-
Έκανα μια 'διαμόρφωση' στο γαλλικό site (εκεί πωλείται ήδη...) για μια έκδοση που πιθανώς θα μ' ενδιέφερε.
Λοιπόν, η ατμοσφαιρική 1.6, με 3 πόρτες, επίπεδο εξοπλισμού VTR, μεταλλικό χρώμα, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό και 16άρες ζάντες αλουμινίου, φτάνει στα ...21.470 € ( ). Αν δε προσθέσουμε και επέκταση εγγύησης για 3 χρόνια/80.000χλμ. (είναι η 'φθηνή', μακάρι να υπήρχε και στη μπανανία κάτι τέτοιο ), τότε θέλουμε άλλα 950 €. Πόσο πιο φθηνή θα καταλήξει στο ελλάντα (αν συμβεί το αντίθετο, καληνύχτα...) ; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Έκανα μια 'διαμόρφωση' στο γαλλικό site (εκεί πωλείται ήδη...) για μια έκδοση που πιθανώς θα μ' ενδιέφερε.
Λοιπόν, η ατμοσφαιρική 1.6, με 3 πόρτες, επίπεδο εξοπλισμού VTR, μεταλλικό χρώμα, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό και 16άρες ζάντες αλουμινίου, φτάνει στα ...21.470 € ( ). Αν δε προσθέσουμε και επέκταση εγγύησης για 3 χρόνια/80.000χλμ. (είναι η 'φθηνή', μακάρι να υπήρχε και στη μπανανία κάτι τέτοιο ), τότε θέλουμε άλλα 950 €. Πόσο πιο φθηνή θα καταλήξει στο ελλάντα (αν συμβεί το αντίθετο, καληνύχτα...) ;H τιμολόγηση στην Γαλλία δεν έχει καμιά σχέση με την Ελλάδα. Εκεί πουλάει σε αυτές τις τιμές εδώ σίγουρα θα είναι φτηνότερη.
-
ΙΜΗΟ αν η τιμή παίξει στα 17 με 18 k μετά τις εκπτώσεις για τιμές μετρητοίς τότε η C4 είναι μία καλή επιλογή.
-
Εδω πετσοκοψαν τις τιμες και οσοι προλαβαν προλαβαν.Δεν υπαρχει περιπτωση να πουλησει με ακριβοτερες τιμες...
-
Καθότι ουσιαστικά η 1.6Τ θα αντικαταστήσει τη 2λιτρη, την κόβω να έρχεται στην ίδια τιμή με αυτήν ...
Δυστηχώς, ή ευτυχώς, για να πουλήσει η Citroen πρέπει να ρίξει τιμές - ειδικά για αυτοκίνητα 'διαφορετικά' όπως ειναι η C4...
-
Μπα, εγώ πιστεύω θα είναι πιο φτηνή, αφενός γιατί έχει λιγότερα τέλη ταξινόμησης, αφετέρου θα πρέπει να είναι φτηνότερο από το 308...
-
Ωραία, σε λίγο καιρό θα μπορέσω να αγοράσω ακόμη φτηνότερα μια μτχ δίλιτρη.
-
Και καινούργια, κατα πάσα πιθανότητα τους έχει μείνει στοκ από δίλιτρες.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ωραία, σε λίγο καιρό θα μπορέσω να αγοράσω ακόμη φτηνότερα μια μτχ δίλιτρη. -
γιατι να παρει καποιος τη διλιτρη?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
γιατι να παρει καποιος τη διλιτρη?γιατί turbo=666εξαποδώ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
γιατι να παρει καποιος τη διλιτρη?
γιατί turbo=666εξαποδώ
γιατί μεταχειρισμένη όπως γράφει ο Νικόλας θα είναι σίγουρα φτηνότερη.
-
οκ αλλα ειναι διλιτρη και αποτι καταλαβα και με το 5αρι κιβωτιο υπαρχει ζητημα κτλ ...οταν δεν υπηρχε 1.6Τ σιγουρα ηταν καλη φαση...τωρα δε μπορω να πω το ιδιο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
γιατι να παρει καποιος τη διλιτρη?Γιατί τελευταία έχω πολύ άγχος και συνέχεια ξεφυσάω. Αν κάνει το ίδιο και το αυτοκίνητό μου αγχώνομαι περισσότερο.
Και γιατί με ένα καλό 6άρι σασμάν και πέταμα (άντε έστω φύλαξη στην αποθήκη) τα πίσω καθίσματα, είμαι σίγουρος ότι η C4 2.0 VTS είναι μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.
-
Ποτε θα μπει το 6αρι σαζμαν στο 207;;;
-
για το C4 είναι το topic.
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Ποτε θα μπει το 6αρι σαζμαν στο 207;;;Σιγά σιγά το 6αρι θα περάσει σε όλα τα μοντέλα του γκρούπ με το εν λόγω μοτέρ.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
γιατι να παρει καποιος τη διλιτρη?
Γιατί τελευταία έχω πολύ άγχος και συνέχεια ξεφυσάω. Αν κάνει το ίδιο και το αυτοκίνητό μου αγχώνομαι περισσότερο.
Και γιατί με ένα καλό 6άρι σασμάν και πέταμα (άντε έστω φύλαξη στην αποθήκη) τα πίσω καθίσματα, είμαι σίγουρος ότι η C4 2.0 VTS είναι μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.
Μαρέσει πώς σκέφτεσαι Νικόλα...
Δυστυχώς θέλει πάρα πολλά €€€€€ για να χώσεις 6αρα σωθικά στα καβούκια... μιλάμε για 4ψήφιο πο ξεκινά από 2 αν δεν κάνω λάθος... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για το C4 είναι το topic.Ασε να γινονται ερωτησεις,να προκυπτουν απαντησεις,να κινειται το χρημα γενικα...
'Λεσε φερ λεσε πασε',που λετε κι εδω μεσα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μαρέσει πώς σκέφτεσαι Νικόλα...
Δυστυχώς θέλει πάρα πολλά €€€€€ για να χώσεις 6αρα σωθικά στα καβούκια... μιλάμε για 4ψήφιο πο ξεκινά από 2 αν δεν κάνω λάθος...Ευτυχώς η σκέψη δε χρεώνεται (ακόμη).
Ανανεωμένη Citroen C4