-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Περασε τον χαικι (και ηθελα να δω ριπλει απο αυτον για να δω ποσο αφησε το γκαζι ) και μετα ειχε ελευθερο δρομο. Ο δηθεν regenmeister της Αγγλιαςpantws oxi toso poly.
(bebaia mporei na toy to eixan pei apo thn arxh. An omws htan etsi giati den ton afhse apo thn arxh kai ton kratage kobontas toy ry8mo kai foboymenos mhn kanei thn mlkia o LH kai katalhksoyn kai oi dyo sthn ammopagida?)
Ψιτ, πειτε και κανενα ευχαριστω, γιατι αμα ηθελε η ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΚΟΥΝΤΕΡΙΑ (που και καλα εχει την Φια μαζι της), ισως να μην τρεχατε φετος στο πρωταθλημα
Edw exeis dikio. Alla ama to ekane ayto h FIA meta 8a edeixne oti htan yper ths Ferrari.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν ομιλούμε για σκοινί.όπως είπαν για τη Mclaren 'το έπεζαν παρθένες και ήταν 8 μηνών έγκυοι....'
και μία και αναφερόμαστε περί στατιστικών
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fo ... or_records' target='_blank
Φερράρι παρουσία 58 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 15 ήτοι 25.8% (1 στα 4)
McLaren παρουσία 42 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 8 ήτοι 19.0% (1 στα 5)
Williams παρουσία 30 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 9 ήτοι 30.0% (1.5 στα 5 ή 1.33 στα 4)Κοινώς η καλύτερη απόδοση για τις ζώσες εταιρείες την παρουσιάζει η Williams. Αν κάποιος λάβει γενικότερα και τις νεκρές τότε η Lotus με 7 πρωταθλήματα σε 17 έτη (41%) ήταν η εταιρεία που τα σάρωσε όλα.
Αν πάμε σε ποσοστό νικών, pole και FL ανά αγώνα τότε βλέπουμε τη Φερράρι εμπρός αλλά κυρίως του γεγονότος της αλλόκοτης σε διάρκεια κυριαρχία της τα τελευταία έτη. Στο μόνο τομέα όπου η Φερράρι δεν κυριαρχεί είναι στο πλήθος των poles σε ένα έτος. Έβαλε και λίγο το χεράκι της η ΦΙΑ βέβαια από το 2003 και μετά (από την εποχή εκείνη τα quals αλλάζουν πρακτικά κάθε χρόνο ή και 2 φορές το έτος) τότε για λόγους αύξησης της δυσκολίας στον ακατανόμαστο να κλείνει τα πρωταθλήματα από τον Αύγουστο....
Και μία και μιλάμε για πρωτάθλημα δείτε και αυτό...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fo ... _Champions' target='_blank
Swstos o k. Xrhstos. Aporw poy brhke thn oreksh 1:30 meta ta mesanyxta na kanete ta statistika.
-
Εφόσον είναι κι εδώ προφανής η πάγια τακτική γκεμπελικού αποπροσανατολισμού της συζήτησης από τους τιφόζι (που αδυνατούν να διαχειριστούν/χωνέψουν την τραγική εμφάνιση της ομάδας τους στην Αγγλία) γιατί δεν ανοίγουν/ανοιγουμε ένα νέο τόπικ όπου ο καθένας θα μπορέι να γράφει ότι του κατεβαίνει στο κεφάλι;
Για παράδειγμα θα μπορόυσε να έχει τίτλο: 'Ψηφοφορία: η 1η μορφής ζωής στον πλανήτη (αμοιβάδα) ανακαλύφθηκε στο... οικόπεδο που σήμερα στεγάζεται το εργοστάσιο της Φεράρι. Είχε ή όχι πάνω της έναν μαύρο λεκέ, σε σχήμα αλόγου ανασηκωμένου στα 2 του πόδια;'.
-
+1
viewtopic.php?f=2&t=27121&start=210 -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν ομιλούμε για σκοινί.
όπως είπαν για τη Mclaren 'το έπεζαν παρθένες και ήταν 8 μηνών έγκυοι....'
και μία και αναφερόμαστε περί στατιστικών
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fo ... or_records' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Φερράρι παρουσία 58 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 15 ήτοι 25.8% (1 στα 4)
McLaren παρουσία 42 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 8 ήτοι 19.0% (1 στα 5)
Williams παρουσία 30 έτη (μετράμε ως 2007) πρωταθλήματα 9 ήτοι 30.0% (1.5 στα 5 ή 1.33 στα 4)Κοινώς η καλύτερη απόδοση για τις ζώσες εταιρείες την παρουσιάζει η Williams. Αν κάποιος λάβει γενικότερα και τις νεκρές τότε η Lotus με 7 πρωταθλήματα σε 17 έτη (41%) ήταν η εταιρεία που τα σάρωσε όλα.
Αν πάμε σε ποσοστό νικών, pole και FL ανά αγώνα τότε βλέπουμε τη Φερράρι εμπρός αλλά κυρίως του γεγονότος της αλλόκοτης σε διάρκεια κυριαρχία της τα τελευταία έτη. Στο μόνο τομέα όπου η Φερράρι δεν κυριαρχεί είναι στο πλήθος των poles σε ένα έτος. Έβαλε και λίγο το χεράκι της η ΦΙΑ βέβαια από το 2003 και μετά (από την εποχή εκείνη τα quals αλλάζουν πρακτικά κάθε χρόνο ή και 2 φορές το έτος) τότε για λόγους αύξησης της δυσκολίας στον ακατανόμαστο να κλείνει τα πρωταθλήματα από τον Αύγουστο....
Και μία και μιλάμε για πρωτάθλημα δείτε και αυτό...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fo ... _Champions' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Swstos o k. Xrhstos. Aporw poy brhke thn oreksh 1:30 meta ta mesanyxta na kanete ta statistika.
Θα διαβασε αδερφε απο καποιον ειδικο και ιδρωμενο οτι η ΜακΛαρεν εχει οσα κατασκευαστων και η Φερραρι >Alla h mclaren me thn opoia katexoyn mazi to rekor perisoterwn ergostasiakwn prwta8lhmatwn
και ειπε να δωσει λιγη σοβαροτητα στο φορουμ που εχει ξεφυγει.
-
Eixa diabasei ayto:
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
- Most constructor championships: 15
- Most driver championships: 15
- Most wins (all-time): 206
*** Most wins (season): 15 (tied with McLaren)** - Most podiums (all-time): 613
- Most podiums (season): 29
- Most pole positions (all-time): 200
- Most points (all-time): 4,844.27
- Most points (season): 262
- Most fastest laps (all-time): 210
- Highest winning percentage: ~26% (for teams with at least 10 wins)
- Most F1 fatalities: 7 (4 race, 1 qualifying, 2 testing)
Kai epeidh to perasa grhgora den diabasa swsta.
Toylaxiston otan kanw la8os kai moy to ypodiknyei o allos to paradexomai.....Se sxesh me esena poy anti na peis tpt oysiastiko ksereis mono na eirwneyesai toys alloys.....
-
Hannibal μ’αρέσει που βάζεις στατιστικά απο το 80 μέχρι 00, ούτε τα μισά χρόνια της ιστορίας της ferrari δηλαδή... καλό…
Στα όσα χρόνια και αν το πέτυχε αυτό η ferrari στα ίδια χρόνια δεν πρόκειται να το πετύχει καμία Mclaren και καμία Renault γιατι πολύ απλά η θα βρίσκουν μπροστά τους μια Ferrari που πλέον έχει τα χρήματα και την σταθερότητα που χρειάζεται για να διεκδικεί πρωταθλήματα, τουλάχιστον μέχρι να βαρεθεί και να εγκαταλείψει το άθλημα ή αν το ένα κουλάδι διαδέχεται το άλλο. Τώρα όσο και αν προσπαθούνε κάποιοι αντιφεραρικοί να αποδείξουν με κάθε δυνατό επιχείρημα οτι ο ελέφαντας δέν είναι ελέφαντας... τζάμπα φαιά ουσία χαλάνε.
Μπορεί να είναι φαμφαρολογίες τα F1=ferrari και κατα τον migF1 να είμαστε άσχετοι ή κάποιος άλλος expert να λέει ότι έχουμε μαύρα μεσάνυχτα...η γιαγιά μου 85 χρονών ξέρει οτι σε ένα σπορ που γυρνάνε σαν διαόλια τα αμάξια γύρω γύρω κάνοντας ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι για να βγει κάποιος πρώτος, υπάρχει μια ομάδα που ακούει στο όνομα FERRARI.!! Mclaren ΒΜW και συναφή δεν τα γνωρίζει. Και να πεις ότι της κάνω πλύση εγκεφάλου...F1=Ferrari...είναι μια ιδέα...ένας θρύλος με ένα κοινό ανά τον κόσμο που όμοιό του δεν έχει γνωρίσει ούτε πρόκειται να γνωρίσει καμιά άλλη ομάδα.
Ελάτε...παραδεχτείτε το... δεν σας ζητάμε να γίνεται φεραρικοί…δεν θα πονέσει...αν το πείτε όλοι μαζί εσείς που προσπαθείτε να αποδείξετε ότι ο ελέφαντας δεν είναι ελέφαντας θα το χωνέψετε καλύτερα... πάμε..όλοι μαζι...
'Η FERRARI EINAI H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ F1'
Μπράβο…5 φορές την ημέρα για 1 βδομάδα και είσαστε οκ…
-
Ότι πεις... και μιας και σου αρέσουν οι ελέφαντες, για γκούγλαρε 'mercedes white elephant'... έτσι για να μη λες πως δεν φροντίζουμε για την επιμόρφωσή σου!
Όχι ότι θα πιάσει τόπο, αλλά όπως λένε 'κάνε το καλό και ρίχ'το στο γυαλό'!
-
The hare and the dodgems
Από το μάτι του θεατή.
http://www.youtube.com/watch?v=Ryl-XXfytvw' target='_blank -
Και μιας και βλέπω πως σας αρέσει η ιστορία των μότορσπορτς και μάλιστα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (και μιας και ο Eddie δεν κάλυψε το... κενό όταν του ζητήθηκε ) θα σας δώσω μερικά hints για το ποιοι, πώς, πότε και επί πόσο έβαλαν τους θεμέλιους λίθους, άνδρωσαν, στήριξαν και διέδωσαν τα μότορσπορτς (f1 included)...
Daimler
Peugeot
Levassor
Panhard
Michelin
Mercedes
Benz
Renault
Fiat
Alfa RomeoΟ γκούγκλης είναι και δικός σας φίλος (αν δλδ είστε τσακωμένοι με τα... βιβλία )
ΥΓ. Νίκο αυτό το βίντεο το έχει τραβήξει ο pininfarina, το έχει ποστάρει μερικές σελίδες πιο πριν.
-
RXristo den ypostoirizw kammia ma kammia omada apo to 94 kai meta.....
Kanw aplh analysh gegonotwn. Me sygxwreis kiolas poy ta stoixeia moy einai apo to 80 kai meta.
Kai fantasoy oti eimai genh8eis to 79.....
Brhka kapoia statistika apo ton patrio moy poy ksekinagane to 80 kai egw ta synexisa apo kapoia epoxh kai meta poy parakoloy8oysa kai katalabaina ti ginotan.En pash periptwsh kai emena h giagia moy, an me akoyge na zhtokraygazw yper kapoias omadas 8a rwtage na ma8ei poia skato omada ypostoirizw kai pa8iazomai etsi me ena sport me polyxrwma aytokinhta poy kanoyn gyrw gyrw kai kanoyne iiiiiiiiiii opote kai 8a ths emene.....
Oso gia to
'Η FERRARI EINAI H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ F1'
Pame pali..... Einai h pio palia omada sthn F1 poy synexizei(allote me kala h kai me kakka apotelesmata) kai poy ma8ainei kai pao la8h toy parel8ontws kai ekselysete. Gia ayto 8ewreitai kai h pio epityxhmenh....
Alla exei maliasei h glwssa moy na to lew....... Einai kai alles omades poy eixan epityxies san thn ferrari kai einai akoma sthn F1 h alles poy apla ta parathsan.....
Pros oloys toys ypoloipoys....
To sxolio poy ekane o kyrios Xrhstos gia thn Lotus mallon den to eide kaneis. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
[snip]
Pros oloys toys ypoloipoys....
To sxolio poy ekane o kyrios Xrhstos gia thn Lotus mallon den to eide kaneis.Δεν είναι μόνο η Lotus! Brabham, Cooper, BRM, McLaren και λοιποί 'γκαραζιέρηδες' με το που μπήκαν στην Φ1 έφερναν ιδέες και τεχνολογίες που η εργοστασιακή Φεράρι και ο... πολύς Έντσο τράβαγαν τα μαλλιά τους που δεν μπορούσαν ή αγκομαχούσαν να ακολουθήσουν.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μετα το mig και ειπα να πω κι εγω ενα γεια μετα απο πολυ καιρο, μιας και ειχα την τυχη να βρεθω σ'αυτο το συγκλονιστικο gp και ανεβασα ενα βιντεακι και αρκετες φωτο - το βιντεο εχει ασχετο τιτλο μπας και γλιτωσει απ'τον Ecclestone.
**ΥΓ Προσεχτε τι πηγε να γινει στο 7:36 **
.
Ουάο ...δε φάνηκε αυτό στη TV καθόλου έτσι?!
btw τόσα έγιναν...ένα SC δε βγήκε
το εδειξε στην τηλεοραση, σε onboard camera...περιμενε να περασει η ΜακΛάρεν και μετα εφυγε.
ηταν τοσο πλουσιο σε θεαμα το gp που ακομη και οι σχολιαστες ξεχασαν οτι ο Kova ηταν με τα παλια λαστιχα μετα το πιτ στοπ και γι αυτο αργοπορουσε και μπερδεψαν τον σκυφτό Τρούλι με τον Αλόνσο στο τελος -
20 σελίδες παραμύθια. Τους διέλυσε ο Λούης προχθές, αυτό και μόνο αυτό. Ούτε κωφαρδία είχε, ούτε τίποτα.
-
Αν και όσο και να συνεχιστεί στο διηνεκές η συζήτηση, αποκλείεται να συμφωνήσουν οι οπαδοί δύο ή περισσότερων ομάδων, θα αναφέρω κι εγώ κάτι γραφικό. Κουβέντα να γίνεται...
Αυτό που ανέφερε κάποιος ότι η γιαγιά του το μόνο που ξέρει από Φου Ένα είναι η Φερράρι, όντως φαίνεται να ισχύει. Η μαμά (κι ο μπαμπάς όσο ζούσε) ξέρανε ένα δύο - άντε τρία όνοματα από Φ1. Τα εξής: Φερράρι, Σουμάχερ, Σέννα με αυτή τη σειρά. Όσα σεμινάρια κι αν τους έκανα αδυνατούσαν, προς μεγάλη μου απογοήτευση, να συγκρατήσουν οτιδήποτε άλλο... Πράγμα που μας οδηγεί στον συμπέρασμα ότι οι μη μυημένοι με το άθλημα ξέρουν αυτά που γίνονται γνωστά από τους αστικούς (οδηγικούς) μύθους, άντε κι από τη χρόνια προβολή και διαφήμιση.
Να μην παραλείψω εκφράσω κι εγώ το θαυμασμό μου για το βίντεο και τις φωτό του Pininfarina. Χωρίς να θέλω να μειώσω σε τίποτα την πανέμορφη δουλειά του, θα ήθελα να αναφέρω ότι γέλασα πολύ με κάποιον που έκανε όλο ΟΟΟΟΟ και ΟΟΟΟΟ όταν περνούσε ο Λιούις. Λέω να τον υιοθετήσω στο μέλλον αυτού του είδους τον πανηγυρισμό
-
Hannibal θα έστεκε αυτό που έλεγες αν η γιαγια μου άκουγε και αν έβλεπα μαζι της F1...
Στατιστικά μπόλικα στο ιντερνετ απο την έναρξη της F1...
Δεν είπα οτι πρωταθλήματα έχει πάρει μόνο η Ferrari, φυσικά πολλές ομάδες είχανε ανάλογες επιτυχίες με την ferrari. Το θέμα είναι ποσοτικό... Το πόσες επιτυχίες έχει η ferrari είναι που κάνει την διαφορά και η ιστορία της γενικότερα.
Και ο Βιλνεβ (τζούνιορ) πήρε ένα πρωτάθλημα, δεν τον βάζει όμως στην ίδια κατηγορία με τον Αιρτον.
Και ο ένας είχε επιτυχίες και άλλος... ελπίζω να με καταλαβαίνεις.Επίσης, μπορείς να μου θυμίσεις ποια ομάδα (σασί-κινητήρας) που υπήρχε υπάρχει ακόμα...?
Κρίμα στον Εντζο που έμεινε χωρίς μαλιά και τελικά δεν μπόρεσε να ακολουθήσει του υπόλοιπους γκαραζιέριδες... Οτι να'ναι...Οτι να'ναι. Α ρε Εντζο...θα τρίζουνε τα κόκαλα σου. Τι κωλομαδα είναι αυτή που έφτιαξες?
Για πολλά γέλια…
-
Χάρη (migf1) να σε βλέπουμε συχνότερα....με ένα ποστ σου φτάσαμε στις 20 σελ όταν στα προηγούμενα τοπικ δεν πατούσε ψυχή...
-
Το ότι η Ferrari είναι ιστορική ομάδα και ίσως η πιό πετυχημένη δεν αφαιρεί ΤΙΠΟΤΑ από την αξία ΌΛΩΝ των υπολοίπων που κοσμήσαν αυτό το σπορ με την παρουσία και την προσφορά τους. Αυτή η κόντρα μου μοιάζει εντελώς ηλίθια.
Οκ, σίγουρα η F1 δε θα ήταν η ίδια χωρίς τη Ferrari. Aλλά ούτε θα ήταν ό,τι είναι χωρίς ακόμα και περιστασιακές ομάδες-πυροτεχνήματα.
-
Νομίζω ότι το τελευταίο post του Phaethon είναι ο καλύτερος τρόπος για να λήξει αυτή η μπούρδα.
-
+12324 Eddie
Κάποιοι δεν εννοούν να καταλάβουν πως η F1 δεν είναι ποδόσφαιρο και διαμάχες με ποδοσφαιρικούς όρους είναι ανούσιες.
Ας το λήξουμε σιγά σιγά, αφού εν τέλει καταλήξαμε να ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια.
Eπίσημο thread: GP M.Bρετανίας-Silverstone 2008