-
Η BMW σειρά 1 είναι πισωκίνητο μικρομεσαίο με χώρους πίσω επιπέδου supermini και αν.
Πόσο καλύτερους χώρους πίσω θα μπορούσε να έχει ένα πισωκίνητο supermini; Μάλλον για χώρους πίσω επιβατών από Smart το κόβω -
O μονος λογος να φτιαξεις ενα πισωκινητο αμαξι ειναι η διασκεδαση(βλεπε drifting) και φυσικα τα αυτοκινητα
επιδοσεων.Αν θες ενα αυτοκινητο για να κανεις τις καθημερινες μετακινησεις σου ,να εχει χωρους , να πηγαινει γρηγορα και να στριβει καλα τοτε η μεγαλυτερη μαλακια που μπορεις να κανεις ειναι να το κανεις πισωκινητο. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ορθόν. Ένα διθέσιο ρόντστερ είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να στείλεις αρκετό βάρος πίσω. Σε 4 θέσιο σουπερμίνι, πώς σκατά το κάνεις αυτό;
... και το λόγο μεταξονίου προς μετατρόχιο, ξαναλέω εγώ. Η Mi.To είναι ΠΟΛΥ φαρδιά. Και το κόστος θα ήταν πρόβλημα, και οι χώροι. Αλλά και η οδική συμπεριφορά θα ήταν δύσκολο στοίχημα για να λύσουν.Για την χωροταξία συμφωνούμε προφανώς, αλλά η οδική συμπεριφορά γιατί θα ήταν στοίχημα για να το λύσουν?
Το χειρότερο σε οδική συμπεριφορά θα είχε μία πισωκίνητη MiTo με καλές αναρτήσεις και με δεδομένη την καλύτερη κατανομή βάρους που θα τις προσέφερε αυτή η διάταξη?
Το MX5 δεν είναι ακόμα μικρότερο? Δεν έχει υποδειγματική οδική συμπεριφορά? ΟΚ είναι διθέσιο, ε και? Η προσθιοκίνηση και ο εγκάρσιος κινητήρας είναι καλή επιλογή για διάφορους λόγους, όχι όμως επειδή η πίσω κίνηση είνια επικύνδηνη ή χειρότερη ! Κάθε άλλο.
Εστω οτι φτιαχνεις μια ΜΙΤΟ πισωκινητη.Μπορεις να μου πεις ενα πλεονεκτημα εκτος απο το Drifting σε σχεση με την μπροσθιοκινητη(εννοειτε με τον ιδιο κινητηρα)?
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η BMW σειρά 1 είναι πισωκίνητο μικρομεσαίο με χώρους πίσω επιπέδου supermini και αν.
Πόσο καλύτερους χώρους πίσω θα μπορούσε να έχει ένα πισωκίνητο supermini; Μάλλον για χώρους πίσω επιβατών από Smart το κόβωΣωστά. Η 1 έχει οριακά καλούς χώρους πίσω για κάποιον που κάθεται μπροστά και είναι 1.85 (εγώ πχ) και πίσω είναι μέχρι 1.85...παραπάνω, δύσκολα τα πράγματα.
Η Μίτο πίσω θα είχε χώρους...ΤΤ
Το θέμα είναι όμως ότι 230 άλογα στον μπροστά άξονα ακόμα και με μπλοκέ είναι πιο δύσκολα και πιο 'επικύνδυνα' ή υποστροφικά απ'ότι πίσω.
Τώρα σε τόσο μικρό αυτοκίνητο, δε γίνεται να πάει πίσω η κίνηση. Πρέπει να είναι κάπως πιο μακρύ ώστε να γίνει σωστή δουλειά, να ζυγιστεί 50/50, να μπει το μοτέρ πίσω από τον μπροστά άξονα και πιο σημαντικό...να τοποθετηθεί το μοτέρ κατά τον διαμίκη άξονα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για καποιον απειρο οδηγο η κινηση μπροστα σαφως προτιμαται... μιας και η λυση παντα ειναι αφημα γκαζιου, κατι που γινεται ενστικτωδως ειτε ασχετος ειτε οχι... στην πισω κινηση δεν θα αντιδρασουν ολοι με αναποδα! Ααα και βεβαια... δεν σημαινει επισης πως ενα προσθιοκινητο θα ειναι τιγκα υποστροφικο και πως τα πισωκινητα παντα διωχνουν ουρα...Απλα στα δικα μου ματια η πισω κινηση ειναι μια ακριβη λυση με side effects στην σχεδιαση, που δεν αφορα και δεν επηρεαζει την συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων. Ειναι καποιο ειδος πολυτελειας... ειδικα απο καποια κατηγορια αυτοκινητων και κατω... Προσωπικα ενα αμαξι πρωτα το βλεπω ως εργαλειο... και αρκετα μετα ως παιχνιδι... και αυτο γιατι απλα για τα δικα μου μετρα του μεσου Ελληνα ειναι ακριβα παιχνιδια (εδωσα απλα και το προφιλ μου.... για να δεις πως βλεπω καποια πραγματα... )
To άφημα του γκαζιού, ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί και να είναι καταστροφικό για μπροστοκίνητο και σωτήριο για πισωκίνητο.
Εσύ λες για την περίπτωση που πετάει μούρες, οπότε αφήνεις το γκάζι και έρχεται, αν όμως μπεις με πολλά και αρχίσει να φεύγει ο κώλος σε μπροστοκίνητο, αν αφήσεις γκάζι την π@υτσισες... αντίθετα στο πισωκίνητο σχεδόν πάντα το άφημα του γκαζιού σε ισιώνει εκτός από extreme καταστάσεις.
Τα side effects της σχεδίασης όντως υπάρχουν και είναι ο μόνος λόγος να προτιμηθεί η μπροστά κίνηση (κυρίως για τους χώρους) και σωστά όπως λες ' δεν επηρεαζει την συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων'. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι το αξιωμα μπροστοκίνητο ασφαλέστερο του πισωκίνητου είναι σωστό. Το αντίθετο θα έλεγα.
Βέβαια στην κατηγορία που συζητάμε μάλλον η κίνηση μπροστά αποτελεί μονόδρομο, εκτός από πολύ ειδικές κατασκευές. -
Όμορφα όλ' αυτά τα θεωρητικά, αλλά απλά η MiTo ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΦΙΚΤΟ να παραχθεί σαν πισωκίνητη, τουλάχιστον τώρα, κατά τη γνώμη μου ...
-
Θα χρειαζοταν νεο πλαισιο,νεους κινητηρες,πισω διαφορικο,διαφορετικη σχεδιαση αναρτησης.Πολλα εξοδα για ενα μονο μοντελο σε δυσκολους οικονομικα καιρους.
-
+1 Στους δυο προηγούμενους γράφοντες,το κόστος θα ήταν τεράστιο και το αποτέλεσμα αμφιλεγόμενο. Η συζήτηση έχει περάσει από επίπεδο μοντέλου, σε ακαδημαϊκή συζήτηση περί του τέλειου B segment sports car (κάτι που μόνο σαν αυτοκίνητο επίδειξης θα είχε νόημα, το οποίο η Alfa δεν χρειάζεται καθώς έχει μια 8C σαν κορωνίδα). Άλλωστε το mission statement της Alfa είναι να παράγει σπορ αυτοκίνητα. Αν θα είναι πισωκίνητα ή προσθιοκίνητα έχει να κάνει με τις συνθήκες που επικρατούν για το κάθε μοντέλο-segment. Ολοκληρώνοντας νομίζω πως η νέα τακτική που έχει στα σκαριά της η Alfa για FWD στα segment B και C ενώ απο εκεί και πάνω RWD και 4χ4 είναι πολύ καλή εμπορικά και ιδεολογικά σωστή.
-
Βγήκαν και οι τιμές:
http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=18,19
18500 - 19800, για το 1.4 με 155άλογα, λέει.Στα ειδικά χαρακτηριστικά λέει 'κιτ αλκοτέστ' !?!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Βγήκαν και οι τιμές:
http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=18,19' target='_blank
18500 - 19800, για το 1.4 με 155άλογα, λέει.Καλή τιμή νομίζω
Στα ειδικά χαρακτηριστικά λέει 'κιτ αλκοτέστ' !?!
Αν είναι από αυτά τα συστήματα που έλεγαν οτι θα βγάλουν και αν έχεις πιεί δεν θα ξεκινά, άκλαφτο θα πάει εδώ
-
Πολύ καλές τιμές...προβλέπω άλλη μια επιτυχία α λα 147.
-
Χορτάστε φωτογραφίες...
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... /2506.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
Θεωρώ πανέξυπνη την τιμολογιακή τρίπλα στα 19.000 για την 155. Πολύ πιο δυνατή από τη βασική έκδοση του Mini, λίγο πιο αργή και πολύ πιο φτηνή από το Cooper S.
Bye bye Mini... Για πολλούς λόγους. -
Έχει δοκιμαστεί αναλυτικά πουθενά ή όχι ακόμα;
-
Μόνο ιντερνετικά εγκάθετα επιπέδου γιος Ντε Άνταμιτς κλπ. Πάντως από κάποια λίγα ζογκλερικά που έχω δει στο youtube και από το γεγονός ότι θα είναι 1.100 κιλά καταλαβαίνω ότι θα πάει πολύ καλά. Και κάτι μου λέει ότι το 0-100 θα είναι κάτω από το 8' του εργοστασίου...
Θα το κάνω test drive με την πρώτη ευκαιρία. Τώρα αν μου μπουν τίποτα διαόλια δεν ξέρω. -
βλέπω επιθετική πολιτική, για να δούμε...
-
Εγώ δεν ρισκάρω να πάω να την οδηγήσω με την πολιτική της ΕΜΙΚΟ εδώ. Θα μου πάρουν και τα σώβρακα στο τέλος. Βόλτα με τον πωλητή να οδηγεί και πολύ μου είναι.
-
εγω θα ρισκαρω να τη δοκιμασω...
δινουν αυτοκινητα στην Αλφα για δοκιμη ή πρεπει να σου σπασουν τα νευρα?
-
τα νεύρα θα σου τα σπάσουν όπως και να έχει. όταν θέλεις άλφα ρομέο απλά πας με κλειστά μάτια και την αγοράζεις.
-
Είσαι σίγουρος; Έχεις κάποιον να σου φέρνει τσιγάρα (δεν θυμάμαι και αν καπνίζεις γμτ ) στην στενή;
Δίνει, συνήθως με πωλητή για κανα τέταρτο. Αν το πάρεις μόνος σου, να προσέξεις τι υπογράφεις και σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητο που παίρνεις. Σταματάω εδώ, γιατί θα τα πάρω πάλι και είμαι off topic.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Χορτάστε φωτογραφίες...http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... /2506.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
Θεωρώ πανέξυπνη την τιμολογιακή τρίπλα στα 19.000 για την 155. Πολύ πιο δυνατή από τη βασική έκδοση του Mini, λίγο πιο αργή και πολύ πιο φτηνή από το Cooper S.
Bye bye Mini... Για πολλούς λόγους.φίλε EDDIE σε λευκό έχεις τίποτα?!
Alfa Romeo Mi.Τo 2008