-
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . Η ΣΕΙΡΑ SKODA OCTAVIA COMBI ΄Η SCOUT ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ FORUM ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ , ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ , ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Ή ΤΕΣΤ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
-
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . Η ΣΕΙΡΑ SKODA OCTAVIA COMBI ΄Η SCOUT ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ FORUM ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ , ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ , ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Ή ΤΕΣΤ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
-
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . Η ΣΕΙΡΑ SKODA OCTAVIA COMBI ΄Η SCOUT ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ FORUM ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ , ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ , ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Ή ΤΕΣΤ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .
-
Αν δεν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση, προτίμησε το 1.8TSI
Η τετρακίνητη έκδοση Scout έχει τον 2.0 ατμοσφαιρικό κινητήρα που κοστίζει λόγο φορολογίας αρκετά χρήματα παραπάνω ενώ πιθανότατα θα καταναλώνει και περισσότερη βενζίνη και σίγουρα θα είναι αισθητά πιο αργός.
Σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλό συνολικά και πολύ value for money αν το αγοράσεις με τον κατάλληλο κινητήρα (τον 1.8 δλδ). Σε τετρακίνητο μιας και το κόστος του ξεφεύγει κατά πολύ θα κοιτούσα κάτι άλλο (κανένα SUV δηλαδή - λέγε με Tiguan). -
Καλώς τον τον Γιώργο
Κι εγώ πιστεύω ότι ο 1.8TSi είναι πιο ισορροπημένη λύση αν η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη. Πιο οικονομικός σε όλα (τέλη, ασφάλειες, κατανάλωση) και αποτελεσματικός στις επιδόσεις. Για το Scout εγώ θα έλεγα μόνο diesel.
Γράψε και τις άλλες επιλογές που έχεις, μην ντρέπεσαι
...και γράφε με μικρά γράμματα, τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις ιντερνετικά!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καλώς τον τον ΓιώργοΚι εγώ πιστεύω ότι ο 1.8TSi είναι πιο ισορροπημένη λύση αν η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη. Πιο οικονομικός σε όλα (τέλη, ασφάλειες, κατανάλωση) και αποτελεσματικός στις επιδόσεις. Για το Scout εγώ θα έλεγα μόνο diesel.
+1
-
Εάν ερχόταν με 1.8TSi το 4χ4 θα ήταν λουκούμι. Και με τον 1.4TSi του Tiguan ακόμα πιο λουκούμι. Εξάλλου δε διαφέρουν σε βάρος...
SKODA OCTAVIA COMBI - SCOUT