Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Impreza 1.6 150(?) Hp
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Subaru Impreza 1.6 150(?) Hp
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        puntofato last edited by

        Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Το είχα οδηγήσει για λίγο, είναι αρκετά γρήγορο αλλα με τίποτα δεν είναι πύραυλος, έχει ελάχιστο turbo lag και η βαλβίδα ανακούφισης κάνει συνέχεια ( μα συνέχεια !) τσαφ τσούφ. Πολύ καλό αυτοκίνητο πάντως, έχει κράτημα, ρόπή και είναι και καλοφτιαγμένο.Απο επιδόσεις αν θυμάμαι καλά έχει γύρω στο 10 για 0-100.

            παρατήρηση: δεν είναι επίσημο μοντέλο της Subaru, αλλα μετατροπή της εδω αντιπροσοπείας, έχει βέβαια εγγυηση αλλα δεν παύει να είναι μετατροπή.Τα 5πορτα διατηρούν τις κοντές σχέσεις σε αντίοθεση με τα 2λιτρα (κανονικά) turbo.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meco last edited by

              Εγώ αυτό που έχω ακούσει για τις συγκεκριμένες μετατροπές είναι ότι έχουν πάμπολλα προβλήματα...
              Πιαθνόν τώρα να τα έχουν διορθώσει και να είναι πιο σωστή η μετατροπή, αλλά ψάξε το λίγο καλύτερα πριν το αποφασίσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Yπήρχε παλαιότερα αυτό το θέμα. Μπορείς να πάρεις πληροφορίες και γνώμες εδω: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=757 και http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=417

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  puntofato last edited by

                  Σε καμία περίπτωση δεν σκέφτομαι να το πάρω!!!! Αν μπορούσα θα έπαιρνα το μαμίσιο 2.0 όπως βγαίνει από το εργοστάσιο και όχι όπως το κάνουν εδώ.
                  Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα του μιας και το αυτοκίνητο του κολητού μου που οδήγησα δεν μου έδωσε αυτή την εντύπωση σε καμία περίπτωση.Δεν ανοίγει όπως ένα αυτοκίνητο 140 ή 150 αλόγων. Άσε το λαμπάκι του check engine που άναβε κάθε βδομάδα. Μια φορά τα στήσαμε λίγο και όταν σταμάτησαμε μύριζε πλούσιο μίγμα από την εξάτμισή του!
                  Επίσης ο σπιτονοικοκύρης του κολητού μου που είχε και αυτός το ίδιο αμάξι είχε προβλήματα με το ρελαντί και λαμπάκι ώσπου το τράκαρε,πήρε ένα Κλιό 2.0 16V και ησύχασε!
                  Το Punto GT που έχω έχει άλογα και τα δείχνει.Επειδή δουλεύω σε συνεργείο και δοκιμάζω πολλά αυτοκίνητα έχω τη δυνατότητα να συγκρίνω.Το σαξόραλα έχουν δύναμη. Οι μετατροπές των Οpel έχουν(2.0 μοτέρ σε διάφορα μοντέλα). Μετατροπές που κάνουν συνεργεία με όνομα όπως Θεοδωρίδης στη Θεσσαλονίκη έχουν πολλή δύναμη....
                  Αυτή η μετατροπή σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να έχει όσα λένε ότι έχει. Σαν ρεταρισμένο κάνει. Πατάς τέρμα γκάζι και δεν φεύγει!
                  Επίσης έχει έγκριση τύπου αυτό το μοντέλο; Περνάει τις νόρμες της ευρώπης για τα καυσαέρια;
                  Γνωρίζει καποιος να μας πει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Επίσης μου κάνει εντύπωση πώς οι έγκυροι και σοβαροί δημοσιογράφοι που δοκίμάσανε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν ανέφεραν τίποτα σχετικά με τα προβλήματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, δεδομένου ότι θα το κάναν καμιά 1000 χλμ για να το δοκιμάσουν και να μας πείσουν πως πρόκειται για ένα προϊόν ποιότητας Ιαπωνικού εργοστασίου(που όμως του αλλάξαν τα φώτα εδώ).
                    Εδώ σβήνεις τη βλάβη και σε δυο μέρες ξανανάβει λαμπάκι ή σβήνει στο ρελαντί!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                      .....πόσο πραγματικά είναι τα άλογα του μιας και το αυτοκίνητο του κολητού μου που οδήγησα δεν μου έδωσε αυτή την εντύπωση σε καμία περίπτωση.
                      Το Punto GT που έχω έχει άλογα και τα δείχνει....
                      Το σαξόραλα έχουν δύναμη.....

                      Δεν ξέρω πόσα βγάζει το Impreza ούτε βέβαια για την ποιότητα μετατροπής απλά αναφέρω πιθανό λόγο.
                      Βασικά αυτό που 'φαίνεται' δεν είναι τα άλογα στις μέγιστες στροφές αλλά η ροπή μέχρι εκεί και για αυτό και τα turbo συνήθως δίνουν αίσθηση ισχύος.
                      'Ισως τα άλογα δεν φαίνονται λόγω βάρους (300+ κιλά παραπάνω) μαλακότερων αναρτήσεων και βέβαια τετρακίνησης που σημαίνει αυξημένη πρόσφυση αλλά και αυξημένες απώλειες. Έτσι αν πχ το Punto από τα 133 χάνει πχ τα 20 μένουν 113 και αν το Impreza χάνει 30 μένουν 120 αλλά σε ένα βαρύτερο αυτοκίνητο που αποκλείεται να σπινάρει, είναι λογικό να μην τα δείχνει. Ακόμα και από τις μετρήσεις επιτάχυνσης και ελαστικότητας είναι φανερό ότι το Impreza υστερεί σε σχέση με τα άλλα που αναφέρονται. Απλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία επιδόσεων. Βασικά το Impreza (1600) δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων, άλλα είναι τα πλεονεκτήματά του.
                      Επίσης έχω και μια ερώτηση-υποψία: μήπως τα turb-ισμένα Impreza χρειάζονται super βενζίνη για να λειτουργήσουν σωστά?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Με απλή αμόλυβδη 95 αλλά και 99 ή 100 οκτανίων ανάβει λαμπάκι αμέσως. Μόνο με 98 δεν ανάβει αμέσως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr