-
δυο κυριες παρακαλω, και η συνοδηγος, και το σκισανε στο δρομο.... απο οπισθεν του οχηματος πληροφορηση!
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ωραίες φωτογραφίες! Τα πουλέν μας εκ Χολαργού (Mini No 27) δεν το βλέπω όμως
Βλέπω πολλές...γνωστές φυσιογνωμίες Το R16 που φαίνεται σε κάποιο φόντο έτρεξε στο ράλλυ?
Αποτελέσματα κλπ. μπορούμε να δούμε σε καμιά σελίδα?Με συγχωρείτε πολύ! Σας παραθέτω φωτό από το mini των ηρωίδων μας!!
-
αυτος εισαι...τωρα για να απαλαχθεις απ την ρετσινια του ''εοοε'' βαλτο και στο μινι φορουμ
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ωραίες φωτογραφίες! Τα πουλέν μας εκ Χολαργού (Mini No 27) δεν το βλέπω όμως
Βλέπω πολλές...γνωστές φυσιογνωμίες Το R16 που φαίνεται σε κάποιο φόντο έτρεξε στο ράλλυ?
Αποτελέσματα κλπ. μπορούμε να δούμε σε καμιά σελίδα?Το 16 δεν έτρεχε, ανήκει σε ένα παλαιοπόλη που μαζεύει κάθε είδους παλαιό αντικείμενο. Από παλιά ραδιόφωνα, μοτοσυκλέτες αυτοκίνητα, ιδιοκατασκευές μέχρι στρατιωτικό υλικό και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
Και αφού σε φτιάξει καλά καλά.... μετά σου λέει ότι δεν πουλάει τίποτα! -
Ωραίος ο τύπος!!!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
δυο κυριες παρακαλω, και η συνοδηγος, και το σκισανε στο δρομο.... απο οπισθεν του οχηματος πληροφορηση!Το 16 δεν έτρεχε, ανήκει σε ένα παλαιοπόλη που μαζεύει κάθε είδους παλαιό αντικείμενο. Από παλιά ραδιόφωνα, μοτοσυκλέτες αυτοκίνητα, ιδιοκατασκευές μέχρι στρατιωτικό υλικό και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
Και αφού σε φτιάξει καλά καλά.... μετά σου λέει ότι δεν πουλάει τίποτα!Isetta!
Καμία Bulgaralpine είχε?
-
Εχθές βγαίνοντας μια βόλτα για κάποιες δουλειές έπεσα τυχαία πάνω στο Heidelberg Historic Rallye 2008, βάλσαμο στους οφθαλμούς, και αγαλλίαση ψυχής να βλέπεις όλα αυτά τα τεχνουργήματα στο φυσικό τους περιβάλλον
Σας αφιερώνω τις φωτό, εν μέρει ως συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και της οποίας ήμουν συνεργός, και εν μέρει επειδή μου αρέσει να στέλνω φωτογραφίες στον φίλο μου D Jet , αλλά και σε εσάς τους λοιπούς:
Aς ξεκινήσω με την Alba λοιπόν στην οποια στέλνω τη φωτό που έβαλα ως desktop:ελπίζω να της αρέσει και συνεχίζω
Λυπάμαι πολύ που δεν μπόρεσα να βγάλω φωτό την 8C 2300, η έκπληξή μου ήταν τόσο μεγάλη όταν την αντίκρυσα, που ξέχασα να τη φωτογραφίσω!
Μακράν από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που έχω συναντήσει στη ζωή μου!
Ήταν δεξιοτίμονη, έτσι ήταν όλες?Ας περάσουμε τώρα σε καποια προπολέμκά που πρόλαβα να βγάλω (είχε αρκετά!)
Αληθινά μεγάλο αυτοκίνητο!
αληθινά πανέμορφο αυτοκίνητο!
Οι κύριοι πλήρως εναρμονισμένοι ενδυματολογικά με το αυτοκίνητό τους!
Παρακάτω έχουμε μια Lincoln Ford, και το εσωτερικό της, εντυπωσιακή κατ'αρχάς σε μέγεθος
Και τώρα, περνάμε στις special αφιερώσεις
Για τον NIGA μερικά Audi και Προ-Αudi
αν δεν είχε μπει η κυρία στο φωτό, θα έβλεπες ότι είναι δίθυρο! Μετά πήρε go και δεν το πρόλαβα..
Με το παρακάτω θηρίο κόντεψα να χρειαστώ αιθέρα...
και τα προ Άουντι
κατόπιν θα περάουμε στην αγγλική σχολή (για προέδρους κ.ά!)
Εδώ έχουμε άφθονα,αλλά θα βάλω λίγα επιλεκτικά...το παρακάτω η γυναίκα μου το λάτρεψε (εννοείται μαζί το NSU Prinz και κάτι 600ράκια ΒΜW παρακάτω)
Για το παρακάτω, επίσης χρειάστηκα αιθέρα!
είχε όπως εία και πολλά ακόμη Αγγλικά, αλλά δεν μας φτάνει ο χρόνος...
Πάμε στον Yannis 2002:
H αρχή Γιάννη ήταν κάπως έτσικαι η συνέχεια κάπως αλλιώς..
D-Jet η σειρά σου!!
Ειλικρινά Αλέξανδρε δεν ήξερα τι να πρωτοφωτογραφίσω..κανω μια επιλογή και βλέπουμεΕδώ αρχίζει ο ίλιγγος..
κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι η gullwing είναι διθέσια
Δείτε φωτός από τον κινητήρα μιας άλλης gullwing (ναι,είχε και άλλη!!) .Βρείτε κάτι σε χωρητικότητα 750gr, το οποίο ανακάλυψα όταν ξαναείδα τη φωτογραφία
το εσωτερικό....προσέξτε που τερματίζει το ταχύμετρο
Εδώ ειδικά για εσένα
αν και ο τυπος δεν απέφυγε το kitsch με τη σκηνή sex των λεόντων στο καπώ (ντόινγκ!)
Η παρακάτω είνα σοβαρότερη, αν και χειρότερη φωτόΤην παρακάτω την λάτρεψα σε κάθε γωνιά της
αυτό θα γίνει το επόμενο desktop..
συνεχίζουμε αγωνιστικά
και ρίχνουμε τις στροφές φωτογραφίζοντας πλοία...
υπέροχο χρώμα στο παρακάτω Αλέξανδρε
επίσης μερικές φωτό για τους φίλους της Nordic See...
...του ανατολικού μπλοκ με ένα υπέροχο Skoda (δυστυχώς είχε παλιά Felicia και κάποια άλλα πολύ όμορφα cabriolet από τη Skoda, τα οποία δεν πρόλαβα να φωτογραφήσω..)
αλλά και φωτογραφίες από τη γιορτή, γιατί ως τέτοια τη βλέπουν οι Δυτικοί καθε ανάλογη εκδήλωση
Ελπίζω να μην σας κούρασα, και οι φωτογραφίες δεν είναι πάντα οι καλύτερες (μάλλον ποτέ δεν είναι!!) αλλά είχαμε τη μικρή μηχανή
Tschus!!
-
Τι ωραία!
Η nutella είναι εργοστασιακή;
-
Το είδες γιατρούλη?
Η Ήρα το ανακάλυψε όταν κοιτάζαμε τις φωτό!
Απίστευτο έτσι?
-
Άντε και εις ανώτερα! (κουτάκι μπισκότα Παπαδοπούλου σε 250gto )
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Εχθές βγαίνοντας μια βόλτα για κάποιες δουλειές έπεσα τυχαία πάνω στο Heidelberg Historic Rallye 2008, βάλσαμο στους οφθαλμούς, και αγαλλίαση ψυχής να βλέπεις όλα αυτά τα τεχνουργήματα στο φυσικό τους περιβάλλον..................
..........................................................................................................................
Ελπίζω να μην σας κούρασα, και οι φωτογραφίες δεν είναι πάντα οι καλύτερες (μάλλον ποτέ δεν είναι!!) αλλά είχαμε τη μικρή μηχανήTschus!!
ζηλευουμε καποιοι που μας ξεχασες
-
Ευχαριστούμε για τις φωτο (και εγώ προσωπικά).
Μάλλον η 8c που είδες ήταν Le Mans.Όλα τα ιταλικά αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 50 έβγαιναν δεξιοτίμονα (αριστεροτίμονα έβγαζε κατά κανόνα η Fiat,που είχε και μαζική παραγωγή,ενώ οι λοιποί κατασκευαστές μόνο κατά παραγγελία) -
Άψογος!!!
Πολύ ωραίο να πετυχαίνεις τέτοιες εκδηλώσεις και ακόμα ωραιότερο όταν είναι αναπάντεχο...
Μας είχε τύχει πέρσι με τη γυναίκα μου στη Frascati (αν γράφεται έτσι)κοντά στη Ρώμη να πετύχουμε συνάντηση κλασσικών ενώ περνούσαμε με το λεωφορείο... Εννοείται ξεχάσαμε τον προορισμό μας και περάσαμε το απόγευμα εκεί (αν και δεν είχε τέτοια μεγάλη ποικιλία και τόσα σπάνια και πανάκριβα οχήματα). -
Και εγω ετυχα περυσυ σε τετοιο event στην Ιταλια εξω απο την Φλωρεντια... θα ανεβασω φωτο οταν ανεβω Ελλαδα σε λιγες μερες.... εχω ξανατυχει και στο salzburg με το alfa romeo club.. εποχη 87 νομιζω... αλλα τοτε δεν υπηρχαν ψηφιακες..... αν βρω το χρονο να τις σκανναρω θα τις ανεβασω.... και εκεινες.... Οπως αναφερεται και πιο πανω ειναι το ξαφνικο που σε τρελλενει οταν ξαφνικα πεφτεις σε τετοιες εκδηλωσεις και καταλαβανεις ποσο πισω ειμαστε εμεις εδω σε αυτο το θεμα...
-
Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλα! Και προσωπικά για τα Πορσομερσέντια!
Το C-type είναι 99% Proteus ρέπλικα, η οποία κοστίζει 40-60Κ, τη στιγμή που η αυθεντική φτάνει εξαψήφια νούμερα και δύσκολα θα τη δεις να κόβει βόλτες στο δρόμο (εκτός αν είσαι στη Brescia και είναι Μάιος).
Δύσκολα θα βρεις και ομορφότερο αυτοκίνητο...
Η νουτέλα προσδίδει περισσότερη γλύκα στο πλύσιμο των τζαμιών, είναι γνωστό αυτό!Πάντα τέτοια!:)
Καλά να περνάς... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
:yahoo:
Τι ωραία!Η nutella είναι εργοστασιακή;
Όπως λέμε και στο Ελλάντα, είναι ορίτζιναλ μετατροπή...
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
ζηλευουμε καποιοι που μας ξεχασες
Sorryyyyyyyy............
Eσύ αν έχω καταλάβει καλά είσαι υπεράνω σχολών, οπότε επανορθώνω βάζοντας από 4 χώρες..
Μια από Γαλλία μεριά...
μια από Γερμανια με μια 'αγριούλα' κυρία
μια από Ιταλία, με μια πανέμορφη Κυρία (σε άλλη γωνία)..
και μια από Αγγλία, φυσικά
Ελπίζω να σε άφησα μεριοκώς παραπονεμένο!
-
Γυρισαμε την Πεμπτη το Βραδυ απο την μικρη Οδυσσεια μας στην Ευρωπη.
Περιτο να σας πω οτι ηταν τελεια.
