Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα Νέα - Μάρτιος 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα Νέα - Μάρτιος 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    33
    82
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:

      Ρε συ ripper, παραθετεις τα αποσπασματα που εβαλα οταν διαβασα την (παραπλανητικη) ειδηση που ειχε ανεβασει το rally.gr και παραθεσε αλλος φιλος στο φορουμ. Την παρακατω δημοσιευση μου την ιδια μερα, που εβαλα οταν διαβασα την κανονικη ειδηση, δεν την ειδες;
      Εκτος κι αν το εβαλες μονο για πλακα, οποτε σορι που το συνεχιζω.

      Μολις διαβασα την αρχικη ειδηση.
      http://www.autosport.com/news/report.php/id/65364' target='_blank' target='_blank

      Για να πουμε και του στραβου το δικιο και περα απ' την πλακα, ο Whitmarsh αλλιως τα λεει. Απο πουθενα δεν προκυπτει οτι εχει δρομολογηθει η μεταβιβαση των αρμοδιοτητων του Ντενις στον Γουιτμαρς και μαλιστα μεχρι τελος του μηνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ripper last edited by

        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
        Ρε συ ripper, παραθετεις τα αποσπασματα που εβαλα οταν διαβασα την (παραπλανητικη) ειδηση που ειχε ανεβασει το rally.gr και παραθεσε αλλος φιλος στο φορουμ. Την παρακατω δημοσιευση μου την ιδια μερα, που εβαλα οταν διαβασα την κανονικη ειδηση, δεν την ειδες;
        Εκτος κι αν το εβαλες μονο για πλακα, οποτε σορι που το συνεχιζω.

        Έννοείται ότι κάνω πλάκα επειδή τον θάψατε μετα μανίας και φάγατε (όχι μόνο εσύ) κόλυβα πριν γίνει η κηδεία.
        Και κυρίως διότι ο Dennis πολύ απλά δεν μπορεί να απολυθεί. Δεν είναι οπως ο Todt, είναι το αφεντικό της McLaren και ο μόνος που μπορεί να τον απολύσει είναι ο εαυτός του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funis last edited by

          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
          δεν καταλαβαινω τι εννοει ο greo ούτε και ο Stavros ...

          .. ειμαι στην δουλεια και διαπιστωνω οτι η εικονα που ποσταρα δεν φαινετε , ενω 1 ωρα πριν ( απο το σπιτι ) την εβλεπα ( και θεωρησα οτι το σχόλιο toy greo ηταν επειδηη εικονα τον βοηθουσε )

          Κανοντας edit βλεπω οτι το url της εικόνας ειναι http://www.autosport.com/images/upload/1184618789.gif

          ... δεν καταλαβαινω τι συμβαινει

          Εγώ ούτε τώρα την βλέπω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_army7 last edited by

            Προβληματικό το σύστημα ECU που επέβαλε η FIA, όλοι ζητούν την επανεξέτασή του

            Υπόλογη πάλι η Μακ Λάρεν

            Στο εδώλιο του κατηγορουμένου πέρσι για τη spy story σε βάρος της Φεράρι (την υπόθεση κατασκοπίας που παραδέχτηκε και που πλήρωσε με πρόστιμο 100 εκατ. δολαρίων, συν μηδενισμό από το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών), η Μακ Λάρεν κινδυνεύει, εμμέσως πλην σαφώς, να βρεθεί και πάλι υπόλογη, λίγες μόλις ημέρες μετά την αυλαία του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 που άνοιξε την Κυριακή στη Μελβούρνη.

            Οι μηχανικοί της Μακ Λάρεν τρέχουν πάλι και δεν φθάνουν

            Ενα γκραν-πρι στο οποίο Μακ Λάρεν και Λιούις Χάμιλτον ναι με θριάμβευσαν, αφού όμως πρώτα θεατές και τηλεθεατές έγιναν μάρτυρες ενός ανώμαλου, περίεργου, αλλά και ασυνήθιστου φαινομένου 14 αλλεπάλληλων εγκαταλείψεων· κι οι 14 λόγω κατάρρευσης των κινητήρων.

            Συμφωνία

            Για την ώρα, ουδείς, ούτε φυσικά η Φεράρι που είδε τη μηχανή του Μάσα να σβήνει στον 38ο γύρο και του Ραϊκόνεν να κάνει «μπαμ» στον 54ο, ένα διπλό νοκ-άουτ που είχε να συμβεί 11 ολόκληρα χρόνια ή 178 συνεχόμενα γκραν-πρι, θέλησε ούτε καν να τολμήσει να σκεφτεί την περίπτωση του όποιου «σαμποτάζ». Παρ' όλα αυτά στα paddock των εταιρειών και λίγα μόλις 24ωρα πριν από το επόμενο ραντεβού του Σεπάνγκ, στη Μαλαισία, όλοι συμφώνησαν ότι η FIA ίσως θα πρέπει να επανεξετάσει την ECU, τη συσκευή που επέβαλε φέτος σε όλα τα μονοθέσια, αλλά κατασκευής Μακ Λάρεν...

            Πρόκειται για τη μοναδική, ηλεκτρονική βοήθεια με την οποία έχει εξοπλιστεί, σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, ένα αυτοκίνητο της Φόρμουλα 1, στην ουσία μία μονάδα ελέγχου του κινητήρα, του κιβωτίου, του διαφορικού, του συμπλέκτη κι όλων των σχετικών εξαρτημάτων και που η FIA επέβαλε σχεδόν δικτατορικά σε όλες τους αγωνιζόμενους, αλλά με τη διαφορά ότι δεν είναι δική της πατέντα, αλλά της Μακ Λάρεν σε συνεργασία με την Electronic Systems Microsoft.

            Οσον αφορά τους κινητήρες V8 της «κόκκινης», κι οι δύο επέστρεψαν στο Μαρανέλο για επανεξέταση κι ίσως οι μηχανικοί να μην προλάβουν εγκαίρως για τη Μαλαισία να διαγνώσουν τον λόγο που έπαψαν ξαφνικά να λειτουργούν, αλλά μόλις βγει το πόρισμα και στην περίπτωση που την ευθύνη θα φέρει η ειδική συσκευή, τότε δεν αποκλείεται να ζητήσει από τη FIA, τόσο η ίδια όσο όμως και τα υπόλοιπα, οικονομικά μιλώντας, μικρότερα αυτόκινητα, την άμεση κατάργησή της.

            Θέαμα

            Εν αναμονή των όποιων εξελίξεων πάντως, και με δεδομένο τα λεγόμενα του Νο 1 πλέον της Φεράρι Ζαν Τοντ («μία ήττα είναι πάντα μες στο πρόγραμμα»), το θέμα συζήτησης την επομένη του αυστραλιανού γκραν-πρι ήταν κυρίως η κατάργηση του traction control, του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, που συνήθως εμπόδιζε το «σπινάρισμα» των πίσω τροχών.

            Στην ουσία, ένα νέο δεδομένο με αποκλειστικό στόχο το θέαμα και τα προσπεράσματα, την πραγματική αξία των ικανοτήτων ενός οδηγού χωρίς την όποια βοήθεια της τεχνολογίας.

            Σύμφωνα μάλιστα με γκάλοπ της «Gazzetta dello Sport», σε δείγμα 4.684 χρηστών του Διαδυκτίου, το 87,2% συμφώνησε στο ότι τα λάθη αύξησαν το θέαμα, ενώ το 12,8% πιστεύει ακριβώς το αντίθετο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21century last edited by

              Tώρα που μετά τον αγώνα έπεσαν ποινές να δούμε τι θα κανουν οι πιλότοι της McLaren, Heikki Kovalainen και Lewis Hamilton που δέχθηκαν ποινή πέντε θέσεων ...μαλλον η υπόθεση θα έχιε και συνέχεια..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                Προβληματικό το σύστημα ECU που επέβαλε η FIA, όλοι ζητούν την επανεξέτασή του

                (...)

                Πρόκειται για τη μοναδική, ηλεκτρονική βοήθεια με την οποία έχει εξοπλιστεί, σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, ένα αυτοκίνητο της Φόρμουλα 1, στην ουσία μία μονάδα ελέγχου του κινητήρα, του κιβωτίου, του διαφορικού, του συμπλέκτη κι όλων των σχετικών εξαρτημάτων και που η FIA επέβαλε σχεδόν δικτατορικά σε όλες τους αγωνιζόμενους, αλλά με τη διαφορά ότι δεν είναι δική της πατέντα, αλλά της Μακ Λάρεν σε συνεργασία με την Electronic Systems Microsoft.

                Τώρα εξηγούνται όλα...

                (με το μαλακό ε; )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ένα ενδιαφέρον άρθρο...

                  'F1 job for Top Gear's Hammond?

                  25/03/2008 09:41

                  London - Top Gear presenter Richard Hammond is reported to become the lead commentator when the BBC starts broadcasting Formula One in 2009.

                  The BBC recently acquired the television rights for the sport from F1 supremo Bernie Ecclestone after ITV's withdrawal from the bidding process.

                  ITV made the decision after broadcasting F1 for 12 years, saying that it was not commercially viable despite the emergence of Lewis Hamilton as a British contender for the world championship.

                  That means that the race is now on to see who will take over from James Allen and Martin Brundle as the UK's new F1 commentators.

                  According to the Times newspaper, Hammond is the most likely candidate for the job.

                  The newspaper also claims that the BBC is planning on letting Hammond, along with co-stars Jeremy Clarkson and James May, loose at Grand Prix weekends in an attempt to extend the audience beyond 'petrolheads'.

                  Furthermore the BBC plans a 'brighter, bolder, faster' presentation, screening races live via broadband and mobile phones as well as conventional television.'

                  Πηγή: Wheels24

                  Θα έχει πλάκα πάντως...

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koupris last edited by

                    Το Τοp Gear ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε εκπομπη που αφορα το αυτοκινητο!
                    Ευχαριστω το ΣΚΑΙ που μου το εμαθε και το ιντερνετ που με βοηθα και εχω δει ΟΛΕΣ τις τελευταιες σεζον!εργα τεχνης!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Αν αποφύγουν τις υπερβολές του TG ο Hammond νομίζω ότι έχει τη δυνατότητα να καλύψει F1. Πάντως ο RH ήταν ραδιοφωνικός σχολιαστής πριν την εμπλοκή του στη τηλεόραση οπότε δεν θα έχει πρόβλημα σε μία μετάδοση όπου δεν είναι αυτά που κάνεις αλλά αυτά που λες που έχουν σημασία.

                      Πάντως δεν έχω ακόμα καταλάβει γιατί δεν δίδεται σε πρώην οδηγούς αγώνων που έχουν γνώσεις περί μηχανοκίνητων περισσότερος χρόνος σχολιασμού. Θα βοηθούσε ΙΜΗΟ τη μετάδωση του Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        st-devote last edited by

                        Πάντως δεν έχω ακόμα καταλάβει γιατί δεν δίδεται σε πρώην οδηγούς αγώνων που έχουν γνώσεις περί μηχανοκίνητων περισσότερος χρόνος σχολιασμού. Θα βοηθούσε ΙΜΗΟ τη μετάδωση του Α.

                        αλλο να εχεις γνωσεις και αλλο να μπορεις να τις εκφρασεις ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Άσε που δε ξέρω κατά πόσο τους ενδιαφέρει...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Για το BBC... μια καλή ιδέα θα ήταν να έχουν ένα δίδυμο τύπου Brundle-Hammond και κάτω στα pits Clarkson, May για 'ειδικές' αποστολές.
                            Αλλά θα πρέπει να σοβαρευτούν... εκτός από τίποτα ειδικά ρεπορτάζ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karagounis last edited by

                              Και μια αλλη ιδεα: για καθε αγωνα να κανει ενα δεκαλεπτο αφιερωμα στους παλαιους αγωνες ο Murray Walker. Bεβεαια ακουγεται και κατι καλυτερο απο αυτο που προτεινω:

                              On March 20th 2008, while being interviewed on BBC Radio 5 Live, Walker was asked if he'd consider a return to the TV commentary box when Formula 1 returns to the BBC in 2009. He answered 'Never say never'.

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Balestre passes away aged 86

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red-spirit last edited by

                                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                  Balestre passes away aged 86

                                  Η μορφή του δέσποζε όλα τα χρόνια της ταραγμένης δεκαετίας του '80. Μια από τις προσωπικότητες που σημάδεψαν την F1. Αμφιλεγόμενη αλλά πολύ ισχυρή φυσιογνωμία. Είχε αφήσει εποχή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red-spirit last edited by

                                    O Jean-Marie Balestre ίσως μείνει στην ιστορία για το τρόπο διαχειρίστηκε την κρίση στις αρχές της δεκαετίας του 80 ή για το γεγονός ότι σαν Γάλλος ήθελε να δει πρωταθλητή τον Alain Prost το 1989. Λίγοι σήμερα ,όμως, γνωρίζουν πόσο πολύ μόχθησε για την ασφάλεια των οδηγών τα χρόνια που είχε τις τύχες του Σπορ στα χέρια του. Με δική του πρωτοβουλία καταργήθηκαν οι παντοδύναμοι κινητήρες turbo που ενείχαν τεράστιους κινδύνους για την ζωή όσων έτρεχαν... Ήταν δε τόσο μεγάλο το πάθος που τον διέκρινε για τους αγώνες, ώστε έφτασε στο σημείο να διακινδυνέψει και την ίδια του τη ζωή, όπως ένα απόγευμα του 1989 στο Silverstone που μέσα στην παραζάλη του έκανε βόλτες μέσα στην πίστα και παραλίγο να πέσει πάνω του μια Οζέλα! Σίγουρα του αξίζει ένα ζεστό χειροκρότημα για όσα προσέφερε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Aμφιλεγόμενος μεν μεγάλη προσωπικότητα δε που άφησε το στίγμα του στην σύγχρονη F1. Έφυγε πλήρης ημερών. RIP λοιπόν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        O Jean-Marie Ballestre είχε κατηγορηθεί επιπλέον πολλάκις για συνεργασία με τους Γερμανούς κατά την κατοχή της Γαλλίας.

                                        Όσον αφορά την εμπλοκή του στο σπορ τελικά αν και πολλοί του καταλογίζουν την μεροληψία το 1989 υπέρ Prost, αντίστοιχα ο ίδιος δεν έκανε τίποτα το 1990 όταν ο Σένα πέταξε έξω τον Prost. (προς τιμή του τουλάχιστον).

                                        Περισσότερα εδώ...

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Marie_Balestre

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          ετοιμαστείτε για μεγάλη βόμπα για τον Mosley...

                                          αμήν και πότε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kleisj last edited by

                                            Απορώ γιατί τα βίτσια των επωνύμων πρέπει να αποσχολούν το ευρύ κοινό από την στιγμή που δεν κάνουν κ κάποια παρανομία.

                                            Τραγική είδηση το αεροπλάνο που έπεσε στο Kent με 5 επιβάτες. Ένας από αυτούς ήταν ο David Leslie γνωστός οδηγός από το BTCC (κ μάλιστα αρκετά καλός). Πολλές μάχες με τους John Clealand, Antony Reid, Richard Rydell κα. Πήγαινε να δοκιμάσει την Jaquar XKR FIA GT3 του Richard Lloyd (συνεπιβάτη του στο αεροπλάνο).
                                            Κουράγιο στις οικογένειες τους , όπως κ στον υπόλοιπων άτυχων επιβατών του αεροπλάνου.

                                            http://www.autosport.com/news/report.php/id/66244

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr