Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 463
    • 464
    • 70 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    21628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Η BMW σειρά 1 είναι πισωκίνητο μικρομεσαίο με χώρους πίσω επιπέδου supermini και αν.
      Πόσο καλύτερους χώρους πίσω θα μπορούσε να έχει ένα πισωκίνητο supermini; Μάλλον για χώρους πίσω επιβατών από Smart το κόβω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        O μονος λογος να φτιαξεις ενα πισωκινητο αμαξι ειναι η διασκεδαση(βλεπε drifting) και φυσικα τα αυτοκινητα
        επιδοσεων.Αν θες ενα αυτοκινητο για να κανεις τις καθημερινες μετακινησεις σου ,να εχει χωρους , να πηγαινει γρηγορα και να στριβει καλα τοτε η μεγαλυτερη μαλακια που μπορεις να κανεις ειναι να το κανεις πισωκινητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          Ορθόν. Ένα διθέσιο ρόντστερ είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να στείλεις αρκετό βάρος πίσω. Σε 4 θέσιο σουπερμίνι, πώς σκατά το κάνεις αυτό;
          ... και το λόγο μεταξονίου προς μετατρόχιο, ξαναλέω εγώ. Η Mi.To είναι ΠΟΛΥ φαρδιά. Και το κόστος θα ήταν πρόβλημα, και οι χώροι. Αλλά και η οδική συμπεριφορά θα ήταν δύσκολο στοίχημα για να λύσουν.

          Για την χωροταξία συμφωνούμε προφανώς, αλλά η οδική συμπεριφορά γιατί θα ήταν στοίχημα για να το λύσουν?

          Το χειρότερο σε οδική συμπεριφορά θα είχε μία πισωκίνητη MiTo με καλές αναρτήσεις και με δεδομένη την καλύτερη κατανομή βάρους που θα τις προσέφερε αυτή η διάταξη?

          Το MX5 δεν είναι ακόμα μικρότερο? Δεν έχει υποδειγματική οδική συμπεριφορά? ΟΚ είναι διθέσιο, ε και? Η προσθιοκίνηση και ο εγκάρσιος κινητήρας είναι καλή επιλογή για διάφορους λόγους, όχι όμως επειδή η πίσω κίνηση είνια επικύνδηνη ή χειρότερη ! Κάθε άλλο.

          Εστω οτι φτιαχνεις μια ΜΙΤΟ πισωκινητη.Μπορεις να μου πεις ενα πλεονεκτημα εκτος απο το Drifting σε σχεση με την μπροσθιοκινητη(εννοειτε με τον ιδιο κινητηρα)?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης Neos έγραψε:
            Η BMW σειρά 1 είναι πισωκίνητο μικρομεσαίο με χώρους πίσω επιπέδου supermini και αν.
            Πόσο καλύτερους χώρους πίσω θα μπορούσε να έχει ένα πισωκίνητο supermini; Μάλλον για χώρους πίσω επιβατών από Smart το κόβω

            Σωστά. Η 1 έχει οριακά καλούς χώρους πίσω για κάποιον που κάθεται μπροστά και είναι 1.85 (εγώ πχ) και πίσω είναι μέχρι 1.85...παραπάνω, δύσκολα τα πράγματα.

            Η Μίτο πίσω θα είχε χώρους...ΤΤ

            Το θέμα είναι όμως ότι 230 άλογα στον μπροστά άξονα ακόμα και με μπλοκέ είναι πιο δύσκολα και πιο 'επικύνδυνα' ή υποστροφικά απ'ότι πίσω.

            Τώρα σε τόσο μικρό αυτοκίνητο, δε γίνεται να πάει πίσω η κίνηση. Πρέπει να είναι κάπως πιο μακρύ ώστε να γίνει σωστή δουλειά, να ζυγιστεί 50/50, να μπει το μοτέρ πίσω από τον μπροστά άξονα και πιο σημαντικό...να τοποθετηθεί το μοτέρ κατά τον διαμίκη άξονα.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kovathe last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:
              Για καποιον απειρο οδηγο η κινηση μπροστα σαφως προτιμαται... μιας και η λυση παντα ειναι αφημα γκαζιου, κατι που γινεται ενστικτωδως ειτε ασχετος ειτε οχι... στην πισω κινηση δεν θα αντιδρασουν ολοι με αναποδα! Ααα και βεβαια... δεν σημαινει επισης πως ενα προσθιοκινητο θα ειναι τιγκα υποστροφικο και πως τα πισωκινητα παντα διωχνουν ουρα...

              Απλα στα δικα μου ματια η πισω κινηση ειναι μια ακριβη λυση με side effects στην σχεδιαση, που δεν αφορα και δεν επηρεαζει την συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων. Ειναι καποιο ειδος πολυτελειας... ειδικα απο καποια κατηγορια αυτοκινητων και κατω... Προσωπικα ενα αμαξι πρωτα το βλεπω ως εργαλειο... και αρκετα μετα ως παιχνιδι... και αυτο γιατι απλα για τα δικα μου μετρα του μεσου Ελληνα ειναι ακριβα παιχνιδια (εδωσα απλα και το προφιλ μου.... για να δεις πως βλεπω καποια πραγματα... )

              To άφημα του γκαζιού, ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί και να είναι καταστροφικό για μπροστοκίνητο και σωτήριο για πισωκίνητο.
              Εσύ λες για την περίπτωση που πετάει μούρες, οπότε αφήνεις το γκάζι και έρχεται, αν όμως μπεις με πολλά και αρχίσει να φεύγει ο κώλος σε μπροστοκίνητο, αν αφήσεις γκάζι την π@υτσισες... αντίθετα στο πισωκίνητο σχεδόν πάντα το άφημα του γκαζιού σε ισιώνει εκτός από extreme καταστάσεις.
              Τα side effects της σχεδίασης όντως υπάρχουν και είναι ο μόνος λόγος να προτιμηθεί η μπροστά κίνηση (κυρίως για τους χώρους) και σωστά όπως λες ' δεν επηρεαζει την συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων'. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι το αξιωμα μπροστοκίνητο ασφαλέστερο του πισωκίνητου είναι σωστό. Το αντίθετο θα έλεγα.
              Βέβαια στην κατηγορία που συζητάμε μάλλον η κίνηση μπροστά αποτελεί μονόδρομο, εκτός από πολύ ειδικές κατασκευές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Όμορφα όλ' αυτά τα θεωρητικά, αλλά απλά η MiTo ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΦΙΚΤΟ να παραχθεί σαν πισωκίνητη, τουλάχιστον τώρα, κατά τη γνώμη μου ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Θα χρειαζοταν νεο πλαισιο,νεους κινητηρες,πισω διαφορικο,διαφορετικη σχεδιαση αναρτησης.Πολλα εξοδα για ενα μονο μοντελο σε δυσκολους οικονομικα καιρους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andreas_ last edited by

                    +1 Στους δυο προηγούμενους γράφοντες,το κόστος θα ήταν τεράστιο και το αποτέλεσμα αμφιλεγόμενο. Η συζήτηση έχει περάσει από επίπεδο μοντέλου, σε ακαδημαϊκή συζήτηση περί του τέλειου B segment sports car (κάτι που μόνο σαν αυτοκίνητο επίδειξης θα είχε νόημα, το οποίο η Alfa δεν χρειάζεται καθώς έχει μια 8C σαν κορωνίδα). Άλλωστε το mission statement της Alfa είναι να παράγει σπορ αυτοκίνητα. Αν θα είναι πισωκίνητα ή προσθιοκίνητα έχει να κάνει με τις συνθήκες που επικρατούν για το κάθε μοντέλο-segment. Ολοκληρώνοντας νομίζω πως η νέα τακτική που έχει στα σκαριά της η Alfa για FWD στα segment B και C ενώ απο εκεί και πάνω RWD και 4χ4 είναι πολύ καλή εμπορικά και ιδεολογικά σωστή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Βγήκαν και οι τιμές:
                      http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=18,19
                      18500 - 19800, για το 1.4 με 155άλογα, λέει.

                      Στα ειδικά χαρακτηριστικά λέει 'κιτ αλκοτέστ' !?!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stavrosg last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Βγήκαν και οι τιμές:
                        http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=18,19' target='_blank
                        18500 - 19800, για το 1.4 με 155άλογα, λέει.

                        Καλή τιμή νομίζω

                        Στα ειδικά χαρακτηριστικά λέει 'κιτ αλκοτέστ' !?!

                        Αν είναι από αυτά τα συστήματα που έλεγαν οτι θα βγάλουν και αν έχεις πιεί δεν θα ξεκινά, άκλαφτο θα πάει εδώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Πολύ καλές τιμές...προβλέπω άλλη μια επιτυχία α λα 147.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Χορτάστε φωτογραφίες...

                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... /2506.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html
                            Θεωρώ πανέξυπνη την τιμολογιακή τρίπλα στα 19.000 για την 155. Πολύ πιο δυνατή από τη βασική έκδοση του Mini, λίγο πιο αργή και πολύ πιο φτηνή από το Cooper S.
                            Bye bye Mini... Για πολλούς λόγους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Έχει δοκιμαστεί αναλυτικά πουθενά ή όχι ακόμα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Μόνο ιντερνετικά εγκάθετα επιπέδου γιος Ντε Άνταμιτς κλπ. Πάντως από κάποια λίγα ζογκλερικά που έχω δει στο youtube και από το γεγονός ότι θα είναι 1.100 κιλά καταλαβαίνω ότι θα πάει πολύ καλά. Και κάτι μου λέει ότι το 0-100 θα είναι κάτω από το 8' του εργοστασίου...
                                Θα το κάνω test drive με την πρώτη ευκαιρία. Τώρα αν μου μπουν τίποτα διαόλια δεν ξέρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  scotsezos last edited by

                                  βλέπω επιθετική πολιτική, για να δούμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Εγώ δεν ρισκάρω να πάω να την οδηγήσω με την πολιτική της ΕΜΙΚΟ εδώ. Θα μου πάρουν και τα σώβρακα στο τέλος. Βόλτα με τον πωλητή να οδηγεί και πολύ μου είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      εγω θα ρισκαρω να τη δοκιμασω...

                                      δινουν αυτοκινητα στην Αλφα για δοκιμη ή πρεπει να σου σπασουν τα νευρα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scotsezos last edited by

                                        τα νεύρα θα σου τα σπάσουν όπως και να έχει. όταν θέλεις άλφα ρομέο απλά πας με κλειστά μάτια και την αγοράζεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Είσαι σίγουρος; Έχεις κάποιον να σου φέρνει τσιγάρα (δεν θυμάμαι και αν καπνίζεις γμτ ) στην στενή;

                                          Δίνει, συνήθως με πωλητή για κανα τέταρτο. Αν το πάρεις μόνος σου, να προσέξεις τι υπογράφεις και σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητο που παίρνεις. Σταματάω εδώ, γιατί θα τα πάρω πάλι και είμαι off topic.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scotsezos last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Χορτάστε φωτογραφίες...

                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... /2506.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... llery.html' target='_blank
                                            Θεωρώ πανέξυπνη την τιμολογιακή τρίπλα στα 19.000 για την 155. Πολύ πιο δυνατή από τη βασική έκδοση του Mini, λίγο πιο αργή και πολύ πιο φτηνή από το Cooper S.
                                            Bye bye Mini... Για πολλούς λόγους.

                                            φίλε EDDIE σε λευκό έχεις τίποτα?!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 70 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr