Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    COROLLA 2003 SEDAN 1.4 VVT-I
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. COROLLA 2003 SEDAN 1.4 VVT-I
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    12
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fotinos last edited by

      ΕΧΩ ΕΝΑ COROLLA SEDAN ΤΟΥ 2003 .ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΙΠΟΤΑ!KATI EXV AKOYSEI GIA 100 ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ!ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ??????????????????????????????

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • F
        fotinos last edited by

        ΕΧΩ ΕΝΑ COROLLA SEDAN ΤΟΥ 2003 .ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΙΠΟΤΑ!KATI EXV AKOYSEI GIA 100 ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ!ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ??????????????????????????????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fotinos last edited by

          ΕΧΩ ΕΝΑ COROLLA SEDAN ΤΟΥ 2003 .ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΙΠΟΤΑ!KATI EXV AKOYSEI GIA 100 ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ!ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ??????????????????????????????

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης FOTINOS έγραψε:
            ΕΧΩ ΕΝΑ COROLLA SEDAN ΤΟΥ 2003 .ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΙΠΟΤΑ!KATI EXV AKOYSEI GIA 100 ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ!ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ??????????????????????????????

            100 άλογα στον τροχό είναι πολλά. Καλά καλά ούτε το 1.6 δεν θα βγάζει τόσα.
            Μη ξεχνάς τις απώλειες από το σύστημα μετάδοσης....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fotinos last edited by

              α, εκτοσ απο αυτο, ενα περιοδικο ,στην πρωτη δοκιμη του corolla,milaei για 100 πραγματικουσ ιππουσ!τωρα τι εννοει και αν ειναι εληθεια,δεν ξερω!θα ηθελα να δω μια δυναμομετρηση!μηπωσ μπορειτε να με κατατοπισετε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                bear last edited by

                Το auto motor und sport (sorry για την διαφήμιση!) το έχει μετρήσει 97 άλογα, αλλά δεν διευκρινίζει αν είναι στις ρόδες. Αλλά μου φαίνεται δύσκολο να τα βγάζει στις ρόδες. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως οι μετρήσεις του sedan είναι σχεδόν παντού καλύτερες από τος αντίστοιχες του hatchback!!(ίσως το κιβώτιο έχει διαφορετική κλιμάκωση στο sedan)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fotinos last edited by

                  ευχαριστω φιλαρακο!μηπως το εχεισ το περιοδ.να δεις την δυναμομετρηση?θα μεινω υποχρεομενος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bear last edited by

                    Αφού θα μείνεις υποχρεωμένος ακου...!!! (autotriti ...δηλ. auto motor und sport μια και έχουν κοινές μετρήσεις)
                    Corolla 1,4 5d
                    97 hp/6000 rpm
                    130 nm/4400
                    0-100 11,8 sec
                    60-100 (με 4η) - 13.3
                    80 - 120 (με 5η) - 20.3

                    and now the time for the truth....
                    Corolla 1,4 4d
                    100 hp/6010 rpm
                    131 nm/4650
                    0 - 100 11,2 sec!!
                    60 - 100 (με 4η) 11.2!!
                    80 - 120 (με 5η) 19.8!!

                    το sedan έχει παντού καλύτερες τιμές
                    για το sedan έχει ακόμα τελ. ταχύτητα 185 χμ/ώρα
                    βάρος = 1127 κιλά, χώρος αποσκευών = 437 λίτρα, κατανάλωση = 8,2 λίτρα/100 χμ.

                    ευχαριστημένος;;;!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fotinos last edited by

                      ρε φιλαρακο, ευχαριστω πολυ!εχω φαει τον κοσμο!ευτυχωσ και εσυ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bear last edited by

                        The Big Bear is there for everyone. The pleasure is mine

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          everville last edited by

                          Το autotriti τα μετράει με λάθος τρόπο. Εξηγούμε..
                          60-100 με τετάρτη 13.3 οκ αλλα για δοκίμασε 60-100 με τρίτη.
                          (σίγουρα πολυ καλύτερα αφου ο κινητήρας βρίσκεται στο διάστημα μέγιστης ροπής )
                          ανάλογα και 80-120 με πεμπτη (για τον ίδιο λόγο χρειαζεται μέτρηση με τεταρτη).
                          185 τελική ?? χμμμ δεν νομίζω..
                          190 σε ευθεία πάντως ναι.. παραπάνω δύσκολο....

                          Αυτά από κάτοχο Corolla hatchback 1.4 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrios last edited by

                            το σεντάν έχει πάντα μεγαλύτερη τελική από το αντίστοιχο χατσμπακ λόγω καλύτερης αεροδυναμικής

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bear last edited by

                              Συμφωνώ ότι τα συγκεκριμένα ρεπριζ δείχουν την ελαστικότητα του κινητήρα σε συγκεκριμένες στροφές (περίπου 2500-3500) δεν λένε τίποτα παραπάνω. Ορισμένα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να λειτουργούν και να αποδίδουν σε ψηλές στροφές (κινητήρας + κιβώτιο) και χάνουν σε ρεπρίζ αλλά κερδίζουν σε τατύτητες εξόδου (πχ. 0-120, 0-160 κλπ). Το ίδιο συμβαίνει και με το πόλο 1.4 100 hp που το έχω ψάξει αρκετά. Έχει μεν καλές ρεπρίζ όχι όμως τέτοιες που να δικαιολογούνται από την δύναμη του κινητήρα, αλλά έχει τις καλύτερες τιμές σε 0-120 κλπ. Το corsa 1.4 έχει πολύ κοντο κιβώτιο και έχει φοβερές ρεπρίζ χάνει πολύ όμως στις μετρήσεις ταχύτητας εξόδου. Απο εκεί και πέρα ολοκληρωμένα τεστ περιοδικών οφειλουν (και νομίζω ότι αρκετά το κάνουν πράξη) να επισημαίνουν τέτοιες διαφορές ώστε και ο άσχετος αναγνώστης να καταλαβαίνει τις διαφορές...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr