-
Aυτό λέω και εγώ, πού διαφωνείς τελικά;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aυτό λέω και εγώ, πού διαφωνείς τελικά;διαφωνω γενικα, γιατι νομιζω οτι θα μας προλαβει ολους το kid...
-
Έβγαλε νούμερο για 'ρινγκ κιόλας ο άτιμος;
-
Και εκεί που λέω ότι είναι όμορφη...βλέπω αυτό:
...και αλλάζω γνώμη.
-
-
οντως, αυτο το μπλε καγγελο απο πισω, αποκρουστικο, αηδια!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Aυτό λέω και εγώ, πού διαφωνείς τελικά;
διαφωνω γενικα, γιατι νομιζω οτι θα μας προλαβει ολους το kid...
To kid ψάχνει να βρεί το επόμενο πλατ εεε αμάξι που θα αγοράσει. Είναι απασχολημένο
-
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Αυτά είναι επίσημα ή εικασίες του in.gr ;Πάντως εαν παίζει εκεί θα τα πάει καλά... ίσως και πολύ καλά
Επίσημα είναι: http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=6504
-
Ειναι νομίζω πολύ ενδιαφέρουσα η τιμή.
Να δούμε και όλα τα gadgetάκια DNA, coil-over αναρτήσεις τι κάνουν τελικά στο δρόμο γιατί εάν όντως δουλεβουν και δεν είναι μαρκετίστικα τότε το όχημα θα είναι η κορυφή της κατηγορίας.
Τα 100-0 σε 34μέτρα που ανακοινώνει η FIAT (μάλλον όχι σε ελληνική ασφαλτο ) είναι καταπληκτικό νούμερο....
-
Καλα η βασικη εκδοση Progression θα εχει τασια και οχι ζαντες?Ετσι λεει στο
http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλα η βασικη εκδοση Progression θα εχει τασια και οχι ζαντες?Ετσι λεει στο
http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php' target='_blankΑλλά με τόσο μικρή διαφορά με την Distinctive δεν νομίζω κανείς με σώας τας φρένας να πάρει την Progresssion εκτός εαν είναι για εταιρικό
-
Πραγματικα τι νοημα εχει η Progression οταν με απιπλεον 1300 ευρω περνεις την Dinstictive?Παντως πρωτη φορα βλεπω αυτοκινητο με 155 αλογα να εχει τασια στην βασικη εκδοση
-
μην πεσετε ολοι να με φατε....αλλα για καρουμπαλο ομορφουλι ειναι...
ειναι πιο γλυκο και ομορφο απο κακο και επιθετικο...σαν το κακο αδερφακι του Υ...
προσωπικη αποψη ειναι οτι ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη του...
-
Δεν θα το ελεγα μιας και η υπολοιπη κατηγορια ειναι στην ιδια τιμη 18500 με 19500 εξαιρεση το Rallye και το FR.Παντως ειμαι περιεργος να δω την ποιοτητα των πλαστικων στο εσωτερικο.Ελπιζω να μην ειναι παρομοια με του GPunto
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Δεν θα το ελεγα μιας και η υπολοιπη κατηγορια ειναι στην ιδια τιμη 18500 με 19500 εξαιρεση το Rallye και το FR.Παντως ειμαι περιεργος να δω την ποιοτητα των πλαστικων στο εσωτερικο.Ελπιζω να μην ειναι παρομοια με του GPuntoΗ τιμή είναι πολύ καλή... ποιό άλλο B-Segment με παραπλήσια ισχύ και εξοπλισμό έχει καλύτερη τιμή;
Πάντα οι Alfa είχαν καλύτερα πλαστικά και ποιότητα από τα FIAT.
To GPunto στην έκδοση MY08 έχει αναβαθμίστει αρκετά στην ποιότητα -
θελω να παω να το δω απο κοντα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και εκεί που λέω ότι είναι όμορφη...βλέπω αυτό:...και αλλάζω γνώμη.
Φαντασου την να εχει τα νικελ πλαισια γυρω απο τα μπροστα φαναρια στο χρωμα του αμαξωματος.Δεν θα ειναι καλυτερα πιστευεται?
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Φαντασου την να εχει τα νικελ πλαισια γυρω απο τα μπροστα φαναρια στο χρωμα του αμαξωματος.Δεν θα ειναι καλυτερα πιστευεται?
Οχι.... το νικελ τονιζει το σχημα των φωτων... φερνει και λιγο σε ρετρο, και ειναι και μια δοση ψευτοχλιδης...
-
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... _3/107.jpg
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... _4/118.jpg
Alfa Romeo Mi.Τo 2008