Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Mπαχρειν-Sakhir 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Mπαχρειν-Sakhir 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Formula 1
    41
    142
    358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Σύμφωνα με τον Martin Whitmarsh

      http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2738.shtml

      το αίτιο που οδήγησε στο ατύχημα μεταξύ των Αλόνσο και Χάμιλτον ήταν η αστοχία της μπροστινής πτέρυγας περί τα 2 δεύτερα πριν την πρόσκρουση του Βρεττανού στο μονοθέσιο του Ισπανού.

      Η απώλεια της κάθετης δύναμης είχε ως αποτέλεσμα και τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης που έδωσε το extra boost στον Χάμιλτον για να εμβολίσει πρακτικά τον Αλόνσο.

      Εφόσον αυτό αναφέρεται από τους θιγόμενους ΙΜΗΟ case closed!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Μας δουλεύουν νομίζω...έτυχε αστοχία της πτέρυγας τη στιγμή που ήταν πίσω από τον Αλόνσο...

        ΟΟΟΟΚ...

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-viper7 last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
          Μας δουλεύουν νομίζω...έτυχε αστοχία της πτέρυγας τη στιγμή που ήταν πίσω από τον Αλόνσο...

          ΟΟΟΟΚ...

          Γιατί όχι;

          Εφόσον άλλαζε το φορτίο της πτέρυγας (άλλο βέλος κάμψης) όσο ο LH πλησίαζε τον FA γιατί να μην αστοχήσει; Σου φάνηκε φυσιολογική η διαφορά επιτάχυνσης μεταξύ Renault και McLaren;

          Κατά τα άλλα αυτό το 'Αφού η Ferrari είναι ταχύτερη δεν με νοιάζει και να κλέβει' έχει μείνει ήδη στην ιστορία...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

            Μας δουλεύουν νομίζω...έτυχε αστοχία της πτέρυγας τη στιγμή που ήταν πίσω από τον Αλόνσο...

            ΟΟΟΟΚ...

            Γιατί όχι;

            Εφόσον άλλαζε το φορτίο της πτέρυγας (άλλο βέλος κάμψης) όσο ο LH πλησίαζε τον FA γιατί να μην αστοχήσει; Σου φάνηκε φυσιολογική η διαφορά επιτάχυνσης μεταξύ Renault και McLaren;

            Κατά τα άλλα αυτό το 'Αφού η Ferrari είναι ταχύτερη δεν με νοιάζει και να κλέβει' έχει μείνει ήδη στην ιστορία...

            Youtube Video

            Βασιλη αν πας στο 2:42 δε φαινεται κατι να καταρρεει..αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι απο την αριστερη στην ελαφρια δεξια ο χαμιλτον εχει περισσοτερη φορα και καλυτερη γραμμη (εχουν παντως εντελως διαφορετικη γραμμη και επειδη η τροχια του χαμιλτον ειναι πιο ανοικτη αυτο συμπεραινω) και για καποιο λογο δεν φρεναρει η δεν ανοιγεται εστω λιγο αριστερα και μετα φρενα.Ολα αυτα αν υποθεσουμε οτι οντως ο Αλονσο δεν εκοψε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a-viper7 last edited by

              Ο χρήστης pasxos έγραψε:

              Μας δουλεύουν νομίζω...έτυχε αστοχία της πτέρυγας τη στιγμή που ήταν πίσω από τον Αλόνσο...

              ΟΟΟΟΚ...

              Γιατί όχι;

              Εφόσον άλλαζε το φορτίο της πτέρυγας (άλλο βέλος κάμψης) όσο ο LH πλησίαζε τον FA γιατί να μην αστοχήσει; Σου φάνηκε φυσιολογική η διαφορά επιτάχυνσης μεταξύ Renault και McLaren;

              Κατά τα άλλα αυτό το 'Αφού η Ferrari είναι ταχύτερη δεν με νοιάζει και να κλέβει' έχει μείνει ήδη στην ιστορία...

              http://www.youtube.com/watch?v=nOj6E2XRGDs' target='_blank

              Βασιλη αν πας στο 2:42 δε φαινεται κατι να καταρρεει..

              Γιατί, θα φαινόταν;

              Ένα flap αστόχησε (δεν ξεκόλλησε απαραίτητα, ένα απλό ράγισμα αρκεί).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Εμένα μου ακούγεται πολύ θεωρία συνωμοσίας το γεγονός ότι ο σχεδόν πρωταθλητής και favorite driver του Dennis μόλις πλησίασε το μονοθέσιο του αντιπαθέστατου Ισπανού (στα μάτια του Ron) που αποχώρησε από την ομάδα πέρσι, έσπασε η αεροτομή γιαυτό καρφώθηκε πίσω του, καταστρέφοντας τον αγώνα του και τις ελπίδες της McLaren για αξιοπρεπής τερματισμό.

                Εντάξει, λογικό είναι η ομάδα να μη κατηγορεί τον οδηγό της απευθείας...αλλά αυτό είναι στο άλλο άκρο.

                Πάντως κι μένα δε με νοιάζει και πολύ τι έγινε τελικά αφού και οι δύο...σαν τα μούτρα τους τα κάνανε...και η Ferrari βγήκε κερδισμένη τελικά.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pasxos last edited by

                  Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                  Μας δουλεύουν νομίζω...έτυχε αστοχία της πτέρυγας τη στιγμή που ήταν πίσω από τον Αλόνσο...

                  ΟΟΟΟΚ...

                  Γιατί όχι;

                  Εφόσον άλλαζε το φορτίο της πτέρυγας (άλλο βέλος κάμψης) όσο ο LH πλησίαζε τον FA γιατί να μην αστοχήσει; Σου φάνηκε φυσιολογική η διαφορά επιτάχυνσης μεταξύ Renault και McLaren;

                  Κατά τα άλλα αυτό το 'Αφού η Ferrari είναι ταχύτερη δεν με νοιάζει και να κλέβει' έχει μείνει ήδη στην ιστορία...

                  http://www.youtube.com/watch?v=nOj6E2XRGDs' target='_blank' target='_blank

                  Βασιλη αν πας στο 2:42 δε φαινεται κατι να καταρρεει..

                  Γιατί, θα φαινόταν;

                  Ένα flap αστόχησε (δεν ξεκόλλησε απαραίτητα, ένα απλό ράγισμα αρκεί).

                  Οχι απιθανο αλλα ακομα κι ενα flap να αστοχησε εχασε τοση πιεση ωστε να πεσει πανω του μ αυτον τον τροπο; Εμενα μου φανηκε οτι σε καποια στιγμη ο αλφονσος εκτος απ την διαφορετικη (και οπως φαινεται πιο αργη) τροχια ειχε κι ενα γλυστριμα στο τελευταιο κερμπ οποτε μπορει να εχασε και απο κει ταχυτητα και οντως προσπαθοντας να κρατησει θεση να πατησε τερμα γκαζι (οπως ειπαν οτι εδειξε η τηλεμετρια).Και παλι αδικιολογητο ο χαμιλτον να πηγαινε σα γουρουνι στη σφαγη χωρις να αντιδρασει,να κοψει να αλλαξει γραμμη κλπ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Καθαρή βλακεία του Hamilton είναι.
                    Πέφτει σαν γίδι πάνω στον Αλονσο ενώ και να σηκώσει μπορούσε και χώρο δεξιότερα είχε.
                    Από το βίντεο που παρέθεσε ο pasxos:
                    Τι παπαριά είναι αυτή που κάνει ο Κovalainen αφού έχει περάσει τον Raikkonen;
                    Πάει μόνος του στη βρώμικη γραμμή και φεύγει για ραδίκια.
                    Λίγο αργότερα κάνει και άλλη βλακεία και τον περνάει μέχρι και ο Heidfeld.

                    Στο 1.21 τι είναι αυτό που ξεκολάει από τον Hamilton; Το είδε κανείς;

                    Απαράδεκτοι και οι δύο οδηγοί της McLaren.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Ο χρήστης ripper έγραψε:

                      Στο 1.21 τι είναι αυτό που ξεκολάει από τον Hamilton; Το είδε κανείς;

                      Ισως ειναι αυτο που λεει ο Βασιλης αλλα στο υπολοιπο 1,5 λεπτο δεν φαινεται να τον επηρεαζει..Εν πασει περιπτωσει ο Whitmarsh ειπε οτι η αεροτομη αστοχησε στιγμες πριν πεσει πισω απ τον αλονσο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Λείπει το κεντρικό κομμάτι που περνάει πάνω από το ρύγχος. Ελάχιστα πριν την επαφή, φαίνεται να λυγίζει περισσότερο προς τα κάτω το αριστερό τμήμα που έχει μείνει.

                        Πιό πολύ μου φαίνεται ότι αυτό επηρέασε τη δυνατότητα του Hamilton να βγει δεξιά (όσο μεγαλώνει η ταχύτητα τόσο πιό αισθητή η έλλειψη downforce), παρά του έδωσε περισσότερη φόρα. Και πάλι, ξεκινάει να πηγαίνει δεξιά αρκετά αργά και οριακά και δεν έπρεπε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Η απώλεια της κάθετης δύναμης στην εμπρός αεροτομή μπορεί να προέρχεται και στο γεγονός ότι ο Λούης είχε πλησιάσει πολύ κοντά στον Φερνάντο. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό (slip streaming...)

                          Το αν ακούγεται λίγο θεωρία συνωμοσίας δεν μπορεί κανείς μας να το γνωρίζει. Αν δεν έχει συμβεί αυτό που αναφέρερει ο MW τότε το πρόβλημα είναι και πάλι του Λούη που θα έπρεπε να ξέρει από τη θητεία του στο GP2 ακόμα, ότι τα μονοθέσια δεν είναι αυτοκινητάκια του WTCC δηλαδή σπάνε και χαλάνε.

                          Πάντως θα έχει ενδιαφερόν ο αγώνας στην Ισπανία. Εμμέσως στη McLaren δηλώνουν ότι θα γυρίσουν πιο δυνατοί στις πίστες. Οψόμεθα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Ε, ναι, μιλάμε όμως στην περίπτωση αυτή για το 'πέρα της αναμενόμενης' απώλειας που μπορεί να υπήρξε. Η οποία, και πάλι, δε δικαιολογεί το Λούη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Νομιζω οτι οι δηλωσεις του Whitmarsh ειναι για καταναλωση των tabloids και τιποτα παραπανω. Αν μη τι αλλο, καλο θα ηταν να αρχιζε εξηγωντας γιατι ειχε φυγει το bridge wing (μαλλον θα το πηρε ο αερας) και μετα θα μπορουσε να επεκταθει με μια μελετη του ποσο ταχυτερα επιταχυνει το μονοθεσιο του οταν λειπει αυτο το φτερακι. Εδω που τα λεμε αν ειναι να γινεται πυραυλος το μονοθεσιο χωρις αυτο το μαραφετι, ισως πιο καλο για τον Λιουι θα ηταν να το βγαλουν τελειως. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι στις προηγουμενες στροφες δεν επιταχυνε τοσο εκρηκτικα ο μικρος αρα μαλλον η απωλεια του bridge wing εχει θετικες επιπτωσεις οταν κανει λαθος ο μπροστινος. Ειναι σιγουρο οτι υπαρχει καποια εξηγηση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Νομιζω οτι οι δηλωσεις του Whitmarsh ειναι για καταναλωση των tabloids και τιποτα παραπανω. Αν μη τι αλλο, καλο θα ηταν να αρχιζε εξηγωντας γιατι ειχε φυγει το bridge wing (μαλλον θα το πηρε ο αερας) και μετα θα μπορουσε να επεκταθει με μια μελετη του ποσο ταχυτερα επιταχυνει το μονοθεσιο του οταν λειπει αυτο το φτερακι. Εδω που τα λεμε αν ειναι να γινεται πυραυλος το μονοθεσιο χωρις αυτο το μαραφετι, ισως πιο καλο για τον Λιουι θα ηταν να το βγαλουν τελειως. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι στις προηγουμενες στροφες δεν επιταχυνε τοσο εκρηκτικα ο μικρος αρα μαλλον η απωλεια του bridge wing εχει θετικες επιπτωσεις οταν κανει λαθος ο μπροστινος. Ειναι σιγουρο οτι υπαρχει καποια εξηγηση

                                Ακριβώς, και μόνο 2 δευτερόλεπτα πριν τη πρόσκρουση με τον Αλόνσο δεν ήταν...

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  patro last edited by

                                  κλασικα το κατεβασε η FOM το βιντεακι...

                                  anyway , ασχετα του τι εσπασε , εχω την εντυπωση πως θα ελεγαν ακομα και οτι μπηκε μονη της η μυστικη τουρμπινα που διαθετουν μονο και μονο για να μην πεσει το φταιξιμο στον χαμιλτον.

                                  αφου οταν ρωτηθηκε για το οτι δεν ειχε ενεργοποιηθει το προγραμμα εκκινησης ειπε 'ισως δεν ειναι αρκετα εργονομικο και ευδιακριτο το κουμπακι' (ή κατι τετοιο).
                                  το βρηκα: ερ: He has admitted that he forgot to push the correct button…
                                  Απ: 'Yes, but as a team Vodafone McLaren Mercedes doesn’t habitually blame its drivers in public. Is the procedure clear? Is it simple enough? We have to look at all the details.'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karagounis last edited by

                                    οντως ο χαμιλτον χτυπησε την αεροτομη λιγο μετα την εκιννηση, αλλα δεν το ειδαμε στην τιβι. Δειτε την εικονα (ειναι λιγο μεγαλη βεβαια)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a-viper7 last edited by

                                      To βίντεο είναι μια παραίσθηση. Αφού ως γνωστόν ο Χάμιλτον, η κουλάτζα του αιώνα, και η διαπλεκόμενη ομαδούλα του πάλι επινόησαν θεωρίες συνωμοσίας περί απώλειας εμπρός αεροτομής για να παραπλανήσουν τον τίμιο και πάνω από όλα αντικειμενικό οπαδό κάθε άλλης ομάδας...

                                      Τα λύσαμε τα προβλήματά μας...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                        To βίντεο είναι μια παραίσθηση. Αφού ως γνωστόν ο Χάμιλτον, η κουλάτζα του αιώνα, και η διαπλεκόμενη ομαδούλα του πάλι επινόησαν θεωρίες συνωμοσίας περί απώλειας εμπρός αεροτομής για να παραπλανήσουν τον τίμιο και πάνω από όλα αντικειμενικό οπαδό κάθε άλλης ομάδας...

                                        Τα λύσαμε τα προβλήματά μας...

                                        Ξαναδιάβασε λίγο τη δήλωση του Whitmarsh ο οποίος λέει ότι η αεροτομή του Hamilton αστόχησε 2 δευτερόλεπτα πριν τη πρόσκρουσή με τον Αλόνσο.

                                        Όπως καταλαβαίνεις, μόνο 2 δευτερόλεπτα πριν δεν έγινε αυτό...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a-viper7 last edited by

                                          Άλλο το να σπάσει ένα φτερό και άλλο το να αστοχήσει καθολικά η αεροτομή.

                                          Το φτερό δε δείχνει να επηρεάζει σημαντικά το μονοθέσιο. Αλλιώς ο LH θα έπρεπε να τους περνάει 5-5 στην ευθεία. Η διαφορά φαίνεται ακριβώς στην έξοδο της στροφής πριν γίνει το καβάλημα.

                                          Αλλά είπαμε, ότι λέει η McLaren είναι ψέμματα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            phaethon last edited by

                                            Και το σημείο που αποκολλάται το πάνω τμήμα, μετά την πρώτη επαφή.

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr