-
Ksero ta 5 speed bghkan se duo ekdoshs.
2.4L SOHC me 150hp
2.4L DOHC me 155hpEoishs ama leei Super HICAS sto plai arpa to. Einai periorismenh ekdosh me tertradieu8insh. Kai LSD fisika.
Isos epidh einai automato isws h Nissan na na to diafimize ligotera. PX san to diko mou se Sport Shift diafimizotan me 5 hp ligotera se sxesh me to diko mou 5spd.
-
PEUGEOT 205
-
οπως κ το 205, υπαρχει ενα αμαξι που το λενε γκολφ GTI ΜΚΙ. Αυτοκινητο plug and play.
επισης bmw σειρες 3 της εποχης. διασκεδαση κ αντοχη κ ανταλλακτικα. Για να μη πω για 2002tii -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
οπως κ το 205, υπαρχει ενα αμαξι που το λενε γκολφ GTI ΜΚΙ. Αυτοκινητο plug and play.
επισης bmw σειρες 3 της εποχης. διασκεδαση κ αντοχη κ ανταλλακτικα. Για να μη πω για 2002tiiΑνδρέα, κατά πρώτον πολύχρονος!
Κατά δεύτερον συμφωνώ για το Golfάκι, πλην όμως μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση και με **καλό **κινητήρα (1.6/1.? Αν μπορείς, στην τιμή που συζητάμε (μέχρι 3000Ε) προφανώς είναι ό,τι πρέπει.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Eoishs ama leei Super HICAS sto plai arpa to. Einai periorismenh ekdosh me tertradieu8insh. Kai LSD fisika.Μία διευκρίνηση, πρόκειται για διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) ή για το γνωστό παραισθησιογόνο?
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
οπως κ το 205, υπαρχει ενα αμαξι που το λενε γκολφ GTI ΜΚΙ. Αυτοκινητο plug and play.
επισης bmw σειρες 3 της εποχης. διασκεδαση κ αντοχη κ ανταλλακτικα. Για να μη πω για 2002tiiΑνδρέα, κατά πρώτον πολύχρονος!
Κατά δεύτερον συμφωνώ για το Golfάκι, πλην όμως μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση και με **καλό **κινητήρα (1.6/1.? Αν μπορείς, στην τιμή που συζητάμε (μέχρι 3000Ε) προφανώς είναι ό,τι πρέπει.
o γαμπρος μου πουλησε το ΜΚΙ GTI 1.6 του σε ενα φιλο μου.
το αμαξι ειχε 500.000χλμ και μοτερ δεν ειχε ανοιχτει ΠΟΤΕ.
πριν τη πωληση πηγαμε σε μηχανικο οποτε και μετρησε συμπιεση κυλινδρων για να δει σε τι κατασταση ειναι. Πιστευτο ή οχι, ητανε μεσα στις προδιαγραφες
Πιστευω οτι με 1300 ευρω βρισκει κανεις τετοιο αμαξι και μενουν λεφτα για επισκευες -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Πιστευω οτι με 1300 ευρω βρισκει κανεις τετοιο αμαξι και μενουν λεφτα για επισκευες
Ανδρέα, αν μπορείς να μου βρεις ένα original Golf Gti mk1 με 1300 Ευρώ, το αγοράζω σήμερα!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πιστευω οτι με 1300 ευρω βρισκει κανεις τετοιο αμαξι και μενουν λεφτα για επισκευες
Ανδρέα, αν μπορείς να μου βρεις ένα original Golf Gti mk1 με 1300 Ευρώ, το αγοράζω σήμερα!
[list:8jkswgkx]Γιατι σας πειραζει αν ειναι μετατροπη? [/list:u:8jkswgkx][list:8jkswgkx]Ρε παιδια, καποτε το mki το παραδεχοταν κι ανταγωνισμος Σημερα.........ε κι αυτο σε μερικους βρωμαει [/list:u:8jkswgkx][list:8jkswgkx]Αυτοκινητο τετοιο να θελει καποιος ΒΡΙΣΚΕΙ.Αλλα μαλλον εξ αρχης ψαχνετε για Ιταλο [/list:u:8jkswgkx]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Γιατι σας πειραζει αν ειναι μετατροπη?Γιατί να **μην **μας πειράζει Μάκη? Έχεις δει τι σαβούρα κυκλοφορεί...
Ρε παιδια, καποτε το mki το παραδεχοταν κι ανταγωνισμος
Και σήμερα το παραδεχόμαστε. Είναι τα... μεσήλικα, υπέρβαρα και αναιμικά Golf από τότε και μετά που χάλασαν τη συνταγή.
Αυτοκινητο τετοιο να θελει καποιος ΒΡΙΣΚΕΙ.Αλλα μαλλον εξ αρχης ψαχνετε για Ιταλο
ΛΑΘΟΣ! Απλώς διαφωνώ ότι μπορείς να βρεις ORIGINAL σε καλή κατάσταση και χαμηλή τιμή. Στη Γερμανία βέβαια βρίσκεις με περίπου 2000 (αν θέλεις Μάκη στείλε mail να τα πούμε σχετικά )
-
Ενα ψηφο στο swift 1,3 gti και αλλον ενα στο γνωστο πενταρακι R5 gt.....
Ο Ιαπωνας γιατι ειναι παναλαφρος,στροφαρει εκει ψηλα και με λιγα λεφτα γινεται πυραυλος και ο Γαλλος γιατι το στριβειν ειναι πιο ευκολο μαζι του και το τουρμπο εχει αλλη χαρη.....
Πλακα πλακα ποσο πανε αυτα τα 2 αυτοκινητα τωρα???Λογικα κατω απο 3000 Ε πρεπει να στοιχιζει το καθενα..... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ενα ψηφο στο swift 1,3 gti και αλλον ενα στο γνωστο πενταρακι R5 gt.....
Ο Ιαπωνας γιατι ειναι παναλαφρος,στροφαρει εκει ψηλα και με λιγα λεφτα γινεται πυραυλος και ο Γαλλος γιατι το στριβειν ειναι πιο ευκολο μαζι του και το τουρμπο εχει αλλη χαρη.....
Πλακα πλακα ποσο πανε αυτα τα 2 αυτοκινητα τωρα???Λογικα κατω απο 3000 Ε πρεπει να στοιχιζει το καθενα.....To Renault από 2000 έως 5000 (! !) Ευρώ.
Αλλά αν έχει προβλήματα στον κινητήρα, άστα να πάνε...
Νομίζω ότι και τα δύο θα κοστίσουν πάνω από 3000 για να γίνουν ικανά για track days. Κατά τα άλλα, και μένα μ'αρέσουν!
-
Ειχα βρει ενα αυθεντικο 5αρι Alpine turbo μοντελο 82-αριστη κατασταση μεν,αλλα το εδινε 3500 Ε !!!!!!!!!!
Τα σουιφτ παντως πρεπει να κοστιζουν κατω απο 3000 Ε τωρα,οποτε ειναι παρα πολυ καλη αγορα... -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πιστευω οτι με 1300 ευρω βρισκει κανεις τετοιο αμαξι και μενουν λεφτα για επισκευες
Ανδρέα, αν μπορείς να μου βρεις ένα original Golf Gti mk1 με 1300 Ευρώ, το αγοράζω σήμερα!
παιδια χτυπαω ακομα το κεφαλι μου που δε το πηρα.
ημουν φοιτητης τοτε δεν ειχα τοσα λεφτα .Αλλα επρεπε να δανειστω να κλεψω....
δινω λεπτομερειες: Το αμαξι ειχε αγοραστει στη Γερμανια, ηταν φουλ εξτρα οροφες ψαλιδομπαρες μπαρες θολων ψεκασμος ψυγειο λαδιου koni, recaro ολα μαμα VW....το οδηγουσα που κ που και δε μπορουσα να κοιμηθω για καμια βδομαδα μετα...... -
5 GT =ΠΟΛΛΑ προβληματα
θελει αρκετη δουλεια στο χωρο της μηχανης για να διορθωθουν καποια προβληματα, αν και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες τα εχουν κανει ηδηswiftaki ειναι σουπερ
Το φτηνότερο track-day car!