Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γνώμη μου είναι ότι τα μοτέρ της PSA έδωσαν στη Citroen την ευκολία συντήρησης που έλειπε. Επίσης, η εγκατάλειψη των 'δορυφόρων' βελτίωσε τα αυτοκίνητα από εργονομικής απόψεως.
Η C5 μπορεί να έχει μηχανή, κιβώτιο και - αν δεν κάνω λάθος - μοχλοδιακόπτες Peugeot, αλλά είναι ξεκάθαρα Citroen. Μοναδικό φάουλ κατά τη γνώμη μου η σχετικά συντηρητική γραμμή της, η οποία κατ'εμέ είναι πιο συντηρητική από αυτήν της Xantia.
Η Xantia από την άλλη, υστερεί κατά τη γνώμη μου σε στρεπτική ακαμψία σε σύγκριση με το 406.
Συμφωνώ με τον φίλο skullone όσον αφορά τα μοτέρ της PSA αφού εκτός της ευκολίας συντήρησης έδωσαν και την αξιοπιστία τους μαζί.
Όσον αφορά τους δορυφόρους επειδή ο πατέρας μου διέθετε ένα GSA μέχρι προ 2-ετίας και μιας και ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσα για 5 ολόκληρα χρόνια έχω να πω ότι αν τους μάθαινες δεν τους άλλαζες.
Απλά με τους δορυφόρους έπρεπει να δεθείς και να τους μάθεις.
Όσον αφορά την στρεπτική ακαμψία αν και δεν έχω πάει βόλτα 406 (με Xantia πάω κάθε μέρα εδώ και 3 χρόνια) θεωρώ ότι δεν ισχύει μιας και Xantia-406 μοιράζονται το ίδιο πάτωμα.