-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Μετα το mig και ειπα να πω κι εγω ενα γεια μετα απο πολυ καιρο, μιας και ειχα την τυχη να βρεθω σ'αυτο το συγκλονιστικο gp και ανεβασα ενα βιντεακι και αρκετες φωτο - το βιντεο εχει ασχετο τιτλο μπας και γλιτωσει απ'τον Ecclestone.**ΥΓ Προσεχτε τι πηγε να γινει στο 7:36 **
.
Ουάο ...δε φάνηκε αυτό στη TV καθόλου έτσι?!
btw τόσα έγιναν...ένα SC δε βγήκε
-
Hannibal να σε διορθωσω σε μερικα πραματα:
- Το πως παιρνουν τα μονοθεσια τα νουμερα τους ειναι καινουργιο φασουλι. Τα νουμερα 27 και 28 δε σημαιναν οτι η Φερραρι ηταν 14η στο κατασκευαστων.
- Για τον Καναδα μαλλον ειτε δεν ειδες τον αγωνα ειτε νομιζεις δια της επαναληψεως οτι θα ξεχασουμε τι ειδαμε
- Οδηγικο λαθος (το ανεφερες 4 σελιδες πριν) ειναι να πρεπει να παρεις μια στροφη με 140 και να την παρεις με 150. Να ειναι το σημειο φρεναρισματος 100 μετρα πριν τη στροφη και να φρεναρεις στα 80. Να πρεπει να κοψεις 40 μοιρες το τιμονι και να το κοβεις 45. ΔΕΝ ειναι οδηγικο λαθος να κοπανας σταματημενους σε κοκκινο φαναρι. Ατζαμοσυνη ειναι και μαλακια στον εγκεφαλο. Σου προτινω κατι. Στον επομενο σου αγωνα τραβα να κοπανησεις στο ισιαδι με 80 καποιον σταματημενο. Ελα να μας πεις ποσο 'οδηγικο' λαθος θα το θεωρησουν οι κριτες.
ΥΓ Οι ομαδες της Φ1 χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Τη Φερραρι και τις αλλες. Οι πιλοτοι επισης σε δυο κατηγοριες. Στους πιλοτους της Φερραρι και τους αλλους. Οι οπαδοι της Φ1 επισης σε 2. Σε οσους θελουν να βλεπουν τη Φερραρι να νικαει και σε οσους θελουν να τη βλεπουν να χανει. Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμες.
ΥΓ2 Ελπιζω οι χαμενοι φιλοι - σαλιγκαρια να μας κανουν παρεα και μετα απο στεγνους αγωνες (σε βροχη και σε νικη της ομαδας τους) -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μετα το mig και ειπα να πω κι εγω ενα γεια μετα απο πολυ καιρο, μιας και ειχα την τυχη να βρεθω σ'αυτο το συγκλονιστικο gp και ανεβασα ενα βιντεακι και αρκετες φωτο - το βιντεο εχει ασχετο τιτλο μπας και γλιτωσει απ'τον Ecclestone.
**ΥΓ Προσεχτε τι πηγε να γινει στο 7:36 **
.
Ουάο ...δε φάνηκε αυτό στη TV καθόλου έτσι?!
btw τόσα έγιναν...ένα SC δε βγήκε
Περιμενες να βγει;
Νεκρό να ειχαμε στην πιστα, θα εμπαινε η νεκροφορα με καθεστως κιτρινης σημαιας
Εδω μπηκε μεσα η μπουλντοζα του Εβερτ (για τους παλιοτερους) και δεν ετρεχε μια -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μετα το mig και ειπα να πω κι εγω ενα γεια μετα απο πολυ καιρο, μιας και ειχα την τυχη να βρεθω σ'αυτο το συγκλονιστικο gp και ανεβασα ενα βιντεακι και αρκετες φωτο - το βιντεο εχει ασχετο τιτλο μπας και γλιτωσει απ'τον Ecclestone.
**ΥΓ Προσεχτε τι πηγε να γινει στο 7:36 **
.
Ουάο ...δε φάνηκε αυτό στη TV καθόλου έτσι?!
btw τόσα έγιναν...ένα SC δε βγήκε
Περιμενες να βγει;
Νεκρό να ειχαμε στην πιστα, θα εμπαινε η νεκροφορα με καθεστως κιτρινης σημαιας
Εδω μπηκε μεσα η μπουλντοζα του Εβερτ (για τους παλιοτερους) και δεν ετρεχε μιαΣταμάτα...είμαι στο γραφείο και γελάω μόνος μου...καρφώνομαι (ότι δε δουλεύω)
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Hannibal να σε διορθωσω σε μερικα πραματα:- Το πως παιρνουν τα μονοθεσια τα νουμερα τους ειναι καινουργιο φασουλι. Τα νουμερα 27 και 28 δε σημαιναν οτι η Φερραρι ηταν 14η στο κατασκευαστων.
