Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΟΤΕΡ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. EΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΟΤΕΡ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    11
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      minos last edited by

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.

      1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)

      2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.

      ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        minos last edited by

        ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.

        1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)

        2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.

        ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          minos last edited by

          ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.

          1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)

          2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.

          ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Minos έγραψε:
            ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.

            Αλήθεια πώς ελέγχεις την πολλαπλή εξαγωγής? Δεν πρέπει να την αποσυνδέσεις? Γιατί τότε είναι σχετικά κάμποση δουλειά που χρειάζεται!

            Γενικά η μέτρηση της συμπίεσης στους κυλίνδρους μπορεί να αποτελέσει ένδειξη της φθοράς των εσωτερικών και της πτώσης απόδοσης. Πεσμένη συμπίεση (σε σχέση με τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου κινητήρα στη συγκεκριμένη θερμοκρασία) είναι συμβατή με: κακό κλείσιμο βαλβίδων είτε από καρβούνιασμα είτε στράβωμα είτε κακή ρύθμιση είτε φθορά οδηγών, φθορά κυλίνδρων, ελατηρίων πιστονιών, φλάντζας κλπ. Δεν έχει σημασία τι ή πόσα από τα παραπάνω φταίνε, αν υστερεί σε συμπίεση είναι κακό πράμα και δεν θες να τον αγοράσεις! Γίνεται με ειδικό μετρητάκι που μπαίνει στη θέση του μπουζί και ρίχνεις μια μιζιά. Ελέγχονται όλοι οι κύλινδροι ένας ένας και με καλό μετρητή βγαίνει και εκτύπωση!
            Τσεκάρισμα με το μάτι. Έλεγχος συναρμολόγησης, ζημιών από εργαλεία (γκρατζουνιές από κατσαβίδια), διαρροές από φλάντες, ενώσεις κλπ. Πολύ καθαρός κινητήρας μπορεί να σημαίνει πλύσιμο για να μην φαίνονται διαρροές λαδιού.
            Τι βγαίνει από την εξάτμιση με κρύο κινητήρα? Φθορά σε οδηγούς βαλβίδων βγάζει ένα ωραίο ντουμάνι μόλις πάρει μπρός αλλά μετά είναι εντάξει!
            Τι βγάζει σε ανηφόρα που ζορίζεται? Άσπρος καπνός σε ζεστό κινητήρα=νερό άρα διαρροή, πιθανόν φλάντζα, μπλέ καπνός=λάδια άρα φθορές και μαύρος καπνός κακή καύση....
            Παλιά μια ματιά στα μπουζί μπορούσε να πει πολλά τώρα πια δεν έχει τόση σημασία. Το ίδιο και για τα λάδια.
            Πόσο εύκολα φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας, πόσο εύκολα πάει παραπάνω? Αν ζεσταίνεται εύκολα σημαίνει τριβές άρα φθορές ή απλά αστοχία του συστήματος ψύξης. Βοηθάει το να έχεις άποψη για τον κινητήρα.
            Επίσης ένα έμπειρο αυτί (και με τη βοήθεια ειδικού σκουστικού) μπορεί να πιάσει πολλούς ήχους που έχουν σημασία. Επειδή όμως κάθε κινητήρας έχει τις ιδιαιτερότητές του καλό είναι να τον τσεκάρει μηχανικός που να είναι εξοικειωμένος με το συγκεκριμένο κινητήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bit last edited by

              Αν ο κινητήρας δεν είναι πάνω στο αυτοκίνητο και απλά στον δίνει ο άλλος χύμα, πως μπορεί να γίνει έλεγχος; Αν δε γίνεται τίποτα από τον ίδιο τον αγοραστή, ένα συνεργείο μπορεί να τον ελέγξει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                [list:3oy7mc4l]Δε μπορεις να καταλαβεις τιποτα φιλε μου Ενας εμπειρος μηχανικος οπτικα, θα καταλαβει καποια πραγματα, αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο.Ειναι γουρουνι στο σακι, διστυχως [/list:u:3oy7mc4l]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silvertommy last edited by

                  Μικρά και απλά πράγματα.
                  Αν κοιτάξεις την τάπα του λαδιού απο μέσα και δείς ασπρίλες τότε το αμάξι κάνει λίγα χιλιόμετρα κάθε φορά που ανάβει, οπότε και αυξημένη φθορά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Νομιζω οτι στους πολυ καταπονημενους κινητηρες μπορείς να βρεις και ρινισματα σιδηρου μεσα στο λάδι.!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Λέτε να είναι τόσο χαζός αυτός που θέλει να πουλήσει πεσμένο κινητήρα ώστε να μην τον έχει «φροντίσει» πρώτα;
                      Η αλήθεια είναι ότι αν ο κινητήρας δεν είναι πάνω στο αυτοκίνητο δεν μπορεί να ελεγχθεί σωστά αν δεν λυθεί.
                      Ακόμα και αν ήταν ο κινητήρας σωστός ποιος μας εγγυάται ότι δεν έχει μείνει πολύ καιρό αχρησιμοποίητος χωρίς συντήρηση και δεν είναι ουσιαστικά άχρηστος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται για να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση ένας αφαιρεμένος κινητήρας. Έχετε δει πολλούς κινητήρες σε μάντρες να έχουν στο κάρτερ λάδι συντήρησης, βουλωμένες οπές ατμοσφαιρικής αποκατάστασης κ.λ.π.;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bit last edited by

                        Η λύση ποιά είναι τότε; Τα μισά λεφτά τώρα, τα υπόλοιπα αφού εγκατασταθεί το μοτέρ και δουλεύει σωστά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takinen last edited by

                          Ο χρήστης bit έγραψε:
                          Η λύση ποιά είναι τότε; Τα μισά λεφτά τώρα, τα υπόλοιπα αφού εγκατασταθεί το μοτέρ και δουλεύει σωστά;

                          Όχι ακριβώς έτσι, αλλά περίπου.
                          Δηλαδή αφού έχουμε επιλέξει ένα μοτέρ που να καλύπτει τις αρχικές μας προδιαγραφές (μέτρηση συμπίεσης, οπτικοί έλεγχοι, κατάσταση 'κολάρων' κλπ) καλό είναι πριν τοποθετηθεί να του κάνουμε ένα rebuilt έκτασης ανάλογης με τα οικονομικά μας.

                          Δηλαδή καλό είναι να ανοιχτεί τουλάχιστον από πάνω ωστε να αλλαχτεί φλάτζα κυλινδροκεφαλής, τσιμουχάκια κλπ ωστε να είμαστε σε κάποιο βαθμό σίγουροι.
                          Μπορεί να γίνει άνοιγμα και από κάτω, ωστε να αλλαχτούν ελατήρια πιστονιών μέταλλα κλπ αλλά αυτό συνήθως είναι λιγότερο αναγκαίο, ειδικά αν δίνει σωστή συμπίεση.

                          Πάντως το κόστος αυτής της 'ανακατασκευής' , (ως παθών) πιστεύω πως πρέπει να γίνεται πριν το μοτέρ μπει στο αυτοκίνητο και μας γλιτώνει από πολύ άγχος και ταλαιπωρία πιο μετά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bit last edited by

                            Εσείς τι πιστεύετε είναι προτιμότερη η αγορά κινητήρα από ιδιώτη μέσω αγγελιών είναι να πάω απευθείας να ρωτήσω σε καμία μάντρα όπου ασχολούνται μόνο με αυτό; Το πρόβλημα είναι όμως ότι όπως παντού όλοι θέλουν να ξεφορτωθούν την σαβούρα τους και να βγάλουν όσα περισσότερα φράγκα από τους κακόμοιρους τους αγοραστές. Μάλλον σε κάτι τέτοια χρειάζονται οι γνωριμίες ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς τον άλλον .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr