Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 186
    • 187
    • 25 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    3729
    60838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Αν το αυτοκίνητο μπαίνει στο συνεργείο με 'τις πλάτες της ασφαλιστικής' τότε το συνεργείο αλλάζει τα πάντα αφού δεν πληρώνει ο ιδιώτης.
      Το ίδιο το έχω πάθει και εγώ που είχα πληρώσει την Suzuki το 1998 500000δραχμές δηλ. 1500euro για ένα χτύπημα στο δεξί φτερό που πήρε και ζάντα/λάστιχο/αμορτισέρ/ελατήριο. Μου άλλαξαν τα πάντα επειδή πλήρωνε η ασφαλιστική.
      Είναι θέμα πολιτικής των συνεργείων ...

      Αν πηγαινες ως ιδιώτης τότε σίγουρα το κόστος θα ήταν πολύ μικρότερο οι εργασίες πολύ λιγότερες τα ανταλλακτικά λιγότερα και δεν θα έβγαινε προς τα έξω ότι η HYUNDAI είναι πανάκριβη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpolal last edited by

        Μα δεν είναι πανάκριβη...
        Αφού αλλάχτηκε ένα κατεβατό πράματα λογικό είναι το κόστος.
        Δυστυχώς τέτοια χτυπήματα, όπου απλά «φαίνονται» να έχουν τσαλακωθεί μόνο οι
        λαμαρίνες και να έχει σπάσει και κανένα φανάρι κρύβουν πολύ περισσότερα από κάτω...

        To θέμα με τα τιμολόγια είναι κοινό πάντως, αν πληρώνει η ασφαλιστική συνήθως τους κάνεις μια εξουσιοδότηση να εισπράξουν το τιμολόγιο εκ μέρους σου και καθάρισες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patro last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          πάει και η φτηνή Hyundai...όλοι τα ίδια σκ... είναι...

          ω ναι! , ξερεις δεν ειναι θεμα χιουνται , ειναι θεμα πιασιματος παππα.
          οι τιμες που ακουω τωρα τελευταια και για 'φτηνα' αμαξια οπως τα citroen ειναι αλλου .

          storm για πες το συνεργειο σου...

          ....
          Φανος εμπρος 321,28
          ....
          Προφυλακτυρας εμπρος 207,54
          ~550
          τοσο ειχε παει πριν 2 χρονια τρακαρισμα μπροστα αριστερα σε ιδιο αμαξι μονο που αλλαχτηκαν / βαφτηκαν αρκετα περισσοτερα απο αυτα τα 2(οπως το φτερο) (και ειχε πληρωσει ασφαλιστικη).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            patro, τα Citroen τα ήξερα...την Hyundai όμως δεν την ήξερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Εξακολουθεί να είναι φθηνή η Hyundai, ακόμα κι αν χρειαστεί να βρεις παραεισαγωγέα ανταλλακτικών. Πχ γρύλος παραθύρου οδηγού accent '01 μόλις 35 € (με ΦΠΑ). Η εργασία 50 € σε τυχαίο συνεργείο (ford).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Ο χρήστης patro έγραψε:
                storm για πες το συνεργειο σου...

                Hyundai Μητρόπουλος. Μιλάς με τον υπεύθηνο του Συνεργείου, τον Γιώργο Σιαραβά (παληκάρι στην ηλικία μας) και όλα είναι υπό έλεγχο.

                Ενα απλό παράδειγμα... Μεγάλο προγραμματισμένο service (ετήσιο) στο κουπέ, τελικό κόστος με τα ακριβά λάδια (φουλ συνθετικά) 100euro.
                Το κόστος θα έπεφτε περίπου στα 80euro αν έβαζα τα απλά
                λάδια που βάζουν οι περισσότεροι.
                Το κόστος θα έπεφτε ακόμα περισσότερο αφού ο άνθρωπος μου είπε ότι μπορώ να πάω τα δικά μου λάδια που θα έφερνα από το εμπόριο.

                Υπάρχουν πολλά ετήσια service εταιρειών με αυτά τα κόστη ή με αυτές τις δυνατότητες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimline last edited by

                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                  storm για πες το συνεργειο σου...

                  Hyundai Μητρόπουλος. Μιλάς με τον υπεύθηνο του Συνεργείου, τον Γιώργο Σιαραβά (παληκάρι στην ηλικία μας) και όλα είναι υπό έλεγχο.

                  Ενα απλό παράδειγμα... Μεγάλο προγραμματισμένο service (ετήσιο) στο κουπέ, τελικό κόστος με τα ακριβά λάδια (φουλ συνθετικά) 100euro.
                  Το κόστος θα έπεφτε περίπου στα 80euro αν έβαζα τα απλά
                  λάδια που βάζουν οι περισσότεροι.
                  Το κόστος θα έπεφτε ακόμα περισσότερο αφού ο άνθρωπος μου είπε ότι μπορώ να πάω τα δικά μου λάδια που θα έφερνα από το εμπόριο.

                  Υπάρχουν πολλά ετήσια service εταιρειών με αυτά τα κόστη ή με αυτές τις δυνατότητες;

                  Ετσι είναι η αλήθεια...η HYUNDAI παραμένει μια μάρκα προσιτή με αρκετά λογικές τιμές στο service ακόμα και σήμερα!

                  Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά ήδη απο αρχές του χρόνου τα ανταλλακτικά πήραν μια αύξηση στις τιμές τους σε Πανελλήνιο επίπεδο άνω του 15%...
                  Παρ'όλα αυτά η ΗYUNDAI παραμένει φθηνότερη συγκριτικά με άλλες 'λαικές' μάρκες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andykar last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Εξακολουθεί να είναι φθηνή η Hyundai, ακόμα κι αν χρειαστεί να βρεις παραεισαγωγέα ανταλλακτικών. Πχ γρύλος παραθύρου οδηγού accent '01 μόλις 35 € (με ΦΠΑ). Η εργασία 50 € σε τυχαίο συνεργείο (ford).

                    δέν χρειάζεται να πάς σε παραεισαγωγέα......
                    35 € έχει και το original τις mobis....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tommi03 last edited by

                      1500+2 EYRO ????????
                      300+ ΓΙΑ ΦΑΝΑΡΗ?????

                      Ότι θέλουν ζητάνε με τα ίδια χρήματα έβαφες ολο το αμάξι 2 φορές
                      Άστα να πάνε στης κεντρικές αντιπροσωπείες ότι θέλουν ζητάνε
                      Και όχι ότι σου κάνουν καλή δουλεία
                      Δυο αυτοκίνητα που πήγα στον τσαπαλο ένα δικό μου ελαντρα 2001 και ένα κουπε 2005 φίλου με ελαφριά χτυπήματα αναγκάστηκα να τα γυρίσω 3 φορές ώστε να διορθώσουν της μικρό ατέλειες μια είχε 1 εκατοστό αέρα η μια μεριά από την άλλη και τέτοια.

                      Μια άλλη περίπτωση στο κουπέ όταν ξεκινούσες μερικές φορές ακουγόταν κάτι να χτυπάει το πάμε στον τσαπαλο αφού είναι στη εγγύηση το αφήνουμε μέσα και την ίδια μέρα αργότερα πάμε να το πάρουμε και λέει ότι:
                      ΄΄Λόγο υγρασίας κολλάνε τα τακάκια στης δισκοπλακες και όταν ξεκινάς ξεκολλάνε και έτσι ακούς αυτόν τον ήχο΄΄
                      μας έπεσαν τα μαλλιά μετά από ψάξιμο σε εξωτερικό συνεργείο βρήκαμε ότι ήθελε ακρομπαρο.
                      Τη να πει κανείς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        f2007-f1 last edited by

                        Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Ο χρήστης F2007 F1 έγραψε:
                          Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                          Ναι. Δοκίμασε συνδυασμό KYB με ελατήρια Eibach. Θα χαμηλώσει γύρω στους 2.5πόντους. Ήταν το sport πακέτο που πρότεινε παλιότερα η ελληνική αντιπροσωπεία και συνδύαζε ιδανικά άνεση και κράτημα (εντελώς άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς να κοπανάει). Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου και είμαι υπερευχαριστημένος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            f2007-f1 last edited by

                            Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                            Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                            Ναι. Δοκίμασε συνδυασμό KYB με ελατήρια Eibach. Θα χαμηλώσει γύρω στους 2.5πόντους. Ήταν το sport πακέτο που πρότεινε παλιότερα η ελληνική αντιπροσωπεία και συνδύαζε ιδανικά άνεση και κράτημα (εντελώς άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς να κοπανάει). Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου και είμαι υπερευχαριστημένος.

                            Αν όμως δε θέλω να το χαμηλώσω και βάλω KYB θα δω αλλαγή?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Ο χρήστης F2007 F1 έγραψε:

                              Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                              Ναι. Δοκίμασε συνδυασμό KYB με ελατήρια Eibach. Θα χαμηλώσει γύρω στους 2.5πόντους. Ήταν το sport πακέτο που πρότεινε παλιότερα η ελληνική αντιπροσωπεία και συνδύαζε ιδανικά άνεση και κράτημα (εντελώς άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς να κοπανάει). Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου και είμαι υπερευχαριστημένος.

                              Αν όμως δε θέλω να το χαμηλώσω και βάλω KYB θα δω αλλαγή?

                              Kyb θα βάλεις ούτως ή άλλως σε αμορτισέρ. Τα περισσότερα ιαπωνικά και κορεάτικα αμορτισερ Kyb φοράνε. Ωστόσο, για να δεις σημαντική βελτίωση στις κλίσεις και στο κράτημα, χρειάζεται και πιο σκληρά ελατήρια. Το να χαμηλώσει 2-2.5 πόντους είναι αμελητέα διαφορά.

                              Στο δικό σου έχεις τοποθετήσει ζάντες αλουμινίου ή το έχεις με σιδερένιες και τάσια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                Kyb θα βάλεις ούτως ή άλλως σε αμορτισέρ. Τα περισσότερα ιαπωνικά και κορεάτικα αμορτισερ Kyb φοράνε.

                                γιατί αυτό; Το έχω ακούσει και από άλλους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  f2007-f1 last edited by

                                  Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                  Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                                  Ναι. Δοκίμασε συνδυασμό KYB με ελατήρια Eibach. Θα χαμηλώσει γύρω στους 2.5πόντους. Ήταν το sport πακέτο που πρότεινε παλιότερα η ελληνική αντιπροσωπεία και συνδύαζε ιδανικά άνεση και κράτημα (εντελώς άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς να κοπανάει). Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου και είμαι υπερευχαριστημένος.

                                  Αν όμως δε θέλω να το χαμηλώσω και βάλω KYB θα δω αλλαγή?

                                  Kyb θα βάλεις ούτως ή άλλως σε αμορτισέρ. Τα περισσότερα ιαπωνικά και κορεάτικα αμορτισερ Kyb φοράνε. Ωστόσο, για να δεις σημαντική βελτίωση στις κλίσεις και στο κράτημα, χρειάζεται και πιο σκληρά ελατήρια. Το να χαμηλώσει 2-2.5 πόντους είναι αμελητέα διαφορά.

                                  Στο δικό σου έχεις τοποθετήσει ζάντες αλουμινίου ή το έχεις με σιδερένιες και τάσια?

                                  Σιδερένιες και τάσια. παίζει ρόλο αυτό?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης F2007 F1 έγραψε:

                                    Τι ανάρτησεις να βάλω σε accent 2005? Πρίν από λίγο καιρό έβαλά λάστιχα Pirelli P2500Euro και είδα μεγάλη αλλαγή στις στροφές αλλά πάλι θέλει λίγο ακόμα...αν το χαμηλώσω θα δω διαφορά?

