-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Για δοκιμασε και με μια καρφιτσα να ξεβουλωσεις το ιδιο το μπεκ.
Και για να μην σου ξαναβουλωσει βαζεις απιονισμενο νερο που βαζουν στα σιδερα ατμου.
Απο το σουπερ μαρκετ και παμφθηνο.(δεν το εχω κανει ποτε γιατι βαριεμαι ,αλλα οσοι το χρησιμοποιουν δεν εχουν ποτε βουλομενα μπεκ)Επιβεβαιώνω πως ισχύει αυτό για το απιονισμένο.
-
Σωστος ο mirage!Το υγρο καφετιερας εκανε δουλεια,δεν βγαζει οπως πρεπει παντως αρχισε να πεταει λιγο νερακι και λογικα θα στρωσει στις επομενες μερες.
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Σωστος ο mirage!Το υγρο καφετιερας εκανε δουλεια,δεν βγαζει οπως πρεπει παντως αρχισε να πεταει λιγο νερακι και λογικα θα στρωσει στις επομενες μερες.Επειδη τωρα μπορει να ξεκολλησει και τα αλατα που υπαρχουν στο λαστιχο και να ξαναβουλωσει εγω θα προτεινα να ξενωσεις το λαστιχο απο καποιο σημειο και να φυσηξεις με αερα υπο πιεση απο το μπεκ προς το ανοικτο λαστιχο.Ριξε και ζεστο νερο στο παγουρι και αδειασε το απο το ανοικτο λαστιχο.
-
Η κάνε την Λεωνιδοπατέντα: φιλτράκι βενζίνης στην παροχή!
-
E αυτο δεν το εχω ξανακουσει οντως τρομερη πατεντα Την κυριακη με καφεδακι αν το επιτρεψει ο καιρος θα καθαρισω το δοχειο και τα λαστιχακια.
-
Ξέρει κανείς μήπως στα 16αρια 307 πότε μπαίνει η πρώτη σκάλα και πότε η δεύτερη του ανεμιστήρα;
-
Γεια σας παιδια
Σε λιγο καιρο θα κλεισω το 207 sport 1.4 95hp
Σκεφτομαι να βαλω την πανοραμικη οροφη.ποσο βαρος αραγε να προσθετει στο αυτοκινητο??Γνωριζει κανεις??
Μηπως μου επιβαρυνει πολυ τις επιδοσεις?? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξέρει κανείς μήπως στα 16αρια 307 πότε μπαίνει η πρώτη σκάλα και πότε η δεύτερη του ανεμιστήρα;Ο ανεμιστήρας του ψυγείου Κωνσταντίνε;
Δεν ήξερα ότι είναι δυο ταχυτήτων...
-
Συνηθως η δευτερη σκαλα ή δευτερο βεντιλατερ 'μπαινει' οταν αναβει το AC.
-
Ο χρήστης cmaniac έγραψε:
Γεια σας παιδια
Σε λιγο καιρο θα κλεισω το 207 sport 1.4 95hp
Σκεφτομαι να βαλω την πανοραμικη οροφη.ποσο βαρος αραγε να προσθετει στο αυτοκινητο??Γνωριζει κανεις??
Μηπως μου επιβαρυνει πολυ τις επιδοσεις??Αν σου αρέσει η ιδέα της οροφής, να τη βάλεις. Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι αμελητέα, και στο κάτω κάτω δε θα έχεις παντού χρονόμετρο μαζί σου.
Αν παρ'ελπίδα το θεωρείς αργό, πέρνα μια βόλτα από εδώ:
-
Σήμερα μπήκα σε ένα Peugeot 307 2 ετών με 24000 χλμ και 3 πράγματα δε μου άρεσαν - μου δημιούργησαν απορίες.
-
Ποιά είναι η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας; Είναι οι 90οC όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα; Ρωτάω γιατί είπα στον ιδιοκτήτη ότι μάλλον ο θερμοστάτης θέλει αλλαγή μιας και η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 75 και 80 oC.
-
Ο κλιματισμός έκανε ένα θόρυβο 'γκλου γκλου...' λες και κυλούσαν νερά μέσα στο σύστημα. Ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι το είχε πάει για να του το φτιάξουν, προσέθεσαν φρέον, του είπαν ότι είναι ΟΚ αλλά ξανάρχισε να το κάνει.
-
Η πίσω δεξιά ανάρτηση όταν κάθισα στο πίσω κάθισμα έκανε ένα θόρυβο τριγμού λες και έχει σούστες το αυτοκίνητο. Αν ήταν δικό μου το αμάξι θα ξενέρωνα τρελά...
-
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
- Ποιά είναι η φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας; Είναι οι 90οC όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα; Ρωτάω γιατί είπα στον ιδιοκτήτη ότι μάλλον ο θερμοστάτης θέλει αλλαγή μιας και η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 75 και 80 oC.
Μπορεί απλά να δούλευε και να μην αγγίζει τα παροιμοιώδη επίπεδα αναισθησίας των θερμοστατών των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων.
-
75 με 80 είναι μάλλον χαμηλό, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης. Για τι μοτέρ μιλάμε;
Αν έκανε γλου γλου γλου, τότε είναι είτε γαλοπούλα, είτε έχει νερό το κύκλωμα ψύξης. Το αρκουδίσιον δεν νομίζω να κάνει ποτέ τέτοιου είδους θόρυβο.
Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, το κάνουν πολλά αμάξια, όχι μόνο το συγκεκριμένο. Δες πχ το γκολφ του Neos. Τεσπα, στα δικά μας το κάνει αν γυαλίσει η πίσω δισκόπλακα λόγω ακινησίας ή αχρηστίας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
75 με 80 είναι μάλλον χαμηλό, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης. Για τι μοτέρ μιλάμε;Αν έκανε γλου γλου γλου, τότε είναι είτε γαλοπούλα, είτε έχει νερό το κύκλωμα ψύξης. Το αρκουδίσιον δεν νομίζω να κάνει ποτέ τέτοιου είδους θόρυβο.
Όσον αφορά την πίσω ανάρτηση, το κάνουν πολλά αμάξια, όχι μόνο το συγκεκριμένο. Δες πχ το γκολφ του Neos. Τεσπα, στα δικά μας το κάνει αν γυαλίσει η πίσω δισκόπλακα λόγω ακινησίας ή αχρηστίας.
-
Είναι το 1400 με τους 90. Η θερμοκρασία ανέβαινε πολύ γρήγορα μέχρι τους 70-75 και έμενε μετά εκεί κοντά παίζοντας. Όταν το αμάξι εκινείτο πήγαινε στους 70-75 και όταν πέφταμε σε κίνηση πήγαινε στους 75-80.
Όσα αμάξια είχαμε στην οικογένεια είχαν ως φυσιολογική θερμοκρασία τους 90οC, αντίστοιχα και τα αμάξια των φίλων μου, εξού και η απορία μου. -
Το γλου-γλου-γλου στάνταρ δεν το κάνει καμια γαλοπούλα κρυμμένη στη μηχανή Ο θόρυβος ακούγεται όποτε ανοίγει τον κλιματισμό είτε για να βγει ζεστός αέρας, είτε κρύος αέρας.
-
Ναι, ξέρω ποιό θόρυβο εννοείς, ίσως είμαι περίεργος, το θέμα όμως είναι ότι δεν άκουσα το σφύριγμα στο οποίο έχει αναφερθεί ο Neos και άλλοι, αλλά τριγμό, σα να τρίβονται σίδερα μεταξύ τους.
Τεσπα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
-
To 1 είναι καραμπινάτος θερμοστάτης. Να ελέγξει αν το πάνω κολάρο του είναι ζεστό ενώ το αμάξι είναι στους 75-80 που σημαίνει οτι έχει κολλήσει κάπου ανάμεσα στο λίγο ανοιχτός μέχρι τελειώς ανοιχτός.
-
Γιατι εχουμε τοσο αναλυτικους δεικτες θερμοκρασιας στα peugeot?Δηλαδη το να σου δειχνουν τα σκαμπανεβασματα της θερμοκρασιας πχ να ανεβαινει φυσιολογικα οταν εισαι σε μποτιλιαρισμα,και μολις ξεκινας και κυκλοφορουν πιο γρηγορα τα νερα πεφτει αποτομα.Οι φιλοι μας οι κιτρινιαρηδες τι εχουν κανει στο δεικτη και μενει κολημενος στους 90?Βλεπω πολλους φιλους μου ιδιοκτητες bonzai gli να το λενε με καμαρι οτι δεν κουναει ο δεικτης οτι και να γινει.Ειναι θεμα θερμοστατη,η εχουν κανει καμια πατεντα?
-
Είναι θέμα κόστους. Εχουν μεν το όργανο αλλά δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά.
-
Επιλογη του κατασκευαστη ειναι για να μη μπερδευει τον (ασχετο? ) οδηγο.Εμφανιζει μονο τις μεγαλες διακυμανσεις ,κρυο -ζεστο .
-
Ακριβώς. Όπως εμένα μου αρέσει να βλέπω ακριβώς πώς συμπεριφέρεται το μοτέρ, άλλους τους αγχώνει (κυρίως γιατί νομίζουν ότι το μοτέρ έχει παντού και πάντα 90 βαθμούς. Μπουχαχαχα. )
Ανδρέα, οι θερμοκρασίες που περιγράφεις δεν είναι νορμάλ. Έχει κολλήσει ο θερμοστατης μισάνοιχτος. Κόστος 12-13 ευρώ ο θερμοστάτης, άλλο τόσο το παραφλού που θα χρειαστεί, αν πιάνουν τα χέρια του το κάνει εύκολα μόνος του. Μην το αφήσει έτσι, γιατί εκτός του ότι καίει περισσότερη βενζίνη, χαλάνε και τα λάδια.
Κλιματισμό εννοείς προφανώς το σύστημα εξαερισμού, έτσι; Γιατί κλιματισμός είναι το αρκουδίσιον κανονικά. Τέσπα, κάτι παίζει με το κύκλωμα ψύξης του αμαξιού. Ας πάει να αλλάξει θερμοστάτη και να του κάνουν μια σωστή εξαέρωση. '
Κατάλαβα τι ακουσες, είναι από τα τακάκια/δισκόπλακα.
-
Μαλιστα,για να μην τους αγχωνει οπως το λες.Ας ερθει καμια χαμουρα να μου ξαναπει πως στα γαλλικα τηγανιζουμε αυγα πανω στο καπω και θα τον φτιαξω.
PEUGEOT FORUM