-
και τα 3!
δεν γίνεται? ΟΚ!
πιο καθαρόαιμη είναι η Καρέρα! Απίστευτο? Λιγότερα ηλεκτρονικά, περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό και έχεις την αίσθηση πως μπορείς να την χρησιμοποιείς κάθε ημέρα και δεν θα χαλάσει ποτέ.
Πάντως όλα αυτά σήμερα πιστοποιούν΄πόσο μπροστά ήταν η Μακλάρεν ΒΜW τότε...
Σωστά στην εξίσωση δεν βάλατε το Φορντ... Πάντως για να γίνουμε πιό συγκεκριμένοι υπομονή μέχρι να βάλουμε στο χέρι την Μερτέντες. Κάποτε θα γίνει και αυτό.Στρ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
και τα 3!
δεν γίνεται? ΟΚ!
πιο καθαρόαιμη είναι η Καρέρα! Απίστευτο? Λιγότερα ηλεκτρονικά, περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό και έχεις την αίσθηση πως μπορείς να την χρησιμοποιείς κάθε ημέρα και δεν θα χαλάσει ποτέ.[list:pfd0vnce]Αντε να γελασει και μενα λιγι χειλακι [/list:u:pfd0vnce][list:pfd0vnce]Ε δε μπορει να ειμαι τρελλος [/list:u:pfd0vnce]
-
θεωρητικά είναι όλα αυτά βρε. Αμέσως ξεθάρεψες...
Λογικά σε κερδίζει αυτό που οδήγησες τελευταίο...
η απόλυτη σύγκριση, η σύγκρουση δύο ίδιων και διαφορετικών κόσμων είναι στραντάλε vs GT3 vs M3 csl... λένε πως κάπου εκεί χωράει και η γκαλάρντο... Ακόμα και αν είναι έτσι σε προδιαγραφές κάτι της λείπει... Ισως αυτά που διαθέτει το Ford GT...
Κουβέντα που πιάσαμε... Τρελλοί είμαστε!
Στρ -
Porsche, για εμένα, λόγω 'λατρείας' που έχω για την εταιρία και την 911.
Έχω έναν φίλο στην Αγγλία που έχει μια 911, ενα S4(εταιρικό αυτοκίνητο!!!) και έχει παραγγείλει ενα Φορντ GT και σκέφτεται και την Carrera GT. Βλεπετε είναι υπέυθυνος για το BTCC (αυτός το έφερε στην Αγγλία πριν χρόνια, το πούλησε και τώρα πηγε πισω). Θα των ρωτήσω να μου πεί ότν τα παραλάβει....αλλά είναι δηλωμένος Πορσάκιας!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έχω έναν φίλο στην Αγγλία που έχει μια 911, ενα S4(εταιρικό αυτοκίνητο!!!) και έχει παραγγείλει ενα Φορντ GTΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;;;;;; ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ;;;;;;;; ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 180.000.000 δρχ. Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝ' Ο ΓΥΑΛΟΣ, Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ!!!! ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΜΕΣΑ!!!
Χεχε, συγνώμη για το ξέσπασμα, αλλά το έχω δει από κοντά αυτό το αυτοκίνητο και είναι για μένα κάτι πολύ...προσωπικό!!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Έχω έναν φίλο στην Αγγλία που έχει μια 911, ενα S4(εταιρικό αυτοκίνητο!!!) και έχει παραγγείλει ενα Φορντ GT
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;;;;;; ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ;;;;;;;; ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 180.000.000 δρχ. Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝ' Ο ΓΥΑΛΟΣ, Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ!!!! ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΜΕΣΑ!!!
Χεχε, συγνώμη για το ξέσπασμα, αλλά το έχω δει από κοντά αυτό το αυτοκίνητο και είναι για μένα κάτι πολύ...προσωπικό!!
Ηρέμησε, κανένα από τα τρία δεν κάνει τόσο! Η 911 και η S4 υπάρχουν στους καταλόγους και είναι σχεδόν κοινά αυτοκίνητα και το Ford GT φαίνεται ότι θα κάνει όσο μια φτηνή Ferrari ή Lamborghini και δε θα ανταγωνίζεται σε τιμή αυτά της ψηφοφορίας. Αν και δεν θα υπάρχουν και πάρα πολλά μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να πάει να το προ-παραγγείλει σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της Ford! (έτσι είπαν εδώ στην Αγγλία!)
Όχι βέβαια ότι τα παραπάνω μας παρηγορούν ιδιαίτερα αλλά δε μπορεί κάποιοι συνάνθρωποί μας θα χαρούν! -
Ψυχραιμία Θέμη!
Είναο το καινουργιο GT, όχι το παλιο κλασσικό, και του είχανε πει παράδωση μέσα 2004, τώρα του λένε αρχές 2005. Τιμή στην Αγγλία είναι 105,000 λίρες, και έχει δώσει προκαταβολή.
S4, εννοώ το Audi, του δώσανε αυτό μέχρι να βγεί το καινούργιο S8.
Απο Σιγκαπούρη Αγγλία είναι λίγο ζώρικα να πάω.....αλλά αν θές να σε φτιάξω λίγο ακόμα ( ) , έχω και πρόσκληση απο φίλο μου στο Λας Βέγκας, να οδηγήσω όποιο απο τα αυτοκίνητά του θελω. Προς το παρόν έχει:
- Lambo Diablo GTR (έχει 2 ίδιες!)
- Lambo Murcielago
- Porsche 911 GT2
Σκέφτεται να πάρει και μια 959 μεταχειρισμένη ή μια Ενζο, αν πάει καλά η δουλειά του! Εεε αυτόν λεω να τον επισκεφτώ σύντομα
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ψυχραιμία Θέμη!
Είναι το καινουργιο GT, όχι το παλιο κλασσικό, και του είχανε πει παράδοση μέσα 2004, τώρα του λένε αρχές 2005. Τιμή στην Αγγλία είναι 105,000 λίρες, και έχει δώσει προκαταβολή.Ξέρω πολύ καλά για ποιο αμάξι λες! Είναι το ίδιο αμάξι το οποίο είδα στο Goodwood festival πίσω από μια Enzo και απέναντι από ένα Pagani Zonda (τώρα κάνω φιγούρα) και είναι το ίδιο αμάξι που έχω στη βιτρίνα μου σε 1:18
Ξέρω ότι δεν αναφέρεσαι στο GT-40. Το Ford GT είναι η αναβίωση και θα παραχθεί σε 1500 κομμάτια. Απλά θυμόμουν 380.000 λίρες. Τελικά έχεις δίκιο, η τιμή θα είναι πολύ χαμηλότερη. Εγώ είδα 150.000 λίρες, τώρα αν μου λες ότι ο φίλος σου ήδη το παρήγγειλε στις 105, τότε σε πιστεύω
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
S4, εννοώ το Audi, του δώσανε αυτό μέχρι να βγεί το καινούργιο S8.
Bλακεια...
Επρεπε να του δώσουν το RS4... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σκέφτεται να πάρει και μια 959 μεταχειρισμένη ή μια Ενζο, αν πάει καλά η δουλειά του!Η 959 είναι από τα πιο σέξυ και ταυτόχρονα άγρια αυτοκίνητα της ιστορίας και από τις πολύ λίγες Porsche που λατρεύω, αλλά σε σχέση με μια Enzo, νομίζω πως δεν χωράει πολλή σκέψη
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
S4, εννοώ το Audi, του δώσανε αυτό μέχρι να βγεί το καινούργιο S8.
Bλακεια...
Επρεπε να του δώσουν το RS4...Αυτό του είπα και εγώ!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Η 959 είναι από τα πιο σέξυ και ταυτόχρονα άγρια αυτοκίνητα της ιστορίας και από τις πολύ λίγες Porsche που λατρεύω, αλλά σε σχέση με μια Enzo, νομίζω πως δεν χωράει πολλή σκέψηΓια κάποιο περίεργο λόγω δεν είναι και πολύ φανατικός με την Φεράρι, αντίθετα λατρεύει τις Πόρσε και Λαμπο. Θέλει να δώσει την GT2 και κάτι ακόμα και να πάρει την 959 και μετά να πάρει και μια Ένζο! Κακοπερνάει!!!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Απλά θυμόμουν 380.000 λίρες. Τελικά έχεις δίκιο, η τιμή θα είναι πολύ χαμηλότερη. Εγώ είδα 150.000 λίρες, τώρα αν μου λες ότι ο φίλος σου ήδη το παρήγγειλε στις 105, τότε σε πιστεύωΔεν είπα οτι δεν το ξέρεις...απλώς να σιγουρευτώ οτί μιλάμε για το ίδιο αμαάξι, ήθελα!
Τόσο μου είπε, αλλα επίσης είναι σίγουρος οτι μέχρι την ημέρα παράδωσης η τιμή θα έχει ανέβει και το υπολογίζει 130-140,000 λίρες.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για κάποιο περίεργο λόγω δεν είναι και πολύ φανατικός με την Φεράρι, αντίθετα λατρεύει τις Πόρσε και Λαμπο.Όταν έχεις ΤΟΟΟΟΣΑ πολλά λεφτά να κάνεις ό,τι γουστάρεις και ξέρεις ότι μπορείς να έχεις ό,τι λαχταρήσεις, τα γούστα σου γίνονται λίγο περίεργα. Μπορεί να μας φαίνεται παράξενο που δεν προτιμά μια Enzo, αλλά αν βγάζει τα λεφτά αυτά σε λίγους μήνες, τότε τα κριτήριά του είναι διαφορετικά, αφού μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να την αποκτήσει. Οπότε γιατί να μην πάρει την 959 που είναι classic και να χτυπήσει σε λίγα χρόνια μια Enzo; Λογικό
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Όταν έχεις ΤΟΟΟΟΣΑ πολλά λεφτά να κάνεις ό,τι γουστάρεις και ξέρεις ότι μπορείς να έχεις ό,τι λαχταρήσεις, τα γούστα σου γίνονται λίγο περίεργα. Μπορεί να μας φαίνεται παράξενο που δεν προτιμά μια Enzo, αλλά αν βγάζει τα λεφτά αυτά σε λίγους μήνες, τότε τα κριτήριά του είναι διαφορετικά, αφού μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να την αποκτήσει. Οπότε γιατί να μην πάρει την 959 που είναι classic και να χτυπήσει σε λίγα χρόνια μια Enzo; ΛογικόΑκριβώς έτσι. Είναι και νέος (38) οπότε δεν βιάζεται. Τις Diablo τις έχει μιά για την πίστα και την άλλη για το δρόμο. Την Murcielago, την πήρε ένα βράδυ που πήγε για φαγητό με τον αντιπρόσωπο της Λάμπο στο ΛΒ, την είδε του άρεσε, έδωσε την επιταγή και την οδήγησε σπίτι του!
Απλά δηλαδή, όπως κάνουμε όλοι μας.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όταν έχεις ΤΟΟΟΟΣΑ πολλά λεφτά να κάνεις ό,τι γουστάρεις και ξέρεις ότι μπορείς να έχεις ό,τι λαχταρήσεις, τα γούστα σου γίνονται λίγο περίεργα. Μπορεί να μας φαίνεται παράξενο που δεν προτιμά μια Enzo, αλλά αν βγάζει τα λεφτά αυτά σε λίγους μήνες, τότε τα κριτήριά του είναι διαφορετικά, αφού μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να την αποκτήσει. Οπότε γιατί να μην πάρει την 959 που είναι classic και να χτυπήσει σε λίγα χρόνια μια Enzo; Λογικό
Ακριβώς έτσι. Είναι και νέος (38) οπότε δεν βιάζεται. Τις Diablo τις έχει μιά για την πίστα και την άλλη για το δρόμο. Την Murcielago, την πήρε ένα βράδυ που πήγε για φαγητό με τον αντιπρόσωπο της Λάμπο στο ΛΒ, την είδε του άρεσε, έδωσε την επιταγή και την οδήγησε σπίτι του!
Απλά δηλαδή, όπως κάνουμε όλοι μας.
Ελπιζω καποτε ολοι μας να οδηγησουμε το αυτοκινητο που επιθυμουμε.
Το καλυτερο που εχω ''δοκιμασει'' μεχρι σημερα ειναι ενα AUDI RS4.
Kαλο, καλο, πολυ καλο... -
Διαβάζω, διαβάζω για ENZO, CARRERA GT, GALLARDO αρκετά περιοδικά. Αλλού φαινεται οτι το καλύτερο υπεραυτoκινητο αυτη τη στιγμη στον κοσμο ειναι η PORSCHE CARRERA GT.
Αλλου υποστηριζεται οτι τη διαφορα κανει η FERRARI η οποια απευθυνεται σε ενα πιο περιορισμενο κοινο, στοχευοντας στις αισθησεις που εισπραττει ο οδηγος.
Τελικα πιο ειναι ''καλυτερο'' υπεραυτοκινητο;
ΑΥΤΟ που προσφερει ομορφη σχεδιαση, επιδοσεις, τεχνολογικο υποβαθρο και που μπορει να ''μιλαει'' στον οδηγο στοχευοντας στην καρδια;
Ή ΑΥΤΟ που συνδυαζει περισσοτερο την ευκολια στη χρηση, αυτο που ειναι φιλικοτερο δηλαδη στον οδηγο, που μπορει ισως να το οδηγησει και η της διπλανης πορτας...; -
Δεν υπάρχει 'καλύτερο υπεραυτοκίνητο'. Πέφτουμε πάντα στη λούμπα να προσπαθούμε σώνει και ντε να προσδώσουμε τον τίτλο αυτόν σε κάποιο συγκεκριμένο υπεραυτοκίνητο. Ποιος είναι αυτός που θα θεσπίσει αντικειμενικά κριτήρια για να αποδοθεί ο τίτλος αυτός σε τέτοια ονειρικά αυτοκίνητα; Αν για κάποιον μετρούν περισσότερο οι επιδόσεις, δικαίωμά του. Αν για κάποιον άλλο η αίσθηση, δικαίωμά του και αυτουνού.
Πήγαινε πες σε κάποιον που αγόρασε Enzo ότι η Carrera GT μπορεί να είναι πιο γρήγορη σε απόλυτες επιδόσεις (για διαφορές τόσο μικρές που αρκεί για παράδειγμα η ποιότητα του καυσίμου να καλύψει) να δούμε κατά πόσο θα σε πάρει στα σοβαρά (όχι εσένα προσωπικά, γενικά μιλάω )
Αυτά περί 'καλύτερου υπεραυτοκινήτου' είναι δημοσιογραφικές αρλούμπες. Σαν μερικά περιοδικά βελτιώσεων, που όταν δοκιμάζουν ένα δυνατό αμάξι, γράφουν πάντα 'η δύναμη είναι τόσο κτηνώδεις όσο δεν έχουμε ξαναδει ποτέ' ή έχουν μια φωτογραφία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου και λένε 'αυτή είναι η γωνία που θα δείτε το ΧΧΧ αυτοκίνητο αν προσπαθήσετε να το κοντράρετε'.
Το νόημα είναι ποιο από όλα αυτά θεωρείς ότι σου ταιριάζει, ότι σε ευχαριστεί. Το καλύτερο είναι αυτό που είναι καλύτερο για σένα.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δεν υπάρχει 'καλύτερο υπεραυτοκίνητο'. Πέφτουμε πάντα στη λούμπα να προσπαθούμε σώνει και ντε να προσδώσουμε τον τίτλο αυτόν σε κάποιο συγκεκριμένο υπεραυτοκίνητο. Ποιος είναι αυτός που θα θεσπίσει αντικειμενικά κριτήρια για να αποδοθεί ο τίτλος αυτός σε τέτοια ονειρικά αυτοκίνητα; Αν για κάποιον μετρούν περισσότερο οι επιδόσεις, δικαίωμά του. Αν για κάποιον άλλο η αίσθηση, δικαίωμά του και αυτουνού.Πήγαινε πες σε κάποιον που αγόρασε Enzo ότι η Carrera GT μπορεί να είναι πιο γρήγορη σε απόλυτες επιδόσεις (για διαφορές τόσο μικρές που αρκεί για παράδειγμα η ποιότητα του καυσίμου να καλύψει) να δούμε κατά πόσο θα σε πάρει στα σοβαρά (όχι εσένα προσωπικά, γενικά μιλάω )
Αυτά περί 'καλύτερου υπεραυτοκινήτου' είναι δημοσιογραφικές αρλούμπες. Σαν μερικά περιοδικά βελτιώσεων, που όταν δοκιμάζουν ένα δυνατό αμάξι, γράφουν πάντα 'η δύναμη είναι τόσο κτηνώδεις όσο δεν έχουμε ξαναδει ποτέ' ή έχουν μια φωτογραφία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου και λένε 'αυτή είναι η γωνία που θα δείτε το ΧΧΧ αυτοκίνητο αν προσπαθήσετε να το κοντράρετε'.
Το νόημα είναι ποιο από όλα αυτά θεωρείς ότι σου ταιριάζει, ότι σε ευχαριστεί. Το καλύτερο είναι αυτό που είναι καλύτερο για σένα.
Eνταξει, σε αυτη την κατηγορια ειναι αρκετα δυσκολα τα πραγματα.
Για παραδειγμα στην επιλογη ενος οικογενειακου αυτοκινητου, ο υποψηφιος αγοραστης επιλεγει αυτο που του ταιριαζει περισσοτερο.
Αν μπορει ομως ενα μοντελο να συγκεντρωνει θετικα στοιχεια σε περισσοτερους τομεις, δεν ειναι πιο ολοκληρωμενο;
Παραδειγμα;ΒΜW σειρα 5 και MERCEDES E class.
Αν καποιος θελει περισσοτερο ενα ανετο πολυτελες μεσο μεταφορας θα επιλεξει MERCEDES.
Αν καποιος θελει να συνδυασει το οικογενειακο αυτοκινητο μαζι με την οδηγικη ευχαριστηση θα στραφει στη ΒΜW.
Αν και τα αυτοκινητα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα, θα ηταν παρατολμο να πουμε οτι η νεα σειρα 5 ειναι ενα οντως πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο απο την Ε, και ισως το πιο ολοκληρωμενο στην κατηγορια...; -
Καθόλου παράτολμο, αλλά εσύ μίλησες για το καλύτερο υπεραυτοκίνητο, όχι για το καλύτερο μεσαίο
PORSCHE CARRERA GT...MERCEDES SLR... FERRARI ENZO