                                    Ναι. Δοκίμασε συνδυασμό KYB με ελατήρια Eibach. Θα χαμηλώσει γύρω στους 2.5πόντους. Ήταν το sport πακέτο που πρότεινε παλιότερα η ελληνική αντιπροσωπεία και συνδύαζε ιδανικά άνεση και κράτημα (εντελώς άλλη αίσθηση το αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς να κοπανάει). Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου και είμαι υπερευχαριστημένος.

                                    Αν όμως δε θέλω να το χαμηλώσω και βάλω KYB θα δω αλλαγή?

                                    Kyb θα βάλεις ούτως ή άλλως σε αμορτισέρ. Τα περισσότερα ιαπωνικά και κορεάτικα αμορτισερ Kyb φοράνε. Ωστόσο, για να δεις σημαντική βελτίωση στις κλίσεις και στο κράτημα, χρειάζεται και πιο σκληρά ελατήρια. Το να χαμηλώσει 2-2.5 πόντους είναι αμελητέα διαφορά.

                                    Στο δικό σου έχεις τοποθετήσει ζάντες αλουμινίου ή το έχεις με σιδερένιες και τάσια?

                                    Σιδερένιες και τάσια. παίζει ρόλο αυτό?

                                    Το πρόβλημα δεν είναι οι σιδερένιες ζάντες, αλλά η διάμετρός τους και το πλάτος τους: έχεις υψηλό προφίλ και στενό λάστιχο, που σημαίνει πως στις στροφές θα 'μαγουλιάσουν' και θα έχεις υποστροφή αν μπεις γρήγορα, ενώ αν αφήσεις το γκάζι πάνω στην στροφή, θα έχεις τάσεις υπερστροφής.

                                    Πάντως, αν συνυπολογίσεις το κόστος των παραπάνω, πρέπει να το ξανασκεφτείς:
                                    -Αμορτισέρ+ελατήρια:300€ αγορά το λιγότερο+ τοποθέτηση+ευθυγράμμιση, πας το λιγότερο στα 400€
                                    -Ζάντες , ανάλογα μεταχειρισμένες ή καινούριες, παίζεις από 200€ και άνω. Λάστιχα, αν πούμε για την δημοφιλή διάσταση 195/50/15, άλλα 250€.
                                    Εύκολα το κόστος σου θα φτάσει τα 1000€. Δες αν θέλεις να δώσεις τόσα χρήματα και αποφασίζεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dark_angel last edited by

                                      καλησπερα παιδια εχω ενα φιλο ο οποιος εχει ενα accent 99 1500cc και θελει να τοποθετησει σκουπα αλλα δεν εχει χωρο καθως ολο τον ωφελιμο χωρο τον πιανει η μπαταρια και σκεφτεται να μεταφερει τη μπαταρια πισω εκτος απο αυτη τη λυση υπαρχει καποια αλλη;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Υπάρχει και η λύση να το αφήσει στην ησυχία του , αφού το κέρδος θα είναι ανεπαίσθητο, αλλά μάλλον δεν τον ενδιαφέρει να υποθέσω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dark_angel last edited by

                                          οχι δε τον ενδιαφερει θελει να βαλει κατι ειχε φιλτροχοανη αλλα οπως το ειδα χωνοταν πισω απο τη μπαταρια αναρωτιομουν πως επαιρνε το αμαξι αερα απο εκει μεσα αλλα και οτι θα επαιρνε σιγουρα θα ηταν και ζεστος για βαρελακι που ισως μπαινει εχει καποιος καποια γνωμη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Accent τελείως διαφορετικό απο το τρέχον μοντέλο με πινακίδες Ρουμανίας. Είναι δυνατόν να βγαίνει σε δύο τύπους?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 25 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr