-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Τα Shell Helix Ultra 5w40 τί λένε ;Στο υβριδικό ΙΜΑ με αυτά έχω κάνει περίπου 600 χιλιόμετρα με αυτό. Είχα πρακτικά πλακωθεί στο συνεργείο καθώς περίμενα τουλάχιστον το 0W-30. Μέχρι σήμερα σε συνθήκες ζεστές κανένα πρόβλημα και έχω παρατηρήσει ότι σε σχέση με την πρώτη αλλαγή λαδιών το όχημα φτάνει πιο γρήγορα στη φάση όπου ενεργοποιείται το auto-stop σχεδόν όπως και όταν έτρεχε με το μαμίσιο λάδι (FUCHS).
Το Δεκέμβριο θα έχω μία πιο εμπεριστατωμένη άποψη καθώς και καλοκαιρινά ταξίδια θα έχω κάνει και θα το δούμε στην αλλαγή σε τι κατάσταση θα είναι....
-
Έχω το καινούριο Bravo με τον Tjet 150. Τι λάδια μου προτείνεται δεδομένου ότι τα αλλάζω 1 φορά τον χρόνο?
-
η fiat τι βαζει ? μηπως fucks ??
γιατι απο οτι ξερω selenia πολυ λιγες φιατ βαζουν πλεον.οτι τους συμφερει.τι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστεις για αυτο το μοτερ ?
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
η fiat τι βαζει ? μηπως fucks ??
γιατι απο οτι ξερω selenia πολυ λιγες φιατ βαζουν πλεον.οτι τους συμφερει.τι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστεις για αυτο το μοτερ ?
συγνωμη, αλλα δε κρατηθηκα...
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
η fiat τι βαζει ? μηπως fucks ??
γιατι απο οτι ξερω selenia πολυ λιγες φιατ βαζουν πλεον.οτι τους συμφερει.τι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστεις για αυτο το μοτερ ?
To εργοστασιο εννοεις?
Γιατι οι αντιπροσωπειες βαζουν Selenia-Shell κυριως...
-
http://www.yacco-lub.com/actions/home
Επειδή διαβάζω συνέχεια για τα Amsoil, υπάρχουν και άλλα πολύ - πολύ καλά λάδια, και άλλα πολύ καλά λάδια, Γαλλικά όλα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η fiat τι βαζει ? μηπως fucks ??
γιατι απο οτι ξερω selenia πολυ λιγες φιατ βαζουν πλεον.οτι τους συμφερει.τι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστεις για αυτο το μοτερ ?
συγνωμη, αλλα δε κρατηθηκα...
ξερω εγω τι γραφω
αφου οτι γουσταρει ο καθενας βαζει.οποτε γα . . . τα (fucks)selenia και shell βαζουν λιγοι γιατι κοστιζουν εχω πεσει σε μεγαλη αντιπροσωπια στην αθηνα και βαζει fuchs.
γενικα οτι θελουν βαζουν με εναν νομο που εγινε τωρα τελευταια.απλα ρωταω τι ιξωδες προτεινει η φιατι για αυτο το μοτερ για να βοηθησουμε το παιδι που ρωταει.
γενικα παντως θα ελεγα οτι γενικος τα ιταλικα βολευτονται πολυ καλα με motul το ιδιο και η alfa.αλλα αυτο ειναι διαοφερετικο μοτερ για αυτο ρωτησα γιατι δεν εδωσε περετερο στοιχεια.
-
η fiat τι βαζει ? μηπως fucks ??
γιατι απο οτι ξερω selenia πολυ λιγες φιατ βαζουν πλεον.οτι τους συμφερει.τι ιξωδες προτεινει ο κατασκευαστεις για αυτο το μοτερ ?
Ο κατασκευαστής προτείνει 5W-40 Selenia. Η αντιπροσωπεία βάζει τα Shell (δεν είμαι σίγουρος για το ιξώδες). Τα Selenia 10W-40 τα έβαζα χρόνια στο 147 και η καταναλωσή τους ήταν υπερβολική. Τα Shell πιστεύω είναι καλά λάδια στο ιξώδες δεν ξέρω. Μήπως να έβαζα ένα πιο παχύ λάδι 10W-50 ?
-
δεν ειμαι τοσο ειδικος οσο αλλοι εδω μεσα αυτο ενοειτε αλλωστε αλλα δεν θα εβαζα πιο χοντρα για αρχη θα πειραματιζομουν σε motul 8100 X-Clean 5W-40 ή 8100 X-cess 5W-40 οτι βρεις απο τα δυο θεωρητικα απο οτι εχω διαβασει εδω μεσα και αν θυμαμαι και καλα το X-Clean θεωρειται ποιο ποιοτικο απο το X-cess.
αν κανω λαθος διωρθωστε με απλα προτεινω μοτουλ επειδη γενικα το groupo τα παει καλα με αυτη τη μαρκα.
θα σου πουν και υπολοιπα παιδια βεβαια που ειναι γνωστες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
http://www.yacco-lub.com/actions/home' target='_blankΕπειδή διαβάζω συνέχεια για τα Amsoil, υπάρχουν και άλλα πολύ - πολύ καλά λάδια, και άλλα πολύ καλά λάδια, Γαλλικά όλα.
Σε σασμάν Renault Megane 2000 1.4 που ο κατασκευαστής ζητάει GL5 τι βαλβολίνη βάζεις;
-
Εγώ βάζω Elf, δεν θυμάμαι πιά ακριβώς, ότι λέει η Ρενώ.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Έχω το καινούριο Bravo με τον Tjet 150. Τι λάδια μου προτείνεται δεδομένου ότι τα αλλάζω 1 φορά τον χρόνο?1ον διαβάζεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου όπου λέει τι λάδια πρέπει να μπούνε. Πρέπει να μας πεις όχι μόνο το ιξώδες αλλά και άλλες προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3.
2ον Το ότι θα αλλάζεις μια φορά το χρόνο δεν λέει τίποτα. Πόσα χλμ σκοπεύεις να κάνεις στον 1 χρόνο 5000 ή 25000χλμ και σε τι συνθήκες. Μικρές διαδρομές ή μεγάλες, με ζέσταμα και ξεζέσταμα ή όχι, μένεις στην Κρήτη ή στο Νευροκόπι, το ζορίζεις με κουβαλήματα και ανηφόρες ή όχι, το έχεις απείραχτο ή θα του πειράξεις εγκέφαλο, θέλεις φτηνό λάδι (δηλαδή απλά να καλύπτεις τις προδιαγραφές) ή προέχει η προστασία του κινητήρα.
Από τις παραπάνω πληροφορίες θα αποκλειστούν όσα είναι ακατάλληλα (δηλαδή εκτός προδιαγραφών) και θα αποφασιστεί αν πρέπει να βάλεις ημισυνθετικό ή πλήρως συνθετικό και ποιας ποιότητας (που σημαίνει αντοχή στο χρόνο και στα ζόρια). -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Έχω το καινούριο Bravo με τον Tjet 150. Τι λάδια μου προτείνεται δεδομένου ότι τα αλλάζω 1 φορά τον χρόνο?Εφόσον μιλάς για όλο το έτος τότε ένα 5W-40 πάει πολύ καλά καθώς αυτό προτείνεται από τη μαμά FIAT (διαμέσω της Selenia)
περισσότερα εδώ
http://www.flitalia.it/it/fl/index.php? ... odPrd=1092
Απλά φρόντισε να καλύπτεις το FIAT 9.55535-N2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F515.D06
Πιο χοντρό από 5W-40 (κάποιο 50άρι) και θα έχεις προβλήματα το χειμώνα. Λόγω turbo δύσκολα θα συμβούλευα ένα 5W-30. Αν ζεις ή ταξιδεύεις προς Νευροκόπι μεριά τότε ίσως να σε βόλευε ένα 0W-40 για τα πολύ κρύα πρωινά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω το καινούριο Bravo με τον Tjet 150. Τι λάδια μου προτείνεται δεδομένου ότι τα αλλάζω 1 φορά τον χρόνο?
1ον διαβάζεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου όπου λέει τι λάδια πρέπει να μπούνε. Πρέπει να μας πεις όχι μόνο το ιξώδες αλλά και άλλες προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3.
2ον Το ότι θα αλλάζεις μια φορά το χρόνο δεν λέει τίποτα. Πόσα χλμ σκοπεύεις να κάνεις στον 1 χρόνο 5000 ή 25000χλμ και σε τι συνθήκες. Μικρές διαδρομές ή μεγάλες, με ζέσταμα και ξεζέσταμα ή όχι, μένεις στην Κρήτη ή στο Νευροκόπι, το ζορίζεις με κουβαλήματα και ανηφόρες ή όχι, το έχεις απείραχτο ή θα του πειράξεις εγκέφαλο, θέλεις φτηνό λάδι (δηλαδή απλά να καλύπτεις τις προδιαγραφές) ή προέχει η προστασία του κινητήρα.
Από τις παραπάνω πληροφορίες θα αποκλειστούν όσα είναι ακατάλληλα (δηλαδή εκτός προδιαγραφών) και θα αποφασιστεί αν πρέπει να βάλεις ημισυνθετικό ή πλήρως συνθετικό και ποιας ποιότητας (που σημαίνει αντοχή στο χρόνο και στα ζόρια).Ο κατασκευαστής λέει να καλύπτει τις προδιαγραφές ACEA-C3. Εγώ μένω Θεσσαλονίκη οπότε μιλάμε για νορμαλ θερμοκρασίες και 70% χρήση εντός πόλης. Το χρόνο κάνω περίπου 12000χμ χωρίς να το σκίζω ο αμάξι. Ίσα ίσα τώρα με την ακριβή βενζίνη κάνω πολύ στρωτή οδήγηση. Που και που μόνο κάνουμε και κανενα ανοιγμα.. Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία του μοτέρ. Κάποιος γνωστός μου πρότεινε τα Motul 8100 X-clean C3 5W-40. Τι λέτε για αυτά?
-
Τελικά, μετά από αρκετό ψάξιμο, ανακάλυψα 100% τα ανακοινώσιμα στοιχεία της GM για το λάδι 5W30 Synthetic που πουλά μέσω του δικτύου της(Μίλτο, σόρυ για την αθέλητη παραπληροφόρηση από προηγούμενες δημοσιεύσεις μου σχετικά ). Ιδού λοιπόν το MSDS:
http://www.ifz-berlin.de/gri_pdf/gri_93165006.pdf' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Ειδικότερα, αντιγράφω τα σημεία που μας ενδιαφέρουν:
**Πληροφορίες για τις μεταβολές της φυσικής κατάστασης
Σημείο τήξης/περιοχή τήξης : δεν αναφέρεται αλλού
Σημείο ζέοης/περιοχή ζέοης : βλέπε κάτωθι
Σημείο ανάφλεξης : > 210 °C ASTM D 92
Αναφλεξιμότητα
αέρια : ακαθόριστο
Κατώτερο όριο έκρηξης : 1,0 όγκος %
Ανώτερο όριο έκρηξης : 6,0 όγκος %
Πυκνότητα (σε 15 °C) : 0,870 g/cm³
Υδατοδιαλυτότητα : Αδιάλτο
Διαλυτό σε πολλά ευρέως
χρησιμοποιούμενα διαλυτικά μέσα
Διαλυτότητα σε άλλους διαλύτες :
Συντελεστής κατανομής : logPOW = > 6 (20°C)
Κινηματικό ιξώδες : 69 mm²/s
(σε 40 °C)
Πυκνστητα ατμών : > 12 ( αέρας = 1 )
Άλλες πληροφορίες
Θερμοκρασία αυτοανάφλεξης
αέρια : ακαθόριστο
Θερμοκρασία ανάφλεξης : > 250 ) °C ASTM E 659
Initial boiling point: 350 °C
Κινηματικό ιξώδες: 10 mm²/s (100 °C)
) Αυτή η τιμή μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερη , κάτω από ορισμένες συνθήκες (π.χ. στην κατάσταση λεπτής
εξάπλωσης).Δύο ερωτήματα:
- Πως κρίνετε το λάδι από τα βασικά χαρακτηριστικά που παρατίθενται;
- και σημαντικότερο, με δεδομένο ότι μέχρι σήμερα το μοτέρ φόραγε αυτό το λάδι, το οποίο έχει αλλαχθεί από μένα 2 φορές μέχρι τώρα, και με 37000χλμ διανυθέντα χωρίς εμφανή κατανάλωση λαδιού, ποιο θα θεωρούσατε λογικότερη επιλογή ως λάδι επόμενης αλλαγής (που έπεται στο επόμενο 10ήμερο);
Mobil 1 0W40, Aral Super Tronic G 0W30, Castrol Edge 0W30, Motul Excess 5W40;
Ζητούμενά μου η καλύτερη ευστροφία-εύηχη χροιά προστασία του κινητήρα για μετρίως σκληρή χρήση και αλλαγή λαδιών ανά έτος ή 10-12.000 χλμ. Τα λάδια που προανέφερα ως πιθανές επιλογές πληρούν όλα τις προδιαγραφές GM-LL-A025/B025 σε συνδυασμό με τις ACEA A3/B3/B4 και αποτελούν ρητή επιταγή της Opel όπως αναγράφεται στο service manual του αυτοκινήτου προκειμένου να μη τεθεί θέμα ισχύος εγγύησης κατά την αλλαγή λαδιών . Το αυτό ισχύει και για τα ιξώδη.
-
Corolla 2002 με 85.000 χλμ, του αδελφού που λείπει εξωτερικό και έχω αναλάβει τη συντήρησή της. Δεν έχω ιδέα τι λάδια έβαζαν στην toyota φαντάζομαι όχι και τα καλύτερα. Τώρα που τελείωσε η εγγύηση λέω να μην το πάω στην αντιπροσωπεία ξανά. Τί λαδάκι να του βάλω?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Corolla 2002 με 85.000 χλμ, του αδελφού που λείπει εξωτερικό και έχω αναλάβει τη συντήρησή της. Δεν έχω ιδέα τι λάδια έβαζαν στην toyota φαντάζομαι όχι και τα καλύτερα. Τώρα που τελείωσε η εγγύηση λέω να μην το πάω στην αντιπροσωπεία ξανά. Τί λαδάκι να του βάλω?Το ανέφερα και πιο πριν. Corolla του 2001 1.4G6 με 130.000χλμ φόραγε τα συνθετικά της Toyota με αλλαγή κάθε χρόνο ή 15.000χλμ (λίγο πριν πάντα). Με το που βγήκε από εγγύση (συνέπεσε με το διάβασμα όλων των σελίδων του θέματος που γράφουμε) αλλάξα με 8100 X-cess που έβαζα και στο Leon. Αποτέλεσμα πολύ πιο ύσηχη λειτουργία του κινητήρα. Επίσης δουλεύει πιο πολλές φορές το βεντιλατερ αλλά για σημαντικά πιο λίγο. (Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο). Με αυτά και θα συνεχίσω. Σε 2.000 χλμ που έχει κάνει έχει κάψει περί τα 100γρμ, αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται στο 'καθάρισμα' των υπολοίπων από τα παλιά λάδια, στο οτι στην υφή τους φαίνονται πιο λεπτόρευστα αλλά και στο γεγονός πως έχει κάμποσα χλμ ο κινητήρας. Πάντως άποψη μου προχώρα άφοβα!
-
Τελικά τσίμπησα 5 lit Mobil1 0W40 και κυριακή θα τα αλλάξω!
-
καλή επιλογή .....
μέχρι τώρα τι έβαζες και σε τι αυτοκίνητο ? -
iliasp έγραψε:
Μιας και μιλάτε για ARAL και επειδή ήρθε η ώρα να 'του αλλάξω τα λάδια'
Εκτός του 229.5 η MB στις οδηγίες αναφέρει και το 229.51, από αυτά που διάβασα...δεν κατάλαβα και πολλά οπότε πάμε στο ψητό!Οι επιλογές είναι 2 (ή εάν έχετε καμιά καλύτερη πρόταση)
- Aral High Tronic 5W40
- Mobil1 0W40
Έχω κάνει 45χιλ km τα πρώτα 25χιλ με τα Aral, τα υπόλοιπα με λάδια συνθετικά 5W40 της MB και ποτέ δεν είχα προβλήματα με κατανάλωση λαδιού!
σε CLK200
Τι γνώμη έχεις σε σχέση με τα Aral?
Γενικά όποτε το επιτρέπουν οι συνθήκες το 'πατάω', οπότε δε θέλω να βρεθώ προ εκπλήξεως με ενα πιο λεπτό λάδι!
Απόσα διάβασα, είδα ότι τo χW (χWxx) αναφέρεται στις χαμηλές θερμοκρασίες ενώ το xx στις υψηλές, οπότε εγώ σαν noobas( ) λέω πως σε νορμάλ συνθήκες που και χλμ θα έχω κάνει, λίγο σκίσιμο παραπάνω δε θα επηρεάσει την κατάσταση μιας και το μόνο που αλλάζει είναι η καλύτερη λειτουργία της μηχανής όταν είναι κρύα!
σωστά?PS Και μία οικολογικης φύσεως απορία, τα παλιά λάδια τι τα κάνετε?
Περι λιπαντικών γενικώς