-
Θελω να αγοράσω μεταχειρισμένο μεχρι 10.000€, παραπάνω δεν μπορώ να δώσω, και σκέφτομαι για Golf mk4 1.400. Έχω βρει ένα σε άριστη κατάσταση με συναγερμό, κλίμα, 17' ζαντολάστιχα, αναρτήσεις, φιμέ τζάμια, μαύρο 2πορτο, μοντ '02 με 51.000κμ στα 10.000€. Το συγκεκριμένο είναι εγγυημένα καλό αφού είναι από γνωστό και θα το κοιτάξει αύριο ξάδερφος μ μηχανικός και θείος μ φαναρτζής.
Ψάχνω για ένα αμάξι όχι ταλαιπωρημένο και φθαρμένο, ασφαλές, όμορφο, με αρκετά έξτρα ώστε να μην χρειάζεται να βάζω εγώ μετα και για χρήση μέσα στην πόλη. Δεν με αφορά η ιπποδύναμη προς το παρόν. Θέλω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μ άνετα.
Πιστεύετε είναι καλή επιλογή; Άλλα που μ ερχονται στο μυαλό ειναι το προηγούμενο Civic, αλλά ειναι ακριβά τα ωραία, το Ibiza top-gun για πιο πολύ γκάζι με 115 ίππους που βγάζει, το προηγούμενο Corolla, το προηγούμενο Focus και το Megane.
Παρακαλώ τα φώτα σας.
-
Θελω να αγοράσω μεταχειρισμένο μεχρι 10.000€, παραπάνω δεν μπορώ να δώσω, και σκέφτομαι για Golf mk4 1.400. Έχω βρει ένα σε άριστη κατάσταση με συναγερμό, κλίμα, 17' ζαντολάστιχα, αναρτήσεις, φιμέ τζάμια, μαύρο 2πορτο, μοντ '02 με 51.000κμ στα 10.000€. Το συγκεκριμένο είναι εγγυημένα καλό αφού είναι από γνωστό και θα το κοιτάξει αύριο ξάδερφος μ μηχανικός και θείος μ φαναρτζής.
Ψάχνω για ένα αμάξι όχι ταλαιπωρημένο και φθαρμένο, ασφαλές, όμορφο, με αρκετά έξτρα ώστε να μην χρειάζεται να βάζω εγώ μετα και για χρήση μέσα στην πόλη. Δεν με αφορά η ιπποδύναμη προς το παρόν. Θέλω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μ άνετα.
Πιστεύετε είναι καλή επιλογή; Άλλα που μ ερχονται στο μυαλό ειναι το προηγούμενο Civic, αλλά ειναι ακριβά τα ωραία, το Ibiza top-gun για πιο πολύ γκάζι με 115 ίππους που βγάζει, το προηγούμενο Corolla, το προηγούμενο Focus και το Megane.
Παρακαλώ τα φώτα σας.
-
Θελω να αγοράσω μεταχειρισμένο μεχρι 10.000€, παραπάνω δεν μπορώ να δώσω, και σκέφτομαι για Golf mk4 1.400. Έχω βρει ένα σε άριστη κατάσταση με συναγερμό, κλίμα, 17' ζαντολάστιχα, αναρτήσεις, φιμέ τζάμια, μαύρο 2πορτο, μοντ '02 με 51.000κμ στα 10.000€. Το συγκεκριμένο είναι εγγυημένα καλό αφού είναι από γνωστό και θα το κοιτάξει αύριο ξάδερφος μ μηχανικός και θείος μ φαναρτζής.
Ψάχνω για ένα αμάξι όχι ταλαιπωρημένο και φθαρμένο, ασφαλές, όμορφο, με αρκετά έξτρα ώστε να μην χρειάζεται να βάζω εγώ μετα και για χρήση μέσα στην πόλη. Δεν με αφορά η ιπποδύναμη προς το παρόν. Θέλω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μ άνετα.
Πιστεύετε είναι καλή επιλογή; Άλλα που μ ερχονται στο μυαλό ειναι το προηγούμενο Civic, αλλά ειναι ακριβά τα ωραία, το Ibiza top-gun για πιο πολύ γκάζι με 115 ίππους που βγάζει, το προηγούμενο Corolla, το προηγούμενο Focus και το Megane.
Παρακαλώ τα φώτα σας.
-
Βάλε να το δει και νεκροθάφτης, γιατί 1400άρι με 17άρια θα είναι λίγο τάφος...
-
Το ibiza top gun ειναι μια πολυ καλη επιλογη.Αρκετο γκαζακι για να μην προσπερνας με την ταυτοτητα στο στομα,ομορφο και αξιοπιστο.Το γκολφακι ειναι ταφος και τα 17αρια που εχει η ταφοπλακα.Μην βιαστεις υπαρχουν αρκετα μεταχειρισμενα σε αριστη κατασταση,απλα θελει ψαξιμο και τυχη.
-
Από τη στιγμή που θα είσαι βέβαιος 100% πως το αμάξι είναι άριστο όπως λες και αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου τα άλογα, πάρε αυτό αντί να ψάχνεις άγνωστα μεταχειρισμένα με αβέβαιο παρελθόν.
Αλλά έχε υπ'όψην σου ότι 75 (μεταχειρισμένα για 50.000+χλμ) άλογα σε αμάξωμα 1200+ κιλών και 17' ζάντες θα προσδίδουν επιδόσεις επιπέδου matiz ενώ η κατανάλωση θα είναι ψηλή στα 9+ λίτρα. Αν δεν σκοπεύεις να βγεις από τα σύνορα της πόλης τότε μπορείς να το πάρεις μιας και η τιμή είναι καλή. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Βάλε να το δει και νεκροθάφτης, γιατί 1400άρι με 17άρια θα είναι λίγο τάφος...Τι πάει να πει με 17άρια θα είναι τάφος?
Το πέλμα έχει σημασία τι είναι...(αν και κατα πάσα πιθανότητα θα φοράει 225/45/17, οπότε όντως θα είναι λίγο ψόφιο )Πάντως εγώ έχω ένα Golf IV '99 1.4lt με 16άρες ζάντες και 205/55/16.Δεν μπορώ να πω ότι είναι για κόντρες το αμάξι, αλλά μία χαρά και άνετα σε πάει από το Α στο Β και ίσως και σβέλτα αν το ζητήσεις.Οι καταναλώσεις μου είναι γύρω στο 8-9lt/100km έχει μέσα στην πόλη (με τη δική μου οδήγηση).Με συνετό δεξί πόδι, βλέπεις και 7lt/100km.
(οι καταναλώσεις που σου αναφέρω είναι από γέμισμα σε γέμισμα, αφού το αμάξι μου δεν δείχνει κατανάλωση )Έχω μπει σε ibiza top gun, σε Corolla και σε προηγούμενο Focus, με το τελευταίο (το focus δηλαδή) να το έχω οδηγήσει κιόλας. Πιστεύω ότι από ποιότητας εσωτερικού, είναι μακραν μπροστά το Golf.Βέβαια γούστα είναι αυτά.Από πάτημα τώρα, όλα ψιλο-ίδια μου φάνηκαν, αν και σε κανένα από τα 4 η οδήγηση δεν ήταν απαιτητική για να καταλάβω διαφορές. Τώρα από θέμα αξιοπιστίας έχω ακούσει πολλά και για τα 4 που αναφέρεις (Golf, corolla, ibiza, focus, megane), με τα λιγότερα να είναι για το Toyota.
Προσωπικά το δικό μου αμάξι δεν έχει βγάλει κάποιο μηχανικό και ακόμα και σήμερα (μετά από 9 χρόνια) είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Λίγο η ιπποδύναμη μου έλειψε (θα ήθελα να ήταν 1.6 για να τραβάει καλύτερα), αλλά αφού είπες ότι εσένα δε σε νοιάζει το προσπερνάμε.
Αν ήξερα ότι ήταν σε καλή κατάσταση το αμάξι (μιλάω για το Golf) θα το αγόραζα.Να έχεις όμως πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι κάθε μεταχειρισμένο είναι λαχείο.Μπορεί να το παρεις και να σου βγει αστέρι.Μπορεί να το πάρεις και να σε γ@μήσει στα προβλήματα.ΥΓ:μην παρασύρεσαι από το 'θα είναι χώμα με τα 17άρια ή τα φαρδιά λάστιχα'.Το αμάξι είναι ούτως ή άλλως σχετικά αργό για την κατηγορία του (13,5' για τα 0-100km/h).Mε το φαρδύ ελαστικό άντε να έγινε 14' και κάτι έγινε.Λες και θα το λιώνεις όλη μέρα και θα κάνεις κόντρες στα φανάρια.Προσωπικά πιστεύω ότι έχεις κερδίσει στο φρενάρισμα και σε κράτημα.(ειδικά στο φρενάρισμα για μένα είναι πολύ σοβαρό, αφού σε φρενάρισμα πανικού, το αμάξι θα σταματήσει πιο γρήγορα ή μπορεί να γλιτώσεις την επαφή ) Μόνο αρνητικό με τα 17άρια λάστιχα είναι ότι είναι σχετικά ακριβά για να βάλεις κάτι καλό (γύρω στα 600-700€).
ΥΓ2:Εγώ πάντως παρά τα 75 του άλογα, μια χαρά βγαίνω εθνική και μία χαρά κάνει ταξίδια.
