-
Όπως εγώ έχω το Clio 1.4 σε έκδοση με της αναρτήσεις και τη γεωμετρία της Renault F1,έτσι και ο Μάρκος έχει το 206 XS 1.6 NSX.Συνεργασία Πεζώ-Χόντα για μέγιστη πλευρική επιτάχυνση άνω του 1 g!Ευτυχώς οι εταιρίες αναγνώρισαν τα όριά μας και μας έβγαλαν αυτές τις εκδόσεις στην κανονική τιμή!!!Για λόγους προμόσιον,καταλαβαίνετε...
Chemic, και το Swift σου,η έκδοση Εσκούδο δεν είναι;;;Για τους μη generation gran turismo,Εσκούδο=αγωνιστικό για αναβάσεις της Σουζούκι με 981 ίππους σε 800 κιλά!!!
-
Ok then, πρέπει μια μέρα να τα πάμε κόντρα με το δικό μου, Citroen Xsara VTS Carlos Sainz special edition, σαν τις παλιές-καλές Celica. Μέχρι και τρύπα στο καπώ θα του φτιάξω!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όπως εγώ έχω το Clio 1.4 σε έκδοση με της αναρτήσεις και τη γεωμετρία της Renault F1,έτσι και ο Μάρκος έχει το 206 XS 1.6 NSX.Συνεργασία Πεζώ-Χόντα για μέγιστη πλευρική επιτάχυνση άνω του 1 g!Ευτυχώς οι εταιρίες αναγνώρισαν τα όριά μας και μας έβγαλαν αυτές τις εκδόσεις στην κανονική τιμή!!!Για λόγους προμόσιον,καταλαβαίνετε...
Chemic, και το Swift σου,η έκδοση Εσκούδο δεν είναι;;;Για τους μη generation gran turismo,Εσκούδο=αγωνιστικό για αναβάσεις της Σουζούκι με 981 ίππους σε 800 κιλά!!!
http://wizardly.org/swifts/various_01/p ... 0Peak.html
-
Ο οδηγός θα πρέπει να γνωρίζει τα όρια τα δικά του , να ξέρει πότε οδηγεί στο 50% πότε στο 80% πότε στο 100% των δικών του οδηγικών ικανοτήτων . Το αυτοκίνητο παίζει δευτερεύοντα ρόλο στη διαδικασία .
Οδηγώντας στο 100% ο Χ οδηγός μπορεί να μην έχει καν φτάσει στο 50% του Ψ αυτοκινήτου . -
Η έκφραση 'οδηγησε 80% στη πίστα' είναι μέρος της αγωνιστικής ορολογίας.
Η ποσοστιαία αναφορά γίνεται σε δύο δείκτες: Ικανότητα Οδηγού και Ικανότητα Οχήματος.
100% της Ικανότητας Οδηγού είναι να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο στο καλύτερο δυνατό που επιτρέπουν οι ικανότητες του. Δηλαδή στο ΟΡΙΟ των ικανοτήτων του.
100% της Ικανότητας Οχήματος είναι να οδηγηθεί το αμάξι από έναν ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑ της πίστας σε χρόνο που ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ δεν μπορεί να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Δηλάδη ότι είχε να δώσει το αμάξι έδωσε.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
-
Εάν οδηγήσει ο Μοντόγια μία Μ5 στα Μέγαρα, μπορεί να οδηγήσει στα 50% της ικανότητας του και να επιτύχει 100% της απόδοσης του αυτοκινήτου.
-
Ένας νέος (σε εμπειρία) οδηγός μπορεί να οδηγήσει την ίδια Μ5 στο 30% της ικανότητας του οχήματος με το 100% της ικανότητας του (σαν οδηγός)
-
Ο ίδιος οδηγός μπορεί να είναι χαλαρός και απερίσκεπτος και να οδηγήσει το Μ5 στο 20% της ικανότητας οχήματος ΓΙΑΤΙ και αυτός οδήγησε στο 80% της ικανότητας του.
-
Ο ίδιος οδηγός σε φάση υπερβολικής αυτοπεποίθησης μπορεί να ΥΠΕΡΒΕΙ τις ταχύτητες που είναι έτοιμος να χειριστει με ασφάλεια, και να μπει σε μια στροφη (με το Μ5 ας πουμε) με λάθος τρόπο και μετά να αναγκαστει να μαζευει το αμαξι μην κτυπησει καμμια μπαρα. Σε αυτη τη περίπτωση ο οδηγός ΟΔΗΓΕΙ πέρα του 100% , ας πούμε στο 120% της ικανότητας του οδηγού, ενώ συνεχίζει να εκμεταλεύται μόνον το 30% της ικανότητας του οχήματος.
-
Ενας Εξπέρ Παντιλικιέρ μπορεί να πάρει το Μ5 για μια γύρα και να το λιώσει για να μας τρελλάνει. Εκεί ο Παντιλικιέρ μπορεί να οδηγεί στο 30% των ικανοτήτων του, αλλά το αμάξι να είναι εκτός ορίου π.χ. 120% της ικανοτητας οχηματος
Ο ινστρουκτορας του εξωτερικου γνωριζοντας τα ορια (λογω εμπειριας στη πιστα με ολλα αμαξια) των σπορ αυτοκινητων, μπορει στο τελος της πρακτικης εξασκησης να πει στον εκπαιδευομενο, ΠΧ:
α) Οδηγεις στο 100% των ικανοτητων σου, ενω το αμαξι οδηγηται στα 70% των ικανοτητων του. Αυτο σημαινει οτι ΠΡΙΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ στο αμάξι ο εκπαιδευομενος θα πρεπει να βελτιωσει 'τα χερια' του με συνεχομενη εκπαιδευση.
β) Οδηγεις στα 50% των ικανοτητων σου αλλα το αμαξι παει στα 100% της ικανοτητας του. Σημαινει οτι πετα το και παρε κατι αλλο, ή βελτιωσε το σε βαθμο που θα σε αναγκασει να ανεβεις υψηλοτερα σταδια προσωπικης αποδοσης.
γ) Οδηγείς στα 80% της ικανοτητας σου και το αμαξι στα 120% της ικανοτητας σου. Σημαινει 'σταματα τη φιγουρα με τα παντιλικια και σοβαρεψου'
Το ασχημο στην Ελλαδα ειναι οτι ολοι ειναι ξερολες και εαν γινει ενα γκαλλοπ ΟΛΟΙ θα πουν οτι οδηγουν το αμαξι τους στα 100% ενω αυτοι χρησιμοποιουν το 20% των ικανοτητων τους.
Επειδη ομως το ρολοι δεν λεει ψεμματα, μοναδικο δείγμα για το 100% της ικανοτητας του οχηματος ειναι ο χρονος που κανουν αντοιστιχα αυτοκινητα στο πρωταθλημα ή στα ρεκορ πιστας.
Δηλαδη εαν ενα EVO μαμά στη BT κατηγορια dragster κανει 14.2 τετρακοσσαρι σιγουρα ο οδηγος δεν οδηγει το οχημα στο 100% της απόδοσης του. Επίσεις εαν ενας Saxorallos οδηγεί Μέγαρα με χρόνους 1.15 τότε σιγουρα οδηγει το οχημα του πολυ κοντα ή ισα με το 100% της ικανοτητας του οχηματος.
Στο βιβλίο που γράφω θα δειτε πολλα περισσοτερα για την βελτιωση οδηγου με ταυτοχρονη αξιολογη της βελτιωσης σε καθε σταδιο.
-
-
Εξαιρετικό ποστ!!!
Οδήγηση στο xx%. Τι εννοούμε;