-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....
-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....
-
Θα ήθελα την γνώμη όσων έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή όσων το έχουν οδηγήσει, σχετικά με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα που υπόσχεται ή είναι πράσινα....
-
Το είχα οδηγήσει για λίγο, είναι αρκετά γρήγορο αλλα με τίποτα δεν είναι πύραυλος, έχει ελάχιστο turbo lag και η βαλβίδα ανακούφισης κάνει συνέχεια ( μα συνέχεια !) τσαφ τσούφ. Πολύ καλό αυτοκίνητο πάντως, έχει κράτημα, ρόπή και είναι και καλοφτιαγμένο.Απο επιδόσεις αν θυμάμαι καλά έχει γύρω στο 10 για 0-100.
παρατήρηση: δεν είναι επίσημο μοντέλο της Subaru, αλλα μετατροπή της εδω αντιπροσοπείας, έχει βέβαια εγγυηση αλλα δεν παύει να είναι μετατροπή.Τα 5πορτα διατηρούν τις κοντές σχέσεις σε αντίοθεση με τα 2λιτρα (κανονικά) turbo.
-
Εγώ αυτό που έχω ακούσει για τις συγκεκριμένες μετατροπές είναι ότι έχουν πάμπολλα προβλήματα...
Πιαθνόν τώρα να τα έχουν διορθώσει και να είναι πιο σωστή η μετατροπή, αλλά ψάξε το λίγο καλύτερα πριν το αποφασίσεις. -
Yπήρχε παλαιότερα αυτό το θέμα. Μπορείς να πάρεις πληροφορίες και γνώμες εδω: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=757 και http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=417
-
Σε καμία περίπτωση δεν σκέφτομαι να το πάρω!!!! Αν μπορούσα θα έπαιρνα το μαμίσιο 2.0 όπως βγαίνει από το εργοστάσιο και όχι όπως το κάνουν εδώ.
Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το πόσο πραγματικά είναι τα άλογα του μιας και το αυτοκίνητο του κολητού μου που οδήγησα δεν μου έδωσε αυτή την εντύπωση σε καμία περίπτωση.Δεν ανοίγει όπως ένα αυτοκίνητο 140 ή 150 αλόγων. Άσε το λαμπάκι του check engine που άναβε κάθε βδομάδα. Μια φορά τα στήσαμε λίγο και όταν σταμάτησαμε μύριζε πλούσιο μίγμα από την εξάτμισή του!
Επίσης ο σπιτονοικοκύρης του κολητού μου που είχε και αυτός το ίδιο αμάξι είχε προβλήματα με το ρελαντί και λαμπάκι ώσπου το τράκαρε,πήρε ένα Κλιό 2.0 16V και ησύχασε!
Το Punto GT που έχω έχει άλογα και τα δείχνει.Επειδή δουλεύω σε συνεργείο και δοκιμάζω πολλά αυτοκίνητα έχω τη δυνατότητα να συγκρίνω.Το σαξόραλα έχουν δύναμη. Οι μετατροπές των Οpel έχουν(2.0 μοτέρ σε διάφορα μοντέλα). Μετατροπές που κάνουν συνεργεία με όνομα όπως Θεοδωρίδης στη Θεσσαλονίκη έχουν πολλή δύναμη....
Αυτή η μετατροπή σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να έχει όσα λένε ότι έχει. Σαν ρεταρισμένο κάνει. Πατάς τέρμα γκάζι και δεν φεύγει!
Επίσης έχει έγκριση τύπου αυτό το μοντέλο; Περνάει τις νόρμες της ευρώπης για τα καυσαέρια;
Γνωρίζει καποιος να μας πει; -
Επίσης μου κάνει εντύπωση πώς οι έγκυροι και σοβαροί δημοσιογράφοι που δοκίμάσανε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν ανέφεραν τίποτα σχετικά με τα προβλήματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, δεδομένου ότι θα το κάναν καμιά 1000 χλμ για να το δοκιμάσουν και να μας πείσουν πως πρόκειται για ένα προϊόν ποιότητας Ιαπωνικού εργοστασίου(που όμως του αλλάξαν τα φώτα εδώ).
Εδώ σβήνεις τη βλάβη και σε δυο μέρες ξανανάβει λαμπάκι ή σβήνει στο ρελαντί! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
.....πόσο πραγματικά είναι τα άλογα του μιας και το αυτοκίνητο του κολητού μου που οδήγησα δεν μου έδωσε αυτή την εντύπωση σε καμία περίπτωση.
Το Punto GT που έχω έχει άλογα και τα δείχνει....
Το σαξόραλα έχουν δύναμη.....Δεν ξέρω πόσα βγάζει το Impreza ούτε βέβαια για την ποιότητα μετατροπής απλά αναφέρω πιθανό λόγο.
Βασικά αυτό που 'φαίνεται' δεν είναι τα άλογα στις μέγιστες στροφές αλλά η ροπή μέχρι εκεί και για αυτό και τα turbo συνήθως δίνουν αίσθηση ισχύος.
'Ισως τα άλογα δεν φαίνονται λόγω βάρους (300+ κιλά παραπάνω) μαλακότερων αναρτήσεων και βέβαια τετρακίνησης που σημαίνει αυξημένη πρόσφυση αλλά και αυξημένες απώλειες. Έτσι αν πχ το Punto από τα 133 χάνει πχ τα 20 μένουν 113 και αν το Impreza χάνει 30 μένουν 120 αλλά σε ένα βαρύτερο αυτοκίνητο που αποκλείεται να σπινάρει, είναι λογικό να μην τα δείχνει. Ακόμα και από τις μετρήσεις επιτάχυνσης και ελαστικότητας είναι φανερό ότι το Impreza υστερεί σε σχέση με τα άλλα που αναφέρονται. Απλά δεν είναι στην ίδια κατηγορία επιδόσεων. Βασικά το Impreza (1600) δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων, άλλα είναι τα πλεονεκτήματά του.
Επίσης έχω και μια ερώτηση-υποψία: μήπως τα turb-ισμένα Impreza χρειάζονται super βενζίνη για να λειτουργήσουν σωστά? -
Με απλή αμόλυβδη 95 αλλά και 99 ή 100 οκτανίων ανάβει λαμπάκι αμέσως. Μόνο με 98 δεν ανάβει αμέσως.
Subaru Impreza 1.6 150(?) Hp