συν ο κινητήρας (150), ποιότητα κύλισης (αν σε βάζανε μέσα με κλειστά τα μάτια νομίζεις οτι πας βόλτα με VW), σχεδίαση φρέσκεια, ασφάλεια, οδική συμπεριφορα τρένου. Όσο για το Leon εμένα μου μοιάζει με van, το Golf γερασμένο αλλά σταθερή αξία, το Impreza αργό με μια τετρακίνηση που θα σου είναι πρακτικά άχρηστη και υψηλό κόστος συντήρησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        ftskamins last edited by

        Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
        Μεταξύ αυτών των Civic και 308 θα προτιμουσα το 308 για πολλους λογους (κυρίως λόγω turbo). Σε αυτά τα λεφτά όμως παίζει πολύ δυνατα το Fiat Bravo (ευχαριστημένος κάτοχος). Με 22000 το παιρνεις full με Navigation, γυάλινη οροφή κτλ κτλ. Στα συν ο κινητήρας (150), ποιότητα κύλισης (αν σε βάζανε μέσα με κλειστά τα μάτια νομίζεις οτι πας βόλτα με VW), σχεδίαση φρέσκεια, ασφάλεια, οδική συμπεριφορα τρένου. Όσο για το Leon εμένα μου μοιάζει με van, το Golf γερασμένο αλλά σταθερή αξία, το Impreza αργό με μια τετρακίνηση που θα σου είναι πρακτικά άχρηστη και υψηλό κόστος συντήρησης.

        +1
        ριξε μια ματια στο bravo και ενα test drive εννοειτε...
        Μπορει να σε εκπληξουν θετικα οι ιταλοι.
        Παντως απο τα 2 που λες θα ελεγα 308.Μου κανει πιο value for money

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Ποιός? Τι? Που?

          Πότε ήρθε ρε παιδιά το δίλιτρο ιμπρέζα με 20Κ? λίγο ράδιο αρβύλα μου φαίνεται. Πάντως εάν ισχύει τότε μάλλον θα ήταν η πρόταση μου και ας είναι αργότερο σε ευθεία και στροφές από ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο τουρμπάτο σύμφωνα με τέστ. Γιατί στην ελληνική ασφαλτό που το καλοκαίρι άμα ζεσταθεί για τα καλά γίνεται πάγος και όταν βρέξει νεροτσουλήθρα η τετρακίνηση και μάλιστα τόσο σωστά σχεδιασμένη όπως της σουμπαρού είναι η καλύτερη λύση.

          Σε αυτή την κατηγορία το καλύτερο βάλιου φορ μάνει το έχει το μπράβο και το λέον. Το μπράβο αρέσει πολύ όσον αφορά το ντιζάιν αλλά ίσως να πάσχει σε αίσθηση κιβωτίου και τιμονιού (λαμαβάνοντας υπ'οψιν σύγχρονες φιατικές εμπειρίες) και το λεόν όλοι το περιγράφουν για πολύ καλό οπότε ...ίσως είναι!

          Με το πιστόλι στον κρόταφο και μεταξύ σιβικ και 308 μάλλον για σιβικ θα το πήγαινα αλλά χωρίς να είμαι και σίγουρος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Nαι αλλά το 308 έχει 175 άλογα ενώ το Bravo 150

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              ftskamins last edited by

              ναι αλλα το bravo ειναι 1400cc οχι 1600cc.
              μικροτερα ασφαλιστρα,μαλλον μικροτερη καταναλωση και απο επιδοσεις...8,3 δινει η πεζο και 8,2 η φιατ το 0-100.Και σωστα να μην ειναι τα νουμερα οι επιδοσεις ειναι παρομοιες για τα 2 αυτοκινητα.(πιστευω οτι το πεζο ειναι λιγο μπροστα)
              Βεβαια να πω οτι απ οτι ακουω η ποιοτητα του πεζο ειναι ανωτερη.Οπως και η τιμη του ομως.
              Θεωρω και τα 2 αυτοκινητα τιμια για αυτα που προσφερουν.
              Εγω επελεξα bravo λογω εμφανισης, κυβισμου και τιμης(και επιτοκιου 3,9 δινει η φιατ).
              Αληθεια ποσο ζυγιζει το πεζο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Nαι αλλά το 308 έχει 175 άλογα ενώ το Bravo 150

                ... και μάντεψε ποιο πάει καλύτερα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  ftskamins last edited by

                  ποιοοοοοοοοοοοοοοοοοο???
                  Πες μου να γουσταρω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    και βασικα τι σημαινει 'παει καλυτερα'...

                    κανει καλυτερα νουμερα? νιωθεις πιο αμεσο το αμαξι? αν κανει καλυτερα νουμερα τοτε η psa θα πρεπει να πιει μουρουνελαιο αλλα χωρις να θυμαμαι νουμερα το βλεπω δυσκολο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                      και βασικα τι σημαινει 'παει καλυτερα'...

                      κανει καλυτερα νουμερα? νιωθεις πιο αμεσο το αμαξι? αν κανει καλυτερα νουμερα τοτε η psa θα πρεπει να πιει μουρουνελαιο αλλα χωρις να θυμαμαι νουμερα το βλεπω δυσκολο...

                      Κάνει παρόμοια νούμερα (με 25 ονομαστικά άλογα παραπάνω και ΚΑΜΠΟΣΑ χιλιάρικα ευρώ παραπάνω), αλλά δε θα σπαμμάρω άλλο. Για στήσιμο, στρίψιμο κλπ, ούτε λόγος. Εκνευριστικά ουδέτερο, αλλά κάτι αιώνες πιο αποτελεσματικό το φιατάκι. Στο GT έχουν κάνει λάθη που δε φαίνονται στα 'απλά' 308 οι Γάλλοι. Κορυφαία του έκδοση το 120άρι ΙΜΗΟ, αλλά έπρεπε να κοστίζει λιγότερο γμτ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Και για μην μιλησουμε για το βαρος του. Ακομη και το 207 GT ειναι βαρυτερο 75 κιλα απο το Bravo που ειναι και μια κατηγορια πανω (ή αλλιως 30 ποντους μακρυτερο).....
                        Να που πανε τα εξτρα 25 αλογα του Πεζω.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
                          Και για μην μιλησουμε για το βαρος του. Ακομη και το 207 GT ειναι βαρυτερο 75 κιλα απο το Bravo που ειναι και μια κατηγορια πανω (ή αλλιως 30 ποντους μακρυτερο).....
                          Να που πανε τα εξτρα 25 αλογα του Πεζω.....

                          Χμμμ, τι εχει γίνει εδω με τα βάρη στην Πεζω? Δηλαδη το '+Brera' το διεκδικει και αλλη εταιρια? Ωρα ειναι να λεμε αυριο μεθαυριο '+308'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
                            ναι αλλα το bravo ειναι 1400cc οχι 1600cc.
                            μικροτερα ασφαλιστρα,μαλλον μικροτερη καταναλωση και απο επιδοσεις...8,3 δινει η πεζο και 8,2 η φιατ το 0-100.Και σωστα να μην ειναι τα νουμερα οι επιδοσεις ειναι παρομοιες για τα 2 αυτοκινητα.(πιστευω οτι το πεζο ειναι λιγο μπροστα)

                            πλάκα μας κάνεις; Ποια είναι δηλ η διαφορά στην ασφάλεια 1400 από 1600;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:

                              Και για μην μιλησουμε για το βαρος του. Ακομη και το 207 GT ειναι βαρυτερο 75 κιλα απο το Bravo που ειναι και μια κατηγορια πανω (ή αλλιως 30 ποντους μακρυτερο).....
                              Να που πανε τα εξτρα 25 αλογα του Πεζω.....

                              Χμμμ, τι εχει γίνει εδω με τα βάρη στην Πεζω? Δηλαδη το '+Brera' το διεκδικει και αλλη εταιρια? Ωρα ειναι να λεμε αυριο μεθαυριο '+308'...

                              Αντε και να ξεκινησω απο τη θεωρητικη βαση λεγοντας οτι εχεις δικιο.
                              Αραγε τι ειναι πιο 'ενοχλητικο/κακο'? Ενα οικογενειακο 4.27μ να ζυγιζει 1350 κιλα, με ταδε οικονομικο target group ή μια Brera 4.41μ να ζυγιζει 1470 κιλα που απευθυνεται σε αλλο κοινο οικονομικα πιο ευρωστο?

                              Προφανως αστειζεσαι επειδη εχω το αβαταρ με την Alfa Romeo και δεν υπηρχε καλυτερη ευκαιρια για σενα να πιαστεις. Ας πουμε λεω εγω τωρα να αλλαξω αβαταρ και να βαλω της Audi τα Α4 και Α5 τα οποια ειναι τα νεα υπερβαρα γαιδουρια των αντιστοιχων κατηγοριων ή ακομη και της Lexus.
                              Θα εκανες τοτε το αντιστοιχο σαρκαστικο σχολιο???? Αν ναι εισαι μαγκας και σε παω.....

                              ΥΓ: Η Alfa Romeo σε ακουσε και η πισωκινητη, ελαφρια progetto 947 Sprint λεγε με Giulia GT πηρε πρασινο φως....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by

                                Ο χρήστης AR32104 έγραψε:

                                Και για μην μιλησουμε για το βαρος του. Ακομη και το 207 GT ειναι βαρυτερο 75 κιλα απο το Bravo που ειναι και μια κατηγορια πανω (ή αλλιως 30 ποντους μακρυτερο).....
                                Να που πανε τα εξτρα 25 αλογα του Πεζω.....

                                Χμμμ, τι εχει γίνει εδω με τα βάρη στην Πεζω? Δηλαδη το '+Brera' το διεκδικει και αλλη εταιρια? Ωρα ειναι να λεμε αυριο μεθαυριο '+308'...

                                Αντε και να ξεκινησω απο τη θεωρητικη βαση λεγοντας οτι εχεις δικιο.
                                Αραγε τι ειναι πιο 'ενοχλητικο/κακο'? Ενα οικογενειακο 4.27μ να ζυγιζει 1350 κιλα, με ταδε οικονομικο target group ή μια Brera 4.41μ να ζυγιζει 1470 κιλα που απευθυνεται σε αλλο κοινο οικονομικα πιο ευρωστο?

                                Προφανως αστειζεσαι επειδη εχω το αβαταρ με την Alfa Romeo και δεν υπηρχε καλυτερη ευκαιρια για σενα να πιαστεις. Ας πουμε λεω εγω τωρα να αλλαξω αβαταρ και να βαλω της Audi τα Α4 και Α5 τα οποια ειναι τα νεα υπερβαρα γαιδουρια των αντιστοιχων κατηγοριων ή ακομη και της Lexus.
                                Θα εκανες τοτε το αντιστοιχο σαρκαστικο σχολιο???? Αν ναι εισαι μαγκας και σε παω.....

                                ΥΓ: Η Alfa Romeo σε ακουσε και η πισωκινητη, ελαφρια progetto 947 Sprint λεγε με Giulia GT πηρε πρασινο φως....

                                Ελα? Εγω τι ειπα για να εχω δικιο η αδικο?
                                Τωρα που λες... ναι οντως... Avatar της Alfa εχεις, αλλα γιατι το αναφερεις? Εγω εχω εναν πιλοτο αν σε βοηθαει...

                                Η AR με ακουσε? (ειπα εγω κατι στην AR?) Εχω τοσο βροντερη φωνη ο ατιμος?

                                ...

                                λοιπον... μεταξυ αστειου και πολυ αστειου...

                                ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΚΑΤΩ ΡΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ωραία....ας δούμε λοιπόν τα κιλά ανα ίππο του καθενός :

                                  Bravo 1.4T : 1275/150= 8,5

                                  308 1.6 ΤΗP : 1315/175= 7,5

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Την μυγα ενω ηταν οff-topic μυγα εσυ την ανεφερες.
                                    Απο παιχνιδι εντυπωσεων σκιζουμε, απο ουσια μηδεν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
                                      Την μυγα ενω ηταν οff-topic μυγα εσυ την ανεφερες.
                                      Απο παιχνιδι εντυπωσεων σκιζουμε, απο ουσια μηδεν

                                      Αστο φιλε.. αστο... δεν πειραζει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Aφού ρε ταλάκα είσαι αντιαλφίστας, τι να λέμε τώρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikolas87 last edited by

                                          Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
                                          Και για μην μιλησουμε για το βαρος του. Ακομη και το 207 GT ειναι βαρυτερο 75 κιλα απο το Bravo που ειναι και μια κατηγορια πανω (ή αλλιως 30 ποντους μακρυτερο).....
                                          Να που πανε τα εξτρα 25 αλογα του Πεζω.....

                                          1379kg Bravo, 1367 το 308 (μέτρηση 4Τ)
                                          http://www.rototestinstitute.org/popup/performancegraphs.php?ChartsID=784
                                          ορίστε και μια δυναμομέτρηση του Bravo. 152 άλογα στον τροχό και 245Nm ροπής!! Φανταστείτε πόσο βγάζει στρόφαλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            ftskamins last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                            ναι αλλα το bravo ειναι 1400cc οχι 1600cc.
                                            μικροτερα ασφαλιστρα,μαλλον μικροτερη καταναλωση και απο επιδοσεις...8,3 δινει η πεζο και 8,2 η φιατ το 0-100.Και σωστα να μην ειναι τα νουμερα οι επιδοσεις ειναι παρομοιες για τα 2 αυτοκινητα.(πιστευω οτι το πεζο ειναι λιγο μπροστα)

                                            πλάκα μας κάνεις; Ποια είναι δηλ η διαφορά στην ασφάλεια 1400 από 1600;

                                            Oι φορολογισιμοι ιπποι οι οποιοι απ οσο ξερω παιζουν ρολο στην τιμη των ασφαλιστρων
                                            Αμα βρεις ασφαλιστικη που ειτε ασφαλιζει 2λιτρο ειτε 1.4 με ιδια αξια(π.χ 25.000ευρω)σου δινει ιδια τιμη ασφαλιστων πες την μου να την εχω υπ οψιν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr