-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τότε η διαφορά του Business με το Proffesional ποιά είναι;Ναι, για την sport...
Τρίμηνο, Ιούνη...
έχει νομίζω, πιο μεγάλη οθόνη και αν
τα λέω καλά και ψηφιακό δέκτη ραδιοφώνου
που ακόμα είναι άχρηστος στην Ελλάδα -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άραγε αν πάρω την προσφορά και πάω σε 1-2 ακόμα παίζει να γίνει κάτι καλύτερο;πας και σε αλλους ΦΥΣΙΚΑ και τους λες και τι προσφορες εχεις μεχρι τωρα.
αν θελουν, μπορουν._
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τότε η διαφορά του Business με το Proffesional ποιά είναι;Ναι, για την sport...
Τρίμηνο, Ιούνη...
Έχει οθόνη 2 γραμμών, περισσότερες ρυθμίσεις του ηχοσυστήματος (για τον ήχο π.χ. jazz, rock, classic κλπ) και αναγραφή τραγουδιών με το όνομά τους π.χ. Amy Whinehouse - Back to black.
Σήμερα έδωσα τη κούκλα για μια εβδομάδα στον πατέρα μου...με είχε πρήξει ...μου λείπει πάντως .
@Nikos120i: Καλή προσφορά (το νοικιασμένο αυτοκίνητο περισσοτερο από όλα). Πόσο αξία είχαν όλα αυτά, το υπολόγισες? Πιθανόν να έβρισκες και καλύτερη προσφορά...γενικά θέλει ψάξιμο γιατί παίζουν πολλές προσφορές και διαφορετικές, ανά αντιπρόσωπο και εποχή.
Βασικά ο λόγος που το έκλεισα εκεί ήταν επειδή μου έδιναν ενοικιαζόμενο για όλο το διάστημα της αναμονής και επειδή ήθελα να διώξω το άλλο με συνοπτικές διαδικασίες πριν μου βγάλει τίποτα και το πληρώνω. Βεβαίως ρώτησα και τους άλλους...αλλά κανένας δεν έδινε ενοικιαζόμενο. Στη προκειμένη περίπτωση όμως οφείλεται η έρευνα που έκανα επειδή έμαθα ότι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία προμηθεύει το συγκεκριμένο rental office με BMW, άρα άνετα έκλειναν ένα Ματίζ (που είχα) σε εξευτελιστική τιμή να το πάρει ένας πελάτης να πουλήσουν κανέναν Άσσο 3θυρο που μόλις είχε βγει (στόχους κυνηγάνε κι αυτοί).
Πάντως συμφωνώ...θέλει ψάξιμο η δουλειά και γύρα σε όλες τις αντιπροσωπείες.
-
drdino φίλος που έψαξε την αγορά της Θεσ/νίκης πριν μερικούς μήνες για να πάρει την 523 του κατέληξε ότι ο Αδαμίδης ήταν ο περισσότερο συμφέρων και εξυπηρετικός. Θα χει ενδιαφέρον να μας πεις που θα καταλήξεις εσύ.
-
Άσχετο Νο1 :
Έψαξα αλλά δε βρήκα ένα thread εστιασμένο στο Μ Division. Να γράφουμε δηλαδή αποκλειστικά δηλαδή για ότι αφορά στα μοντέλα Μ. Παλιότερα,νεότερα μελλοντικά αλλά κυρίως για το τι αλλαγές έχουν δεχτεί αυτά σε σχέση με τα 'απλά' καθώς και ότι τα 'επιβεβαιώνει' (χρόνους κ.α.). Θα ήταν νομίζω ενδιαφέρον. Το αναφέρω πρώτα εδώ ούτως ώστε αν υπάρχει ήδη κάτι και δεν το πήρα μυρωδιά, μη φτιάξω καινούριο και μετά βαράνε όλοι οι μοντς μαζί ! Σκέφτηκα θα ήταν καλό σαν 'αρχείο' και ταυτόχρονα να μη κάνουμε σώβρακο πετροπλυμένο αυτό εδώ...
Άσχετο Νο2 :
Πόσο κόστιζε καινούρια η Ε46 M3CSL όταν ήταν σε παραγωγή ?
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
drdino φίλος που έψαξε την αγορά της Θεσ/νίκης πριν μερικούς μήνες για να πάρει την 523 του κατέληξε ότι ο Αδαμίδης ήταν ο περισσότερο συμφέρων και εξυπηρετικός. Θα χει ενδιαφέρον να μας πεις που θα καταλήξεις εσύ.Εγώ τρικαλιώτη πήγα, γιατί στενός μου συγγενής έχει πάρει 3 bmw από κει και υποτίθεται θα μου έκανε καλή προσφορά. Αλλά δεν χάνω τπτ να πάω και στον Αδαμίδη και να κάνω μία κρούση, ορθόν.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
λοιπόν .... βγήκα βόλτα τις εκθέσεις της BMW ...
για να ενημερωθώ για την Ε92 320i και να κλείσω
test drive ..... μα καλά τόσο άσχετοι είναι οι πωλητές ??- ξέρουμε κάποιον @σωστό@ αντιπρόσωπο που να ξέρει τι
πουλάει ??
thanks !!
Ακου αυτο που σου λεει ο MICZ .Επαρχια και ξερο ψωμι.
Στην Αθηνα πουλανε μονα τους τα αυτοκινητα.
Εχω πετυχει 'ξεφτερια' και σε σπανο και σε Σφακιανακη και σε Κουλουρη.
Στον κορφιατη εναν πετυχα και κατι σκαμπαζε αλλα επισης και στον κουλουρη πετυχα ατομο το οποιο ηξερε τα παντα για το Ε92 και οτιδηποτε εξτρα μπορεις να βαλεις.Για τεστ drive η λογικη λεει Σπανο ή Κουλουρη-Σφακιανακη(ιδια εταιρεια πλεον).
Για να αγορασεις θα ελεγα κουλουρη(απο εκει αγορασα) αλλα επιφυλασσομαι μετα τις προσφατες αλλαγες.
Την μια μερα δουλευουν εδω την αλλη αλλου.. δεν μπορεις να κρατησεις επαφη με δαυτους.Αλλα παλι στην επαρχια ειναι διαφορετικα. Πιο ανθρωπινα , με καλυτερη σχεση(παντα σε συγκριση με την αθηνα).
Nα προτεινω τον αντιπροσωπο του Αργους;Εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια ειδικα για το σερβις/συνεργειο του.
- ξέρουμε κάποιον @σωστό@ αντιπρόσωπο που να ξέρει τι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
drdino φίλος που έψαξε την αγορά της Θεσ/νίκης πριν μερικούς μήνες για να πάρει την 523 του κατέληξε ότι ο Αδαμίδης ήταν ο περισσότερο συμφέρων και εξυπηρετικός. Θα χει ενδιαφέρον να μας πεις που θα καταλήξεις εσύ.
Εγώ τρικαλιώτη πήγα, γιατί στενός μου συγγενής έχει πάρει 3 bmw από κει και υποτίθεται θα μου έκανε καλή προσφορά. Αλλά δεν χάνω τπτ να πάω και στον Αδαμίδη και να κάνω μία κρούση, ορθόν.
ψηνεσαι για μπεμπα?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Nα προτεινω τον αντιπροσωπο του Αργους;Εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια ειδικα για το σερβις/συνεργειο του.O αντιπρόσωπος του Άργους είναι ο ίδιος που είναι και στην Κόρινθο, δηλαδή στον Ισθμό.
Είναι με λίγα λόγια ο επίσημος αντιπρόσωπος της BMW Άργους και Κορίνθου. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
drdino φίλος που έψαξε την αγορά της Θεσ/νίκης πριν μερικούς μήνες για να πάρει την 523 του κατέληξε ότι ο Αδαμίδης ήταν ο περισσότερο συμφέρων και εξυπηρετικός. Θα χει ενδιαφέρον να μας πεις που θα καταλήξεις εσύ.
Εγώ τρικαλιώτη πήγα, γιατί στενός μου συγγενής έχει πάρει 3 bmw από κει και υποτίθεhttp://www.4tforum.gr/phpBB3/posting.php?mode=quote&f=15&p=1203817#
posting.php?mode=quote&f=15&p=1203817#ται θα μου έκανε καλή προσφορά. Αλλά δεν χάνω τπτ να πάω και στον Αδαμίδη και να κάνω μία κρούση, ορθόν.ψηνεσαι για μπεμπα?
Μεταξύ άλλων, ναι. Αν κάτσουν ένα δυο πράγματα...
-
Άλλος ένας που ακολουθεί τον σωστό δρόμο...
-
ημουν και γω σε παρομοια κατασταση πριν 3 μηνες...σκεφτομουν την 120 στη σπορ εκδοση οπου με 1,2 εξτρα ακομα περιλαμβανει τα παντα..σεβαστο γκαζι,πισωκινηση,ποιοτητα κυλισης,και γενικα ενα πολυ καλο πακετο..ωστοσο για καλη μου τυχη πετυχα μια πολυ καλη εκπτωση(εκ των εσω)και τελικα κατεληξα σε μια λευκη 320 κουπε..ο Ασσος παντως ειναι πολυ καλη επιλογη>>
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μου το κόψανε από την τιμή μετρητοίς. Δλδ με τα εργοστασιακά έξτρα βγαίνει 39.551, και μου είπε 2751 έκπτωση.Για ποιο ακριβως μοντελο λεμε εδω ?
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Μου το κόψανε από την τιμή μετρητοίς. Δλδ με τα εργοστασιακά έξτρα βγαίνει 39.551, και μου είπε 2751 έκπτωση.
Για ποιο ακριβως μοντελο λεμε εδω ?
BMW 120i 3dr.
-
Ερώτηξης:
Αν υποθέσουμε ότι κάποιος ψήνεται να ρίξει γύρω στα 48-51 χιλιάρικα για καινούργια BMW, Τι είναι προτιμότερο;
α) 320 coupe, exclusive + ηλιοροφή + το M pack (στα μάτια μου κούκλα, ειδικά σε άσπρο).
β) 325 γδυμνή εντελώς (δεν μου αρέσει χωρίς το m pack ρε γμτ )
γ) 320 cabrio επίσης γυμνίστρια.
Το στυλ οδήγησης μου είναι σβέλτα στους αυτοκινητόδρομους και τις ερημικές επαρχιακές διαδρομές. Όχι κόντρες στα φανάρια, όχι ανοίγματα με διπλανούς, όχι λιμανάκια, όχι χειρόφρενα. Προτιμώ καθαρές γραμμές και στρωτή οδήγηση (είμαι και μιας κάποιας ηλικίας )
Πολύ σημαντικό: Πρέπει να πηγαινοέρχεται Ελληνικό - Βούνους και στα βουνά με λογική κατανάλωση σε σχέση με το τωρινό μου 318ci.
-
@Χρήστος: 325i πρώτη επιλογή και 320i Coupe η δεύτερη. Το M-Pack μπορείς να το βάλεις και εκ των υστέρων.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το M-Pack μπορείς να το βάλεις και εκ των υστέρων.Δηλαδή μπορείς να πας σε ένα εξάμηνο στην αντιπροσωπεία και να τους πεις 'περάστε μου τώρα και το Μ-Pack; Το κόστος θα είναι πάλι ίδιο, γύρω στα €4.000;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ερώτηξης:Αν υποθέσουμε ότι κάποιος ψήνεται να ρίξει γύρω στα 48-51 χιλιάρικα για καινούργια BMW, Τι είναι προτιμότερο;
α) 320 coupe, exclusive + ηλιοροφή + το M pack (στα μάτια μου κούκλα, ειδικά σε άσπρο).
β) 325 γδυμνή εντελώς (δεν μου αρέσει χωρίς το m pack ρε γμτ )
γ) 320 cabrio επίσης γυμνίστρια.
Το στυλ οδήγησης μου είναι σβέλτα στους αυτοκινητόδρομους και τις ερημικές επαρχιακές διαδρομές. Όχι κόντρες στα φανάρια, όχι ανοίγματα με διπλανούς, όχι λιμανάκια, όχι χειρόφρενα. Προτιμώ καθαρές γραμμές και στρωτή οδήγηση (είμαι και μιας κάποιας ηλικίας )
Πολύ σημαντικό: Πρέπει να πηγαινοέρχεται Ελληνικό - Βούνους και στα βουνά με λογική κατανάλωση σε σχέση με το τωρινό μου 318ci.
Ακριβως το ιδιο διλημμα ειχα κι εγω φιλε μου απλα με λιγο πιο ανεβασμενο μπατζετ..
Ακου λοιπον:
Θα σου προτεινω να αφησεις στην ακρη την 325 για τους εξης λογους.
- Μοτερ 3.000 κυβικα ειναι νομιζω too much σε καταναλωση και για μενα χαζη επιλογη αφου ακριβως το ιδιο μοτερ βγαζει 50 αλογα παραπανω στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του στην 330. γενικα νομιζω οτι δεν συμφερει ο λογος κυβικα/αποδοση και καταναλωση.
2)Δεν εχει δερμα(+2.200) , ζαντες ιδιες με της 316 αρα +περιπου 500-1.000 και γενικα θελει
πολλα εξτρα για να ξεχωρισει. Δεν νοειται 3.000 κυβικα χωρις δερμα και ζαντες για μενα.
Οποτε παμε στις 320 οι οποιες πιστεψε με ειναι πιο οικονομικες απο οσο νομιζει καποιος.
Οποτε εχουμε και λεμε.
320 καμπριο. γυμνη ειπες ? Αν την πας στα 51Κ κατι μπορεις να βαλεις. Εστω δερμα .Ειδα τη βασικη εκδοση της 320 κουπε(αυτη με τα 40Κ) και απογοητευτηκα.Δινεις 40.000 και καθεσαι σε καθισματα αισθησης golf.Δερμα δαγκωτο για μενα.
Για αυτην την επιλογη κερδιζεις σε
- αισθηση καμπριο η οποια ειναι μοναδικη και για μενα αξιζει ...
2)οικονομια κινητηρα.(Βασικοτατο οπως ειπες)
3)MICZ βοηθα
Χανεις ομως σε:
1)Επιδοσεις λογω βαρους μηχανισμου οροφης/σε σχεση με την κουπε.
2)Ακαμψια(θεωρητικα και παντα σε σχεση με την κουπε
3)θελει 10.000 για να εξοπλιστει οπως αρμοζειΚαι παμε στην 320 η οποια ειναι και η επιλογη μου και λογικο ειναι να εχω
περισσοτερη και προσωπικη εμπειρια.Αρχιζω με τα κατα.
Στα 57Κ που εδωσα θα μπορουσα να παρω τη βασικη 330 και να της πεταξω και ενα αυτοματο και να εχω επιδοσεις, και ολα αυτα με 3Κ παραπανω. τριχες!!!
Δηλαδη.1)Δεν εχει τις επιδοσεις που εχουν τα περισσοτερα αυτοκινητα σε αυτα τα χρηματα.
2)Το σηματακι πισω με βαζει στην ιδα μοιρα με τα περισσοτερα Ε92 που θα κυκλοφορησουν.
3)Δεν λεω, σιγουρα σε αυτα τα χρηματα ισως να υπαρχουν και καλυτερες προτασεις!Αλλα εχουμε.
1)Βενζιναδικο πολυ πιο σπανια.Ειναι καλο ψυχολογικα να ξερεις οτι ο τριλιτρος πηγαινει στο βενζιναδικο με τη διπλασια συχνοτητα.
2)Οι επιδοσεις ειναι ικανοποιητικες οταν στροφαρεις ψηλα.
3)Ο εξοπλισμος που βαζεις μεσα και εξω αλλαζει προς το καλυτερο την εικονα του αυτοκινητου.Μπορεις να φτιαξεις ενα περιβαλλον στο οποιο ο οποιοσδηποτε ανεξαρτητως
μαρκας θα υποκλιθει.Ειναι σημαντικο να σκεφτεις αν θες γκαζι ή γκατζετς. Αν δεν μπορεις να εχεις και τα 2(Δηλαδη μια 335 των 75-80 χιλιαδων)
- Μοτερ 3.000 κυβικα ειναι νομιζω too much σε καταναλωση και για μενα χαζη επιλογη αφου ακριβως το ιδιο μοτερ βγαζει 50 αλογα παραπανω στην ατμοσφαιρικη εκδοχη του στην 330. γενικα νομιζω οτι δεν συμφερει ο λογος κυβικα/αποδοση και καταναλωση.
-
320 coupe και απο μένα.
Θεωρώ οτι έχει επαρκές γκάζι, είναι οικονομική και θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε κάθε περίπτωση για την χρήση που την θές -
Έτσι όπως ψυχολογώ τον μεσιέ Λάππα, 320 με μπιχλιμπίδια της θα λεγα και γω!
Το να πας από μια πολύ καλά εξοπλισμένη 318 σε μια γυμνή έκδοση δεν θα ναι και πολύ ευχάριστο.
BMW FORUM