-
Πολύ κρίμα...
Για προσωπικούς και τελείως ανοήτους λόγους δεν είχα αγοράσει εκείνο το τεύχος...Σε ευχαριστώ πολύ πάντως
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Πολύ κρίμα...
Για προσωπικούς και τελείως ανοήτους λόγους δεν είχα αγοράσει εκείνο το τεύχος...Σε ευχαριστώ πολύ πάντως
Θα σε φροντίσω εγώ γιατρέ μου! (όταν ξεμπλοκάρω κάπως)
Το χω κρατημένο εκείνο το τεύχος, μιας και βλέπουμε τόσο σπάνια πλέον τεστ ελαστικών.
(τόσα περιοδικά, δεν είδα κανένα πουθενά - σημεία των καιρών) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κανα λάστιχο της προκοπής να αντικαταστησω το άθλιο της Τογιότα υπάρχει;(Ραβ4 Μκ3)
κανείς....οκ, ευχαριστώ θα αναζητήσω αλλού ...
-
Γράψε τη διάσταση των ελαστικών και τι προσανατολισμό θες να έχει και μπορεί κάποιος που έχει αντίστοιχη εμπειρία (πιθανόν σε άλλο SUVοειδές) να σου απαντήσει.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πολύ κρίμα...
Για προσωπικούς και τελείως ανοήτους λόγους δεν είχα αγοράσει εκείνο το τεύχος...Σε ευχαριστώ πολύ πάντως
Θα σε φροντίσω εγώ γιατρέ μου! (όταν ξεμπλοκάρω κάπως)
Το χω κρατημένο εκείνο το τεύχος, μιας και βλέπουμε τόσο σπάνια πλέον τεστ ελαστικών.
(τόσα περιοδικά, δεν είδα κανένα πουθενά - σημεία των καιρών)Ευχαριστω γιατρούλη μου!
Μην ανησυχείς,δεν βιάζομαι,απλά θα ήθελα το συγκεκριμένο τεστ για να πάρω μια γνώμη για τα ελαστικά που θα βάλω το χειμώνα που θα επιστρέψω..
Επί του παρόντος, το αυτοκίνητό μου 'το τρώει' η ακινησία στην Αθήνα από τον ΑπρίλιοΑν κάποιος πάντως,πουλάει το τεύχος,με χαρά θα το αγοράσω άμα τη επιστροφή για διακοπές τον Αύγουστο
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Απλά στατιστική... Δεν έχω βρει και στοιχεία που ν'αποδεικνύουν το αντίθετο! Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τόσοι άνθρωποι λένε τόσο καλά λόγια για τα Exalto, σε αντίθεση με τα Yokohama, Toyo όπου ακούς πάντα αντικρουόμενες απόψεις.
Για μένα αυτό είναι σημαντικό και το έχω επιβεβαιώσει από την δική μου εμπειρία: στο Υ τα Yokohama που είχε πριν βάλω τα Potenza, ήταν απλώς ...επικίνδυνα στην βροχή!Για όλα υπάρχουν κι αντίθετες απόψεις, ανάλογα τι έχει δοκιμάσει ο καθένας, πώς και τι κριτήρια έχει. Φαίνεται κι από το ποστ που προηγήθηκε του παραπάνω δικού σου. Άλλος ψάχνει το απόλυτο κράτημα κι ας φεύγει λίγο πιο απότομα στο όριο, άλλος προτιμάει το προοδευτικό γλίστρημα κι ας μην σηκώνει τα ίδια 'g', άλλος θέλει να πάει τάπα στο βρεγμένο και είναι πρόθυμος να θυσιάσει κάτι στο στεγνό, και πάει λέγοντας. Είναι πολύ δύσκολο να φιλτράρουμε τα όσα αναφέρει ο καθένας και να καταλάβουμε πόσο καλό είναι πραγματικά ένα ελαστικό σε σχέση με ένα άλλο εκεί που μας ενδιαφέρει χωρίς να υπάρχουν μετρήσεις (άσε που υπάρχουν και πολλοί που εντυπωσιάζονται τόσο από τη βελτίωση σε όλους σχεδόν τους τομείς όταν αλλάζουν ένα καλό αλλά ξεραμένο ελαστικό που πέρασε 3-4 χρόνια πάνω στο αμάξι τους και βαφτίζουν το νέο, ό,τι και να είναι αυτό, με τη μία 'θεϊκό' σε σχέση με το παλιό!)...
...μιας και βλέπουμε τόσο σπάνια πλέον τεστ ελαστικών.
(τόσα περιοδικά, δεν είδα κανένα πουθενά - σημεία των καιρών) -
Ακριβώς όπως τα λέει ο nidosan!
Πολύ δύσκολο να βρεθεί το τέλειο λάστιχο....και με τα τέλεια σχόλια!
Ο καθένας ζητάει διαφορετικά πράματα αλλά ελάχιστοι ξέρουν τι θέλουν. Εγώ ακόμα δεν είμαι σίγουρος, φαίνεται πως ίσως μου αρέσουν λάστιχα με γρήγορη φθορά (ή ίσως εγώ τα φθείρω γρήγορα....) και σκληρά πλαινά... θα δείξει.
Οποιοδήποτε λάστιχο έχει κάπως σαφή προσανατολισμό θα προκαλέσει τα πιο έντονα σχόλια τόσο θετικά όσο και αρνητικά ανάλογα με τις προσδοκίες και εμπειρίες των σχολιαστών.
Αντίθετα άλλα λάστιχα πιο γενικής χρήσης δεν λαμβάνουν ούτε πολύ καλά ούτε πολύ κακά σχόλια.
Σημαίνουν κάτι τα πιο πάνω;; Δυστυχώς όχι, δεν είναι αρκετά αξιόπιστα για να κρίνουμε. Για ίδιο λάστιχο εγώ και άλλος στο φόρουμ αυτό έχουμε πει αρκετά αντιφατικά σχόλια που μάλλον δικαιολογήθηκαν από τα προηγούμενα ελαστικά που φορούσε ο καθένας!! Δεν μπορούμε να λάβουμε υπόψη μας από τί επηρεάζεται ο σχολιαστής οπότε τα σχόλια πρέπει να είναι μακροσκελή, συγκριτικά και ακόμα και τότε κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό και κάθε οδηγός οδηγάει αλλιώς (είτε νέος είτε παλιός!). -
Τα continental μου γιατι αρχισαν να στριγγλιζουν?
Εχουν 10.000χλμ και πιεσεις 2,1 / 2,0...
-
Μήπως έχει ξεραθεί το πέλμα?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μήπως έχει ξεραθεί το πέλμα?Oχι.
Υπ'οψιν, μου το κανει αυτες τις μερες που εχει πολυ ζεστη, και κυριως σε ασφαλτο γυαλι.
Γενικα, φρεναρουν και κρατανε αψογα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τα continental μου γιατι αρχισαν να στριγγλιζουν?Εχουν 10.000χλμ και πιεσεις 2,1 / 2,0...
Στο πουντο;Χαμηλες δεν ειναι οι πιεσεις (ειδικα μπροστα) ;
-
Μπορεί η άσφαλτος-'γυαλί' να μετατρέπεται σε άσφαλτο-'πάτο κατσαρόλας που βράζει' τώρα με τις 35άρες που βαράει ...
Πλάκα-πλάκα, δεν ξέρω πού οφείλεται αυτό, αλλά το παρατηρώ και 'γω καμμιά φορά τους καλοκαιρινούς μήνες ...
Αλήθεια, τι πιέσεις συνιστά ο κατασκευαστής; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα continental μου γιατι αρχισαν να στριγγλιζουν?
Εχουν 10.000χλμ και πιεσεις 2,1 / 2,0...
Στο πουντο;Χαμηλες δεν ειναι οι πιεσεις (ειδικα μπροστα) ;
Το εγχειριδιο αναφερει:
2,0 -1,9 για μετριο φορτιο
2,2 - 2,1 για πληρες φορτιο(με ελαστικα 185/60/14)
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τα continental μου γιατι αρχισαν να στριγγλιζουν?
Εχουν 10.000χλμ και πιεσεις 2,1 / 2,0...
Στο πουντο;Χαμηλες δεν ειναι οι πιεσεις (ειδικα μπροστα) ;
Το εγχειριδιο αναφερει:
2,0 -1,9 για μετριο φορτιο
2,2 - 2,1 για πληρες φορτιο(με ελαστικα 185/60/14)
Γραψε λαθος τοτε.Σε εμενα ειναι 2,4 μπροστα και 2,1 εως 2,3 πισω σε 195/50-15.
-
Κύριοι, καλησπέρα σας....
Τα φώτα σας παρακαλώ, γιατί ψάχνω, ψάχνω και άκρη δε βρίσκω...
Έχω ένα Suzuki Swift Sport το οποίο φοράει από το εργοστάσιο 195/45-17 σε 6.5'' ζάντα, Offset 50 και καρέ 5x114.3 (η οποία κάποια στιγμή θα πάρει την άγουσα, για χάρη κάποιας 16'', αλλά αυτό είναι άσχετο προς το παρόν) .
Θέλω να δημιουργήσω μια 4άδα, καθαρά για χρήση πίστας (οπότε το θέμα εμφάνιση περνάει σε 4η, μην πω και 5η μοίρα).
Η σκέψη μου ήταν για 15'' ζάντα και ημισλίκ λάστιχο (ιδανικά Toyo R888) και για λόγους κόστους, προσανατολιζόμουν σε κάποια μεταχειρισμένη, με παραπλήσια χαρακτηριστικά (σιδερένια ή αλουμινίου).
Κάποιο πουλάκι μου έχει σφυρίξει οτι καρέ 5x114.3 έχουν οι μαμά ζάντες του Hyundai Coupe, αλλά με το offset τι γίνεται?
Και ακόμη πιο σχετική ερώτηση με το Θέμα.. Σε ημισλικ τι διάσταση 15'' πρέπει να βάλω, για να έχω μικρότερη του 3% απόκλιση από το εργοστασιακό βήμα?
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά...
-
Ο χρήστης paladin έγραψε:
Κύριοι, καλησπέρα σας....Τα φώτα σας παρακαλώ, γιατί ψάχνω, ψάχνω και άκρη δε βρίσκω...
Έχω ένα Suzuki Swift Sport το οποίο φοράει από το εργοστάσιο 195/45-17 σε 6.5'' ζάντα, Offset 50 και καρέ 5x114.3 (η οποία κάποια στιγμή θα πάρει την άγουσα, για χάρη κάποιας 16'', αλλά αυτό είναι άσχετο προς το παρόν) .
Θέλω να δημιουργήσω μια 4άδα, καθαρά για χρήση πίστας (οπότε το θέμα εμφάνιση περνάει σε 4η, μην πω και 5η μοίρα).
Η σκέψη μου ήταν για 15'' ζάντα και ημισλίκ λάστιχο (ιδανικά Toyo R888) και για λόγους κόστους, προσανατολιζόμουν σε κάποια μεταχειρισμένη, με παραπλήσια χαρακτηριστικά (σιδερένια ή αλουμινίου).
Κάποιο πουλάκι μου έχει σφυρίξει οτι καρέ 5x114.3 έχουν οι μαμά ζάντες του Hyundai Coupe, αλλά με το offset τι γίνεται?
Και ακόμη πιο σχετική ερώτηση με το Θέμα.. Σε ημισλικ τι διάσταση 15'' πρέπει να βάλω, για να έχω μικρότερη του 3% απόκλιση από το εργοστασιακό βήμα?
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά...
Το τελευταιο κουπε εχει 16' ζαντες απο οτι ξερω.Τα πιο παλια ειχαν 15' αλλα ειναι τετραμπουλωνες,το καινουργιο δεν ξερω πως ειναι.
-
Ξέρουμε, τότε από Getz? Αυτό νομίζω έβγαινε με 15'' και 5μπούλωνες.... Όσον αφορά το λάστιχο?
-
Κανείς?
-
Το Getz έχει τετραμπούλονο μουαγιέ, δες εδώ.
-
Γαμώτ.......
Από που αλλού θα μπορούσα να δανειστώ? Ζάντα δλδ (αλουμινίου ή σιδερένια) με καρέ 5x114.3 και offset κάπου μεταξύ 45 και 50?
Ρωτάω εδώ γιατί το καρέ το βρίσκω και σε ένα βουλκανιζατέρ... Με το offset όμως όσους έχω ρωτήσει δεν έχουν ιδέα...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....