4.500 χιλιομετρα Grand Touring,
1300 φωτο,
3 διαφορετικες Πιστες ( Le Mans, Reims,Ring), 4 γυροι στο
Ring,
2 λιτρα λαδι,
και καμμια 500ρια+ λιτρα βενζινης.Τα δυο ιταλικα GT ηταν στο στοιχειο τους στις autostrade, autoroute και autobahn, οπως και στο απαιτητικο στροφιλικι της Route Napoleon και του `Ring. Οπου πηγαιναμε οι δυο ιταλιδες τραβουσαν ολα τα βλεματα. Στην επιστροφη προστεθηκα και μια Λοτους Ελιζ ενος φιλου και το κομβοι εγινε ακομη πιο εντυπωσιακο.
Η Route Napoleon ειναι πραγματικα απο τους πιο ομορφους, διασκεδαστικους οδηγικα δρομους στον κοσμο. 300 χιλιομετρα οδηγικης Νιρβανας.
Το ιστοροκο Λε Μαν ηταν ο παραδεισος του αυτοκινητοβιου. Μια Μεκκα. Το ΠΣΚ του αγωνα κυκλοφορουσαν γυρω απο την πιστα, στα καφε, στα Σουπερμαρκετ, στα εστιατορια απιστευτα αυτοκινητα, απο Αλφα 8C παλια εως Gullwing.
Στα πιτς μπορουσες να δεις απο κοντα, να ακουμπισεις, να μυρισεις απιστευτα μοναδικα αυτοκινητα που μονο σα βιβλια και περιοδικα εχεις διαβασει. Πρωην νικητες του αγωνα απο Bentley μεχρι 917.
Στους αγωνες που γινανε εβλεπες μαχες απο αλλες εποχες.
Talbot vs Bentley vs Bugatti
D-type vs Lister vs Lotus 15 vs 250 SWB
Lola T 70 vs GT 40 vs 908
917 vs 512
οι οδηγοι τους να τα πηγαινουν στο οριο και περα απο αυτο. Ειδαμε αρκετα τετ-α-κε σε ολες τις κατηγοριες.Στο εσωτερικο παρκινγκ τις πιστας μπορουσαν να μπουνε μονο συγκεκριμενα κλασικα αυτοκινητα θεατων και περιπτερα λεσχων. Εκει να δειτε πανηγυρι. Απο Miura εως 250 SWB. Ta A110 και τα 8αρια Gordini με την σεσουλα. Πολλες εκατονταδες 911. 20 Facel Vega!!!! Οτι μπορειτε να φανταστειτε υπηρχε εκει.
Επομενη σταση οτι ειχε μεινει απο την πιστα της Reims. οι κερκιδες και το κτηριο των πιτς στεκεται σαν φαντασμα σε εναν απλο επαρχιακο δρομο. Πριν λιγα χρονια ξαναβαψανε τις παλιες διαφημισεις και εχασε λιγο απο τον χαρακτηρα της ,αλλα παραμενει ενα πανεμορφο μνημειο.
Τελευταια σταση Nurburgring. Αλλη Μεκκα. Ολη η περιχη ειναι ενας παραδειςσος. Απο το πανεμορφο τοπιο με τους λοφους και τα δαση, τα ξενοδοχεια με τα biergarten και τα παρκινγκ γεματα σχεδον αγωνιστικες 911, και Μ3, και βεβαια το θρυλικο Nordschliefe, 20,8 χιλιομετρα πιστας. Ο απολυτος τρομος ο γυρος της πιστας αφου
α) δεν ξερεις που σου πανε τα 4
β) οι ντοπιοι με τις μπαρομενες 911 και Μ3 συν τα GSXR σε περνανε συνεχεια και απο παντου με +100 χλμ/ωρα.Παρολα αυτα ειναι εθιστικη η εμπειρια του γυρου. Εκανα 4 γυρους (83,2 χλμ) και σταματησα γιατι εκλεινε η πιστα και ειχα 2.500 χλμ ταξιδιου ακομα με το ιταλικο κουπε των 34 ετων.
Φωτο συντομα.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Φωτο συντομα.Περιμένουμε!
-
ronnie τελειωνε με τις φωτο.....
tsilis σε υπερευχαριστω...σωστα με εχεις ''διαβασει''
Classic Events