-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.
1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)
2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.
1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)
2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.
1.ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΑΚΙΑ)
2.ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΑΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΣΚΙΣΙΜΟ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
-
Ο χρήστης Minos έγραψε:
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ Π.Χ.Αλήθεια πώς ελέγχεις την πολλαπλή εξαγωγής? Δεν πρέπει να την αποσυνδέσεις? Γιατί τότε είναι σχετικά κάμποση δουλειά που χρειάζεται!
Γενικά η μέτρηση της συμπίεσης στους κυλίνδρους μπορεί να αποτελέσει ένδειξη της φθοράς των εσωτερικών και της πτώσης απόδοσης. Πεσμένη συμπίεση (σε σχέση με τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου κινητήρα στη συγκεκριμένη θερμοκρασία) είναι συμβατή με: κακό κλείσιμο βαλβίδων είτε από καρβούνιασμα είτε στράβωμα είτε κακή ρύθμιση είτε φθορά οδηγών, φθορά κυλίνδρων, ελατηρίων πιστονιών, φλάντζας κλπ. Δεν έχει σημασία τι ή πόσα από τα παραπάνω φταίνε, αν υστερεί σε συμπίεση είναι κακό πράμα και δεν θες να τον αγοράσεις! Γίνεται με ειδικό μετρητάκι που μπαίνει στη θέση του μπουζί και ρίχνεις μια μιζιά. Ελέγχονται όλοι οι κύλινδροι ένας ένας και με καλό μετρητή βγαίνει και εκτύπωση!
Τσεκάρισμα με το μάτι. Έλεγχος συναρμολόγησης, ζημιών από εργαλεία (γκρατζουνιές από κατσαβίδια), διαρροές από φλάντες, ενώσεις κλπ. Πολύ καθαρός κινητήρας μπορεί να σημαίνει πλύσιμο για να μην φαίνονται διαρροές λαδιού.
Τι βγαίνει από την εξάτμιση με κρύο κινητήρα? Φθορά σε οδηγούς βαλβίδων βγάζει ένα ωραίο ντουμάνι μόλις πάρει μπρός αλλά μετά είναι εντάξει!
Τι βγάζει σε ανηφόρα που ζορίζεται? Άσπρος καπνός σε ζεστό κινητήρα=νερό άρα διαρροή, πιθανόν φλάντζα, μπλέ καπνός=λάδια άρα φθορές και μαύρος καπνός κακή καύση....
Παλιά μια ματιά στα μπουζί μπορούσε να πει πολλά τώρα πια δεν έχει τόση σημασία. Το ίδιο και για τα λάδια.
Πόσο εύκολα φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας, πόσο εύκολα πάει παραπάνω? Αν ζεσταίνεται εύκολα σημαίνει τριβές άρα φθορές ή απλά αστοχία του συστήματος ψύξης. Βοηθάει το να έχεις άποψη για τον κινητήρα.
Επίσης ένα έμπειρο αυτί (και με τη βοήθεια ειδικού σκουστικού) μπορεί να πιάσει πολλούς ήχους που έχουν σημασία. Επειδή όμως κάθε κινητήρας έχει τις ιδιαιτερότητές του καλό είναι να τον τσεκάρει μηχανικός που να είναι εξοικειωμένος με το συγκεκριμένο κινητήρα. -
Αν ο κινητήρας δεν είναι πάνω στο αυτοκίνητο και απλά στον δίνει ο άλλος χύμα, πως μπορεί να γίνει έλεγχος; Αν δε γίνεται τίποτα από τον ίδιο τον αγοραστή, ένα συνεργείο μπορεί να τον ελέγξει;
-
[list:3oy7mc4l]Δε μπορεις να καταλαβεις τιποτα φιλε μου Ενας εμπειρος μηχανικος οπτικα, θα καταλαβει καποια πραγματα, αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο.Ειναι γουρουνι στο σακι, διστυχως [/list:u:3oy7mc4l]
-
Μικρά και απλά πράγματα.
Αν κοιτάξεις την τάπα του λαδιού απο μέσα και δείς ασπρίλες τότε το αμάξι κάνει λίγα χιλιόμετρα κάθε φορά που ανάβει, οπότε και αυξημένη φθορά. -
Νομιζω οτι στους πολυ καταπονημενους κινητηρες μπορείς να βρεις και ρινισματα σιδηρου μεσα στο λάδι.!
-
Λέτε να είναι τόσο χαζός αυτός που θέλει να πουλήσει πεσμένο κινητήρα ώστε να μην τον έχει «φροντίσει» πρώτα;
Η αλήθεια είναι ότι αν ο κινητήρας δεν είναι πάνω στο αυτοκίνητο δεν μπορεί να ελεγχθεί σωστά αν δεν λυθεί.
Ακόμα και αν ήταν ο κινητήρας σωστός ποιος μας εγγυάται ότι δεν έχει μείνει πολύ καιρό αχρησιμοποίητος χωρίς συντήρηση και δεν είναι ουσιαστικά άχρηστος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται για να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση ένας αφαιρεμένος κινητήρας. Έχετε δει πολλούς κινητήρες σε μάντρες να έχουν στο κάρτερ λάδι συντήρησης, βουλωμένες οπές ατμοσφαιρικής αποκατάστασης κ.λ.π.; -
Η λύση ποιά είναι τότε; Τα μισά λεφτά τώρα, τα υπόλοιπα αφού εγκατασταθεί το μοτέρ και δουλεύει σωστά;
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Η λύση ποιά είναι τότε; Τα μισά λεφτά τώρα, τα υπόλοιπα αφού εγκατασταθεί το μοτέρ και δουλεύει σωστά;Όχι ακριβώς έτσι, αλλά περίπου.
Δηλαδή αφού έχουμε επιλέξει ένα μοτέρ που να καλύπτει τις αρχικές μας προδιαγραφές (μέτρηση συμπίεσης, οπτικοί έλεγχοι, κατάσταση 'κολάρων' κλπ) καλό είναι πριν τοποθετηθεί να του κάνουμε ένα rebuilt έκτασης ανάλογης με τα οικονομικά μας.Δηλαδή καλό είναι να ανοιχτεί τουλάχιστον από πάνω ωστε να αλλαχτεί φλάτζα κυλινδροκεφαλής, τσιμουχάκια κλπ ωστε να είμαστε σε κάποιο βαθμό σίγουροι.
Μπορεί να γίνει άνοιγμα και από κάτω, ωστε να αλλαχτούν ελατήρια πιστονιών μέταλλα κλπ αλλά αυτό συνήθως είναι λιγότερο αναγκαίο, ειδικά αν δίνει σωστή συμπίεση.Πάντως το κόστος αυτής της 'ανακατασκευής' , (ως παθών) πιστεύω πως πρέπει να γίνεται πριν το μοτέρ μπει στο αυτοκίνητο και μας γλιτώνει από πολύ άγχος και ταλαιπωρία πιο μετά...
-
Εσείς τι πιστεύετε είναι προτιμότερη η αγορά κινητήρα από ιδιώτη μέσω αγγελιών είναι να πάω απευθείας να ρωτήσω σε καμία μάντρα όπου ασχολούνται μόνο με αυτό; Το πρόβλημα είναι όμως ότι όπως παντού όλοι θέλουν να ξεφορτωθούν την σαβούρα τους και να βγάλουν όσα περισσότερα φράγκα από τους κακόμοιρους τους αγοραστές. Μάλλον σε κάτι τέτοια χρειάζονται οι γνωριμίες ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς τον άλλον .
EΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΟΤΕΡ