Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 189
    • 190
    • 7 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    3788
    62509
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      12,35V μετά από 6 ώρες ακινησίας είναι χαμηλά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • H
        harlek last edited by

        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
        Έπαιρνε ακόμα μπροστά η 147 όταν πήγες και την άλλαξες ή τα 8V ήταν ό,τι έμεινε μετά από τις τελευταίες μιζιές?

        Όχι με 8V, ούτε με 11 δεν παίρνει μπρος αυτοκίνητο. Κάτω από 12,2 Volt η μπαταρία θεωρείται αφόρτιστη, ενώ κάτω από 11,5V τελείως άδεια και ενδέχεται να μην μπορεί καν να ξαναφορτιστεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          cpp last edited by

          Άφησα το Golf της γυναίκας στην Ραφήνα για 4 μέρες με ανοιχτό το ραδιόφωνο ... και καπουτ μπαταρία, παρότι ήταν 1 έτους.
          έβαλα με καλώδια και όταν πάρκαρα σπίτι πήγα να ξαναβάλω μπροστά και δεν έπερνε με τίποτα!!
          Πάμε για καινούργια ή φορτίζει με κάπιο τρόπο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Δεν φορτίζει από το αμάξι. Δοκίμασε με εξωτερικό φορτιστή, μπορεί να γεμίσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manosk last edited by

              Δηλαδή αν κάνεις 10-20 χλμ δεν θα φορτίσει από το δυναμό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Αν έχει πέσει τόσο χαμηλά, όχι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Παλιά είχε 2 ηλεκτρολόγους κοντά στο σπίτι μου, τώρα έκλεισαν. Πολύ παλιά, άφηνες τη μπαταρία (ή το αμάξι) το πρωί και την έπαιρνες το μεσημέρι φορτισμένη. Μετά η γραμμή ήταν για καινούρια μπαταρία αλλά τη φόρτιζαν αν επέμενες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cpp last edited by

                    Να πω λοιπόν ότι πηγα το αυτοκίνητο για service μου έβγαλαν την άδεια μπαταρία την κράτησαν να την γεμίσουν, μου έβαλαν μια μεταχειρισμένη δική τους και θα πάω σε τρεις μέρες να μου ξαναβάλουν την δικιά μου.

                    Το μόνο πρόβλημα χθες το πρωί ο 'επεγγελματίας' της Express Service δεν έβαλε καλά το καλώδιο με αποτέλεσμα να μου λιώσει την ασφαλειοθήκη και την ασφάλεια του βελντιλατερ. 60 euro το κόστος αλλάγής της ασφαλειοθήκης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      georgeman last edited by

                      Oσο για τις κλειστου τυπου, εχουμε βαλει εδω και 3 χρονια μια τυπου τζελ (ελαχιστα πανω απο τις προδιαγραφες του αυτοκινητου), και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως, ενω το οργανο ενδειξης φορτωματος μπαταριας ειναι μονιμα λιγο πανω απο τα 12 βολτ (οπως πρεπει).

                      Με τη παλια μπαταρια οποτε ειχε τις καλες του πηγαινε 14 και οποτε ειχε τις κακες του (λιγο πριν τα παιξει η μπαταρια) κατεβαινε και στα 10...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bathan
                        bathan last edited by

                        Ξαφνικά σήμερα το μεσημέρι τα'φτυσε η μπαταρία στο seicento της γυναίκας μου, να δοκιμάσω να την ξαναφορτίσω ή να πάω για καινούργια ;
                        Πόσο να κανει καμμία 40άρα ;

                        Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • K
                          kon5 last edited by

                          Δοκίμασε δεν έχεις να χάσεις τπτ. Το είχες καιρό σε ακινησία? Η corolla του αδελφού μου έχει την ίδια μπαταρία από τότε που αγοράστηκε το 2002. Έχει 2 φορές αποφορτιστεί πλήρως λόγω παρατεταμένης ακινησίας και ακόμα δουλεύει μάλιστα έβγαλε χωρίς πρόβλημα και το χειμώνα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bathan
                            bathan last edited by

                            Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                            Δοκίμασε δεν έχεις να χάσεις τπτ. Το είχες καιρό σε ακινησία? Η corolla του αδελφού μου έχει την ίδια μπαταρία από τότε που αγοράστηκε το 2002. Έχει 2 φορές αποφορτιστεί πλήρως λόγω παρατεταμένης ακινησίας και ακόμα δουλεύει μάλιστα έβγαλε χωρίς πρόβλημα και το χειμώνα

                            Οχι το seicento κινειται καθημερινά. Γυρνώντας από την δουλειά της σταμάτησε να πάρει ψωμί και μετά δεν έπαιρνε μπροστά

                            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Εφόσον κινείται καθημερινά και ο δυναμός δεν έχει κάποιο πρόβλημα τότε θα πρέπει να αλλάξεις μπαταρία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • bathan
                                bathan last edited by

                                Κατάφερα και το έβαλα μπροστά (ήμουν τυχερός που πρόλαβε και ψιλοφόρτισε), πήγα και την μέτρησα και όσο δούλευε έδειχνε 13.8V και άνω αλλά μόλις το έσβησα έπεσε στα 5V, οπότε την άλλαξα με καινούργια 40άρα, κόστος 75 ευρουλάκια

                                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Προηγουμενη Χ5 ,εμεινε απο μπαταρια μεσα στο πλοιο ,λιγο πριν αποβιβαστουμε στη Κω...Προσπαθησαμε νατο βαλομε μπροστα με καλωδια,αλλα δυστυχως δεν επαιρνε με τιποτα.Με το που συνδεαμε τα καλωδια αναβαν οι πλαφονιερες και η οθονη στο ταμπλο,αλλα η μιζα γυρνουσε ελαχιστα.Μειναμε 1 ωρα μεσα στο γκαραζ.Τελικα εγω καταφερα ναβγω,αλλα την Χ5 και αλλα 3 αυτοκινητα τα αφησα στο πλοιο.
                                  Περιεργο μου φαινεται που δεν επαιρνε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                    Προηγουμενη Χ5 ,εμεινε απο μπαταρια μεσα στο πλοιο ,λιγο πριν αποβιβαστουμε στη Κω...Προσπαθησαμε νατο βαλομε μπροστα με καλωδια,αλλα δυστυχως δεν επαιρνε με τιποτα.Με το που συνδεαμε τα καλωδια αναβαν οι πλαφονιερες και η οθονη στο ταμπλο,αλλα η μιζα γυρνουσε ελαχιστα.Μειναμε 1 ωρα μεσα στο γκαραζ.Τελικα εγω καταφερα ναβγω,αλλα την Χ5 και αλλα 3 αυτοκινητα τα αφησα στο πλοιο.
                                    Περιεργο μου φαινεται που δεν επαιρνε.

                                    Tα καλωδια ηταν τυπου 'Αλεξ πακ';Το πιο συνηθισμενο σε τετοια καταστηματα ειναι τα καλωδια και οι δαγκανες να ειναι τοσο χαμηλης ποιοτητας που να μην αφηνουν το ρευμα να περναει απο μεσα τους σωστα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      +1
                                      Τα καλώδια είναι λεπτά και δεν περνάει από μέσα το ρεύμα που χρειάζεται. Με τέτοια φτηνοκαλώδια αφήνω το αμάξι που δουλεύει να φορτίσει τη μπαταρία μερικά λεπτά και μετά προσπαθώ. Το ρεύμα από τα καλώδια μαζί με το λίγο ρεύμα που δίνει η ελάχιστα φορτισμένη μπαταρία συνήθως αρκεί για να γυρίσει η μίζα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Στα καινούργια αυτοκίνητα, όταν η τάση πέσει κάτω από τα 11.5volt η ECU κόβει το ρεύμα και δεν γυρίζει η μίζα, δεν είναι σαν τα πιο παληά που με χαμηλή τάση χαζογυρνούσε η μίζα και ίσως κάποια στιγμή έπαιρνε εμπρός ο κινητήρας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Είχα τύχει σε ίδια περίπτωση με bmw Χ(μάλλον 5)που χρειάστηκε να συνδεθεί για λίγα λεπτά με αυτοκίνητο που λειτουργούσε και φορητό φορτιστή προκειμένου να πάρει επιτέλους μπρος.

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Έτσι ακριβώς την πάτησα εγώ με τη μπαταρία του Astra. Κάποια στιγμή σταμάτησε να δουλεύει ΤΕΛΕΙΩΣ. Λες και την είχα αποσυνδέσει! Ούτε προειδοποίηση, ούτε τίποτα. Κακό αυτό, γιατί αν δεν υπάρχει κάποιος να σου δώσει ρεύμα με καλώδια ή να σπρώξει, αναγκαστικά χρειάζεσαι στα καλά καθούμενα γερανό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 7 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr