-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
O McPherson Γερμανός ήταν;Oι Γερμανοί -και ειδικά στα μοντέλα επιδόσεων- γιατί εμπιστεύονται στους Iταλούς τα φρένα τους;
H DaimlerChrysler γιατί έκανε το 'ατόπημα' να κάνει κοινοπραξία με την Brembo, για την παραγωγή κεραμικών φρένων;
οπως λες και εσυ, so?
και οπως λεω και εγω, Ε ΚΑΙ? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αλήθεια, τα Golf III και IV, είχαν την οδική συμπεριφορά (δηλαδή την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ) της 146;
οπως τα εγαζε το εργοστασιο οχι
αν ομως βαλεις αντιστοιχα σκληρα αμορτισερ οπως της 146 ειναι συγκρισιμη
δεν μπορω να ξερω το αποτελεσμα της συγκρισης.
Καταλαβαινεις τη σκεψη μου?
Οπως εχω ματαξαναπει, η αλφα βγαζει 'πολεμικα' αυτοκινητα και μπραβο της για αυτο...οσο για μεγκαν και Α3, για μενα τα αστερια που μοιραζουν δεν ειναι ΒΙΒΛΟΣ
αν συγκρουση ειναι με μεγαλυτερη ταχητυτα δε μας λεει κανεις πιο καταρρει πρωτο.
Δε κατηγορω τη ρενω, ισα ισα ειναι αξιεπαινη
Αλλα κοιτα το παραπανω ποστ μου για τα αμαξωματα...
Νομιζω οτι και το Α3 επεδειξε και τη καλυτερη μεχρι τωρα συμπεριφορα στη πλαγια προσκρουση....Δεν ανέφερα πουθενά αστέρια.
Nα διαβάζεις ΣYNOΛIKA αυτά που γράφονται. Eπαναλαμβάνω την ερώτηση:
Ποιο είναι ασφαλέστερο ΣYNOΛIKA!!!!!! Tο Megane II 1.6 ή το A3 1.6 (102 για την ώρα, μέχρι να έρθει το FSI)
δεν ειπα οτι συ ειπες για αστερια
Και στα δυο ασφαλης θα αισθανομουνα. Ισως λιγο περισσοτερο στο audi.
και νομιζω δεν ειμαι ο μονος. Δεν εχω διαβασει λεπτομερως κ για τα δυο στα crash test, τα οποια κατα τη γνωμη μου ειναι ενδεικτικα και μονο.Τωρα που το θυμηθηκα.
Η ρενο για το αμαξωμα του καινουργιου μεγκαν αγορασε νεα γραμμη παραγωγης ξερεις απο ποιον??
Απο τη VAG...
ε? οριστε? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η τεχνολογία ASF είναι συνιδιοκτησία με την ALCOA, η οποία εκπόνησε πολύ μεγάλο μέρος των μελετών για λογαριασμό της Audi. Το λογισμικό που έχει για τις απαραίτητες προσομοιώσεις η ALCOA δεν το έχει η Audi.
Ας αφήσουμε τουλάχιστον την τεχνολογία ASF (Αudi Space Frame), όπως την ονομάζει η AUDI, ότι ''ανήκει'' σε αυτή.
Η ΑUDI, πιστεύω θεωρείται κορυφή στην επεξεργασία του αλουμινίου και δεν είναι τυχαίο.
Αλουμινένιο Α8 του '94...αλουμινένιο Α8 του σήμερα, πλαίσιο Gallardo κτλ...Kαι η Honda από το 90 είχε φτιάξει το αλουμινένιο NSX, so;
Η ΑUDI συνεργάζεται εδώ και 20 χρόνια με την ΑLCOA (Aluminium Company of America).
To πλαίσιο που χρησιμοποιεί τώρα στα μοντέλα παραγωγής είναι 3ης γενιάς, που σημαίνει κατά 60% πιο άκαμπτο από το αρχικό και κατά 75% αυτοποιημένο στην κατασκευή.
Για παράδειγμα ενώ το πλαίσιο του Α8 του 1994 αποτελούνταν από 334, αυτό του 2003 αποτελείται από 267 κομάτια... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Αλήθεια, τα Golf III και IV, είχαν την οδική συμπεριφορά (δηλαδή την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ) της 146;
οπως τα εγαζε το εργοστασιο οχι
αν ομως βαλεις αντιστοιχα σκληρα αμορτισερ οπως της 146 ειναι συγκρισιμη
δεν μπορω να ξερω το αποτελεσμα της συγκρισης.
Καταλαβαινεις τη σκεψη μου?
Οπως εχω ματαξαναπει, η αλφα βγαζει 'πολεμικα' αυτοκινητα και μπραβο της για αυτο...οσο για μεγκαν και Α3, για μενα τα αστερια που μοιραζουν δεν ειναι ΒΙΒΛΟΣ
αν συγκρουση ειναι με μεγαλυτερη ταχητυτα δε μας λεει κανεις πιο καταρρει πρωτο.
Δε κατηγορω τη ρενω, ισα ισα ειναι αξιεπαινη
Αλλα κοιτα το παραπανω ποστ μου για τα αμαξωματα...
Νομιζω οτι και το Α3 επεδειξε και τη καλυτερη μεχρι τωρα συμπεριφορα στη πλαγια προσκρουση....Δεν ανέφερα πουθενά αστέρια.
Nα διαβάζεις ΣYNOΛIKA αυτά που γράφονται. Eπαναλαμβάνω την ερώτηση:
Ποιο είναι ασφαλέστερο ΣYNOΛIKA!!!!!! Tο Megane II 1.6 ή το A3 1.6 (102 για την ώρα, μέχρι να έρθει το FSI)
δεν ειπα οτι συ ειπες για αστερια
Και στα δυο ασφαλης θα αισθανομουνα. Ισως λιγο περισσοτερο στο audi.
και νομιζω δεν ειμαι ο μονος. Δεν εχω διαβασει λεπτομερως κ για τα δυο στα crash test, τα οποια κατα τη γνωμη μου ειναι ενδεικτικα και μονο.Τωρα που το θυμηθηκα.
Η ρενο για το αμαξωμα του καινουργιου μεγκαν αγορασε νεα γραμμη παραγωγης ξερεις απο ποιον??
Απο τη VAG...
ε? οριστε?Από τη στιγμή που άλλες -μη 'γερμανικές'- αυτοκινητοβιομηχανίες απέσπασαν πέντε αστέρια στα crash test, έγιναν ενδεικτικά και μόνο.
Αν θεωρείς πιο ασφαλή τα 102 άλογα από τα 115 σε ίδιο περίπου βάρος, I rest my case.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
O McPherson Γερμανός ήταν;
Oι Γερμανοί -και ειδικά στα μοντέλα επιδόσεων- γιατί εμπιστεύονται στους Iταλούς τα φρένα τους;
H DaimlerChrysler γιατί έκανε το 'ατόπημα' να κάνει κοινοπραξία με την Brembo, για την παραγωγή κεραμικών φρένων;
οπως λες και εσυ, so?
και οπως λεω και εγω, Ε ΚΑΙ?Πως δέχεσαι το 'γερμανικό' σου αυτοκίνητο να φοράει κάτι ιταλικό; -κι όχι μόνο.
-
Kai to xeirwtero apo ola eivai oti to arxiko Golf/Siroko to exei sxediasei o Giorgakis!!!!
-
νομιζα οτι αναφεροσουν σε παθητικη ασφαλεια
Το Γερμανικο ΜΟΥ αυτοκινητο λοιπον, φοραει Ιταλικα πραγματα
πολυ ωραια.
Ε ΚΑΙ???'
Το αποτελεσμα μετραει.
Και η bosch εχει δωσει πολλα ανταλλακτικα σε αλφα κλπ. , τα οποια χαλανε κιολας
Ε ΚΑΙ??? -
εχω εκμηδενισει-ισοπεδωσει καπου τους Ιταλους και δε το θυμαμαι?
Απο το υφος σας αυτο καταλαβαινω
Περιμενω να μου κανετε Quote κατι τετοιο που εχω πει
Σε αλλα μου αρεσουν οι Ιταλοι σε αλλα οχι
Πειραζει αυτο ε? -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Δεν έχω εμπλακεί στο θέμα, αλλά εδώ και μερικές σελίδες βλέπω τον Alfaromeo και κάποιους άλλους να επιχειρηματολογούν, και εσένα με το Μάκη απλώς να ειρωνεύεστε
Βασίλη, συγγνώμη, αλλά που τα βλέπεις τα επιχειρήματα ? Εκτός κι αν το παρακάτω
- Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!
το θεωρείς επιχείρημα. Γιατί εγώ το θεωρώ ανέκδοτο, εκτός αν ο φίλος Alfa Romeo μας πει :
α) Ποια μέτρα πήρε η Lancia έναντι της VW ή
β) Πόσα πλήρωσε η VW για να χρησιμοποιήσει τη πατέντα της Lancia.Aυτά και για να μη θεωρηθώ πολωμένος, απλά να πω ότι έχω δύο αμάξια : ένα made in Italy και ένα made in Germany. Kι έχω καταλήξει ότι στο τέλος (πλην εξαιρέσεων) παίρνεις ότι πληρώσεις.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
. Kι έχω καταλήξει ότι στο τέλος (πλην εξαιρέσεων) παίρνεις ότι πληρώσεις.αυτο ελεγα οταν πρωτοαρχισα να γραφω στο φορουμ αυτο.
Αλλα επεσαν ολοι να με πεισουν πως 'μα γιατι το λες αυτο?'
και αλλα πολλα
Παντα θα υπαρχουν εξαιρεσεις σε αυτο τον ΑΡΧΑΙΟ κανονα, αλλα οπως ολες οι εξαιρεσεις ειναι για να τον επιβεβαιωνουν....εδω φιλε μου καταντησαμε να συγκρινουμε τη LEXUS με τη bmw!!!!
και το ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ 8C με τη πορσε!!!!αλλα εμεις οι παντογνωστες αποφασιζουμε οτι επειδη δε φτανει ή τσεπη μας, ή επειδη δε μας αρεσει, καποια αμαξια ειναι 'υπερτιμημενα' και αχρηστα...
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
νομιζα οτι αναφεροσουν σε παθητικη ασφαλεια
Το Γερμανικο ΜΟΥ αυτοκινητο λοιπον, φοραει Ιταλικα πραγματα
πολυ ωραια.
Ε ΚΑΙ???'
Το αποτελεσμα μετραει.
Και η bosch εχει δωσει πολλα ανταλλακτικα σε αλφα κλπ. , τα οποια χαλανε κιολας
Ε ΚΑΙ???Αναφερόμουν σε ΑΣΦΑΛΕΙΑ συνολικά!! Πόσες φορές να το γράψω;;;;
Χαλάνε τα Bosch;; Αποκλείεται, οι Ιταλοί φταίνει που τα βάζουν στα αυτοκίνητά τους
Το ζήτημα με τα 'γερμανικά' αυτοκίνητα δεν είναι τόσο αν είναι καλά ή όχι, αλλά το πόσο κοστίζουν και τι προσφέρουν σε αυτά που κοστίζουν.
Ένα Α4 1.6 ή μια 316 των 30Κ είναι καλύτερα από δίλιτρα Mondeo και 6 που κοστίζουν ΛΙΓΟΤΕΡΑ;;;;
Μην τρελλαθούμε εντελώς!
Ακόμα και το V, που μπορεί να είναι εξαιρετικό σαν αυτοκίνητο -δεν το χω οδηγήσει ακόμα, δεν ξέρω- κοστίζει περισσότερα από τα υπόλοιπα-εννοείται ότι αναφέρομαι στο 1.6. Αξίζει;
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
. Kι έχω καταλήξει ότι στο τέλος (πλην εξαιρέσεων) παίρνεις ότι πληρώσεις.Aυτό ισχύει σχεδόν πάντα.
Πρακτικά παίρνεις και στο τέλος ότι πληρώσεις, δηλαδή στην πώληση, αφού μέσα σε τρία χρόνια το αυτοκίνητο χάνει περίπου το 35% της αξίας του.
Συνυπολογίζεται, λοιπόν, και το αρχικό κεφάλαιο που δώθηκε. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:28axdlxi]Σοβαρα ρε Βασιλη?Δηλ πιστευεις οτι βλεπεις αντικειμενικα το θεμα?Για σενα επιχειρηματολογια ειναι οτι συμφερει στη σχολη που υποστηριζεις?Τι αλλα επιχειρηματα θες για να δεις οτι τα ιταλικα σε επιπεδο κατασκεης αλλα και τεχνολογιας πλεον(εδω και 30 χρονια σας τελειωσε η τεχνολογια) ειναι χρεπια?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Δεν ειναι πραγματικοτητα οτι η Audi καθιερψσε την τετρακινηση και ακολουθησατε με την Delta αφου πρωτα την κοροιδευατε ως τετρακινηση?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Ειρωνια ειναι οτι πλεον το γκρουπο δεν παραγει τεχνολογια, εκτος αν τον ορο τεχνολογια τον εννοεις καπως διαφορετικα[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Ψεματα ειναι οτι η bosch απο τοτε που ιδρυθηκε εχει μονοπωλησει σε παγκοσμιο επιπεδο στους τομεις των ABS ψεκασμου και diesel?Αν δεν ηταν η bosch ακομα με τα weber θα ησασταν Βλακειες?Πες μου εσυ τα της Marelli τοτε [/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Ειναι ψεμα οτι η Siemens κατασκευαζει τρενο που οι Ιταλοι στα ονειρα τους μονο βλεπουν?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Ειναι ψεμα οτι οι Γερμανοι ειναι οι Πρωτοι που ανακαλυψαν τον τετραχρονο κινητηρα(επισημα η λειτουργεια του ονομαζετε και ως 'κυκλος του ΟΤΤΟ) τον διχρονο καθως και τον Diesel?Για ποια τεχνογνωσια μιλαει η Ιταλια?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Βογκηξαν τα συνεργεια απ τα Ιταλικα.Ψεματα ειναι?Δε χαζεψα να τρωει το παιδι μου κουμαρα για να μου τα τρωει η fiat.Εχει κι αυτοκινητα που τα σπας, τα πληρωνεις κατι παραπανω στην αγορα τους και ξενιαζεις [/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Οταν μου λεει καποιος οτι σε θεμα αξιοπιστιας οι Ιταλοι ειναι κορυφαιοι, ισα με ποσο σοβαρα να τον αντιμετωπισεις?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Πιστευεις οτι οι Ιταλοι εχουν τεχνολογια σε αμαξωματα αλουμινιου αντοιστοιχα των ASF της Audi?[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Τι αλλα επιχειρηματα θελετε ρε παιδια για να ανοιξτε τα ματια σας?Ειναι επομενο ομως να συμβαινει αυτο καθως η πλειοψηφεια εδω μεσα ειναι αμεσα επηρεασμενη απ την 'αμεροληπτη' φιλοσοφια των 4Τ.Να με συγχωρειτε παντως αλλα εγω δεν τσιμπισα, καθως τα ειδα τα ιταλικα απο πρωτο χερι τι αμαξια ειναι.[/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Απο εκει και περα, αν σας συμφερει φυσικα, καντε το εξης.Παρτε αμπαριζα 10-20 συνεργεια στην τυχη και ρωηστε τα μαστορια 'τι αμαξι να παρω?Ιταλο η Γερμανο?' και βαλτε μας εδω τα αποτελεσματα της στατιστικης που θα βγαλετε [/list:u:28axdlxi][list:28axdlxi]Αντε ντε, να δουμε σας βασταει?[/list:u:28axdlxi]Κάθισες και έγραψες ένα ολόκληρο κατεβατό, ξεκινώντας από την παραδοχή ότι ανήκω σε κάποια σχολή. Λοιπόν, βάλτο καλά στο μυαλό σου: ανήκω μόνο στο Βασίλη. Δεν έχω κρύψει ότι μ'αρέσουν κάποια Γερμανικά αυτοκίνητα, ούτε ότι κάποια Ιταλικά νομίζω ότι είναι για πέταμα.
Και κατά δεύτερον, δεν απάντησες πουθενά στην παρατήρησή μου ότι τόσο εσύ όσο και ο Ανδρέας, έχετε χάσει σ'αυτό το thread το παιχνίδι των εντυπώσεων, ρίχνοντάς το στο χαβαλέ ή στις γενικότητες όταν οι 'αντίπαλοί' σας παρουσιάζουν στοιχεία.
Αυτά.
Και τώρα θα καθίσω να δω τη συνέχεια του ματς.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Το πρωτο εξακυλινδρο χατσμπακ Golf II VR6........δεκαετια 80
Αυτό που ο αγγλικός τύπος πέρασε γενεές δεκατέσσερις; Δεν ξεχνώ τον τίτλο μεγάλου αγγλικού περιοδικού για το άρθρο του για το VR6: 'The Lemon'.
Μάκη, άστο ήσυχο το VR6 του '80, δε σε συμφέρει να το αναφέρεις.
[list:2fuqp0jy]Γιατι το λενε οι αδερφες αγγλιδες? [/list:u:2fuqp0jy][list:2fuqp0jy]Μπα δε τους κανω την χαρη.Ας απευθυνθουν σε αφελεις.Ετσι κι αλλιως ειναι ανιδεοι απο αυτοκινητα.[/list:u:2fuqp0jy]
Μάκη εκτός από τους Εβραίους και τους Αλβανούς έχεις πρόβλημα και με του ομοφυλόφυλους? Και αυτοί σου παίρνουν το ψωμί από το στόμα?
Και για να τελειώνουμε, οι 'ανίδεοι' με τα αυτοκίνητα (περιοδικά 'της πλάκας' όπως το evo και εκπομπές όπως το Top Gear του BBC) έβγαλαν καταπληκτικό και πάντως καλύτερο της GTA το Golf R32.
Αλλά αυτοί είναι ανίδεες αδελφές και η γνώμη τους προφανώς δεν μετράει.
ΟΚ
-
Ο χρήστης spiros54 έγραψε:
Kai to xeirwtero apo ola eivai oti to arxiko Golf/Siroko to exei sxediasei o Giorgakis!!!!Σωστά Σπύρο!
Και να μη σου πω πόσο εκνευρίζομαι όταν βλέπω Σιρόκο, είναι αντιγραφή της Sprint σαν να βαρέθηκε να κάτσει να φτιάξει κάτι καινούργιο!
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Δεν έχω εμπλακεί στο θέμα, αλλά εδώ και μερικές σελίδες βλέπω τον Alfaromeo και κάποιους άλλους να επιχειρηματολογούν, και εσένα με το Μάκη απλώς να ειρωνεύεστε
Βασίλη, συγγνώμη, αλλά που τα βλέπεις τα επιχειρήματα ? Εκτός κι αν το παρακάτω
- Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!
το θεωρείς επιχείρημα. Γιατί εγώ το θεωρώ ανέκδοτο, εκτός αν ο φίλος Alfa Romeo μας πει :
α) Ποια μέτρα πήρε η Lancia έναντι της VW ή
β) Πόσα πλήρωσε η VW για να χρησιμοποιήσει τη πατέντα της Lancia.Aυτά και για να μη θεωρηθώ πολωμένος, απλά να πω ότι έχω δύο αμάξια : ένα made in Italy και ένα made in Germany. Kι έχω καταλήξει ότι στο τέλος (πλην εξαιρέσεων) παίρνεις ότι πληρώσεις.
Χάρη και εγώ προσπαθώ να μην είμαι πολωμένος πουθενά αλλά η γενική εικόνα που εμένα τουλάχιστον μου δημιουργείται είναι αυτή που περιέγραψα στο post μου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
νομιζα οτι αναφεροσουν σε παθητικη ασφαλεια
Το Γερμανικο ΜΟΥ αυτοκινητο λοιπον, φοραει Ιταλικα πραγματα
πολυ ωραια.
Ε ΚΑΙ???'
Το αποτελεσμα μετραει.
Και η bosch εχει δωσει πολλα ανταλλακτικα σε αλφα κλπ. , τα οποια χαλανε κιολας
Ε ΚΑΙ???Αναφερόμουν σε ΑΣΦΑΛΕΙΑ συνολικά!! Πόσες φορές να το γράψω;;;;
Χαλάνε τα Bosch;; Αποκλείεται, οι Ιταλοί φταίνει που τα βάζουν στα αυτοκίνητά τους
Το ζήτημα με τα 'γερμανικά' αυτοκίνητα δεν είναι τόσο αν είναι καλά ή όχι, αλλά το πόσο κοστίζουν και τι προσφέρουν σε αυτά που κοστίζουν.
Ένα Α4 1.6 ή μια 316 των 30Κ είναι καλύτερα από δίλιτρα Mondeo και 6 που κοστίζουν ΛΙΓΟΤΕΡΑ;;;;
Μην τρελλαθούμε εντελώς!
Ακόμα και το V, που μπορεί να είναι εξαιρετικό σαν αυτοκίνητο -δεν το χω οδηγήσει ακόμα, δεν ξέρω- κοστίζει περισσότερα από τα υπόλοιπα-εννοείται ότι αναφέρομαι στο 1.6. Αξίζει;
το θεμα value for money ειναι προσωπικο του καθενος
Εχοντας συμβιωσει με γερμανικα και μη γερμανικα πιστευω οτι ναι αξιζουν το κατι παραπανω σε λεφτα (γενικα)
Νομιζω δεν ειμαι ο μονος που το λεω αυτο. Και αλλοι πιο αρμοδιοι συχνα λενε: ¨ΟΚ αν μπορειτε να διαθεσετε το κατι παραπανω παρτε το γερμανικο'
χωρις να σημαινει οτι οι αλλες προτασεις ειναι αχρηστες. Προσφατο π.χ., 4Τ συγξριτικο scenic με τουραν. Πολλες φορες μπορει να παιρνεις 'περισσοτερο αυτοκινητο με τα ιδια λεφτα, ομως εχει σημασια τι αναγκες καλυπτεις. Για μενα αν αποκλειστικα επρεπε να παρω καινουργιο, παροτι λατρευω τα bmw δεν θα επαιρνα 316 αλλα σαφως κατι πιο γρηγορο οπως πχ Μοντεο.
Αλλα το οτι η 316 ειναι αργη κ ακριβη, δε σημαινει οτι 'ακυρωνεται' ο κατασκευαστης.
Εχει κανεις γνωρισει πραγματικα μια bmw??
Η΄ χλευαζουν ολοι επειδη ειναι ακριβη η 316? -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Αλλα το οτι η 316 ειναι αργη κ ακριβη, δε σημαινει οτι 'ακυρωνεται' ο κατασκευαστης.
Εχει κανεις γνωρισει πραγματικα μια bmw??
Η΄ χλευαζουν ολοι επειδη ειναι ακριβη η 316?Ανδρέα, η 645i αξίζει τα λεφτά της, η 316, κατά την ταπεινή μου γνώμη, όχι.
Το κακό είναι ότι λέει κάποιος κάτι για την 316 και οι 'οπαδοί' της μάρκας ή της 'σχολής' τον αρπάζουν από τα μούτρα.
Εγώ, ειλικρινά, αν είχα την συγκεκριμένη ανάγκη και τα λεφτά, σίγουρα θα την έπαιρνα την 645 όπως και άλλα 5 τουλάχιστον Γερμανικά αυτοκίνητα. Όπως και άλλα 5 Ιταλικά, άλλα 5 Γιαπωνέζικα, άλλα 5... you got my point?
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Αλλα το οτι η 316 ειναι αργη κ ακριβη, δε σημαινει οτι 'ακυρωνεται' ο κατασκευαστης.
Εχει κανεις γνωρισει πραγματικα μια bmw??
Η΄ χλευαζουν ολοι επειδη ειναι ακριβη η 316?Ανδρέα, η 645i αξίζει τα λεφτά της, η 316, κατά την ταπεινή μου γνώμη, όχι.
Το κακό είναι ότι λέει κάποιος κάτι για την 316 και οι 'οπαδοί' της μάρκας ή της 'σχολής' τον αρπάζουν από τα μούτρα.
Εγώ, ειλικρινά, αν είχα την συγκεκριμένη ανάγκη και τα λεφτά, σίγουρα θα την έπαιρνα την 645 όπως και άλλα 5 τουλάχιστον Γερμανικά αυτοκίνητα. Όπως και άλλα 5 Ιταλικά, άλλα 5 Γιαπωνέζικα, άλλα 5... you got my point?
δε διαφωνω καθολου
η 316 εχει το μειον του μοτερ. Κατα τα αλλα εχει τη τεχνολογια που αρμοζει για τα λεφτα της...
Οσο για τους αγγλους, ειναι πολυ περιεργοι ειλικρινα.
EVO-Topgear ειναι ομως στις προτιμησεις μου σαν περιοδικα, οταν ημουν αγγλια τα επαιρνα.
Οι αγγλοι ποτε δε θα ξεπερασουν το κομπλεξ οτι τους ξεπερασαν οι Γερμανοι ΚΑΙ τους αγορασαν.
Αλλοι το βλέπουν αντικειμενικα, αλλοι ειναι πορωμενοι -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Οσο για τους αγγλους, ειναι πολυ περιεργοι ειλικρινα.
EVO-Topgear ειναι ομως στις προτιμησεις μου σαν περιοδικα, οταν ημουν αγγλια τα επαιρνα.
Οι αγγλοι ποτε δε θα ξεπερασουν το κομπλεξ οτι τους ξεπερασαν οι Γερμανοι ΚΑΙ τους αγορασαν.
Αλλοι το βλέπουν αντικειμενικα, αλλοι ειναι πορωμενοιΣύμφωνοι αλλά δεν είπαμε? Ενδεικτικό είναι το τι λέει ο Clarckston ή ο Meaden. Δεν μπορεί να τους καταλογίσει κανείς ότι τους λείπει το θάρρος της γνώμης. Ακόμα και αυτοκίνητα που παραλληρούσαν στην υπόλοιπη Ευρώπη τα έβγαλαν μάπα (για τις δικές τους συνθήκες, έτσι? )
Γερμανια-Ιταλια 1-0