-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο 150άρης t-jet είναι όπως το είπε ο Pai, ρίχνει αφθονότατο ξύλο στον THPΠραγματικά θα ηθελα να το δω αυτο!!! Δεν εχω οδηγησει το 150αρι, αλλα θα εβαζα στοιχημα πως λογο μικροτερου κυβισμου το Fiat κάπου θα χώλενε... Πάντως δεν θα με χαλουσε καθόλου και ο THP....
-
Ούτε τα long term μας έχουν κάνει κιχ ακόμα, σε καμία έκδοση. Πρέπει να έχουν περίπου 15.000 χλμ. ως τώρα. Ζημιές μηδέν, ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά faults μηδέν, τριξίματα μηδέν
Χαίρομαι που το ακούω αυτό Πες μου κι ένα καλό για την κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση γιατί έχω ψιλοτρομάξει με αυτά που ακούω... Και κάτι άλλο, τελικά το συγκεκριμένο και τα υπόλοιπα μικρά τούρμπο θέλουν 100άρα βενζίνη, 98άρα ή καίνε και την απλή μια χαρά?? Οι κάτοχοι τι βενζίνη χρησιμοποιείτε??
-
Ο χρήστης zio10 έγραψε:
Χαίρομαι που το ακούω αυτό Πες μου κι ένα καλό για την κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση γιατί έχω ψιλοτρομάξει με αυτά που ακούω... Και κάτι άλλο, τελικά το συγκεκριμένο και τα υπόλοιπα μικρά τούρμπο θέλουν 100άρα βενζίνη, 98άρα ή καίνε και την απλή μια χαρά?? Οι κάτοχοι τι βενζίνη χρησιμοποιείτε??Για την κατανάλωση, καλό δεν έχω να πω. Είπα και πριν ότι τα φιατάκια καίνε αρκετά. Παραπάνω από τον ανταγωνισμό με τους ίδιους ίππους τουλάχιστον. Σ' αυτό την ευθύνη έχουν τα μάλλον κοντά σασμάν. Είπαμε, οι καλές επιδόσεις κοστίζουν λίγο παραπάνω.
Σχετικά με τη βενζίνη, μια χαρά δουλεύουν με 95άρα όλα τους, αλλά μάξιμουμ αποδίδουν με 100άρα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σ' αυτό την ευθύνη έχουν τα μάλλον κοντά σασμάν. Είπαμε, οι καλές επιδόσεις κοστίζουν λίγο παραπάνω.
Κλασσικό χαρακτηριστικό των Ιταλών. Δεν πειράζει όμως, από τη στιγμή που πάνε καλά.
-
Αμα διαβασεις το manuall θα δεις οτι το engine info υπαρχει μονο σε οσους εχουν την οθονη ενδειξεων η οποια ειναι στανταρ στην εκδοση Sport.Για τις αλλες εκδοσεις δεν ξερω.
Να κατεβασεις το αγγλικο μανουαλι απο το ιντερνετ γιατι απ οτι ακουω το ελληνικο λεει μονο τα βασικα
Παντως μου κανουν φοβερη εντυπωση ορισμενες ερωτησεις...Ειναι δυνατον να δινει καποιος τοσες χιλιαδες ευρω και να μην διαβαζει τις οδηγιες χρησης
Εμενα ακομη δεν μου εχει ερθει το αμαξι και εχω διαβασει 3 φορες το βιβλιαρακι του! -
Ειναι διαθέσιμο και το ημιαυτόματο Dualogic στις εκδόσεις 1.4TJET120 κ' 1.6JTDm για όποιον ενδιαφέρεται:
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ειναι διαθέσιμο και το ημιαυτόματο Dualogic στις εκδόσεις 1.4TJET120 κ' 1.6JTDm για όποιον ενδιαφέρεται:http://www.youtube.com/watch?v=nwpmfd887Q4' target='_blank
Γιατι οι ταλακες να τα λενε ολα σε απταιστα Ιταλικα
Πόσες ταχυτητες ειναι αυτο το dualogic?
Λογικα πρεπει να ειναι νεα κιβωτια αυτα... για να σηκωνουν τις ροπες του ντιζελ και του tjet, δεν νομιζω να ειναι τα ιδια που βρισκουμε σε Punto, Y κλπ κλπ...Παντως δεν ξερω... δεν ξερω ποσα ομαλα λειτουργουν και φοβαμαι μην ειναι απογοητευση.
-
Ο χρήστης shock έγραψε:
Ευχαριστώ για τις ευχές
Δυστυχώς στο δικό μου bravo δεν υπάρχει το menu 'engine info'.
Στο see radio έχει επιλογή ON/OFF και μετά από αυτό το menu πάει στο set date.
Μεσοβδόμαδα θα πάω να κάνω αναβάθμηση στα 140hp (ήταν δώρο από το μαγαζί που αγόρασα το αυτοκίνητο). Ελπίζω να αλλάζουν το firmware του εγκεφάλου και να 'εμφανονιστεί' το engine info.Γιατί δεν πήρες φίλε shock κατευθείαν το 150άρι;
Θα μου πεις, σου κάνουν δώρο την αναβάθμιση οπότε OK.Το μαγαζί που λες είναι αντιπρόσωπος της fiat;
-
Το αυτοκίνητο μου κόστισε 15750 + 1000 η ηλιοροφή + δώρο τα +20 άλογα και αισθητήρες παρκαρίσματος. Η σύζυγος δεν ήθελε να δώσουμε ούτε τα 900€ του sport pack οπότε ούτε λόγος για την sport έκδοση.
Ναι το μαγαζί είναι γνωστός αντιπρόσωπος της Fiat
-
Το νου σας με τα λάστιχα. Σήμερα το ένα ήταν πίτα. Το πήγα σε βουλκανιζατέρ και δυστυχώς η τρύπα (σε μέγεθος καρφίτσας) είναι σε σημείο που δεν μπαλώνεται. Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά και σε συνάδελφο το ένα λάστιχο από bravo κλάταρε. Ίσως είναι κακή η ποιότητα (λεπτή γόμωση) ίσως είναι σύμπτωση. Πιστεύω ότι την πάτησα όταν πέρασα πάνω από γυαλιά από τρακάρισμα. Τέλος πάντων το κόστος θα μου πάει γύρω στα 170 ευρώ.
-
Καλά, δεν φταίει το αμάξι.
-
Τι είναι η λεπτή γόμωση;
-
Κάτι σαν το ουκρανική λαμαρίνα.
-
Τι λάστιχα έχει το δικό σου ;
-
http://www.youtube.com/watch?v=QY5l9tHz ... re=related
-
shock πως σου φαίνεται η ηλιοροφή; Αφήνει αρκετό αέρα για το κεφάλι σου; Χωρίς να μαι ψηλός, στο grande punto με την πανοραμική το κεφάλι μου ακουμπά σταθερά στον ουρανό-εσωτερικό πλαίσιο της οροφής, ακόμη και χωρίς να ναι το κάθισμα τέρμα πάνω. Είναι απίστευτα ενοχλητικό.
-
To bravo αφήνει πολύ αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Εϊμαι 1.80 και έχω πολύ περιθώριο μέχρι την ηλιοροφή.
-
Ο χρήστης shock έγραψε:
To bravo αφήνει πολύ αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Εϊμαι 1.80 και έχω πολύ περιθώριο μέχρι την ηλιοροφή.Μπροστά, ναι. Πίσω έχει ένα θεματάκι, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όχι ότι δε χωράς, αλλά υστερεί λίγο.
-
Παντως εμενα με χωραγε ενετοτατα πισω που ειμαι και 1.91.Η αποσταση απο την οροφη ειναι πραγματι μικροτερη απο oτι στο Golf(για τα πισω καθισματα).Παντως δεν ξερω γιατι αλλα οι χωροι του Bravo για τους πισω εχουν δυσφημιστει αρκετα.Εγω καθομουν μια χαρα πισω(οχι βεβαια οπως σε Golf) και μαλιστα η μπροστινη θεση ηταν ρυθμισμενη στα μετρα μου.Τελικα αυτο το αμαξι ειναι με διαφορα το καλυτερο value for money στην κατηγορια του και με 152 αλογα στους τροχους.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, δεν φταίει το αμάξι.Δεν φταίει ούτε το αμάξι ούτε τα λάστιχα.
Ιδού ο φταίχτης
Fiat Bravο 2007