-
Ο χρήστης galeone έγραψε:
Καλά, δεν φταίει το αμάξι.
Δεν φταίει ούτε το αμάξι ούτε τα λάστιχα.
Ιδού ο φταίχτης
Μα καλα... πως ενα νομισμα του ευρω τρυπισε το λαστιχο...?
-
Α γι αυτο απο τοτε που ηρθε το γιουρο οι τσεπες μου ειναι τρυπιες...
Κι ακομα ειναι 23 Ιουνιου punton747
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Κι ακομα ειναι 23 Ιουνιου punton747
Ασ'τα να πανε Ιταλε μου...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Α γι αυτο απο τοτε που ηρθε το γιουρο οι τσεπες μου ειναι τρυπιες...Μήπως οι τσέπες σου είναι τρύπιες από τότε που πήρες το Bravo?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Α γι αυτο απο τοτε που ηρθε το γιουρο οι τσεπες μου ειναι τρυπιες...
Μήπως οι τσέπες σου είναι τρύπιες από τότε που πήρες το Bravo?
Χοχοχοχχοχ.... Πασχο σε ΦΥΤΕΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑΑΑΑΑ.... πω πωπ προσβολααααααααα....
-
Να ρωτήσω από κάποιον κάτοχο του bravo 150 εάν έχει διαφορά μεγάλη με το σπορτ ή χωρίς. Σε μένα χωρίς το σπορτ μέχρι τις 2,5 χιλ. στροφές δίνει δύναμη αλλά μετά το νιώθω να κόβει κάπως. Τι στο καλό εκεί είναι το όριο της ροπής και μετά η καμπύλη κατεβαίνει? Από την άλλη με το σπορτ τα δίνει όλα και το νιώθεις να φεύγει το αμάξι από τις 1,5 χιλ στροφές μέχρι όσο πάει. Θέλω να πω δηλ. ότι εάν δεν είχε το σπορτ δε θα καταλάβαινες ότι αυτό το αμάξι έχει 150 άλογα.
Ευχαριστώ. -
Λογικό μου φαίνεται. Χωρίς το sport κόβει το boost στις μεσαίες για περισσότερη οικονομία, με το sport δίνει full boost και βενζίνη.
-
Ο χρήστης skoupas έγραψε:
Να ρωτήσω από κάποιον κάτοχο του bravo 150 εάν έχει διαφορά μεγάλη με το σπορτ ή χωρίς. Σε μένα χωρίς το σπορτ μέχρι τις 2,5 χιλ. στροφές δίνει δύναμη αλλά μετά το νιώθω να κόβει κάπως. Τι στο καλό εκεί είναι το όριο της ροπής και μετά η καμπύλη κατεβαίνει? Από την άλλη με το σπορτ τα δίνει όλα και το νιώθεις να φεύγει το αμάξι από τις 1,5 χιλ στροφές μέχρι όσο πάει. Θέλω να πω δηλ. ότι εάν δεν είχε το σπορτ δε θα καταλάβαινες ότι αυτό το αμάξι έχει 150 άλογα.
Ευχαριστώ.Η αλήθεια είναι πως η καμπύλη ροπής πέφτει ελάχιστα από τις 2600 και μετά (1400κ.εκ) αλλά δεν είναι τόσο αισθητή η πτώση γιατί παραμένει πάνω από τα 200Νm μέχρι τις 5000. Το νιώθεις να ανοίγει καλύτερα μέχρι τις 2500 γιατί απλά στις 1500 έχεις 120Νm ενώ στις 2500 220Νm οπότε τρως κλωτσιά. Μετά επιταχύνεις ομάλα. Με το Sport απλά καταλαβαίνεις ότι έχεις αυτοκίνητο 2,3 λίτρων (152hp/5300 245Nm/3000 στους τροχούς με 1,3bar overboost πάντα στο Sport).
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Να ρωτήσω από κάποιον κάτοχο του bravo 150 εάν έχει διαφορά μεγάλη με το σπορτ ή χωρίς. Σε μένα χωρίς το σπορτ μέχρι τις 2,5 χιλ. στροφές δίνει δύναμη αλλά μετά το νιώθω να κόβει κάπως. Τι στο καλό εκεί είναι το όριο της ροπής και μετά η καμπύλη κατεβαίνει? Από την άλλη με το σπορτ τα δίνει όλα και το νιώθεις να φεύγει το αμάξι από τις 1,5 χιλ στροφές μέχρι όσο πάει. Θέλω να πω δηλ. ότι εάν δεν είχε το σπορτ δε θα καταλάβαινες ότι αυτό το αμάξι έχει 150 άλογα.
Ευχαριστώ.Η αλήθεια είναι πως η καμπύλη ροπής πέφτει ελάχιστα από τις 2600 και μετά (1400κ.εκ) αλλά δεν είναι τόσο αισθητή η πτώση γιατί παραμένει πάνω από τα 200Νm μέχρι τις 5000. Το νιώθεις να ανοίγει καλύτερα μέχρι τις 2500 γιατί απλά στις 1500 έχεις 120Νm ενώ στις 2500 220Νm οπότε τρως κλωτσιά. Μετά επιταχύνεις ομάλα. Με το Sport απλά καταλαβαίνεις ότι έχεις αυτοκίνητο 2,3 λίτρων (152hp/5300 245Nm/3000 στους τροχούς με 1,3bar overboost πάντα στο Sport).
Tετοια να διαβαζω να γουσταρω
3 μερες και σημερα
Κανω υπομονη -
Καλοτάξιδο φίλε και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε. Πραγματικά ειναι το καλύτερο value for money στα 20000. Εγώ είχα μια 147. Η ποιοτητα κατασκευής και η ποιότητα κύλισης του Φιατ όμως είναι 2 φορές καλύτερη από την Αλφα. Χώρια που έχει απίστευτη δύναμη.
-
Πηγα και το ειδα στην αντιπροσωπεια
Την Δευτερα θα το παρω στα χερια μου
Ειχα βεβαια μια ελπιδα για το Σαββατοκυριακο
Θα επιστρεψω με εντυπωσεις απο τις πρωτες βολτες -
Είχα σήμερα όλο το πρωί στα χέρια μου ένα 150άρι Bravo χρώματος ασημί. Την πρώτη φορά που το είχα οδηγήσει μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, μετά τη σημερινή 'συμβίωση' για 200χλμ μαζί του δεν μπορώ να πω ακριβώς το ίδιο
Αρχικά ο κινητήρας. Δυνατός με γεμάτη καμπύλη ροπής, δίνει δυνατά μέχρι τις 5.500 στροφές και μπορείς απροβλημάτιστα να πηγαίνεις με μία σχέση πάνω. Πολύ γκάζι και η ελκτική πρόσφυση με πρώτη-δευτέρα σπάει για πλάκα! Ανεβάζει χιλιόμετρα με ρυθμό που δεν τον περιμένεις και φαίνεται εύκολα πως είναι πιο δυνατό από το 140άρι TSI. Η κατανάλωση όμως δεν είναι χαμηλή. 11 λίτρα/100χλμ έκαψε στα χέρια μου όταν το Golf καίει περί τα 9.5 στην ίδια διαδρομή. Η κατανάλωσή του έχω την εντύπωση πως είναι μεγαλύτερη κι απ'του 170άρη TSI κινητήρα
Μετά, στο εσωτερικό. Σχεδιαστικά όμορφο, πιο όμορφο και σαφώς πιο ενδιαφέρον από το Golf σε κάνει να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή. Όσο το ψιλαφίζεις όμως διαπιστώνεις ότι δεν έχει το ίδιο ποιοτικά υλικά αν και η συναρμογή είναι πολύ προσεγμένη. Τριγμούς δεν διαπίστωσα πουθενά. Ο θόρυβος κύλησης είναι αυξημένος όμως. Και απ την ποιότητα κύλισης περίμενα κάτι καλύτερο, όταν έμπαινες σε σαγρέ οδόστρωμα το ένιωθες πολύ.
Από άνεση πάλι, οι πίσω δεν θα βγουν αυτό που λέμε ατσαλάκωτοι γιατί στις λακούβες ο ημιάκαμπτος κάνει αισθητή την παρουσία του με κάπως ξερές αντιδράσεις. Το πιο σπαστικό ήταν τα εμπόδια που εξείχαν από το έδαφος σε στυλ σαμαράκια καθώς έχει σκληρή ανάρτηση το άτιμο και με έκανε να σκέφτομαι 'ωχ πάλι θα κοπανηθούμε'. Το ηχητικό 'γκουπ' από τις λακούβες επίσης περνάει αρκετά στην καμπίνα. Να τονίσω εδώ ότι το αυτοκίνητο φορούσε 17' ζάντες, κάτι που μάλλον παίζει αρκετό ρόλο.
Μετά τα οδικά χαρακτηριστικά. Δεν είμαι και ο πιο έμπειρος άνθρωπος σε αυτά τα θέματα, ορισμένα βασικά έστω τα καταλαβαίνω. Το τιμόνι είναι υπερβολικά ελαφρύ και βαραίνει κάπως τεχνιτά στις μεγάλες ταχύτητες. Στην παραλιακή έξω από την Αθήνα όπου και έγινε το 'γρήγορο' κομμάτι της περατζάδας, διαπίστωσα ότι στις κλειστές γρήγορες στροφές η αίσθηση δεν ήταν επαρκής ώστε να καταλάβεις προς τα που ακριβώς κατευθύνονται οι ρόδες Μέσα στην πόλη πάντως βόλευε απίστευτα και 'έκοβε' πολύ καλά. Τώρα για στροφιλίκια κλπ δεν είμαι σε θέση να πω πολλά αν και το πήγα γρήγορα, απλώς κατάλαβα πως η υποστροφή εμφανίζεται πιο απροειδοποίητα από ότι στο Golf και ο πίσω άξονας δεν έχει την τάση να 'διορθώνει' μόνος του τόσο εύκολα. Δεν ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω αυτό ελπίζω να καταλαβαίνετε
Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μια περίεργη λαστιχένια αίσθηση που δεν κατάφερα να συνηθίσω όσο το οδηγούσα αλλά καμία αλλαγή δεν σκάλωσε. Φρένα το ίδιο αποτελεσματικά με του Golf, έχουν όμως πιο άμεσο δάγκωμα στο Bravo και εμπνέεουν περισσότερη εμπιστοσύνη.
Από εξοπλισμό δεν έλειπε τίποτα, το Clima πολύ αποτελεσματικό, τα καθίσματα πολύ βολικά, το ηχοσύστημα έχει καλό ήχο. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι κάπως στενάχωρος (εμένα δεν με χωράει πολύ άνετα πίσω κυρίως στα γόνατα, όταν η θέση οδηγού είναι ρυθμισμένη για εμένα - έχω ύψος 1.87), το πορτ παγκάζ μεγάλο αλλά όχι πλήρως εκμεταλλεύσιμο γιατί έχει κάτι θόλους δεξιά-αριστερά και το κατώφλι φόρτωσης είναι κάπως ψηλό αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα.Σε γενικές γραμμές Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Είναι σίγουρα πανέμορφο αλλά στην οδήγηση για αρκετά χλμ ανακάλυψα αυτά τα 'χαρακτηριστικά' του που προσωπικά ίσως να με κούραζαν στην μακροχρόνια συμβίωση. Όσο για ιταλική ψυχή που ακούω από όλους ότι έχουν τα Fiat, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να την υποδηλώνει! Αυτό που με απασχολεί κυρίως είναι ότι καίει πολύ και ότι τελικά ο ημιάκαμπτος δεν κρύβεται τελείως, όπως νόμιζα.
Αυτά
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φρένα το ίδιο αποτελεσματικά με του Golf, έχουν όμως πιο άμεσο δάγκωμα στο Bravo και εμπνέεουν περισσότερη εμπιστοσύνη.Στο Auto Motor und Sport πες τα!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Όσο για ιταλική ψυχή που ακούω από όλους ότι έχουν τα Fiat, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να την υποδηλώνει!Μην ανησυχεις..θα ανησυχουσα εγω,αν ειχες αγορασει γκολφ και ταυτοχρονα εβρισκες κατι που να υποδηλωνει ψυχη σε ιταλικο αμαξι...
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι δεν θα χαλούσε την Fiat (και την PSA ) να είχε ένα 'golf' στην γκάμα της.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Όσο για ιταλική ψυχή που ακούω από όλους ότι έχουν τα Fiat, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να την υποδηλώνει!
Μην ανησυχεις..θα ανησυχουσα εγω,αν ειχες αγορασει γκολφ και ταυτοχρονα εβρισκες κατι που να υποδηλωνει ψυχη σε ιταλικο αμαξι...
Και εσύ που έχεις αγοράσει ιταλικό αμάξι με ψυχή ( )γιατί κοιτάς να αγοράσεις Polo gti ή Golf TSI?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ πάλι πιστεύω ότι δεν θα χαλούσε την Fiat (και την PSA ) να είχε ένα 'golf' στην γκάμα της.Προφανώς... Γιατί καθίσταται σαφές, πως το Golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο απ' όλα, αφού τα κάνει όλα το ίδιο ή καλύτερα από όλους τους ανταγωνιστές του...
Το Bravo, θα είναι εξαιρετικό στην επόμενη γενιά του: αν η Fiat έβγαλε ένα καλό αυτοκίνητο τώρα που πάλευε με νύχια και με δόντια να βγει από τα σκ@τά, φανταστείτε το επόμενο που θα μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω... Λογικά θα έχει και πολλαπλούς συνδέσμους , αφού το πάτωμα το τωρινό θα έχει κάνει τον κύκλο του και θα πάει προς απόσυρση, δίνοντας την θέση του σ'αυτό της 149...Δεν νομίζω να κάνουν πάλι το λάθος οι ιταλοί και να μην δώσουν το καλό πάτωμα σε όλους, ειδικά όταν διαβάζω πως θέλουν στο μέλλον να περιοριστούν σε 6 πατώματα συνολικά από τα πάνω από 10 που χρησιμοποιούν τώρα...
Δεν λέω πως το Bravo είναι κακό αυτοκίνητο, προς θεού. Απλά το Golf είναι ένα κλικ καλύτερο. Και ένα κλικ ακριβότερο βέβαια, αλλά όχι κάτι τραγικό...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Όσο για ιταλική ψυχή που ακούω από όλους ότι έχουν τα Fiat, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να την υποδηλώνει!
Μην ανησυχεις..θα ανησυχουσα εγω,αν ειχες αγορασει γκολφ και ταυτοχρονα εβρισκες κατι που να υποδηλωνει ψυχη σε ιταλικο αμαξι...
Και εσύ που έχεις αγοράσει ιταλικό αμάξι με ψυχή ( )γιατί κοιτάς να αγοράσεις Polo gti ή Golf TSI?
????????????????? Who? Me?
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Όσο για ιταλική ψυχή που ακούω από όλους ότι έχουν τα Fiat, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να την υποδηλώνει!
Μην ανησυχεις..θα ανησυχουσα εγω,αν ειχες αγορασει γκολφ και ταυτοχρονα εβρισκες κατι που να υποδηλωνει ψυχη σε ιταλικο αμαξι...
Και εσύ που έχεις αγοράσει ιταλικό αμάξι με ψυχή ( )γιατί κοιτάς να αγοράσεις Polo gti ή Golf TSI?
????????????????? Who? Me?
Έλα ταλάκα, παίζουν λογκς, άσε τα κεφαλοκοπανήματα και κάνε την πάπια.
-
Τι λογκς ρε μλκ;Πας καλα; Ελα το αλατι σου,μην μπλεκεις σε συζητησεις αντρωνε.
Fiat Bravο 2007