Ok. Perhaps u are right.... Me bash thn lista toy mig poy ebale pio panw poy htan?
- Για τον Καναδα μαλλον ειτε δεν ειδες τον αγωνα ειτε νομιζεις δια της επαναληψεως οτι θα ξεχασουμε τι ειδαμε
Ton eida kai malista epsaksa kai re-play kai kanonismoy klp.... Ta anefera alla oloi ta pagwnia kanate kai oi perissoteroi legane epithdes klp klp....
- Οδηγικο λαθος (το ανεφερες 4 σελιδες πριν) ειναι να πρεπει να παρεις μια στροφη με 140 και να την παρεις με 150. Να ειναι το σημειο φρεναρισματος 100 μετρα πριν τη στροφη και να φρεναρεις στα 80. Να πρεπει να κοψεις 40 μοιρες το τιμονι και να το κοβεις 45. ΔΕΝ ειναι οδηγικο λαθος να κοπανας σταματημενους σε κοκκινο φαναρι. Ατζαμοσυνη ειναι και μαλακια στον εγκεφαλο. Σου προτινω κατι. Στον επομενο σου αγωνα τραβα να κοπανησεις στο ισιαδι με 80 καποιον σταματημενο. Ελα να μας πεις ποσο 'οδηγικο' λαθος θα το θεωρησουν οι κριτες.
Katse na idrwsei o kolos soy se bucket opoioydhpote agwnistoikoy kai ela meta na moy kaneis ypodeiksh ti 8a poyn oi agwnodikes.....
Thn wra toy agwna ekeinoi apofasizoyn me bash kanonismwn kai an 8a kanoyn xrhsh toys kata gramma. Sthn periptwsh Hamilton aporofh8hke apo thn maxh poy ginotan mprosta mesa sta pists.....
Ka8ws ef'oson apagoreyetai to prosperasma sta pits klp klp opws kai na phgainoyn 2 aytokinhta dipla dipla.... Den eide to kokkino, frenare kai mpam..... Kerdismenos loipon ( kolofardos gia na xrhshmopoihsw thn wrologia twn ferraristoi) bghke o Kubica......
Just for the record moy exei skasei se agwna mesa sto pit lane amaksi pisw moy enw perimena to fanari na prasinisei kai nai einai odhgiko la8os. Otan o mixalakis prin xronia eskase panw sto coulthard epeidh den ypologise swsta htan la8os toy coulthard kai oxi toy mixalaki.... Kai poy den toy aferesan thn licence gia ton tsampoyka sta pits (bash kanonismoy) kolofardos einai.Sthn telikh an htan eskemeno bash kanonismoy kai oxi odhgiko la8os 8a eprepe na ton apokleisoyn kai na hn treksei toylaxiston se enan agwna... Ase poy an einai gia manipulation katatakshs prwta8lhmatos einai aytomata apokleismos apo olo to prwta8lhma.
ΥΓ Οι ομαδες της Φ1 χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Τη Φερραρι και τις αλλες. Οι πιλοτοι επισης σε δυο κατηγοριες. Στους πιλοτους της Φερραρι και τους αλλους. Οι οπαδοι της Φ1 επισης σε 2. Σε οσους θελουν να βλεπουν τη Φερραρι να νικαει και σε οσους θελουν να τη βλεπουν να χανει. Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμες.
Distyxws, gia ayto den mporei kaneis na kanei dialogo me epeixhrhmata me toys ferraristoi plyn elaxistwn eksairesewn..... Kata ta alla sthn Ellada (h mallon pantoy) to exoyne kanei san to podosfairo.....
Kapote ton legate Miki ton Raikonnen. Twra exei ginei Kimi.....ΥΓ2 Ελπιζω οι χαμενοι φιλοι - σαλιγκαρια να μας κανουν παρεα και μετα απο στεγνους αγωνες (σε βροχη και σε νικη της ομαδας τους)
Ayto den sto apantaw, (pisteyw oti den paei gia mena) ka8ws grafw oti kai na ginei arkei na exw dei ton agwna.....
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
[snip]
ΥΓ Οι ομαδες της Φ1 χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Τη Φερραρι και τις αλλες. Οι πιλοτοι επισης σε δυο κατηγοριες. Στους πιλοτους της Φερραρι και τους αλλους. Οι οπαδοι της Φ1 επισης σε 2. Σε οσους θελουν να βλεπουν τη Φερραρι να νικαει και σε οσους θελουν να τη βλεπουν να χανει. Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμες.Αυτές είναι θεωρίες των τιφόζι και μάλιστα των πιο φανατισμένων & αλαζόνων εξ' αυτών (και μετά λέει εμένα Τσουκαλά ο Eddie)
ΥΓ2 Ελπιζω οι χαμενοι φιλοι - σαλιγκαρια να μας κανουν παρεα και μετα απο στεγνους αγωνες (σε βροχη και σε νικη της ομαδας τους)
Δεν υπόσχομαι τίποτα!
ΥΓ. @pinin: εξαιρετικό το βίντεο!
-
Aρχιζω απο το πιο ενδιαφερον: Το αφημα στην αγωνιστικη γραμμη σε σημειο που δεν υπαρχει αλλη γραμμη με δυνατη βροχη, ονομαζεις 'Otan o mixalakis prin xronia eskase panw sto coulthard epeidh den ypologise swsta'. Λυπαμαι αλλα οσο και να ιδρωσε ο κωλος σου σε μπακετ εχεις σαφες προβλημα αντιληψης.
Και μια και ανεφερα τον ιδρωμενο σου κωλο. Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω: Το 90% απο αυτους που γραφουν εδω μεσα που δεν εχουν ιδρωσει κωλους σε μπακετ, ειχαν εξαντλησει το αγωνστικο τους μπατζετ στο πρωτο 5λεπτο που νοικιασαν τα σκοτωμενα καρτ του κωλου. Το οτι ειχες μια Α οικονομικη ανεση να κανεις την οποια καρριερα κανεις, δε σου δινει το δικαιωμα να πουλας εξυπναδα. Φιλικα στα λεω αυτα και φιλικα σου λεω να κοψεις τη στρατισσινειο επιχειρηματολογια γιατι θα σε παρουν για μαλακα.
-
Kata ta alla sthn Ellada (h mallon pantoy) to exoyne kanei san to podosfairo.....
Kapote ton legate Miki ton Raikonnen. Twra exei ginei Kimi.....Θα συμφωνήσω σε αυτό χωρίς όμως να έχει αποκλειστική σχέση με τους οπαδούς της Ferrari.
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις πόσο ξενέρωτο είναι να βλέπεις άτομα που δεν είχαν καμμία επαφή με το άθλημα πριν το '96 ξαφνικά να παθιάζονται με τον Χάκινεν και τον Σουμάχερ. Οι πιο ψαγμένοι (σα να λέμε αεκάκια) αναπολούν τις παλιές καλές μέρες του Villeneuve...
Εγώ πάντως από το τέλος του 2000 οπότε και προέκυψε θέμα Raikonnen πάντα Kimi τον έλεγα...YΓ: >στρατισσινειο επιχειρηματολογια
Από τις πιο περιεκτικές και σαφείς φράσεις που έχω διαβάσει στο forum...
'Γιατί πώς να το κάνουμε; Αφού είμαστε λεφτάδες γ@μ@με και δέρνουμε...' -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
ΥΓ Οι ομαδες της Φ1 χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Τη Φερραρι και τις αλλες. Οι πιλοτοι επισης σε δυο κατηγοριες. Στους πιλοτους της Φερραρι και τους αλλους. Οι οπαδοι της Φ1 επισης σε 2. Σε οσους θελουν να βλεπουν τη Φερραρι να νικαει και σε οσους θελουν να τη βλεπουν να χανει. Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμες.Αυτές είναι θεωρίες των τιφόζι και μάλιστα των πιο φανατισμένων & αλαζόνων εξ' αυτών (και μετά λέει εμένα Τσουκαλά ο Eddie)
Κατα καιρους παντως και ο θειος Μπερνι αντιστοιχη απαντηση εχει δωσει.
Αλλα και οι υπολοιπες ομαδες το παραδεχονται γι'αυτο και πληρωναν (δεν θυμαμαι αν προβλεπεται και απο τη νεα Κονκορντ) ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ στη Φερραρι για να τους κανει την τιμη να τρεχει μαζι τους.Απντέιτ: Ξεχασα να απαντησω για το Μικι. ΕΝΑΣ συγκεκριμενος το εγραψε εδω, χαρηκε ο γνωστος διαμορφωτης της κοινης γνωμης το ανεφερε μαλιστα καμια 85αρια φορες στον αερα και το υιοθετησαν 2-3 ακομη, οχι παραπανω.
-
Μην μπλέκεις τα οικονομικά συμφέροντα με τους... 'ευγενείς', τιφόζικους, διακαείς πόθους, greo!
-
Ναι αλλα για να χρησιμοποιησω το δικο σου στυλ επιχειρηματολογιας, αυτο που μετραει ειναι τα γεγονοτα και τα χαρτια. Ε λοιπον τα χαρτια λενε οτι οι αλλες ομαδες πρεπει να πληρωνουν τη Φερραρι γιατι ..... ετσι.
-
Αν και δεν ξέρω σε τι ακριβώς αναφέρεσαι (τι είναι αυτά τα χαρτιά, έχουμε κάποια πρόσβαση να δούμε τι λένε, με ποιούς όρους και γιατί) φανφαρολογίες τύπου 'ferrari=f1' και 'ferrari vs όλων' είναι αυταπόδεικτα γελοίες για όσους έχουν στοιχειώδη γνώση της ιστορίας του σπορ.
-
Αν και δεν έχει καμμία σχέση με το θέμα (όπως και τα περί ιδρωμένων πισινών κλπ) θα αναφέρω την απλή λογική του πράγματος. Όταν ο σχωρεμένος ο Ferrari μανατζάριζε ομάδα στην F1 ο Bruce McLaren ήτο έμβρυο και ο Denis αγέννητος. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει τέτοια ιστορία και πορεία στο χώρο. Κατά τον ίδιο τρόπο που ο κόσμος άρχισε να ασχολείται με την F1 όταν ο Σούμης πήγε στη Ferrari, κατά τον ίδιο τρόπο θα πάψει να ασχολείται αν η Ferrari εγκαταλείψει την F1.
Και η Renault έχει ιστορία στο χώρο αλλά με το να εγκαταλείπει και να επανέρχεται όποτε το θυμάται δεν μπορεί να έχει σε καμμία περίπτωση της θέση της Ferrari. Το αυτό ισχύει και για την Mercedes που ουσιαστικά τα τελευταία 15 χρόνια υπάρχει κανονικά στο χώρο.
Ο Dennis έχει πολλά καρβέλια να φάει ακόμα για να γίνει Ferrari (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ). Ακόμα και η Williams -που μια φορά και ένα καιρό ήταν πρώτη δύναμη- τώρα που είναι εκτός κορυφής πάνω από 10ετία, δεν φαίνεται να επηρεάζει κανένα (άντε ίσως τον patro). -
Tο ξερεις οτι η Κονκορντ ειναι μυστικη, αρα δεν μπορουμε να την παραθεσουμε ως επιχειρημα, και βρισκεις την ευκαιρια να εξυπνακιζεις σε κατι που γνωριζεις οτι ισχυει και εχει γραφτει κατα κορον.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Aρχιζω απο το πιο ενδιαφερον: Το αφημα στην αγωνιστικη γραμμη σε σημειο που δεν υπαρχει αλλη γραμμη με δυνατη βροχη, ονομαζεις 'Otan o mixalakis prin xronia eskase panw sto coulthard epeidh den ypologise swsta'. Λυπαμαι αλλα οσο και να ιδρωσε ο κωλος σου σε μπακετ εχεις σαφες προβλημα αντιληψης.http://www.youtube.com/watch?v=TeAuQ2Xem4Q' target='_blank' target='_blank
Ayto lew.... Den einai agwnistikh grammh ekei.....
Gia thn symperifora toy meta sta pits omws den moy eipes file moy.Και μια και ανεφερα τον ιδρωμενο σου κωλο. Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω: Το 90% απο αυτους που γραφουν εδω μεσα που δεν εχουν ιδρωσει κωλους σε μπακετ, ειχαν εξαντλησει το αγωνστικο τους μπατζετ στο πρωτο 5λεπτο που νοικιασαν τα σκοτωμενα καρτ του κωλου. Το οτι ειχες μια Α οικονομικη ανεση να κανεις την οποια καρριερα κανεις, δε σου δινει το δικαιωμα να πουλας εξυπναδα. Φιλικα στα λεω αυτα και φιλικα σου λεω να κοψεις τη στρατισσινειο επιχειρηματολογια γιατι θα σε παρουν για μαλακα.
Ton idrwmeno kolo moy ston ebala sto paradeigma giati htan to eidos toy post soy etsi kai anafer8hkes esy se ayton me eirwniko tropo....
Toses fores grafw edw mesa me epixeirhmata, me kanonismoys, me video me, me, me, alla to mono poy pernw pisw einai eirwneia.... Just for the record oso hmoyn Ellada den eixa to budget na treksw.... Pali kala bre8hke o sponsoras mas kai kanoyme kati pio sobaro apo oti ekana sthn Ellada. Kai apo thn nea sezon 8a ginei akoma pio sobaro (agwnistika hobbistika kai oxi epaggelmatika)
Eite loipon anaferw thn stratissineio epixeirhmatologia, eite oxi,eite me epeixhrhmata milaw swsta eite oxi, pali gia malaka me pernas/te afoy den eimai ferraristi kai den eimai kata toy hamilton. -
καλως ηρθες pinin
greo εχεις potential να γραψεις μεγαλες μαλακιες.
eddie το ποστ σου ειναι εκτος τοπου και χρονου. τι σχεση εχουν ολα αυτα ?, το θεμα ειναι οτι στις πιστες βλεπεις τις σημαιες ολων των ομαδων και οπαδους ολων , ακομα και η redbull εχει.
αυτο που λες για τον κοσμο που θα σταματησει να ασχοληται , ο κοσμος ΔΕΝ ασχολειται με την F1. παλια νομιζες οτι ασχολουνταν γιατι ολοι σου λεγανε σουμαχερ και φερραρι. δεν γινεται πια αυτο
ΥΓ. στα @@ μας ο φερραρι , εχουμε 2008!
-
Όσοι πιστεύουν στο 'Ferrari = F1' έχουν μαύρα μεσάνυχτα...
-
@patro
βασικά απάντησα στο γιατί η F1 χωρίς τη Ferrari θα έχει μεγάλη ζημιά σε επίπεδο image. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις τότε λυπάμαι αλλά δεν έχω και το χρόνο για να στο αναλύσω περισσότερο.
Ναι ακόμα και η Redbull έχει σημαίες, όπως παλιότερα υπήρχαν σημαίες και οπαδοί της Jordan ή της Jaguar. Τώρα όμως που μας άφησαν χρόνους και οι δυο ομάδες έχεις δει να λείπουν από το θεσμό της F1; Άντε τα ξεκώλια του μπαρμπα Jordan αλλά από την άλλη υπάρχουν οι Formula (μ)Unas οπότε πάει και αυτό.
Η Ferrari είναι συνδεδεμένη με την ιστορία του σπορ και κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό. Μένει στην F1 ακόμα και με το ζόρι που λέει ο λόγος όπως μένει στο πρόγραμμα του WRC ο αγώνας του Monte Carlo άσχετα αν είναι από τους χειρότερους οργανωτικά και αρκετά επικίνδυνος.Όσοι πιστεύουν στο 'Ferrari = F1' έχουν μαύρα μεσάνυχτα...
Δεν το πιστεύω αλλά πιστεύω ότι μόνο και σαν παρουσία στο grid η Ferrari αποτελεί σημαντικό μέρος του κύρους της F1 σαν θεσμό.
Εντάξει με τα εκτός θέματος γιατί το topic είναι για το βρετανικό gp;
Κατά τ'άλλα τονώθηκε το ενδιαφέρον... Πάλι καλά που δεν συζητήθηκαν οι δημοσκοπήσεις και το σκάνδαλο siemens... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εντάξει με τα εκτός θέματος γιατί το topic είναι για το βρετανικό gp;Α, κοίτα, θα κάνω summarize εγώ και θα το λήξουμε:
Έκανε μία μεγάλη νίκη στη βροχή ο Hamilton, τον οποίο κάποιοι Άγγλοι άρχισαν να βάζουν στην ίδια πρόταση με το Senna και τότε κάποιοι Έλληνες οπαδοί του 4T forum άρχισαν να αντιδρούν εδώ μέσα χωρίς κανείς από εδώ μέσα να έχει πει ότι συμφωνεί με τις αγγλικές υπερβολές.
Μετά, αφού το θέμα δεν είχε άλλο ψωμί, η συζήτηση επανήλθε σε παλιές καλές κλασικές μέρες σχτικά με το αν η Ferrari είναι η F1, αν ο Michael έπεσε πάνω στον Coulthard με δική του ευθύνη κι άλλα τέτοια που επίσης έχουν εξαντληθεί αλλά ποτέ δε χάνουν τη χρησιμότητά τους για να γεμίζουν τις ώρες μας και ατέλειωτες σελίδες από posts.
-
Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα...
Eπίσημο thread: GP M.Bρετανίας-Silverstone 2008