Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα αστικά κέντρα ανοίγουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τα αστικά κέντρα ανοίγουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    23
    48
    90
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jacob last edited by

      Αυτή η δοκιμή του Focus C-MAX 2.0 TDCi, και κυρίως του φοβερού πετρελαιοκινητήρα, είναι η καταλληλότερη διαφήμιση για τους σύγχρονους diesel.

      Αν δει κανείς το διάγραμμα ροπής και τις επιδόσεις εν κινήσει (σε αμάξωμα 1416 κιλών!), θα πάθει...

      Τυχεροί εμείς στην επαρχία με τα προνόμιά μας .

      Ευτυχώς που όπως φαίνεται σε λίγο όλοι μας θα απολαμβάνουμε την πετρελαιοκίνηση.

      Jacob

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Προσωπικά είμαι υπέρμαχος των diesel, οι οποίοι πλην εξαιρέσεων είναι συνολικά καλύτεροι από βενζινοκινητήρες. Στην Eλλάδα, όμως λείπει ένα σημαντικό συστατικό: το πετρέλαιο

        Eκτός και αν θεωρείτε ότι αυτό που υπάρχει στις δεξαμενές των βενζινάδικων είναι πετρέλαιο κίνησης ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

        Όταν κάποια στιγμή αποκτήσουμε ότι οι Eυρωπαίοι έχουν εδώ και χρόνια, φυσικά και θ'αγοράσω diesel.

        Λόγω της δουλειάς συναλλάσομαι συχνά με ξένους και κάνω ταξίδια έξω και μας επισκέπτονται απ'έξω και μιλάω συχνά πυκνά στο τηλέφωνο.

        Mερικά από τα 'αστεία' -με αρκετή δόση ειρωνείας- που 'απολαμβάνω'

        Oh Greece... the petrol country! (petrol=βενζίνη)

        Hey... why are you complaining about euro and expensive things. You're very rich since you spend so much money on petrol

        Ok, you got the Olympics, when are you going to have diesel cars?

        Mία φορά είδε κάποιος αγοραίο ταξί στην Aθήνα: Wow! there's a diesel that's not yellow!

        Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Eπίσης, για την ώρα οι αντιπροσωπείες και τα ειδικά συνεργεία επισκευής αντλιών και μπεκ, δεν έχουν τη στοιχειώδη υποδομή για συντήρηση, πέρα από έλεγχο και αντικατάσταση, με υψηλό φυσικά κόστος.

        και ένα ενδιαφέρον link για όσους δεν το έχουν δει

        http://www.acea.be/ACEA/DIESEL-PC-90-02.pdf

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          artech last edited by

          Ο χρήστης Jacob έγραψε:
          Γιατί δεν υπάρχουν δοκιμές αυτοκινήτων ντήζελ;

          Υπάρχει στους 4Τ αυτού του μήνα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nestoraero last edited by

            Εχθες το πρωι,ειχα στην διαθεση μου ενα saab 9-3 2.2 tdi mod 2001.
            Επαθα πλακα απο την οικονομια του ντηζελοκινητηρα.
            Οταν το πηρα,ηταν λιγο πριν αναψει το λαμπακι,κοιταζω το board computer και ελεγε οτι μπορω να κανω ακομα 140 χλμ.
            Αρχιζω λοιπον το ξεσκισμα....
            Μηδενιζω τον μετρητη καταναλωσης και μετα απο καμια 30αρια χιλιομετρα,αναβει το λαμπακι.
            Κοιταζω την καταναλωση και εγραφε 7,4 λτ/100 χλμ.Τρελαθηκα....
            Αν το εκανα αυτο με το δικο μου,θα εβλεπα 16-17 στην καλυτερη....
            Το αυτοκινητο ηταν 125 αλογα με καμια 35 κιλα ροπη απο τις 1500 σ/λ.
            Η πρωτη τελειωνε αμεσως και ειχε φανταστικη 2α και 3η.
            Κοκκινα ειχε στις 4500 και κοφτη στις 5500.
            Το μονο ασχημο ηταν ο θορυβος και οι κραδασμοι του μοτερ στο ρελαντι...
            Δεν το συζηταω οτι αν επιτραπουν τα ντηζελ στην Ελλαδα,θα ακολουθησει αγορα μικρου πετρελαιοκινητου αυτοκινητου πολης.
            Αν το saab,που ηταν και 2,2 τουρμπο καιει τοσα λιγα,τοτε φανταζομαι ποσο θα θελει ενα μικροτερο και κατα πολυ ελαφρυτερο..
            Ειχα δει μια διαφημιση του καινουργιου fiat punto 1.3 tdi στον δρομο και ελεγε με μεγαλα γραμματα 3,5 λτ/100 χλμ καταναλωση.
            Τοτε ελεγα απο μεσα μου οτι ειναι χαζομαρες....τωρα το πιστευω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
              Εσύ, όμως, θα έπαιρνες ντήζελ;

              Άρχισα να υποπτεύομαι ότι οι diesel δεν είναι κακοί όταν ένα παλιό και κακοποιημένο Citroen BX turbodiesel 1600 με κόλλησε στο κάθισμα...και ρώτησα τι κινητήρα έχει αφού δεν ήξερα ότι έβγαινε με τρίλιτρο!! Αυτός που το οδηγούσε ήταν αυτοκινητικά άσχετος και δεν προσπαθούσε να αποδείξει κάτι απλά με μετέφερε. Ούτε που ήξερε τι κινητήρα είχε απλά ότι έπαιρνε πετρέλαιο.....

              Με βάση την παραπάνω εμπειρία,
              με βάση και αυτά που είπαν κι άλλοι...και
              με βάση τα στοιχεία για τα ποσοστά πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε άλλες χώρες νομίζω ότι σύντομα η ερώτηση θα αντιστραφεί και θα γίνει:
              Εσύ θα πάρεις βενζινοκίνητο??
              Αυτό απαντάει και την αρχική ερώτηση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skudrs last edited by

                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                Χμμμ... όπως είπα και πριν, ίσως να κάνω λάθος... Πάντως σκεπτόμουν κάτι σε πιο σπορ προσανατολισμό (πχ Skoda Fabia RS, td με 130 ίππους...)

                 Το τσιπώνεις και έχεις 200 άλογα και 44 κιλά να σε 'βαράνε' αλύπητα στην πλάτη....    
                

                Και άσε τους άλλους με ροϊκές και χταπόδια, καλαμάρια, εκκεντροφόρους και μπουζιά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tifosaros last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Προσωπικά είμαι υπέρμαχος των diesel, οι οποίοι πλην εξαιρέσεων είναι συνολικά καλύτεροι από βενζινοκινητήρες. Στην Eλλάδα, όμως λείπει ένα σημαντικό συστατικό: το πετρέλαιο

                  Eκτός και αν θεωρείτε ότι αυτό που υπάρχει στις δεξαμενές των βενζινάδικων είναι πετρέλαιο κίνησης ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

                  Τί εννοείς;

                  Mερικά από τα 'αστεία' -με αρκετή δόση ειρωνείας- που 'απολαμβάνω'

                  Oh Greece... the petrol country! (petrol=βενζίνη)

                  Hey... why are you complaining about euro and expensive things. You're very rich since you spend so much money on petrol

                  Καθόλου πολλά. Η βενζίνη στην Ευρώπη είναι πολύ πιό ακριβή από ό,τι είναι εδώ. Και το ντήζελ επίσης.
                  [/quote]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης tifosaros έγραψε:

                    Προσωπικά είμαι υπέρμαχος των diesel, οι οποίοι πλην εξαιρέσεων είναι συνολικά καλύτεροι από βενζινοκινητήρες. Στην Eλλάδα, όμως λείπει ένα σημαντικό συστατικό: το πετρέλαιο

                    Eκτός και αν θεωρείτε ότι αυτό που υπάρχει στις δεξαμενές των βενζινάδικων είναι πετρέλαιο κίνησης ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

                    Τί εννοείς;

                    Mερικά από τα 'αστεία' -με αρκετή δόση ειρωνείας- που 'απολαμβάνω'

                    Oh Greece... the petrol country! (petrol=βενζίνη)

                    Hey... why are you complaining about euro and expensive things. You're very rich since you spend so much money on petrol

                    Καθόλου πολλά. Η βενζίνη στην Ευρώπη είναι πολύ πιό ακριβή από ό,τι είναι εδώ. Και το ντήζελ επίσης.

                    Εννοώ ότι το πετρέλαιο που υποτίθεται ότι προορίζεται για κίνηση, είναι χείριστης ποιότητας, ακόμα και το ΑΝΟΘΕΥΤΟ.

                    Ας μην κάνουμε συγκρίσεις τιμών καυσίμων με την ΕΥΡΩΠΗ (κι όχι την υπόλοιπη) γιατί μοιραία θα γίνουν και συγκρίσεις μισθών κλπ κλπ.

                    Μπορεί να ξοδεύουν πολλά επειδή είναι ακριβή η βενζίνη ή το πετρέλαιο, αλλά τα diesel καίνε πολύ λιγότερο! Αρα ξοδεύουν λιγότερα ευρώ για την ίδια χιλιομετρική απόσταση.

                    Πως θα σου φαινόταν Αθήνα-Θεσσαλονίνη-Αθήνα χωρίς ανεφοδιασμό έχοντας γεμίσει 40-50 λίτρα diesel;

                    Κάνε την ανιστοιχία με ένα βενζινοκίνητο και θα δεις τι ποσότητα καυσίμου χρειάζεσαι για 1.000χλμ., ακόμα και σε εθνικό δρόμο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Άσχετο post αλλά πιστεύω ότι χρειάζεται....

                      Έχουν ενεργοποιηθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα avatars. Κανονικά το σύστημα δεν σε αφήνει να βάλεις μεγαλύτερη εικόνα από 80X80.
                      Πολύ καλά μέχρι εδώ.

                      Κάποιοι καταφέρατε να παρακάμψετε αυτόν το κανόνα και να βάλετε εικόνες μεγαλύτερου μεγέθους.
                      Και πάλι όλα καλά....

                      Μερικοί όμως το παρακάνατε, με αποτέλεσμα το forum σε όποιες σελίδες έχετε κάνει post να έχει μία απαράδεκτη και δύσχρηστη εικόνα. Επιπλέον χρήστες που συνδέονται στο δίκτυο με χαμηλές ταχύτητες έχουν πρόβλημα στο να επισκεφτούν το forum, όσο αναφορά την ταχύτητα 'κατεβάσματος' των σελίδων.
                      Σας παρακαλώ και νομίζω ότι μιλάω εκ μέρους όλων των μελών, να αλλάξετε τα avatar σας με άλλο μικρότερου μεγέθους.
                      Ευχαριστώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr