-
Εδω κατω σε μας ειδη εχουν αναφερθει δυο περιπτωσεις προβληματος (ραγισμα κεφαλης σε tsi).Eνταξει δεν το εχω τεκμηριωσει αλλα μου το ειπαν δυο κατοχοι tsi που ειναι συναδελφοι και γνωριζομαστε καλα και μαλιστα ηταν σκεπτικοι περι του θεματος.Και επειδη κατι εχω σπουδασει και εγω περι μηχανων θα ρωτησω.Ειναι εφικτο να γινει αυτο απο την στιγμη που απο 1,4 κινητηρα βγαινουν 184 αλλογα με ροπη που ξεκινα απο τις 2χιλ ?Οσο μελετημενο να ειναι το μπλοκ και τα 'εντοσθια' η πιεση στα 64,68αρια η και λιγοτερο πιστονια δεν ειναι μεγαλη?(ροπη στρεψης).Λογικα ναι ειναι μεγαλη .Αλλα ακομα και αν αντεχουν ως ποτε θα αντεχουν τις θερμοκρασιες .Παντος οχι παραπανω απο του Bravo.Aκομα και η vw δεν μπορει να ξερει τι θα γινει ακομα και στα 80, 100 η 150 χιλ χλμ.Πραγμα που συμβαινει παντα σε πρωτοποριακες κατασκευες!!
ΥΓ.Εκτος και εμεις εδω ειμαστε καφροι με το γκαζι και δεν κανουμε για Γερμανικα καρα! -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Προσοχη!!!Προσοχη!!!
Πεταμενα πιστονια και μπιελες απο TSi κινητηρες επικινδυνα για τους ανυποψιαστους οδηγους.Οδηγειτε προσεκτικα για να μην σας βρεθει κανα πιστονι στο κεφαλι!!!:ysterical:[τρελο οφ τοπικ]
Διαβάζοντας την υπογραφή σου θυμήθικα το
PONTIAC - Poor Ol' Nigger Thinks It's A Caddy[/τρελό οφ τοπικ]
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aκομα και η vw δεν μπορει να ξερει τι θα γινει ακομα και στα 80, 100 η 150 χιλ χλμ.Φυσικα και ξερει ολοκληρη vw τι θα γινει σ αυτα τα χλμ γιατι τα μοτερ tsi εχουν ελεγχθει πριν βγουν στην παραγωγη σε test benches για 300Κ + χλμ..οποτε αυτες οι αστοχιες στους φιλους σου ειναι ισως καποια ελαττωματικα εξαρτηματα κατι που συμβαινει παντα και σε ολες τις μαρκες..μη φτασουμε παλι στο σημειο να πουμε οτι τα tsi σπανε..
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εδω κατω σε μας ειδη εχουν αναφερθει δυο περιπτωσεις προβληματος (ραγισμα κεφαλης σε tsi).Eνταξει δεν το εχω τεκμηριωσει αλλα μου το ειπαν δυο κατοχοι tsi που ειναι συναδελφοι και γνωριζομαστε καλα και μαλιστα ηταν σκεπτικοι περι του θεματος.Και επειδη κατι εχω σπουδασει και εγω περι μηχανων θα ρωτησω.Ειναι εφικτο να γινει αυτο απο την στιγμη που απο 1,4 κινητηρα βγαινουν 184 αλλογα με ροπη που ξεκινα απο τις 2χιλ ?Οσο μελετημενο να ειναι το μπλοκ και τα 'εντοσθια' η πιεση στα 70αρια η και λιγοτερο πιστονια δεν ειναι μεγαλη?(ροπη στρεψης).Λογικα ναι ειναι μεγαλη .Αλλα ακομα και αν αντεχουν ως ποτε θα αντεχουν τις θερμοκρασιες .Παντος οχι παραπανω απο του Bravo.Aκομα και η vw δεν μπορει να ξερει τι θα γινει ακομα και στα 80, 100 η 150 χιλ χλμ.Πραγμα που συμβαινει παντα σε πρωτοποριακες κατασκευες!!
ΥΓ.Εκτος και εμεις εδω ειμαστε καφροι με το γκαζι και δεν κανουμε για Γερμανικα καρα!Έχει καταντήσει κουραστική αυτή η συζήτηση. Είπαν 2 άνθρωποι ότι ραγίζει η κεφαλή των TSI και ανακαλύψαμε ξαφνικά ότι η VW δεν ξέρει τι θα πάθει ο κινητήρας στα 100χιλ χλμ.
Και το Colt CZT μπορεί να βγάλει από 1.5 λίτρα 180 άλογα
Το Corsa OPC 1.6 βγάζει μια ~200άρα άλογα
Η Fiat βγάζει 1.4 με 155 άλογα και πιθανώς να φτιάξει και με 180+
Και το Evo 2.0 με 300 άλογα, εκεί να δεις πως θα έπρεπε να ραγίζει. Πατάς γκάζι και ανοίγουν ρωγμές από το μπλοκ και ψεκάζει βενζίνη τριγύρω λούζοντας περαστικούς.
Απλά επειδή βάλανε κομπρέσσορα και τούρμπο αντί για ένα μεγαλύτερο τούρμπο ο κινητήρας **πρέπει **να σπάσει και να γίνει χίλια κομμάτια. -
Aκριβως γι'αυτο ,,επειδη βαλανε αυτα τα δυο ,,,,αυτο ειναι το θεμα.Και η μεγαλυτερη τουρμπινα ειναι σχετικο ποσο μεγαλη θα ειναι.Η Φιατ απ'οσο ξερω τουλαχιστον φημολογειται οτι θα ανεβασει κυβικα για 180 και 200 αλλογα.Φυσικα με το δοκιμασμενο τροπο της ,,,,καταληλης,,,τουρμπινας.
Δεν ειμαι κατα των νεων τεχνολογιων,,απλα δεν με πειθη προσωπικα σαν αξιοπιστο.Τουλαχιστον προς το παρον!!
Και κατι ακομα,,,,το φασμα λειτουργιας του κομπρεσσορα tsi και της τιμης ροπης αρχιζει πολυ νωριτερα απ'οτι στο Bravo ,πραγμα που σημαινει οτι η καταπονηση ειναι και σε δυναμη και σε διαρκεια μεγαλυτερη .Γινεται δηλ μια εξαιρεση ??????? (ο χρονος θα δειξει)στην αντοχη για καλυτερες επιδοσεις.Ενος 2τρου θα ελεγα.0-100 7,7. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aκριβως γι'αυτο ,,επειδη βαλανε αυτα τα δυο ,,,,αυτο ειναι το θεμα.Και η μεγαλυτερη τουρμπινα ειναι σχετικο ποσο μεγαλη θα ειναι.Η Φιατ απ'οσο ξερω τουλαχιστον φημολογειται οτι θα ανεβασει κυβικα για 180 και 200 αλλογα.Φυσικα με το δοκιμασμενο τροπο της ,,,,καταληλης,,,τουρμπινας.
Δεν ειμαι κατα των νεων τεχνολογιων,,απλα δεν με πειθη προσωπικα σαν αξιοπιστο.Τουλαχιστον προς το παρον!!
Και κατι ακομα,,,,το φασμα λειτουργιας του κομπρεσσορα tsi και της τιμης ροπης αρχιζει πολυ νωριτερα απ'οτι στο Bravo ,πραγμα που σημαινει οτι η καταπονηση ειναι και σε δυναμη και σε διαρκεια μεγαλυτερη .Γινεται δηλ μια εξαιρεση ??????? (ο χρονος θα δειξει)στην αντοχη για καλυτερες επιδοσεις.Ενος 2τρου θα ελεγα.0-100 7,7.Φίλε μου αν δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του T-Jet 150 θα παρατηρήσεις ότι έχει 21 κιλά ροπή στις 2.200 στροφές. Παρόμοια καταπόνηση έχουν και σε δύναμη και σε διάρκεια, απλά η VW χρησιμοποιεί το σύστημα διπλού υπερσυμπιεστή για να πετύχει την υπερπλήρωση.
Χρησιμοποιώντας αυτό το πλεονέκτημα της ύπαρξης κομπρέσσορα και τουρμπίνας που συνεργάζονται, καταφέρνει μέσω άλλης χαρτογράφησης στο GT να πετύχει ακόμα μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος στροφών οπότε και βγάζει τόσα άλογα.
Ο κινητήρας του TSI είναι ίδιος με του GT αλλά με κουτσουρεμένη χαρτογράφηση και προέκυψε εκ των υστέρων αφού είδαν ότι πουλάει καλά το όλο σκηνικό οπότε είπαν να βγάλουν στην παραγωγή και μια πιο φτηνή έκδοση. Μετά είδαν ότι μπορούν τα λίγα άλογα να τα βγάλουν πιο φτηνά και με σκέτη τουρμπίνα και έβγαλαν στην παραγωγή τους μονοτούρμπινους TSI ενώ τον διπλοσυμπιεσμένο τον προορίζουν να παράγεται με κάτω όριο τα 160 άλογα στο μέλλον. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μπα,αμα το ξαναδιαβασεις δεν πιστευω να μην το καταλαβεις..εννοω οτι υπαρχουν και φοιτητες που αγοραζουν αυτοκινητο μονοι τους και δεν γραφουν στην υπογραφη τους FIAT=Failure In Automotive Technology ακριβως επειδη εκτιμανε αυτο που εχουν αποκτησει μονοι τους. Υπαρχουν βεβαια κι αυτοι που εχουν αμαξι απο καποιον χορηγο, , και ειναι φοιτητες,πραγμα θεμιτο και απολυτως σωστο και αυτο.Απλα ισως σε αυτην την περιπτωση καποιοι δεν εκτιμουν το ιδιο αυτο που εχουν.Μεγαλη συζητηση βεβαια οποτε ας το ληξουμε εδω,εγω καταλαβα..Φυσικα και εκτιμω την Fiat και σε πληροφορω περισσοτερο και απο εσενα απλως η ζωη εχει και την αστεια πλευρα της και αυτο εκφραζω εγω με αυτο που γραφω.Ομως αυτο το 'Failure in automotive technology' δεν παβει να εχει και μια δοση πραγματικοτητας μεσα:Δεν πιστευω να ξεχνας τα ποσα ηλεκτρονικα προβληματα εβγαζαν τα Fiat παλια(πχ το δικο μας UNO(οριστε παντα ημουν ιταλοφιλος ) εχει κανει 315000κμ και ολα τα προβληματα που εχει βγαλει ειναι μονο ηλεκτρονικα οπως 4 φορες ροοστατη γκαζιου 2 φορες δυναμο και μια φορα ντιστριμπιτερ κατα τα αλλα μηχανικα δεν εχει κανει τσικ)...οπως και το Brings me women εχει και αυτο μια δοση αληθειας μεσα...
Εγω ομως ανεξαρτητα απο το τι εθνικοτητας και μαρκας αμαξι θα παρω θα πω χυμα τα καλα και τα κακα του χωρις να με ενδιαφερει τι θα σκεφτει ο αλλος.Και δυστυχως υπαρχουν πολλοι μεσα σε αυτο το Forum που δεν το κανουν αυτο.Για αυτο λοιπον για εμενα το Failure in automotive technology ειναι και αστειο και πραγματικοτητα.Οπως και το Brings me women και τοσα αλλα...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Φυσικα και εκτιμω την Fiat και σε πληροφορω περισσοτερο και απο εσεναΕισαι σιγουρος;
Τεσπα,στα υπολοιπα εχει καλως αφου το βλεπεις χιουμοριστικα,'παρεξηγησις' ελαφρας μορφης....
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εισαι σιγουρος;
Μα και αυτο χιουμοριστικο ηταν!!! Γινεται να εισαι πιο Fiatakias(με την καλη εννοια ) απο τον Pasxos?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ποιό Bravo τρίζει επιτέλους..... ότι θέλει λέει ο καθένας...ίσως και 5-10 χρόνια το Bravo να τρίζει περισσότερο... ίσως και όχι.. αλλά σήμερα κανένα Bravo δεν τρίζει
Εγώ αυτό που οδήγησα για 70 χλμ σε εθνική οδό (όχι σε καρόδρομο) και είχε μόλις 300χλμ στο κοντέρ έτριζε και ας λες εσύ ότι θέλεις...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ποιό Bravo τρίζει επιτέλους..... ότι θέλει λέει ο καθένας...
ίσως και 5-10 χρόνια το Bravo να τρίζει περισσότερο... ίσως και όχι.. αλλά σήμερα κανένα Bravo δεν τρίζει
Εγώ αυτό που οδήγησα για 70 χλμ σε εθνική οδό (όχι σε καρόδρομο) και είχε μόλις 300χλμ στο κοντέρ έτριζε και ας λες εσύ ότι θέλεις...
Ακριβως αυτο λοιπον συνεβη και με ενα test drive TSI που οδηγησα με επισης ελαχιστα χιλιομετρα... ετριζε σε επιπεδο δρομο, οταν την ιδια στιγμη το test drive Bravo με 10κ πανω του δεν εκανε κιχ στα ορυγματα που το εριξα.
Που θες να καταληξεις? Δηλαδη εβγαλες συμπερασμα απο ενα αμαξι, σε μια βολτα πως γενικως τα Bravo τριζουν.... μαλιστα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ακριβως αυτο λοιπον συνεβη και με ενα test drive TSI που οδηγησα με επισης ελαχιστα χιλιομετρα... ετριζε σε επιπεδο δρομο, οταν την ιδια στιγμη το test drive Bravo με 10κ πανω του δεν εκανε κιχ στα ορυγματα που το εριξα.
Που θες να καταληξεις? Δηλαδη εβγαλες συμπερασμα απο ενα αμαξι, σε μια βολτα πως γενικως τα Bravo τριζουν.... μαλιστα...
Εγώ δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα. Απλά παραθέτω γεγονότα. (Kαι δεν ήταν μία απλή βόλτα. Ήταν 70 +70 χλμ από τα οποία ήμουν συνοδηγός στο πρώτο κομμάτι και οδηγός στο δεύτερο). Αν σου δωθεί ποτέ η ευκαιρία κοίταξε ένα γδυμένο γερμανικό αυτοκίνητο (VW, Audi, Mercedes ΒΜW) και σύγκρινέ το με οποιοδήποτε ιταλικό ή γιαπωνέζικο ακόμα και SAAB ή Volvo της αντίστοιχης κατηγορίας. Οι διαφορές είναι μεγάλες και δείχνουν τελικά γιατί οι Γερμανοί είναι μπροστά σε αυτό τον τομέα.
Και για να μη νομίζεις ότι μεροληπτώ έχω δει το και RAV4 που οδηγώ τώρα έτσι γυμνό και σε σύγκριση με το Golf που είχα παλαιότερα έχω να πω ότι έμεινα με το πως ήταν φτιαγμένο το ένα αυτοκίνητο και πως το άλλο. To RAV4 σε μερικά σημεία δείχνει πρόχειρο-φτιαγμένο σα να βιαζόταν οι εργάτες να τελειώσουν κ.λ.π. Και δε μιλάω μόνο για τα υλικά της ηχομόνωσης κ.λ.π.αλλά και το πως είναι προσεγμένες οι κολλήσεις στο πάτωμα του αυτοκινήτου κ.λ.π. -
Ευτυχως στην Γερμανια δεν βιαζονται να τελειωσουν... γι αυτο μαλλον εχουν και μεγαλους χρονους παραδοσης...
-
Nαι όντως στο Golf IV και στα Polo (και στα Α3 )αντίστοιχης εποχής πέφταν τα παράθυρα, ξεκολούσαν οι επενδύσεις στις πόρτες ξεφλούδιζαν τα πλαστικά επίσης παρόλες τις εγγυήσεις πιάνανε και σκουριά σε διάφορα σημεία. Ποιός τα λέει αυτά το γερμανικό Autobild σε οδηγό για αγορά μεταχειρισμένου Golf IV και ομοειδών μοντέλων...βέβαια τα βλέπω και εγώ στα αυτοκίνητα φίλων μου.
-
Aηδιες...το γερμανικο autobild δεν ξερει τι του γινεται.Η γερμανοι ειναι μπροστα και οι ιταλοι και λοιποι suck.
-
Εγώ σας μεταφέρω τι είδα με τα μάτια μου. Από εκεί και μετά πιστέψτε ότι θέλετε. Δε θα σκάσω κιόλας.
Υ.Γ. Τα παράθυρα που έπεφταν και τα λοιπά που αναφέρονται έχουν να κάνουν με κακές επιλογές στους προμηθευτές και όχι με το πόσο καλά είναι φτιαγμένο ένα αυτοκίνητο. -
Μετα απο 700km ηρθε η ωρα να γραψω και γω τις πρωτες εντυπωσεις...
BRAVO T-JET 150hp SPORTΤο αυτοκινητο ειναι πολυ καλο πολυ σταθερο και ανετο!
Καλα για τον κινητηρα τι να πω...υπεροχος και πολυ ευκολοδηγητος χωρις το σπορτ.Με το σπορτ τα πραγματα αγριευουν πολυ και το αμαξι θες να το τρεχεις συνεχεια.Βασικα ειναι σαν να εχεις βαλει aftermarket προγραμμα
Τα φρενα τα νιωθω μια χαρα
Ποιοτικα μου φαινεται υπεροχο(για ΦΙΑΤ) και ειναι πολυ αθορυβο( οδηγουσα πουντο πριν!)
Αυτο που ακουγετε παρα πολυ (σε σχεση με γερμανικα)ειναι η τουρμπινα!
Μιλαμε για φυσιμα που σε αυτοκινητο εργοστασιακο δεν εχω ξανακουσει.
σε ταξι octavia ισως...
Η καταναλωση ειναι στα 10 λ/100χλμ για την ωρα αλλα εχω παρατηρησει οτι με τις 3 πρωτες ταχυτητες καιει τα κερατα του ακομα και αν δεν το πατας βαθια(10λιτρα με 22λιτρα ) ομως με τις αλλες 3 εχει πολυ καλες καταναλωσεις οταν δεν επιταχυνεις δυνατα( 4λιτρα με 10λιτρα)
Τι αλλο...επιασα 220km/h κοντερατα ανετα...πολυ ανετα....!
Εκανα μια προσπεραση σε νταλικα στη ριτσωνα με το σπορτ και ηταν σκετη απολαυση
Η ροπη ειναι ολα τα λεφτα!εστριβα σε ανηφορικη φουρκετα με 3η με 2 ατομα και εμενα μεσα και τιγκα μπαγκαζια(2 γυναικων πραγματα!)και τραβαγε ανετα το αμαξι.Ακομα εχω μονο 700km στο κοντερ,θα ανοιξει πολυ ακομα το μοτερακι το νιωθω!
Η ηλιοροφη ειναι υπεροχη και απο μεσα αλλα και απ εξω! -
ζηλευω ρε γαμωτο γιατι να μην εχω και εγω ενα αμαξι που να τραβαει ετσι??? Δηλαδη αν αυτο που ειναι και βαρυ τραβαει ετσι, τοτε πως πως θα τραβαει η mito και το GPunto Abarth??Σφαιρα θα πηγαινουν
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Αυτο που ακουγετε παρα πολυ (σε σχεση με γερμανικα)ειναι η τουρμπινα!
Μιλαμε για φυσιμα που σε αυτοκινητο εργοστασιακο δεν εχω ξανακουσει.
σε ταξι octavia ισως...Προφανώς γιατι το turbo ειναι το μικρότερο της ΙΗΙ και δουλεύει περίπου στο 1bar και 1.3 overboost (sport).
-
Προφανως εχεις δικιο για την τουρπινα.
Λοιπον χτες δεν κρατηθηκα και το ανοιξα το αμαξι(οχι κοφτες αλλα πηγα δυνατα).Ειχε καποια κινηση και αναγκαστηκα να πατησω αρκετες φορες φρενα.
Ενα θα πω... Πιανουν ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
160-100,160-80,οτι φρεναρισμα και να εκανα το αυτοκινητο παρεμενε απολυτα σταθερο και δεν με τρομαξε ποτε!
Απο γκαζια με παραξενεψε λιγο...αισθανοσουν να φευγεις με δυναμη και τα υπολοιπα αυτοκινητα μενανε αμεσως πισω αλλα οταν κοιταγα τα km/h δεν ηταν και πολλα...βεβαια στις 5000 σαλ εκανα αλλαγη οποτε ειχε να δωσει και αλλα χιλιομετρα καθε ταχυτητα(κοφτες στις 6500σαλ).
Παντως ειτε μονος ειμαι ειτε με 2 ή 3 ατομα μεσα δεν καταλαβαινω διαφορα.Ο 1400αρης της fiat εχει δυναμη ΤΕΛΟΣ
Fiat Bravο 2007