-
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.
-
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.
-
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.
-
On 27-05-2002 4:27, geozax έγραψε:
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.Ακουγετε ως προβλημα αναρτησης ή κρεμαγιερας/σηστηματος τιμονιου. Οταν λες το 'τιμονι δεν κρατιετε', τι εννοεις ακριβως?
-
otan lew oti den kratietai to timoni ennow pws tremei kai an baleis ta xeria panw toy einai san na exeis Parkinson. Akoma kai o sinodigos blepei to tremoulo.
-
On 28-05-2002 0:07, geozax έγραψε:
otan lew oti den kratietai to timoni ennow pws tremei kai an baleis ta xeria panw toy einai san na exeis Parkinson. Akoma kai o sinodigos blepei to tremoulo.Και ύστερα σου λένε σεβασμός στον πελάτη. Άκου φταίνε τα λάστιχα!! Αίσχος.
Κάνε νέα κρούση στην Peugeot, εξηγώντας ότι έβαλες ** νέα ** ελαστικά. Αν δε βρεις άκρη απευθύνσου στην μαμά εταιρεία στη Γαλλία, μπας και τραβήξει το αυτί στους απαράδεκτους. Μάλιστα αν αποδειχτεί το πρόβλημα ότι είναι στο αυτοκίνητο, πρέπει να σου πληρώσουν και τα νέα ελαστικά!!!
Μωρέ Toyota και πάλι Toyota!!![ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: syele στις 28-05-2002 0:51 ]
-
On 28-05-2002 0:07, geozax έγραψε:
otan lew oti den kratietai to timoni ennow pws tremei kai an baleis ta xeria panw toy einai san na exeis Parkinson. Akoma kai o sinodigos blepei to tremoulo.Το φενομενο αυτο θα ηταν θεμα ζυγοσταθμισης μονο εαν το τρεμουλο ηταν υπαρκτο σε συγκεκριμενο σημειο ταχυτητας (απο τα 80-85 χ/ω π.χ.). Εαν γινετε συνεχως, τοτε ειναι θεμα αναρτησης ή κρεμαγιερας.
Εισαι σιγουρος οτι οι ζαντες σου ειναι ενταξει απο πλευρας ραγισματος, κτλ?
-
Κοίτα και τα μουαγιέ,τους δίσκους ακόμα και την πίσω ανάρτηση.
-
On 28-05-2002 0:49, syele έγραψε:
On 28-05-2002 0:07, geozax έγραψε:
otan lew oti den kratietai to timoni ennow pws tremei kai an baleis ta xeria panw toy einai san na exeis Parkinson. Akoma kai o sinodigos blepei to tremoulo.Και ύστερα σου λένε σεβασμός στον πελάτη. Άκου φταίνε τα λάστιχα!! Αίσχος.
Κάνε νέα κρούση στην Peugeot, εξηγώντας ότι έβαλες ** νέα ** ελαστικά. Αν δε βρεις άκρη απευθύνσου στην μαμά εταιρεία στη Γαλλία, μπας και τραβήξει το αυτί στους απαράδεκτους. Μάλιστα αν αποδειχτεί το πρόβλημα ότι είναι στο αυτοκίνητο, πρέπει να σου πληρώσουν και τα νέα ελαστικά!!!
Μωρέ Toyota και πάλι Toyota!!![ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: syele στις 28-05-2002 0:51 ]
Πολύ θα ήθελε η toyota να αντιγράψει την οδική συμπεριφορά των PEUGEOT αλλά αυτό μάλλον δε σε αφορά.
-
On 29-05-2002 5:08, boubis έγραψε:
Πολύ θα ήθελε η toyota να αντιγράψει την οδική συμπεριφορά των PEUGEOT αλλά αυτό μάλλον δε σε αφορά.
Χεχεχε...
-
To problem emfanizetai se sygkekrimeni taxitita, sta 120 - 125 Km! Prin tipota opws kai ligotero entono to fainomeno meta apo tin taxitita ayti. To autokinito einai kainourgio kai fysika den exei ktypithei pouthena. An to eixa prokalesei egw tote den tha ekana agwna edw kai 5 mines!!! Basika fomamai oti to problem den tha lythei kai pws meta to peras tis egyisis ( 09/2002 ) tha trexw kai den tha ftanw!!
-
On 29-05-2002 23:17, geozax έγραψε:
To problem emfanizetai se sygkekrimeni taxitita, sta 120 - 125 Km! Prin tipota opws kai ligotero entono to fainomeno meta apo tin taxitita ayti. To autokinito einai kainourgio kai fysika den exei ktypithei pouthena. An to eixa prokalesei egw tote den tha ekana agwna edw kai 5 mines!!! Basika fomamai oti to problem den tha lythei kai pws meta to peras tis egyisis ( 09/2002 ) tha trexw kai den tha ftanw!!Καντο ζυγοσταθμυση σε αλλο εργαστηριο.
-
On 27-05-2002 4:27, geozax έγραψε:
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.Φίλε μου έχω το 106XS (4 χρόνια) και πρόσφατα και αδικαιολόγητα μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα (τρέμουλο του τιμονιού στα 120-125) ακολούθησα την ίδια διαδικασία αλλαγής ελαστικών αλλά τίποτα (σημειωτέον ότι οι ζάντες είναι 'τζάμι'). Η λύση ήταν η παρακάτω για να μην παιδεύεσαι:
Ολα τα μηχανήματα ζυγοσταθμησησς έχουν διάφορες αυαισθησίες (τα καινούρια) στα 5-10-15 κλπ gr ή στα 1-2-3gr κλπ. Οι περισσότεροι λαστιχάδες για ευκολία το έχουν ρυθμίσει στη μικρή αυαισθησία ανά 5 Gr. Εκανα λοιπόν ζυγοστάθμιση με τη μεγάλη αυαισθησία και λύθηκε το πρόβλημα θα το δεις και με το τροχό πάνω στο μηχάνημα (3 gr από μέσα 4 απ΄έξω ) και αυτά τα λίγα προστιθέμενα κάνουν διαφορές. Βρες λοιπόν κάποιο βουλκανιζατερ που θα δεχθεί να σου κάνει τη δουλειά και ελπίζω να λύσεις το πρόβλημά σου. Τυχαίνουν και τέτοια. -
On 27-05-2002 4:27, geozax έγραψε:
eimai katoxos tou 307 1.6 5D.To autokinito den exei kleisei akomi xrono. Foraei elastika Continental Premium Contact se diastaseis 195/65/15. To problima einai pws sta 120 - 125 Km to timoni tou den kratietai tis perissoteres fores.Einai diskolo akomi kai na prospathiseis na to kratiseis me ta 2 xeria. Sta plaisia tis egiisis allaxa ta elastika me idia kainourgia, alla kai pali tipota. Exw kanei zigostathmisi 6 fores. Asxoloumai me to thema ayto 5 mines.Ti na kanw; H PEUGEOT leei ftaine ta elastika, i Continental oti ftaiei h PEUGEOT.Το οτι δεν το εχεις κτυπήσει πουθενα δεν λεει κατι. Στην Ελλαδα εισαι , καποια τρύπα καλη θα την πετυχες....Ψαλιδακι θα πηρε και στο λεω γιατι τραβηξα και εγω τα ιδια με το 306 και το μονο που πλησιαζε πριν την αλλαγη ψαλιδιου ηταν η ζυγοσταθμιση επι αυτοκινητου.
Και να θυμασαι - αν το επιτρεπουν οι ζαντες σου- παντα καρφωτη η ζυγοσταθμιση. Μην σου κολλανε τα βαριδια στο εσωτερικο της ζαντας. Εκει το μονο που κανουν ειναι απλα να σκονιζονται. -
[
Το οτι δεν το εχεις κτυπήσει πουθενα δεν λεει κατι. Στην Ελλαδα εισαι , καποια τρύπα καλη θα την πετυχες....Ψαλιδακι θα πηρε και στο λεω γιατι τραβηξα και εγω τα ιδια με το 306 και το μονο που πλησιαζε πριν την αλλαγη ψαλιδιου ηταν η ζυγοσταθμιση επι αυτοκινητου.
Και να θυμασαι - αν το επιτρεπουν οι ζαντες σου- παντα καρφωτη η ζυγοσταθμιση. Μην σου κολλανε τα βαριδια στο εσωτερικο της ζαντας. Εκει το μονο που κανουν ειναι απλα να σκονιζονται.[/quote]Δεν βλέπω πως το στραβό ψαλίδι προκαλεί τρέμουλο στο τιμόνι και όχι τράβηγμα του αυτοκινήτου δεξιά ή αριστερά. Είναι καθαρά θέμα σωστής ζυγοστάθμησης
Παληά είχα ένα 127 με κάτι ζάντες σαν καουμόΰκα καπέλα και δεν έτρεμε καθόλου πράγματι ανηξήγητο. -
paidia eimai neos sto club!exo ena peugeot 307 me to neo 16valvido kinitira sta 1,4lt me ta 90 aloga.thelo na rotiso an kserei kapoios posa aloga vgazei dinamometrimeno.a!kai kati akoma....otan vazo deytera kai epitaxyno niotho oti to amaksi tremei.kanei les kai patao kai afino to gkazi sinexeia psiloklotsaei diladi...kserei kapoios pou ofeiletai?
-
Ο χρήστης tiras έγραψε:
paidia eimai neos sto club!exo ena peugeot 307 me to neo 16valvido kinitira sta 1,4lt me ta 90 aloga.thelo na rotiso an kserei kapoios posa aloga vgazei dinamometrimeno.a!kai kati akoma....otan vazo deytera kai epitaxyno niotho oti to amaksi tremei.kanei les kai patao kai afino to gkazi sinexeia psiloklotsaei diladi...kserei kapoios pou ofeiletai?
307