-
Το πρωταθλημα του 2003 τελειωσε, δημιουργωντας σε αγωνιζομενους και μη, και θετικα αλλα και αρνητικα συναισθηματα.
Δημιουργωντας αυτο το θεμα, καλο θα ηταν οσοι διαβαζουν και γραφουν επικοδομοιτικα σε αυτο το φορουμ, να καταθεσουν την αποψη τους για το τι θα ηθελαν να αλλαξει προς το καλυτερο στο ΠΠΡ του 2004.
Και να καταθεσουν την αποψη τους ειτε ειναι αγωνιζομενοι,ειτε θεατες,οργανωτες κλπ.
Ολες οι αποψεις καλοδεχουμενεςΤι ειναι αυτο που θελετε να αλλαξει?
Η ασφαλεια των αγωνων ή η οργανωση ειναι επαρκης για τη διεξαγωγη πρωταθληματος?
Οι λεσχες κανουν καλα τη δουλεια τους?
Τα wrc εχουν θεση στο ΠΠΡ?
Τα κυπελλα πρεπει να αναβαθμιστουν σε πρωταθληματα?
Τελος,παρατιθεται μια 'ενδεικτικη' ψηφοφορια για το αν πρεπει να εχουμε αυτοκινητα συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του wrc, ή να εφαρμοσθουν καποιες ελευθεριες σε αυτα. -
Το πρωταθλημα του 2003 τελειωσε, δημιουργωντας σε αγωνιζομενους και μη, και θετικα αλλα και αρνητικα συναισθηματα.
Δημιουργωντας αυτο το θεμα, καλο θα ηταν οσοι διαβαζουν και γραφουν επικοδομοιτικα σε αυτο το φορουμ, να καταθεσουν την αποψη τους για το τι θα ηθελαν να αλλαξει προς το καλυτερο στο ΠΠΡ του 2004.
Και να καταθεσουν την αποψη τους ειτε ειναι αγωνιζομενοι,ειτε θεατες,οργανωτες κλπ.
Ολες οι αποψεις καλοδεχουμενεςΤι ειναι αυτο που θελετε να αλλαξει?
Η ασφαλεια των αγωνων ή η οργανωση ειναι επαρκης για τη διεξαγωγη πρωταθληματος?
Οι λεσχες κανουν καλα τη δουλεια τους?
Τα wrc εχουν θεση στο ΠΠΡ?
Τα κυπελλα πρεπει να αναβαθμιστουν σε πρωταθληματα?
Τελος,παρατιθεται μια 'ενδεικτικη' ψηφοφορια για το αν πρεπει να εχουμε αυτοκινητα συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του wrc, ή να εφαρμοσθουν καποιες ελευθεριες σε αυτα. -
Το πρωταθλημα του 2003 τελειωσε, δημιουργωντας σε αγωνιζομενους και μη, και θετικα αλλα και αρνητικα συναισθηματα.
Δημιουργωντας αυτο το θεμα, καλο θα ηταν οσοι διαβαζουν και γραφουν επικοδομοιτικα σε αυτο το φορουμ, να καταθεσουν την αποψη τους για το τι θα ηθελαν να αλλαξει προς το καλυτερο στο ΠΠΡ του 2004.
Και να καταθεσουν την αποψη τους ειτε ειναι αγωνιζομενοι,ειτε θεατες,οργανωτες κλπ.
Ολες οι αποψεις καλοδεχουμενεςΤι ειναι αυτο που θελετε να αλλαξει?
Η ασφαλεια των αγωνων ή η οργανωση ειναι επαρκης για τη διεξαγωγη πρωταθληματος?
Οι λεσχες κανουν καλα τη δουλεια τους?
Τα wrc εχουν θεση στο ΠΠΡ?
Τα κυπελλα πρεπει να αναβαθμιστουν σε πρωταθληματα?
Τελος,παρατιθεται μια 'ενδεικτικη' ψηφοφορια για το αν πρεπει να εχουμε αυτοκινητα συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του wrc, ή να εφαρμοσθουν καποιες ελευθεριες σε αυτα. -
Αν το επιτρέπουν οι διεθνείς κανονισμοί της FIA (που ΔΕ το νομίζω) ναι. Αλλιώς όχι.
Αλλιώς θα καταλήξουμε στα ΕΛΠΑ και ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ οι Έλληνες να είναι βασιλικότεροι του βασιλέος σε σχέση με τους Ευρωπαίους - Παγκόσμιους, και να έχουν 50 άλογα παραπάνω από το κορυφαίο παγκόσμιο Ν κλπ κλπ κλπ...
Από την άλλη υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως είναι πολλοί αυτοί που φορούν καταλύτη για ΕΛΠΑ και ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2 φορές το χρόνο και σε όλους τους άλλους αγώνες το βγάζουν για τα επιπλέον άλογα αφού εδώ επιτρέπεται; Δηγλαδή αν θέλουν μας βγάζουν εκτός με μια ένσταση...
Ξέρω ξέρω, πριν το ΕΛΠΑ θα βάλουμε στόμια και έρματα και μπλα μπλα κάλπικα κέρματα...
Και καλά το βάρος να το καταλάβω... Το Ν όμως γιατί να βγάλει το στόμιο;;; ΒΑΛΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΤΟ Α8!!
Τι;;;;;;;;; Τότε δε θα μετράει για να βγεις πρωταθλητής;;; Μα το ζητούμενο είναι να βγάλουμε θέαμα με τα περισσότερα άλογα και ευχαρίστηση (αυτό επικαλούνται όλοι), ή απλώς να βγούμε πρωταθλητές; (αυτό ουσιαστικά όμως ΘΕΛΟΥΝΕ όλοι...)
Και στο φινάλε ας επιτραπούν πάλι τα Α8 να τελειώνουμε.
-
Πιστευω οτι το πρωταθλημα πρεπει να μεινει οπως ειναι χωρις να αλλαξει κατι ουτε στους αγωνες ουτε στα αυτοκινητα!! Τα 2 τελευταια χρονια που καταργηθηκαν τα Α/8 απο το πρωταθλημα και συναγωνισμο εχει αλλα και θεαμα και μην ξεχναμε οτι ο πρωταθλητης κριθηκε στο τελευταιο αγωνα της χρονιας παλι!! Ουτε λιγοτερα κιλα χρειαζονται ουτε να βγαλουν το περιοριστικο στομιο του turbo. Αυτα κατα την ταπεινη μου αποψη ως απλος θεατης των ελληνικων αγωνων!!!
-
Σπύρο με μπέρδεψες?
Για ποιά Α7 μιλάμε? Τους δεινόσαυρους που αποκτήθηκαν εκ του πονηρού? Δηλαδή ο στόχος μας δεν είναι ώστε να εμπλακούν και άλλες εταιρείες στην Α6-F3 μήπως και κάποτε εκπροσωπηθούμε σωστά στο Ακρόπολις...?
Ψήφισα αρνητικά για να ξανατοποθετηθούμε.Θεωρω υποκρισιά να απαγορεύονται WRC όπως οι δυνόσαυροι του Κύρκου και να επιτρέπονται τα F2 επιπέδου Μαξί και αύριο Ξαρά...
Ας ονομάσουν τα κύπελλα όπως θέλουν... Τα ίδια συζητάμε 25 χρόνια. Τις ίδιες αηδίες. Τα κυβικά, τα στόμια, τα συμφέροντα του στρατούλη, του ενός του άλλου κ.λπ...
Υπάρχουν άνθρωποι που διανοούνται να αγγίξουν το μικτό εέπειδή δεν βολεύονται 2-3 κουλομαρίες σε επίπεδο Ν4 και Α5... Οι ίδιοι που τολμούν και σχολιάζουν επιδόσεις άλλων και την απόφαση για την οριακή προσμέτρηση του ΕΛΠΑ... Αφού εξασφάλισαν ότι δεν θα μετρήσει τοΛαμίας ή το Παλλάδιο τολμούν και ψιθυρίζουν και υπονο΄πυν. Ασφάλτινοι και χωμάτινοι! το 2004! Χαμένοι μέσα στη σκόνη τους οι δήθεν χομπίστες οι πελάτες των νέων και ωραίων που πάνε παντού, τολμούν και εκδηλώνονται ΡΕ, ΟΥΣΤ...επί της ουσίας τώρα...
ΜΙΚΤΟ_ΜΙΚΤΟ_ΜΙΚΤΟ!
πρωτάθλημα να διεκδικούν τα Ν4 σε φουλ έκδοση και τα σουπερ 1600! Ισως μάλιστα Να πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε να μην μετακινούνται οι βαθμοί.... Δηλαδή να προστατευθούν με κάθε δύναμη τα 1600 ώστε να έρθουν και άλλα χωρίς να φύγουν τα υπάρχοντα!
Το αλλάζω, νοικιάζω, κερδίζω βάζει στη γωνία τον επαγγελματία και θέτει σε αμφισβήτηση τη συμμετοχή εταιρειών που είναι το ζητούμενο.
Μακάρι να γυρίσει ο Βωβός, μακάρι να είναι στο παιχνίδι ο Τζέκος, μακάρι να διεκδικήσει τον τίτλο του ο Σωκ, όμως όχι με τερτίπια και επίδειξη οικονομικής δύναμης. Ταξη γμτ.... Οχι ξέφραγο αμπέλι. Να κλέισουν τα μαγαζάκια! Επί ίσοις όροις το παιχνίδι. Σπίτια τους οι νταβατζήδες.
Τα F2.. μπορούν να πέρνουν βαθμούς στα κύπελλά τους αν είναι 5 αλλά και στο Κύπελλο ασφάλτου που μπορεί να γ΄'ινει πρωτάθλημα/. Κανένα πρόβλημα.
Για να αναβαθμιστεί ο συναγωνισμός και να ευνοηθούν κύπελλα εταιρειών όπως της Τογιότα και της Πεζό με το 206 μπορεί να καταργηθούν τα κιτ καρ από την διεκδίκηση των κυπέλλων στις κλάσεις. Τους φτάνει το Φ3.Οτι είναι να γίνει, να γίνει! αλλά σωστά ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και με στόχο την αναβάθμιση και όχι το βόλεμα και με δήθεν πρότυπα από άλλες ΄χωρες!
Υποκρισίες και θέατρα. Ο καθένας στο χώρο του και οι θεατές στις θέσεις τους.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ! Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟ JWRC ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ! ΑΜΗΝ!
Στρατισινο
-
Καλημερα!
Στρατη,μιλησα για τα Α7 και τα Ν4 γιατι κακα τα ψεματα αυτοι ηταν οι φετινοι πρωταγωνιστες για τη νικη στη γενικη,και απο αυτα τα αυτοκινητα προκυπτει ο πρωταθλητης.
Εγω μιλησα απο την πλευρα του θεατη,οπου ισως δινοντας καποιες μικρες ελευθεριες σε αυτα τα αυτοκινητα,θα αυξανοταν κι αλλο το θεαμα και αρα και το κινητρο-ενδιαφερον για εμας τους θεατες.
Απο την αλλη πλευρα εχουν εκφρασει δημοσια την επιθυμια αυτη και οι ιδιοι οι οδηγοι τετοιων αυτοκινητων.
Αυτο ηταν το ολο θεμα για μενα και τιποτα παραπανω.Απο εκει και επειτα, θα συμφωνησω πως πρεπει να βρεθει τροπος ετσι ωστε να διασφαλιστει ενα επαγγελματικο επιπεδο ικανο να φερει κι αλλες εταιρειες στο χωρο.
Ενας τετοιος τροπος θα ηταν επιτελους η σωστη προβολη και promotion του πρωταθληματος.Οσον αφορα το θεμα του Ελληνα νεου αγωνιζομενου σε διεθνες επιπεδο,πιστευω πως τον πρωτο ρολο παιζουν τα χρηματα και οι εταιρειες και δευτερο ρολο το πρωταθλημα το ιδιο.
Ειναι σαν το ποδοσφαιρο:Ο Παναθηναικος πχ, εχει τα χρηματα και την οργανωση που απαιτειται για να συμμετεχει στο champions league,αλλα τα μετρια αποτελεσματα του αντικατοπτριζουν και το μετριο του ελληνικου πρωταθληματος.
Ενα πιο δυνατο και ανταγωνιστικο πρωταθλημα στην ελλαδα,θα εφτιαχνε καλυτερες ομαδες στην Ευρωπη.Ετσι ειναι και στα ραλλυ.
Ενα καλο και αναταγωνιστκο πρωταθλημα στην Ελλαδα,θα δωσει την ωθηση γαι καλη παρουσια εξω.
Αρα πρεπει να ενισχυθει και η Φ3 κατηγορια.
Αλλα πριν απο αυτο απαιτειται να κανουν το πρωτο βημα οι εταιρειες.
Fiat, Peugeot ακουτε? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αλλα πριν απο αυτο απαιτειται να κανουν το πρωτο βημα οι εταιρειες.
Fiat, Peugeot ακουτε?Μόνο αυτοί? οι μόνιμοι αιμοδότες?
τοπ Σουπερ1600 έχουν και η Ρενώ και η Σιτροέν και η Σουζούκι και η VW και η Ford αυτοί που είναι δεν πουλάνε στην Ελλάδα αυτοκίνητα? -
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ! Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟ JWRC ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ! ΑΜΗΝ!Για του χρόνου κάνουμε πολύ σοβαρή προσπάθεια με τη Suzuki ώστε να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι.
Χμμμμμμμμ λετε;
-
Για Πανελλήνιο μίλησε ο Λευτέρης, αλλά ΜΑΚΑΡΙ!
-
Υπάρχει ένα παρόμοιο θέμα εδώ, όπου είχα γράψει:
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η κόντρα Ν4-Α7 είναι 'λογική' και άλλοτε ευννοούνται τα μεν και άλλοτε τα δε, ωστόσο τα Α7 είναι πλέον τρομερά ξεπερασμένα (η εξέλιξή τους έχει σταματήσει εδώ και 5 χρόνια) κάνοντας οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια συμμετοχής ταλαιπωρία εξέλιξης (βλ. Θεργιάκης). Νομίζω τα S1600 (αντί για τα Α7) θα ήταν μια λογικότερη λύση και όχι μακριά από άποψη απόδοσης (πιστεύω πως ένα S1600 διετίας πρέπει να είναι συνολικά ταχύτερο με ένα A7 Kit Car πενταετίας, βλ. και Junior με το Fiat).Ωστόσο αν είναι να γίνουν 'Ελληνικά' S1600 (κόψε από εδώ, βάλε από εκεί, βγάλε τον περιοριστή, βάλε φρένα από δίλιτρο και κιβώτιο από 1400 ) καλύτερα να λείπει , τα S1600 είναι η πεμπτουσία του 'κιτ'-'πακέτο'. Μια λύση για να μην αυξηθεί το κόστος είναι S1600 με κιτ τουλάχιστον διετίας.
και συμπληρώνω λέγοντας πως, από τη στιγμή που έχουμε ήδη ένα διεθνή αγώνα (ΕΛΠΑ - και μάλιστα διπλού συντελεστή) και ετοιμαζόμαστε και για έναν ακόμα (Ολύμπιο), οποιαδήποτε διαφοροποίηση των τεχνικών κανονισμών (αναγκαστικά μόνο για τους υπόλοιπους 3-4 αγώνες), και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα από πλευράς θεάματος (πχ. πόση αντιληπτή διαφορά έχει ένα Α7 960 κιλά από ένα 1000 κιλά ? ή ένα Ν4 με 32άρι στόμιο από ένα με 34άρι ? εκτός και αν μιλάμε για καθόλου στόμιο, οπότε πάμε στο επόμενο επιχείρημα...) αλλά και πιθανότατα θα αυξήσει το κόστος, λόγω της ανάγκης περαιτέρω 'Ελληνικής' εξέλιξης (πχ. προσπάθεια Θεργιάκη με το Astra) για μικρό αριθμό αγώνων.
Γενικά πάντως συμφωνώ με τον sx, πως αν θέλουμε να φέρουμε αντιπροσωπείες στο παιχνίδι, αυτό μπορεί να γίνει μόνο με S1600. Και αυτή είναι η μόνη μας ελπίδα για κάτι αξιοπρεπές και στο εξωτερικό στο μέλλον.
Στο κάτω-κάτω, αν εξαιρέσουμε την περιστασιακή συμμετοχή του Τσολακίδη σε 1.5 αγώνα φέτος, μόνο ένα Α7 Kit Car συμμετέχει σε όλο το πρωτάθλημα (Megane) και άλλο ένα μόνο στην άσφαλτο (Clio).
Κάτι πάντως που σίγουρα πρέπει να γίνει, για να περιορίσει το φαινόμενο των διαφορετικών αυτοκινήτων για κάθε περίπτωση, είναι αυτό:
Μια απλή μέθοδος είναι να απαιτείται 'registration' (δωρεάν, ε! ) για τη συμμετοχή και βαθμολόγηση στο Πρωτάθλημα και αυτό να περιλαμβάνει και την ομάδα/κλάση του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί, πχ. Ν/4 ή Α/7 ή Α/6. Ετσι ώστε να μπορεί κάποιος να αλλάξει αυτοκίνητο με άλλο ίδιας ομάδας/κλάσης (λόγω βλάβης ή γιατί βρήκε φτηνότερο/καλύτερο από άλλο προμηθευτή) αλλά να μην μπορεί να έχει ένα Ν/4 για χώμα και ένα Α/7 Kit Car για άσφαλτο.
-
Χαμένοι μέσα στη σκόνη τους οι δήθεν χομπίστες οι πελάτες των νέων και ωραίων που πάνε παντού, τολμούν και εκδηλώνονται ΡΕ, ΟΥΣΤ...
Και εγώ μαζί σου ρε Στράτη. Μικτό. Εν τάξει. Πες τους εκεί στην ΕΘΕΑ όμως, ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και ότι rallymen δεν είναι μόνο όσοι έχουν δυνατότητα να διακριθούν στο Ακρόπολις με υπέρ όπλα. Ακόμα και οι γκράδες κάνουν ζημιά. Και αυτοί μπορούν να φέρουν λαγό στο πιάτο σου, που πληροφοριακά είναι το ίδιο νόστιμος ανεξάρτητα αν τον κυνήγησες με επαναληπτική καραμπίνα ή με μονόκανο προιστορικό. Τώρα αν έχεις και τη δυνατότητα να αλλάζεις όπλα ανάλογα με το θήραμα,....μαγκιά σου φίλε και μακάρι να μπορούσα να το κάνω και εγώ, γιατί απλά θα μου έκανε τη ζωή πιό εύκολη.
Στράτη, ξέρω (πιστεύω) ότι σε ακούνε στην επιτροπή.
Ας κάνουν το πρωτάθλημα μικτό, ασφάλτινο, χωμάτινο, τσιμεντένιο, ας το κάνουν όπως θέλουν. Ας γίνει πρωταθλητής όποιος θέλει. Με τους άλλους Έλληνες τι γίνεται; Με αυτούς που θέλουν να μπούν στο παιχνίδι με τους γκράδες και τα μονόκανα και αδιαφορούν αν χτύπησαν 2 λαγούς έναντι 30 του πρωταθλητή. (Βέβαια 2 λαγοί με γκρά δεν είναι και λίγο πράγμα!).
Πές τους ρε Στράτη, να κάνουν μιά προκήρυξη γιά όσους αγώνες θέλουν γιά να βγει ο πρωταθλητής. Ας τολμήσουν όμως να βάλουν στο παιχνίδι και την άλλη Ελλάδα. ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ.
Η λύση είναι τόσο απλή, σαν το αβγό του Κολόμβου. Κύπελλα, έπαθλα, μανταρίνα, μουσταλευριά, πείτε τα όπως θέλετε που να πάρει! Να αποτελούνται από μικρούς σε χιλιόμετρα αγώνες ώστε και ο ανεμίδης πιτσιρικάς από την Κόνιτσα, τη Γραβιά , το Ναύπλιο να μπορεί να συμμετάσχει χωρίς να χρειαστεί να πουλήσει την πατρική περιουσία επενδύοντας σε αβέβαιο μέλλον. Δώστε πνοή σε τέτοιους αγώνες. Σε αγώνες που υπάρχουν κλάσεις ομάδας μόνο.(Ν,Α,Ε, Νατ, Εμπορίου, Ιστορικά χωριζόμενα μόνο βάσει κυβισμού). Σε αγώνες που η συνολική τους διάρκεια δεν είναι πάνω από 80 χιλιόμετρα. Σε αγώνες που θα πας γιά αναγνωρίσεις την προηγούμενη μέρα από τον αγώνα και μόνο. Σε μαζεμένους και φθηνούς αγώνες που όλοι οι ικανοί και επίδοξοι πρωταθλητές του 2010 έχουν τις ίδιες πιθανότητες διάκρισης. Αυστηρά, οι διαδρομές να μήν έχουν γκρεμούς στο 90% των χιλιομέτρων των ειδικών και αν μιλάμε γιά χώμα, να είναι flat, επίσης στο 90% τουλάχιστον του μήκους των ειδικών.
Ζήτα ρε Στράτη από τις Εταιρίες αυτοκινήτων να υποστηρίξουν τέτοιους θεσμούς με Εταιρικά κύπελλα. Με αυτοκίνητα που να έχουν τα προβλεπόμενα συστήματα ασφαλείας και καλές αναρτήσεις. Τίποτα άλλο. Αρκεί να θυμηθούν (ούμε) την επιτυχία του Cinquecento του Στεφανή και της Fiat. Μήπως ο Πάνος, τα Ιαβεράκια και τόσοι άλλοι δεν βγήκαν από εκεί;
Φαινόντουσαν τα Cinque στη γενική;Δε νομίζω.
Ξέρεις πόσους Πάνους , Ιαβεράκια κλπ έχει η Ελλάδα; Ουκ έστιν αριθμός. (Καμμιά δεκαπενταριά τους έχω πελάτες, ενώ στοιχηματίζω ότι καμμιά τριανταριά έρχονται στα Μέγαρα).
Ποιός θα τους δώσει το έναυσμα να μπουν στο παιχνίδι;
Πάντως όχι η προκήρυξη του πρωταθλήματος και τα μικρο(μεγαλο)συμφέροντα των πρωταγωνιστών.
Θα μου πεις οι Εταιρίες θέλουν τα σκήπτρα του πρωταθλητή. Βεβαίως! Ας ετοιμάσουν από ένα υπερόπλο (μακάρι να το κάνει η Suzuki για το Λευτέρη) και να κυνηγήσει πρωτάθλημα. Θα την ενοχλούσε όμως την κάθε Suzuki να πουλήσει και 10-15 οχήματα των παραπάνω περιγραφομένων προδιαγραφών και να «πετάξει» κόσμο στο παιχνίδι; Πως; Απλά, παρέχοντάς τους τα απολύτως αναγκαία για αγωνιστική επιβίωση. Π.χ. τη μισή συμμετοχή, λάστιχα και ανταλλακτικά με έκπτωση και προβολή μέσω του ειδικού τύπου.
Στράτη, αν τους τα πω εγώ, θα με πουν γραφικό. Αν τα πεις εσύ έχει άλλο βάρος.
Πες τους ότι το πόπολο, υπαρκτό και δυνητικό των Ελληνικών αγώνων βράζει.
Αν τολμήσουν την αλλαγή και κοιτάξουν και την άλλη Ελλάδα μόνο κέρδος θα έχουν.
Πληροφοριακά, αν δεν είχατε τον θεσμό του «Γίνε», που θα ήταν ο Λάμπρος τώρα;
Θα επένδυε με το καλημέρα και χωρίς αγωνιστική ιστορία (πατέρα, θείο, ξάδερφο) αυτά που επένδυσε για το όπλο του; Σίγουρα όχι. Ήρθατε όμως εσείς, του δώσατε τη δυνατότητα να τρέξει ανέξοδα, άρα να δει τις δυνατότητές του, επένδυσε και κέρδισε.
Επειδή όμως ένας «Γίνε» υπάρχει το χρόνο, τι στο καλό; Οι υπόλοιποι είναι άχρηστοι; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι (πιστεύω το δεύτερο). Ποιος θα τους δώσει την ευκαιρία να τρέξουν και με λίγα έξοδα και με ίσους όρους, και αν διακριθούν να τολμήσουν τα του Λάμπρου, ή βρε αδερφέ να μπορέσουν να χτυπήσουν καμμιά πόρτα; Η προκήρυξη του πρωταθλήματος που προβλέπει πανάκριβους αγώνες; Μάλλον όχι.
Πες τους Στράτη, ότι το πόπολο αγανακτεί και ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Έπαψε πιά το αυτοκίνητο να είναι προνόμιο των λίγων. Σχεδόν όλοι οδηγούν και σε πάμπολλους αρέσει και σαν άθλημα. Όταν λοιπόν το άθλημα γίνει με ορθολογιστικούς κανονισμούς(προκήρυξη) θα μπει κόσμος μέσα. Ζω καθημερινά την ανάγκη πιτσιρικάδων και όχι μόνο, που θέλουν και μπορούν, απλά ζητάνε τον πήχη του κόστους λίγο πιο χαμηλά, έτσι, για τη δοκιμή. Όταν λοιπόν ακούνε πόσο κάνει το ένα λάστιχο και πόσα λάστιχα θέλουν για ένα ράλι, όταν ακούνε ότι για να έχουν ελπίδες μη διασυρμού πρέπει να έχουν μπάρμπα στην Κορώνη, ώστε και να μάθουν τις ειδικές πριν τους άλλους και να τρέχουν ένα μήνα στα βουνά για δοκιμές, ξέρεις τι λένε; Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Ξε…ω στους δρόμους, άντε μια φορά στα Μέγαρα ή στο Παραλληλοδρόμιο και πάμε για άλλα. Ρε γαμώ το, λένε, δεν υπάρχει ερασιτεχνικό ή Γ’ εθνική; Ας ξεκινήσουμε από κεί και βλέπουμε. Μα θα μου πεις υπάρχουν και τα σπριντ. Ναι αλλά οι της 1ης Εθνικής δεν πάνε (και αν θες και καλά κάνουν). Στα ραλλάκια όμως; Όλο και κάποιος θα σκάσει μύτη όταν του επιτρέπει το πρόγραμμά του, είτε για να προπονηθεί είτε για να παίξει. Αυτό είναι το ζητούμενο Στράτη. Να πάει ο κόσμος να τον δει και μαζί του να δει και τον Γιωργάκη από το Αλιβέρι ή τον Κώστα από την Αγουλινίτσα που τρέχουν με Χ 1400 κυβικών και 85 ίππων που στοιχίζουν 4.500.000 δρχ. και πλήρωσαν και άλλα 150 χιλιάρικα για έξοδα αγώνα. Και όταν την Κυριακή στην εφημερίδα θα υπάρχει ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση της Εταιρίας Ψ (Suzuki, Skoda, Nissan…….) που θα ευχαριστεί τον Γιωργάκη και τον Κώστα που έφεραν τα αυτοκίνητά τους 1ο και 2ο στο εταιρικό κύπελλο, ανάμεσα στα 19 που τερμάτισαν από τα 20 που συμμετείχαν, πράγμα που θα κάνουν όλες οι εμπλεκόμενες Εταιρίες, έλα να σου πω τι πρωταθληταράδες και οδηγαράδες θα βγάλει η ψωροκώσταινα το 2010. Τότε σίγουρα θα δούμε ελληνικές συμμετοχές και στο JWRC και στο WRC.
Στράτη, βόηθα γιατί χανόμαστε.Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Χαμένοι μέσα στη σκόνη τους οι δήθεν χομπίστες οι πελάτες των νέων και ωραίων που πάνε παντού, τολμούν και εκδηλώνονται ΡΕ, ΟΥΣΤ...Και εγώ μαζί σου ρε Στράτη. Μικτό. Εν τάξει. Πες τους εκεί στην ΕΘΕΑ όμως, ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και ότι rallymen δεν είναι μόνο όσοι έχουν δυνατότητα να διακριθούν στο Ακρόπολις με υπέρ όπλα. Ακόμα και οι γκράδες κάνουν ζημιά. Και αυτοί μπορούν να φέρουν λαγό στο πιάτο σου, που πληροφοριακά είναι το ίδιο νόστιμος ανεξάρτητα αν τον κυνήγησες με επαναληπτική καραμπίνα ή με μονόκανο προιστορικό. Τώρα αν έχεις και τη δυνατότητα να αλλάζεις όπλα ανάλογα με το θήραμα,....μαγκιά σου φίλε και μακάρι να μπορούσα να το κάνω και εγώ, γιατί απλά θα μου έκανε τη ζωή πιό εύκολη.
Στράτη, ξέρω (πιστεύω) ότι σε ακούνε στην επιτροπή.
Ας κάνουν το πρωτάθλημα μικτό, ασφάλτινο, χωμάτινο, τσιμεντένιο, ας το κάνουν όπως θέλουν. Ας γίνει πρωταθλητής όποιος θέλει. Με τους άλλους Έλληνες τι γίνεται; Με αυτούς που θέλουν να μπούν στο παιχνίδι με τους γκράδες και τα μονόκανα και αδιαφορούν αν χτύπησαν 2 λαγούς έναντι 30 του πρωταθλητή. (Βέβαια 2 λαγοί με γκρά δεν είναι και λίγο πράγμα!).
Πές τους ρε Στράτη, να κάνουν μιά προκήρυξη γιά όσους αγώνες θέλουν γιά να βγει ο πρωταθλητής. Ας τολμήσουν όμως να βάλουν στο παιχνίδι και την άλλη Ελλάδα. ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ.
Η λύση είναι τόσο απλή, σαν το αβγό του Κολόμβου. Κύπελλα, έπαθλα, μανταρίνα, μουσταλευριά, πείτε τα όπως θέλετε που να πάρει! Να αποτελούνται από μικρούς σε χιλιόμετρα αγώνες ώστε και ο ανεμίδης πιτσιρικάς από την Κόνιτσα, τη Γραβιά , το Ναύπλιο να μπορεί να συμμετάσχει χωρίς να χρειαστεί να πουλήσει την πατρική περιουσία επενδύοντας σε αβέβαιο μέλλον. Δώστε πνοή σε τέτοιους αγώνες. Σε αγώνες που υπάρχουν κλάσεις ομάδας μόνο.(Ν,Α,Ε, Νατ, Εμπορίου, Ιστορικά χωριζόμενα μόνο βάσει κυβισμού). Σε αγώνες που η συνολική τους διάρκεια δεν είναι πάνω από 80 χιλιόμετρα. Σε αγώνες που θα πας γιά αναγνωρίσεις την προηγούμενη μέρα από τον αγώνα και μόνο. Σε μαζεμένους και φθηνούς αγώνες που όλοι οι ικανοί και επίδοξοι πρωταθλητές του 2010 έχουν τις ίδιες πιθανότητες διάκρισης. Αυστηρά, οι διαδρομές να μήν έχουν γκρεμούς στο 90% των χιλιομέτρων των ειδικών και αν μιλάμε γιά χώμα, να είναι flat, επίσης στο 90% τουλάχιστον του μήκους των ειδικών.
Ζήτα ρε Στράτη από τις Εταιρίες αυτοκινήτων να υποστηρίξουν τέτοιους θεσμούς με Εταιρικά κύπελλα. Με αυτοκίνητα που να έχουν τα προβλεπόμενα συστήματα ασφαλείας και καλές αναρτήσεις. Τίποτα άλλο. Αρκεί να θυμηθούν (ούμε) την επιτυχία του Cinquecento του Στεφανή και της Fiat. Μήπως ο Πάνος, τα Ιαβεράκια και τόσοι άλλοι δεν βγήκαν από εκεί;
Φαινόντουσαν τα Cinque στη γενική;Δε νομίζω.
Ξέρεις πόσους Πάνους , Ιαβεράκια κλπ έχει η Ελλάδα; Ουκ έστιν αριθμός. (Καμμιά δεκαπενταριά τους έχω πελάτες, ενώ στοιχηματίζω ότι καμμιά τριανταριά έρχονται στα Μέγαρα).
Ποιός θα τους δώσει το έναυσμα να μπουν στο παιχνίδι;
Πάντως όχι η προκήρυξη του πρωταθλήματος και τα μικρο(μεγαλο)συμφέροντα των πρωταγωνιστών.
Θα μου πεις οι Εταιρίες θέλουν τα σκήπτρα του πρωταθλητή. Βεβαίως! Ας ετοιμάσουν από ένα υπερόπλο (μακάρι να το κάνει η Suzuki για το Λευτέρη) και να κυνηγήσει πρωτάθλημα. Θα την ενοχλούσε όμως την κάθε Suzuki να πουλήσει και 10-15 οχήματα των παραπάνω περιγραφομένων προδιαγραφών και να «πετάξει» κόσμο στο παιχνίδι; Πως; Απλά, παρέχοντάς τους τα απολύτως αναγκαία για αγωνιστική επιβίωση. Π.χ. τη μισή συμμετοχή, λάστιχα και ανταλλακτικά με έκπτωση και προβολή μέσω του ειδικού τύπου.
Στράτη, αν τους τα πω εγώ, θα με πουν γραφικό. Αν τα πεις εσύ έχει άλλο βάρος.
Πες τους ότι το πόπολο, υπαρκτό και δυνητικό των Ελληνικών αγώνων βράζει.
Αν τολμήσουν την αλλαγή και κοιτάξουν και την άλλη Ελλάδα μόνο κέρδος θα έχουν.
Πληροφοριακά, αν δεν είχατε τον θεσμό του «Γίνε», που θα ήταν ο Λάμπρος τώρα;
Θα επένδυε με το καλημέρα και χωρίς αγωνιστική ιστορία (πατέρα, θείο, ξάδερφο) αυτά που επένδυσε για το όπλο του; Σίγουρα όχι. Ήρθατε όμως εσείς, του δώσατε τη δυνατότητα να τρέξει ανέξοδα, άρα να δει τις δυνατότητές του, επένδυσε και κέρδισε.
Επειδή όμως ένας «Γίνε» υπάρχει το χρόνο, τι στο καλό; Οι υπόλοιποι είναι άχρηστοι; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι (πιστεύω το δεύτερο). Ποιος θα τους δώσει την ευκαιρία να τρέξουν και με λίγα έξοδα και με ίσους όρους, και αν διακριθούν να τολμήσουν τα του Λάμπρου, ή βρε αδερφέ να μπορέσουν να χτυπήσουν καμμιά πόρτα; Η προκήρυξη του πρωταθλήματος που προβλέπει πανάκριβους αγώνες; Μάλλον όχι.
Πες τους Στράτη, ότι το πόπολο αγανακτεί και ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Έπαψε πιά το αυτοκίνητο να είναι προνόμιο των λίγων. Σχεδόν όλοι οδηγούν και σε πάμπολλους αρέσει και σαν άθλημα. Όταν λοιπόν το άθλημα γίνει με ορθολογιστικούς κανονισμούς(προκήρυξη) θα μπει κόσμος μέσα. Ζω καθημερινά την ανάγκη πιτσιρικάδων και όχι μόνο, που θέλουν και μπορούν, απλά ζητάνε τον πήχη του κόστους λίγο πιο χαμηλά, έτσι, για τη δοκιμή. Όταν λοιπόν ακούνε πόσο κάνει το ένα λάστιχο και πόσα λάστιχα θέλουν για ένα ράλι, όταν ακούνε ότι για να έχουν ελπίδες μη διασυρμού πρέπει να έχουν μπάρμπα στην Κορώνη, ώστε και να μάθουν τις ειδικές πριν τους άλλους και να τρέχουν ένα μήνα στα βουνά για δοκιμές, ξέρεις τι λένε; Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Ξε…ω στους δρόμους, άντε μια φορά στα Μέγαρα ή στο Παραλληλοδρόμιο και πάμε για άλλα. Ρε γαμώ το, λένε, δεν υπάρχει ερασιτεχνικό ή Γ’ εθνική; Ας ξεκινήσουμε από κεί και βλέπουμε. Μα θα μου πεις υπάρχουν και τα σπριντ. Ναι αλλά οι της 1ης Εθνικής δεν πάνε (και αν θες και καλά κάνουν). Στα ραλλάκια όμως; Όλο και κάποιος θα σκάσει μύτη όταν του επιτρέπει το πρόγραμμά του, είτε για να προπονηθεί είτε για να παίξει. Αυτό είναι το ζητούμενο Στράτη. Να πάει ο κόσμος να τον δει και μαζί του να δει και τον Γιωργάκη από το Αλιβέρι ή τον Κώστα από την Αγουλινίτσα που τρέχουν με Χ 1400 κυβικών και 85 ίππων που στοιχίζουν 4.500.000 δρχ. και πλήρωσαν και άλλα 150 χιλιάρικα για έξοδα αγώνα. Και όταν την Κυριακή στην εφημερίδα θα υπάρχει ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση της Εταιρίας Ψ (Suzuki, Skoda, Nissan…….) που θα ευχαριστεί τον Γιωργάκη και τον Κώστα που έφεραν τα αυτοκίνητά τους 1ο και 2ο στο εταιρικό κύπελλο, ανάμεσα στα 19 που τερμάτισαν από τα 20 που συμμετείχαν, πράγμα που θα κάνουν όλες οι εμπλεκόμενες Εταιρίες, έλα να σου πω τι πρωταθληταράδες και οδηγαράδες θα βγάλει η ψωροκώσταινα το 2010. Τότε σίγουρα θα δούμε ελληνικές συμμετοχές και στο JWRC και στο WRC.
Στράτη, βόηθα γιατί χανόμαστε.Με εκτίμηση
Λάμπης ΚουρτέσηςΑμήν!
-
Αχ βρε Λάμπη...!!!
Αμα βρεις τους συναθλητές μου που θα έρθουν και θα συναγωνιστούμε στο παραλληλο στα ίσια και παλικαρίσια θα πάρω μία σημαία και θα πάμε εκεί να τους τα πούμε. Μπορεί και να μας ακούσουν. Αρκεί να μιλήσουμε εκεί που πρέπει όπως πρέπει. Το καναμε κάμποσα χρ΄'ονια τη δεκαετία ΤΟΥ 80 και περνούσαν τα πάντα. Σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Εμείς, μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας και βέβαια όσοι ε΄χουν φωνή φροντίζουν για τα δίκια τους. Οι υπόλοιποι τρε΄χα γύρευε.
Εχεις χίλια δίκια. Αλλά και εκεί σε σένα στην πόλη του φωτός, στο χώρο της στα ίσια αντιπαράθεσης για να γίνει το παιχνίδι πρέπει να έχει καθαρή ατμόσφαιρα ώστε να βρούν χώρο τα ελικόπτερα και να έρθουν τα κράτη να παίξουν με τα δικά τους προ-προ που ένα κάνει όσο όλα τα δικά σου μαζί.Θα βρούμε άκρη? Στην άλλη ζωή λέει ο Τσάδαρης. Επιμένω πως κάτι μπορεί να γίνει αν αλάξουν οι διαδικασίες και οι θεσμοί. Δεν είναι θέμα ανθρώπων και ας κατήργησε πριν λίγες ώρες ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ την ΕΘΕΑ και την ΕΘΕΑΜ. Μακάρι να τον φωτίσει ο θεός και να το πάρει απόφαση ότι πρέπει να αλλάξει τα πάντα, να καθιερώσει σύγχρονο τρόπο διοίκησης με τις λέσχες και τους αθλητές να παίζουν τους ρόλους τους και όχι να ισχύσει το γνωστό φύγε εσύ έλα εσύ...
Για να δούμε τι θα δούμε!
Στρ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Δεν είναι θέμα ανθρώπων και ας κατήργησε πριν λίγες ώρες ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ την ΕΘΕΑ και την ΕΘΕΑΜ.τι σημαίνει αυτό? πως φτάσαμε σ' αυτήν την απόφαση? τι επιπτώσεις θα έχει στο ΠΠΡ'04?
-
βρήκα την 'ανακοίνωση' του σχ σε άλλο θέμα και την παραθέτω:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 225#111225
εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν... -
Θα βρούμε άκρη? Στην άλλη ζωή λέει ο Τσάδαρης. Επιμένω πως κάτι μπορεί να γίνει αν αλάξουν οι διαδικασίες και οι θεσμοί. Δεν είναι θέμα ανθρώπων και ας κατήργησε πριν λίγες ώρες ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ την ΕΘΕΑ και την ΕΘΕΑΜ
Κι' όμως ρε Στράτη. Θέμα ανθρώπων είναι. Η αρχή του σπόρ είναι αυτή που είναι. Καλή, κακή, δεν έχει σημασία προς το παρόν.
Τι λές. Φτιάχνουμε κάτι;
Εύκολο, απλό, προσιτό.
Σαν 4Τ έχετε πελάτες όλες τις Εταιρίες αυτοκινήτων. Σίγουρα γνωρίζετε (εις) τους ανθρώπους του marketing των συγκεκριμένων Εταιριών. Πάμε να τους πούμε να ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ σε κάποια καλύτερη τιμή μέχρι 15 αυτοκίνητα η κάθε Εταιρία, ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΟΡΜΑΛ, οικογενειακά, με την κλασσική χρηματοδότηση που διαφημίζουν. Να τά πάρει όποιος θέλει να τρέξει σε αγώνες Δ Εθνικής, με την ενυπόγραφη υποχρέωση του αγοραστή να συμμετάσχει στο 80% τουλάχιστον των αγώνων που απευθύνονται σε αυτά τα αυτοκίνητα και γιά όσο χρόνο διαρκεί η χρηματοδότηση.
Πάμε στην αρχή του σπόρ και ζητάμε αγώνες (supermini rally) σε χώμα και άσφαλτο, προδιαγραφών που σου περιέγραψα νωρίτερα ,αφού πρώτα τηλεφωνήσουν στην αρχή οι marketing men(women).
Τι διάολο θα γίνει αν πουν ναι οι Εταιρίες; Θα πει όχι η αρχή; Δεν θα τολμήσει.
Υποψήφιες για αρχή Εταιρίες; Μα όσες ήδη εμπλέκονται. (Nissan, Renault, Pegeuot,Mitsubishi, Subaru,Toyota,Fiat),.(Συγνώμη αν ξέχασα καμμία).
Το κοστολόγιο; Μπάκετ, ζώνες, πυροσβεστήρας, κλωβός, υποτυπώδες ράψιμο: Κάτω από 3.000 ευρώ. Ελεύθερες αναρτήσεις με κόστος από 1.000 - 6.000 ευρώ ή όποιες αναρτήσεις επιλέξει η κάθε Εταιρία. Εν τω μεταξύ, μην τρελαινόμαστε για τις ελεύθερες αναρτήσεις. Μην μου πει κανείς ότι για 20 ή 30 χλμ ειδικών διαδρομών είτε σε καλά χώματα είτε σε άσφαλτο, η ανάρτηση των 6000 ευρώ κάνει διαφορά από την των 1000 ευρώ, γιατί απλά δεν κάνει.
Πρακτικά γιά να 'ετοιμάσει' κάποιος το αυτοκίνητό του, θα χρειαστεί μετρητά περίπου 5.000 ευρώ, (το μέσο κόστος των συστημάτων ασφαλείας και της ανάρτησης). Η μηνιαία δόση αποπληρωμής του αυτοκινήτου ξεκινά από 100 ευρώ και φτάνει δεν ξέρω πόσο γιά μιά Ferrari, ανά μήνα.
Έξοδα αγώνα: 6 καινούργια λάστιχα (γιά χώμα που ξέρω) στοιχίζουν από 400- 800 ευρώ και μη μου πείτε ότι θα είναι άρχηστα για τον επόμενο αγώνα. Η συμμετοχή είναι 250 ευρώ και ένα δίκλινο δωμάτιο στην επαρχία σε ανθρώπινο ξενοδοχείο στοιχίζει περίπου 70 ευρώ τη βραδιά(maximum).Άντε και έξοδα μεταφοράς από Αλεξανδρούπολη στην Καλαμάτα 250 ευρώ, και τέλος.
Είπαμε Στράτη: Δεν υπάρχει service park σε τέτοιους αγώνες. Άρα δεν χρειάζονται μηχανικοί και ανταλλακτικά. Δεν αλλάζουμε λάστιχα,και βάζουμε βενζίνα από το πλησιέστερο προς την αφετηρία βενζινάδικο.
Οι δοκιμές; Το Σάββατο το πρωί μετά τη διανομή του βιβλίου διαδρομής. Και αυτοί που κλέβουν; Άστους να κλέψουν. Μέ κύκλο αγώνα maximum 40 χιλιομέτρων, σε 6 ώρες έχεις κάνει 10 τουλάχιστον περάσματα από τις ειδικές αν μιλάμε γιά χώμα και πάνω από 15 αν μιλάμε γιά άσφαλτο.Τι λες ρε Στράτη;
Πάμε να τους τα πούμε;Λάμπης Κουρτέσης.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
και συμπληρώνω λέγοντας πως, από τη στιγμή που έχουμε ήδη ένα διεθνή αγώνα (ΕΛΠΑ - και μάλιστα διπλού συντελεστή) και ετοιμαζόμαστε και για έναν ακόμα (Ολύμπιο)...
ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΟΛΥΜΠΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 2... ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΗΜΕΡΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΜΕ ΠΙΘΑΝΕΣ (ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ...) ΞΕΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ...
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ! Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟ JWRC ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ! ΑΜΗΝ!
ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ JWRC ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FIAT ME ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΙΑΒΕΡΗ JR. (ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΤΟ 75 ΟΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ).
10 ΜΕΡΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ...ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΟΥ JWRC ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΙΚΙΝΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΧΡΙ 1600 ΚΥΒΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ S1600!!! AN TO ΜΕΤΡΟ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ! Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟ JWRC ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ! ΑΜΗΝ!
ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ JWRC ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FIAT ME ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΙΑΒΕΡΗ JR. (ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΤΟ 75 ΟΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ).
10 ΜΕΡΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ...Και ο Τσολακίδης που είναι γεννημένος το 1976 μπορεί. Και μάλιστα μπορεί και του χρόνου, οπότε με εμπειρία από διεθνείς αγώνες μπορεί γιατί όχι και να το διεκδικήσει ακόμη!!!
Και κάτι που είχα πει πέρσι στον Αμαξόπουλο για να τον πείσω να πάει 106 ΚΑΠ με το ίδιο αμάξι, αντί της Ν2 που μόλις είχε κατακτήσει:
Το κέρδισες, πάει τέλειωσε. Ή λοιπόν που πας να κερδίσεις κάτι παραπάνω, κάτι ψηλότερο, κάτι δυσκολότερο ή που περιμένεις μπας και φέτος το χάσεις.Α! Ο Αμαξόπουλος είναι του '77 και στα 1600 με μπρος κίνηση έχει μια ιδιαίτερη κλίση θα έλεγα! Δυστυχώς όμως το μπάτζετ του δεν έχει 'κλίση', αλλά... ΚΛΕΙΣΕΙ...
ΠΠΡ 2004 !