-
Από την νέα εβδομάδα που θα ανοίξει το κομμάτι από Μεταμόρφωση μέχρι Ελευσίνα πόση επιπλέον ώρα θα χρειάζεται να κολλάω κάθε μέρα στο Περιφερειακό του Καρέα?
Place your bets please -
Επειδή είμαι Αγγλία προσπαθώ να σκεφτώ πώς από την άνοδο της εθνικής πας προς Ελευσίνα. Βγαίνεις μαζί με αυτούς για αεροδρόμιο (που συχνότατα γίνεται χαμός οπότε θα γίνει ακόμα χειρότερα αν προστεθεί και η κίνηση προς Ελευσίνα) ή έχει κι άλλη εξοδο ειδικά για Ελευσίνα δεξιά αμέσως μετά?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Επαψα να χρησιμοποιω την Αττικη Οδο οταν μια παρασκευη βραδυ εφυγα για πατρα. Πηρα απο την Πεντελης την Αττικη και με το που βγηκα στον Κηφισο, ολα ηταν σχετικα καλα... Μετα τα φαναρια του περιστεριου και μεχρι την εξοδο για Καβαλας υπηρχε ουρα Μπηκα δεξια και πηγα με το ρευμα.... Οταν εφτασα στην εξοδο, παρατηρω οτι αστυνομικοι την ειχαν κλεισει και μας εστελναν απο κατω! Μπορειτε να φανταστειτε τι γινοταν στην επομενη εξοδο!!! εκανα γυρω στα 7-10 λεπτα να βγω στον Κηφισο και μετα εκανα 1 ωρα για να φτασω στα διοδια!!!!!!
Εκει τελειωσαν ολα!Μάλλον πρέπει να έπεσες στο ατυχές βράδυ (και για τους εμπλεκόμενους και για τον υπόλοιπο κόσμο) που μπροστά από τα ΚΤΕΛ του Κιφησού στο ρεύμα προς Πειραιά, έγινε ένα τροχαίο αρκετά σοβαρό...
-
Στο ρεπορτάζ του MEGA χτες, αφού έλεγε για το νέο κομμάτι της Aττικής οδού, στο τέλος λέει με στόμφο...
Eλευσίνα-Aεροδρόμιο σε 35 λεπτά, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα... 120χλμ./ώρα!!!
Λίγο πριν το φράγμα του ήχου
-
Ή ηλιθιώδη (κατά το ιλιγγιώδη) ταχύτητα.
-
Είπε μάλιστα ότι το 90% των παραβάσεων στην Αττική είναι για....υπερβολική ταχύτητα. .
Μονο και μόνο από αυτό έπρεπε να καταλάβουν ότι το όριο έπρεπε να είναι λίιιιιιιγο παραπάνω.
-
Το καλοκαίρι χρειάστηκε να πάω στο αεροδρόμιο πρωϊ αφήνοντας κάποιους για πτήση και θα παρελάμβανα το γιό μου που ερχόταν από Αγγλία τα μεσάνυχτα, έτσι έμεινα τη μέρα σε συγγενικό σπίτι στη Λούτσα.
Η περιπέτεια όμως περίμενε το βράδυ όταν ξεκινώντας από Λούτσα στις 11 πηγαίνω συα Σπάτα όπου ρωτώντας το μόνο μαγαζί που βρέθηκε ανοιχτό 'πως πάμε για το αεροδρόμιο' μας έδειξαν 'από δω' όπου μετά 2 χιλ. βρήκαμε πινακίδα σχετική και ακολουθώντας την βγήκαμε σε διασταύρωση με 3 δρόμους που δεν υπήρχε καμιά πινακίδα ούτε κάποιος να ρωτήσουμε και αφού φαινόταν τα φώτα του αεροδρομίου πάμε προς εκείνη την κατεύθυνση. Αμ δε που θα βρίσκαμε έξοδο προς Αττική οδό.
Για ναμή σας κουράζω περισότερο γυρίζαμε γύρω-γύρω κάπου 40 λεπτά κάνοντας 30 χιλ. χωρίς να συναντήσουμε μια πινακίδα που να λέει πως θα μπούμε Αττική οδό και μετά στο αεροδρόμιο. Και να σκεφτείτε ότι και εγώ και ο συνοδηγός μου έχουμε ζήσει στην Αθήνα πολλά χρόνια.
Σκέφτομαι τον καημένο τουρίστα το καλοκαίρι του 04 που θα έρθει να δει αγώνες και μετά θα χάνει τη πτήση του.
Πάντως όταν είσαι μέσα στη Ατιική τεράστιες πινακίδες κάθε χιλιόμετρο σου λένε ότι ευθεία βγαίνεις στο Ελ.Βενιζέλος λες και μπορείς να βγείς σε άλλη κατεύθυνση. ΝΤΡΟΠΗ.
ΑΣΧΕΤΟ: Κυκλοφορέι πολύ ιός στο φοροθμ τελευταία. Μήπως πρέπει να επιστρατεύσουμε τους συγκοινωνιολόγους του λεκανοπαιδίου??? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είπε μάλιστα ότι το 90% των παραβάσεων στην Αττική είναι για....υπερβολική ταχύτητα. .Μονο και μόνο από αυτό έπρεπε να καταλάβουν ότι το όριο έπρεπε να είναι λίιιιιιιγο παραπάνω.
ΚΥΡΙΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΑΝΕ -ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ- ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ''ΖΗΣΕΙ''...
ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ 70 ΕΝΩ Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΕΠΗΤΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ 60 ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗ ΔΑΚΤΥΛΟΔΕΙΚΤΟΥΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΡΕΧΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΑΔΡΑ...Υ.Γ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΦΕΛΕΣ ΑΥΤΟ ΕΡΓΟ
-
Ο χρήστης Leoussis έγραψε:
ΚΥΡΙΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΑΝΕ -ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ- ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ''ΖΗΣΕΙ''...
ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ 70 ΕΝΩ Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΕΠΗΤΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ 60 ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗ ΔΑΚΤΥΛΟΔΕΙΚΤΟΥΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΡΕΧΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΑΔΡΑ...Υ.Γ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΦΕΛΕΣ ΑΥΤΟ ΕΡΓΟ
Είναι αλήθεια ότι όλα τα έσοδα από κλήσεις στην ΑΟ, τα παίρνει η Αττική οδός (η εταιρία) και η κατασκευάστρια? Και μάλιστα τα δημόσια όργανα της τροχαίας ενεργούν γι αυτούς σε ένα δρόμο που στην ουσία είναι ιδιωτικός και όχι δημόσιος?
Υπάρχουν παραθυράκια πάνω σε αυτό το θέμα να βρεις το δίκιο σου νομικά άμα σε γράψουν? -
Ανοιξε και για Ελευσινα.... Οσοι πιστοι του ποταμιου στην ανοδο ετοιμαστητε και γι αλλο πηξιμο... Φορτηγα απο το Ρεντη προς Πελοπονησο τωρα θα πηγαινουν μεσω ΑΟ αρα και μεσω ποταμιου...
- κινηση καθοδος λογω εξοδου...
Και ολα αυτα λογω λαθος κατασκευης της Εθνικης
ΚΑΛΑ 3 ΛΩΡΙΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΟ ΧΩΡΙΣ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗΝ Renault
(Φαναρι βλαχου=καταστροφη μετα το κλεισιμο του κομβου Renault)
Ενω επρεπε να ηταν 4+??? Να μην πουμε για την Αχαρνων 3 λωριδες παλι..
Ολο το ποταμι πηζει γι αυτο το λογο... Για να μην γινουν λιγες απολωτριωσεις ακομα. (Εκτος θεματος ομως αλλα επηρεαζει και την ΑΟ)Βεβαια με τα διοδια στα 2Ε (τσαμπα!!!) και το καλοκαιρι στα 2,8 η κινηση θα επανελθει στα κλασσικα επιπεδα..... (!!!) Διοδια μεσα στην πολη...
Ουτε στο εξωτερικο δεν βλεπεις τετοια...Ελευσινα μεσω Δαφνιου οπως παντα...
-
shmera στην καρεα κατεχακη γινοταν το ελα να δεις και κατσε ν ακουσεις. απιστευτη κινηση. λιγο η βροχη , λιγο η ολοκληρωση της αττικης οδου και παμε γι αλλα. Ελεος πια... κανανε ενα δρομο και αφησανε την κυρια εισοδο του (καρεα κατεχακη ) στα ιδια. κι επιτελους γιατι δεν φτιαχνουν τα φαναρια να δινουν περισσοτερη πρωτεραιοτητα στην κατεχακη? οι τροχονομοι ειχαν κι αλλες δουλειες σημερα κι εμεις αφεθηκαμε στην τυχη μασ...
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Ανοιξε και για Ελευσινα.... Οσοι πιστοι του ποταμιου στην ανοδο ετοιμαστητε και γι αλλο πηξιμο... Φορτηγα απο το Ρεντη προς Πελοπονησο τωρα θα πηγαινουν μεσω ΑΟ αρα και μεσω ποταμιου...- κινηση καθοδος λογω εξοδου...
και όμως σήμερα το πρωί δεν είχε την καθιερώμενη ουρά του ενός χιλιομέτρου στην είσοδο της ΑΟ στο ποτάμι. Και είναι λογικό γιατί όσοι ερχόταν από Δυτικά μέσω ποταμιού, τώρα έχουν πολλές άλλες επιλογές να μπουν στην Αττική προς Μεσόγεια.
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
shmera στην καρεα κατεχακη γινοταν το ελα να δεις και κατσε ν ακουσεις. απιστευτη κινηση. λιγο η βροχη , λιγο η ολοκληρωση της αττικης οδου και παμε γι αλλα. Ελεος πια... κανανε ενα δρομο και αφησανε την κυρια εισοδο του (καρεα κατεχακη ) στα ιδια. κι επιτελους γιατι δεν φτιαχνουν τα φαναρια να δινουν περισσοτερη πρωτεραιοτητα στην κατεχακη? οι τροχονομοι ειχαν κι αλλες δουλειες σημερα κι εμεις αφεθηκαμε στην τυχη μασ...Αρρώστησα σήμερα στον Καρέα - Κατεχάκη
Άγαμοι θύται προς τους σχεδιαστές των μεγάλων έργων.
Α. Γλυφάδα - Μαρούσι δυο ώρες.
Πάρτι στον Καρέα, πάρτι και μέσα στην Δυτική Περιφαρειακή Υμηττου όπου το στένεμα πλέον για να βγεις στην ΑΟ πήζει από την απότομη αριστερή στροφή. Στάνταρ πλέον ένα τρακάρισμα κάθε μέρα στο στένεμα.
Δεν σώζεται με τίποτα η κατάσταση.Πρέπει να γίνει επειγόντως η Ανατολική Περιφερειακή Υμηττού (Αν δεν έχετε ακούσει θα τρυπήσει τον Υμηττό από την Αν Γλυφάδα και θα βγει στην ΑΟ)
-
Οσοι εισερχονται στην ΑΟ θα εχουν δει βελτιωση...
Οσοι ανεβαινουν το ποταμι θα εχουν το προβλημα ομως...
Και οσοι κατεβαινουν αφου η ΑΟ θα ριχνει και αλλα οχηματα στο ποταμι...Οχι αλλο πηξιμο!!!
Η ΑΟ σαν δρομος μονος του καλος ειναι.
Το παραπλευρο δικτυο ομως παρεμεινε αβελτιωτο ή υπεστη πασαλειματα.
Ετσι πιο πολλα προβληματα δημιουργηθηκαν απ οσα λυθηκαν...Ασχετο> Ωραια τα υπερυψωμενα φρεατια στο σταυρο ε???
Ερε κραξιμο που θελουν,.,., -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Οσοι εισερχονται στην ΑΟ θα εχουν δει βελτιωση...Οσοι ανεβαινουν το ποταμι θα εχουν το προβλημα ομως...
Και οσοι κατεβαινουν αφου η ΑΟ θα ριχνει και αλλα οχηματα στο ποταμι...Οχι αλλο πηξιμο!!!
Η ΑΟ σαν δρομος μονος του καλος ειναι.
Το παραπλευρο δικτυο ομως παρεμεινε αβελτιωτο ή υπεστη πασαλειματα.
Ετσι πιο πολλα προβληματα δημιουργηθηκαν απ οσα λυθηκαν...Ασχετο> Ωραια τα υπερυψωμενα φρεατια στο σταυρο ε???
Ερε κραξιμο που θελουν,.,.,Μισό λεπτό. Αμφιβάλλω κατά πόσο θα χειροτερέψει η κατάσταση στον Κηφισό απ' αυτό που λες.
Ναι μεν όσοι θέλουν να πάνε Πελοπόννησο θα ανεβαίνουν τον Κηφισό, αλλά όσοι έρχονται από Πελοπόννησο δε θα πέφτουν στον Κηφισό. Επίσης όλη (?) η Δυτική Αττική δε χρειάζεται να πέφτει πάνω στον Κηφισό. Θα δείξει βέβαια στο άμεσο μέλλον. Πάντως για την ιστορία, σήμερα, ο Κηφισός είχε το κανονικό του πήξιμο (στην άνοδο) από την Καβάλας... Για να δούμε σε περίπου 2-3 εβδομάδες πώς θα πάει...Το πρόβλημα στον Κηφισό δεν είναι οι 3 λωρίδες. Είναι αρκετές. Δε χρειάζεται 4+. Το πρόβλημα είναι ότι ο ταλαίπωρος αυτός δρόμος δεν έχει σταθερή διατομή. Αλλού 4, αλλού 3+, αλλού 3. Γι' αυτό πήζει.
Μια επέμβαση στην έξοδο για Αχαρνών και άλλη μια 500 μέτρα πριν τη Renault ίσως λύσει το πρόβλημα. -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Διοδια μεσα στην πολη...
Ουτε στο εξωτερικο δεν βλεπεις τετοια...Pws den blepeis. Gia na mpeis sto kentro tou Londinou se wra aixmhs plhrwneis diodia.
Ante giname eurwpaioi mpravo mas
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι ο ταλαίπωρος αυτός δρόμος δεν έχει σταθερή διατομή. Αλλού 4, αλλού 3+, αλλού 3. Γι' αυτό πήζει.Αν και ζώ στο εξωτερικό και δεν έχω συνεχή εικόνα του συγκεκριμένου σημείου συμφωνώ με αυτό και το έχω παρατηρήσει σε πολλά σημεία. Τα πράματα γίνονται ακόμα χειρότερα από το γεγονός ότι πάρα πολλοί χρησιμοποιούν τις βοηθητικές λωρίδες που μετά από λίγο σταματάνε! Γενικά καλύτερα να έχεις λιγότερες λωρίδες αλλά σταθερή διατομή παρά περισσότερες και κάπου να υπάρχει ένα στένεμα. Ειδικά στην Ελλάδα με την ανταγωνιστική οδηγική συμπεριφορά που διαθέτουμε κάτι τέτοιο είναι καταστροφικό!
ΥΓ: πρέπει κάποτε να μάθουμε ότι οι βοηθητικές λωρίδες είναι για όσους μένουν, για αστυνομία, ασθενοφόρα κλπ επειγόμενα αυτοκίνητα και όχι επιπλέον λωρίδα για προσπέραση..... -
Το να μικραινουμε δρομους δεν λυνει το προβλημα μαλλον το επιβαρυνει...
Αν πηζουν οι 4 λωριδες απο την Ιερα οδο πολλες φορες τοτε φανταστειτε τι θα γινει με 3 ή 2μιση... (βαζουμε και αυτα που μενουν.)Ο Κηφισσος φτιαχτηκε με παροντα δεδομενα μελλοντικα δεν υπολογιστηκε τιποτα και ετσι βλεπουμε τα φαινομενα τωρα...
Αν ειχε μελετηθει σωστα η ΑΟ δεν θα επεφτε σε 3 λωριδες δρομο!
Και ποιο κατω υπαρχει και η εξοδος απο Ηρακλειο αρα +ακομα κινηση...Σωστος δρομος θα ηταν 4+ για να μην πω 5 λωριδες και με κραζετε αν και μελλοντικα κατι τετοιο χρειαζεται....
Περι διοδιων για περιφεριακους πολεων δεν εχω ακουσει πουθενα διοδια...
Και 2Ε με τα ελληνικα μισθολογικα δεδομενα ειναι υπερβολη..
Ειδικα αν θες να πας απο Ηρακλειου-ποταμι π.χ.Κραζω τα εργα διοτι τοσα λεφτα φευγουν απο τις τσεπες μας σε φορους και κατασκευαζονται εντυπωσιακες αηδιες....
Αλλοι ειχαν τετοιους δρομους εδω και χρονια εμεις τους βλεπουμε τωρα και λεμε ΟΥΑΟΥ επιδη εχουν καλη ασφαλτο και μετα τρωμε το πηξιμο...Ελαχιστα εργα ειναι σωστα π.χ. η Εγνατια δειχνει αρκετα καλα και βεβαια απλα επαρκης.. Αλλα ειναι τουλαχιστον επαρκης...
Μηπως πρεπει να φυγουμε και λιγο εκτος Αθηνας???? -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Ασχετο> Ωραια τα υπερυψωμενα φρεατια στο σταυρο ε???
Ερε κραξιμο που θελουν,.,.,Γνωστός μου περνώντας από εκεί με 60-80 χλμ. βρίσκει το κάρτερ του στο φρεάτιο(ένα μικρό το οποίο εξείχε πολύ).
Το κάρτερ σπάει και απ'την κόντρα , χάνει τον έλεγχο του αυτοκίνητου,γυρίζει (κατι σαν tete a queue, ωραίο το γαλλικό?) και με το πίσω μέρος χτυπάει ένα πεζό που περπατούσε στην άκρη του δρόμου,στέλνοντάς τον διασωληνομένο στο νοσοκομείο. -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ασχετο> Ωραια τα υπερυψωμενα φρεατια στο σταυρο ε???
Ερε κραξιμο που θελουν,.,.,Γνωστός μου περνώντας από εκεί με 60-80 χλμ. βρίσκει το κάρτερ του στο φρεάτιο(ένα μικρό το οποίο εξείχε πολύ).
Το κάρτερ σπάει και απ'την κόντρα , χάνει τον έλεγχο του αυτοκίνητου,γυρίζει (κατι σαν tete a queue, ωραίο το γαλλικό?) και με το πίσω μέρος χτυπάει ένα πεζό που περπατούσε στην άκρη του δρόμου,στέλνοντάς τον διασωληνομένο στο νοσοκομείο.Πάντα φταίει η υπερβολική ταχύτητα... Τι ταμπέλα έχει εκεί; 20; 30;
Σχεδόν το ίδιο συμβαίνει και στη Βουλιαγμένης, εκεί που γίνεται ο νέος σταθμός του μετρό. Γεμίσανε τον τόπο με πινακίδες προειδοποιητικές και όριο 50 και 'καθάρισαν'.
Ακόμα: Αθηνών-Κορίνθου από τα διόδια Ελευσίνας ως τη διασταύρωση της Νέας Περάμου. Η αριστερή λωρίδα έχει στενέψει κάπου 30 πόντους (λάθος διαγράμμηση;) και η κίντρινη γραμμή κρύβει ότι υπάρχει ένα δόντι από κάτω της (που δεν είναι σταθερό, αλλά κατά τόπους μπορεί να είναι πάνω από 5cm)! Δεν έξυσαν μέχρι τον τοίχο πριν ρίξουν τη νέα άσφαλτο κι άκρα αριστερά ελλοχεύει ο κίνδυνος.
Τέλος πάντως αυτά είναι άσχετα από την Αττική Οδό. Φοβάμαι όμως μήπως η εμφάνισή της αρχίσει να μοιάζει με τους άλλους 'αυτοκινητόδρομους' της χώρας μας...
Αττική Οδός