ΥΓ3:και τα 180 του τα πιάνει στην ευθεία... (μην περιμένεις να πάει 'κομμάτια'.Τα 120-140 τα πάει χαλαρά πάντως ) -
Όλα τα αυτοκίνητα κάνουν ταξίδια, ανάλογα με την υπομονή και την υπευθυνότητα του οδηγού Ο πατέρας μου μέχρι και πέρυσι έκανε ταξίδια των 500χλμ με 1.300άρι του '86 και 50 άλογα, ενώ πατέρας φίλου μου πριν 3 χρόνια έφτασε στη Βουλγαρία και γύρισε πίσω με ένα Civic 1.100cc και 45 πεθαμένα άλογα του '84 Ακραία παραδείγματα και σαφώς το Golf θα είναι χιλιάδες φορές καλύτερο από αυτά οπότε σίγουρα μπορεί να ταξιδέψει. Το θέμα είναι ότι αν δεν είσαι συνετός στις κινήσεις σου ξεμένεις εύκολα από δύναμη και μπορεί να σε κρεμάσει σε επικίνδυνη στιγμή. Όλα από εμάς εξαρτώνται
-
Eνταξει ταξιδια δεν προκειται να κανω προς το παρον. Θελω να κανω τη δουλεια μ στην πολη ανετος κι ωραιος. Δλδ αυτη τη στιγμη βαζω το κλιμα και το συναγερμο και την εμφανιση πανω απο την ιπποδυναμη. Ισως σε 1-2 χρονια να το μετανιωσω και να λεω οτι εκανα βλακεια π δεν πηρα 1600 πχ. Οταν ομως δεν εχεις δικο σ αμαξι και οδηγας αλλων, γονεων και φιλων, δεν σε νοιαζει η ιπποδυναμη. Σε νοιαζει να κανεις τη δουλεια σ. Γι αυτο ισως και να μην το σκεφτομαι τωρα. Το αλλο γκολφ που εχουμε στην οικογένεια παντως μια χαρα με εξυπηρετει. Ισως ομως επειδη δεν ειναι το δικο μ αμαξι και δεν εχω απαιτησεις αλλες εκτος την μετακοινηση.
-
Γιατί να μην πάρει ένα καινούριο Ibiza 1.4 με τα 101 άλογα?
Κάπου 11.000 εχει, τώρα που άλλαξε το μοντέλο μπορεί να στο αφήσουν και κάτω από 10. -
αμα ειναι οντως 50 χιλιαδες χλμ σε καλη κατασταση και κοψεις και κανα χιλιαρικο..τοτε παρτο...δωσε και τα 17αρια γιατι θα σου βγει ο κουκος αηδονι στην αλλαγη ελαστικων...βαλε 16αρες...
επειδη φαινεται οτι μαλλον το γκολφ θες δεν εχει νοημα να συζηταμε για αλλα.. αλλα κανε καλο ελεγχο και κοψε κατι απο τη τιμη...το οτι εχει αναρτησεις και ζαντες δε σημαινει οτι πρεπει να το πληρωσεις και απο πανω..
υγ. οντως το ιμπιζα που φευγει το δινουν αρκετα φθηνα και ειναι πιο δυνατο.. ισως πρεπει να πας να το δεις τωρα...
-
Γιατί δεν κοιτάς και καμμιά Xsara II είτε σε 1600 είτε σε 2000 κυβικά. Πολύ καλές επιδόσεις, καλή αξιοπιστία και είναι και πολύ πιο εξοπλισμένο από τα υπόλοιπα που ανέφερες και θα σου μείνουν και λεφτα στην άκρη. Πάντως 10000 ευρώ για μεταχειρισμενο 1400αρι 6ετίας δεν θα τα έδινα την στιγμή που τα καινούρια παίζουν στα 13000 με 13500 ευρώ.
-
Eμενα η καψουρα μου ειναι το civic αλλα μαλλον βγαινω εκτος προυπολογισμου....
-
ενα Golf V 1600κκ 3-4 ετων ποσο να κανει?
-
13.500-15.000 ευρώ ανάλογα έκδοση/εξοπλισμό/χλμ
-
Παντως το συγκεκριμενο Golf 1.4 με τα 75 αλογα εβγαζε στην πραγματικοτητα γυρω στα 75 αλογα στους τροχους αν θυμαμαι καλα και γυρω στα 85 με 90 στο στροφαλο.Οποτε μια χαρα ειναι
-
Για το Ibiza top-gun τι λέτε; Καινούριο (2005), ωραίο, γρήγορο. Μου είπαν ότι έχει μοτέρ vw και λαμαρίνες σαν του Golf.
-
Ο χρήστης FANISTELROOY έγραψε:
Για το Ibiza top-gun τι λέτε; Καινούριο (2005), ωραίο, γρήγορο. Μου είπαν ότι έχει μοτέρ vw και λαμαρίνες σαν του Golf.Έχει μέρη από το Golf IV, όμως δεν έχει τους ίδιους χώρους ούτε το ίδιο επίπεδο συναρμογής, ούτε την ίδια ηχομόνωση. Επίσης το ibiza (έχει ο αδερφός μου ένα του 2006) δεν πατάει όπως το Golf μου.Είναι λιγότερο στιβαρό στο δρόμο και κοπανάει περισσότερο παρότι οι αναρτήσεις μας είναι σε παρόμοιο επίπεδο σκληρότητας (έχουμε και οι 2 ρυθμιζόμενη ανάρτηση )
Βέβαια είναι πιο καινούριο αμάξι, που σημαίνει με λιγότερα χιλιόμετρα και έχει ταλαιπωρηθεί λιγότερο...Δίλημμα...Σημασία έχει εσύ τι κριτήρια βάζεις.Πρέπει πρώτα να καταγράψεις τα χαρακτηριστικά που θες από ένα αμάξι και μετά να ψάξεις.Υπάρχουν 100 διαφορετικές επιλογές, όπου όλες φαντάζουν καλές, όμως κάθε μία από αυτές καλύπτει συγκεκριμενες ανάγκες.Αν δε μας πεις τι ψάχνεις, ο καθένας θα μπαίνει και θα σου λέει το μακρύ του και το κοντό του σύμφωνα με τις εμπειρίες του.
Πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος για να ζητήσεις μία γνώμη κάποιου είναι να έχεις καταγράψει πρώτα τα δικά σου κριτήρια (με την παρακάτω σειρά):
1)καταρχάς να ορίσεις το μέγιστο χρηματικό ποσό που θες να διαθέσεις
2)προτιμάς καινούριο, μεταχειρισμένο?Στα μεταχειρισμένα, ως πόσο παλιό κοιτάς?
3)τι κατηγορία αμάξι θες
4)Με τι κυβικά θα είσαι ικανοποιημένος?Δηλαδή ποιά είναι τα ελάχιστα κυβικά και άλογα , στα οποία δε θα νιώθεις ότι συμβιβάστηκες.Αν τα καταγράψεις όλα αυτά, θα δεις ότι δεν υπάρχουν πάνω από 3-4 επιλογές.Μετά θα σου είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις τι θες.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σημασία έχει εσύ τι κριτήρια βάζεις.Πρέπει πρώτα να καταγράψεις τα χαρακτηριστικά που θες από ένα αμάξι και μετά να ψάξεις.Nομιζω τα εχω γραψει στο πρωτο ποστ αυτα. Το γκολφ που εχουμε ειναι οντως το πιο στιβαρο αμαξι που εχω οδηγησει, αυτη την εντυπωση μου αφηνει.
-
Ο χρήστης FANISTELROOY έγραψε:
Nομιζω τα εχω γραψει στο πρωτο ποστ αυτα. Το γκολφ που εχουμε ειναι οντως το πιο στιβαρο αμαξι που εχω οδηγησει, αυτη την εντυπωση μου αφηνει.Ε...δεν είναι και πολύ συγκεκριμένα τα στοιχεία που 'μας' δίνεις.
Ψάχνω για ένα αμάξι όχι ταλαιπωρημένο και φθαρμένο, ασφαλές, όμορφο, με αρκετά έξτρα ώστε να μην χρειάζεται να βάζω εγώ μετα και για χρήση μέσα στην πόλη. Δεν με αφορά η ιπποδύναμη προς το παρόν. Θέλω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μ άνετα.
Μας λες ότι ενδιαφέρεσαι για ένα αμάξι (Golf IV) αλλά δε μας λες αν σε ενδιαφέρει μικρότερο ή όχι.
Μας λες ότι κάνει 10.000€, δε μας λες εσύ πόσα λεφτά θες να διαθέσεις
Μας λες ότι δε σε νοιάζει η ιπποδύναμη, αλλα δε μας λες συγκεκριμένα πράγματα.1000cc αμάξι παίρνεις?Κι αυτό σε πάει από το Α στο Β άνετα και υπάρχουν και καινούρια αμάξια στα 10.000€!Επίσης από τη μία μας αναφέρεις ένα καινούριο (ibiza top gun) αλλά από την άλλη 'ακούγεσαι' αρκετά ψηνέμος για το Golf που είναι πιο αργό αλλα πιο μεγάλο.
Ή εγώ είμαι χαζός και δεν σε πιάνω ή εσύ δε θες να τα λες ξεκάθαρα.
Nα αγορασω Golf mk4 1.400? Ή κάποιο άλλο?