-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Γιατι σε καθε, τετοιου ειδους, αντιπαραθεση πεταγεται παντα ενα OPC απο το πουθενα?Και μαλιστα, τις περισσοτερες φορες, ειναι αυτο που την πληρωνει στο τελος...
Γιατί δεν είναι αυτοκίνητο.
Το επικαλούνται όσοι αισθάνονται οδηγικά κατώτεροι -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το αν είναι σπορ ή όχι...άσε άλλους να το κρίνουν. Μια χαρά σπορ αυτοκίνητο είναι στη...Sport έκδοση (χαμηλομένο εργοστασιακά είναι, ανάρτηση Μ έχει κλπ).Χωρίς να έχω άποψη γενικά γιατί δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα της κλάσης που αναφέρετε όταν χαμηλώσεις ένα αμάξι και και σκληρύνεις την ανάρτησή του δε γίνεται αυτομάτως και σπορ, αποκτά απλά συνήθως καλύτερο κράτημα από το στάνταρ στήσιμο.
Είναι πολύ πιθανό όμως το χαμηλωμένο και σκληρυμένο να έχει χειρότερο κράτημα-πάτημα από το στάνταρ στήσιμο κάποιου άλλου αντίστοιχης κλάσης αυτοκινήτου.
Όσον αφορά την εμπάθεια στην οποία αναφέρεσαι ως ο 3ος παρατηρητής που απλά διαβάζω τι γράφετε θα ήθελα να πω ότι δε νομίζω ότι σου επιτίθεται κανείς με κακία. Είναι απλά γεγονός ότι είσαι ένας εναντίον όλων και συνήθως κάτι δεν πάει καλά τότε. Εν προκειμένω δηλαδή ίσως το ότι καταευχαριστήθηκες την αλλαγή από την 147 στην 120 να σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο απ' ότι πραγματικά είναι.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
kyr80 εσύ τι πιστεύεις??? Το GTI θα σου 'έφευγε' με το ΜΧ5 στο στροφιλίκι?
Μα τώρα τι λες???? Που έγραψα ότι 'νομίζω' πως έχω Μ3/5??? Τι πράγματα είναι αυτά που γράφεις??? Πουθενά δε έγραψα ξεκάθαρα ότι η 120i είναι καλύτερη από το GTI. Κοίτα λίγο τα ποστ μου πιο πίσω...γιατί δημιουργείς χωρίς λόγο λάθος απόψεις.
Το αν είναι σπορ ή όχι...άσε άλλους να το κρίνουν. Μια χαρά σπορ αυτοκίνητο είναι στη...Sport έκδοση (χαμηλομένο εργοστασιακά είναι, ανάρτηση Μ έχει κλπ).
Η πιο φθηνή πισωκίνητη είναι η 116i...
Anyway...είναι προφανή η εμπάθεια απέναντί μου...μερικοί δε καταλαβαίνουν ότι κάνουμε κουβέντα...και απαντάνε με προσωπικές επιθέσεις, ΟΚ.
Τέλος...απ'ότι κατάλαβα το γυρίσαμε σε μπρος vs πίσω κίνησης.
Ναι το GTi θα μου έφευγε. Γιατί σε κάθε έξοδο μόλις πατούσε το γκάζι θα άνοιγε...
Το θέμα είναι βέβαια ότι εγώ θα το διασκέδαζα περισσότερο..
Τώρα γιατί η γνώμη σου υπερισχύει της δικής μου δεν το καταλαβαίνω. Αναφέρομαι στο ότι η 120 ΔΕΝ είναι σπορ αυτοκίνητο.
Όσο για το οτί πουθενά δεν έγραψες ότι το 120 είναι καλύτερο από το GTI κάντο σε ψηφοφορία να δεις τι θα απαντήσουν τα περισσότερα μέλη....ΟΚ...ας το δούμε λοιπόν διαφορετικά...τι εννοείς Σπορ?
Ζω με το αυτοκίνητο 6 μήνες. Το αντίθετο του σπορ είναι π.χ. μια Exclusive εκδοχή της με μαλακή ανάρτηση που δεν έχει μπάκετ κλπ.
Στα περί GTI vs 120i αυτό έγραψα...
Άρα...στο τόπικ...πραγματικά δε ξέρω τι θα γίνει σε στροφιλίκι...απλά το GTI θα κερδίζει ΠΑΡΑ πολύ στις ευθείες...αλλά η 120i (με τα 170 άλογα) λόγω του μεταξονίου, ανάρτησης (Μ), κίνησης και ζυγίσματος θα ωθεί τον οδηγό να πιέζει όλο και περισσότερο από το GTI που ίσως υποστρέφει λίγο (φοβίζει) τον οδηγό. Είναι σαφώς πιο fun κιόλας.
Αν παρεξηγήθηκε...πάω πάσο. Αυτή είναι η άποψή μου πάντως.
Aserf...opinions are like fingers...everybody has one...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είναι πολύ πιθανό όμως το χαμηλωμένο και σκληρυμένο να έχει χειρότερο κράτημα-πάτημα από το στάνταρ στήσιμο κάποιου άλλου αντίστοιχης κλάσης αυτοκινήτου.
αυτό ακριβώς...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Είναι πολύ πιθανό όμως το χαμηλωμένο και σκληρυμένο να έχει χειρότερο κράτημα-πάτημα από το στάνταρ στήσιμο κάποιου άλλου αντίστοιχης κλάσης αυτοκινήτου.
αυτό ακριβώς...
+1 από μένα.......με προλαβες.
Εχω δοκιμάσει και τις δυο εκδοχές.
Χαμήλωμα?
Εχεις γαμήσει ΟΛΗ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Αυτη τη στιγμή στο 80 αρι που θεωρουν οι 'χεράδες' βάρκα έχω μια τετράδα ΚΟΝΙ και ΜΟΝΟΝ.
Ελάτε πισωκούνητοι........ -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τέλος...απ'ότι κατάλαβα το γυρίσαμε σε μπρος vs πίσω κίνησης.
Αυτό που μαλλον δεν έχεις καταλάβει είναι ότι (άχετα τη μετάδοση κίνησης-αυτό πέρα τα θεωρητικά είναι μαγκιά του εκάστοτε κατασκευαστή σε πρακτικό επίπεδο) η χαρά της οδήγησης δεν είναι να πετάς κώλο με το πράσινο στη δεξιά στροφή αλλά το να μπορείς με ΟΣΑ να κρατηθείς στο δρόμο.
-
Αυτό που γράφει από την αρχή ο Νίκος, και αν κάνω λάθος ας με διορθώσει, είναι πως η 120 θα έχει καλύτερη αίσθηση και μπορείς, όταν την μάθεις, να την κάνεις περίπου ότι θες σε μεγαλύτερο βαθμό από το gti και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αυτό δηλάδή που όλοι θεοποιούμε, απο το 1992 τουλάχιστον που άρχισα να διαβάζω 4Τ, όταν αναφέρουμε το ραλί ή το μχ5 ή ότι αντίστοιχο. Και σε ένα ορεινό στροφιλίκι θα προτιμούσα την 120. Για τους λόγους που προτίμησα και πριν 2 χρόνια φοκους 1,6 αντί για γκολφ 1,4 gt αν και δεν είναι ανάλογα τα μεγέθη. Βέβαια γούστα είναι αυτά και είναι υποκειμενικά αλλά το αντικειμένικο είναι πως πάνω στην στροφή χαίρομαι να στρίβω με το φόκους ενώ βγαίνοντας απο την στροφή χαιρόμουνα την επιτάχυνση του gt, χωρίς να είμαι χεράς. Αλλωστε για αυτό προτιμώ την ανάβαση από την κατάβαση! Είναι πιο εύκολη!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Γιατι σε καθε, τετοιου ειδους, αντιπαραθεση πεταγεται παντα ενα OPC απο το πουθενα?Και μαλιστα, τις περισσοτερες φορες, ειναι αυτο που την πληρωνει στο τελος...
Γιατί ρε φιλαράκι είσαι τόσο υποστροφικός που μπαίνεις σε λάθος θέματα Τράβα να μάθεις να οδηγάς και άσε τα πολλά πολλά.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τέλος...απ'ότι κατάλαβα το γυρίσαμε σε μπρος vs πίσω κίνησης.
Αυτό που μαλλον δεν έχεις καταλάβει είναι ότι (άχετα τη μετάδοση κίνησης-αυτό πέρα τα θεωρητικά είναι μαγκιά του εκάστοτε κατασκευαστή σε πρακτικό επίπεδο) η χαρά της οδήγησης δεν είναι να πετάς κώλο με το πράσινο στη δεξιά στροφή αλλά το να μπορείς με ΟΣΑ να κρατηθείς στο δρόμο.
Δε διαφωνώ...δε λέμε κάτι διαφορετικό. Δε νομίζω ότι αγοράζει κάποιος αυτοκίνητο με βάση τα παντηλίκια...το αγοράζει γιατί τικάρουν τα κουτάκια που έχει θέσει σαν standards επιλογής του.
Η κάθε εταιρία, επιλέγει διαφορετική φιλοσοφία για τον δικό της λόγο. Η μπροστά κίνηση είναι η πιο συνήθεις επιλογή λόγω κόστους/εξέλιξης/τοποθέτηση μοτέρ κλπ...χωρίς να σημαίνει όμως ότι είναι και η καλύτερη επιλογή.
-
Ο χρήστης ssot έγραψε:
Αυτό που γράφει από την αρχή ο Νίκος, και αν κάνω λάθος ας με διορθώσει, είναι πως η 120 θα έχει καλύτερη αίσθηση και μπορείς, όταν την μάθεις, να την κάνεις περίπου ότι θες σε μεγαλύτερο βαθμό από το gti και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αυτό δηλάδή που όλοι θεοποιούμε, απο το 1992 τουλάχιστον που άρχισα να διαβάζω 4Τ, όταν αναφέρουμε το ραλί ή το μχ5 ή ότι αντίστοιχο. Και σε ένα ορεινό στροφιλίκι θα προτιμούσα την 120. Για τους λόγους που προτίμησα και πριν 2 χρόνια φοκους 1,6 αντί για γκολφ 1,4 gt αν και δεν είναι ανάλογα τα μεγέθη. Βέβαια γούστα είναι αυτά και είναι υποκειμενικά αλλά το αντικειμένικο είναι πως πάνω στην στροφή χαίρομαι να στρίβω με το φόκους ενώ βγαίνοντας απο την στροφή χαιρόμουνα την επιτάχυνση του gt, χωρίς να είμαι χεράς. Αλλωστε για αυτό προτιμώ την ανάβαση από την κατάβαση! Είναι πιο εύκολη!Πολύ σωστά...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Aserf...opinions are like fingers...everybody has one...κι υπερυψωμένο 8α έλεγα
πάντως τωρα παλι τα γύρισες,,, τώρα μιλάς για ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμάξι...
εδώ και τόσες σελίδες μιλάμε για το πόσες βουνοπλαγιές 8α φάει πανω στο βουνο η 120 από GTI και τα συναφή σύγχρονα χατς (διάβασε φωναχτά τον τιτλο του τοπικ επιτελους..) κι εσυ τωρα λες για το ποιο είναι 'καλύτερο'....
κ για να σου φύγει αυτη η πρεμούρα,εγω την 120 8α διάλεγα εκ των 2. για τον πολύ απλο λογο οτι να εχω ενα πυραυλάκι στα χερια μου κ να αναγκάζομαι να πηγαινω σαν την μαντάμ Σουσου (βλ κάμερες,μπλοκα κλπ κλπ) μου δημιουργεί φοβερη φ8ορά στο ΚΝΣ μου.
αυτά. πάμε να δουμε fifth gear που βγήκε χ8ες?
-
Νικο το θεμα ειναι οτι αλλα σε ρωτανε συνηθως και αλλα απαντας...
Δηλαδη...
στροφιλικι λενε ,πιστα λες...Και απο εκει και περα ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΕΝΑ ΠΙΣΩΚΟΥΝΗΤΟ ΟΠΩΣ ΠΑΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΨΩΜΙΑ....ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...
οποτε σε ΚΑΜΙΑ δεν βρισκεις πιο ευκολα τα ορια της πισωκουνας...μαλλον το οριο της πιστωτικης σου θα βρεις οταν πας να πληρωσεις τα σπασμενα του οριου που βρηκεςκαι αν τα καταφερεις σου κερναω παστα...απο την καλη με την σαντιγη...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
κ για να σου φύγει αυτη η πρεμούρα,εγω την 120 8α διάλεγα [b]εκ των 2 [/b]. για τον πολύ απλο λογο οτι να εχω ενα πυραυλάκι στα χερια μου κ να αναγκάζομαι να πηγαινω σαν την μαντάμ Σουσου (βλ κάμερες,μπλοκα κλπ κλπ) μου δημιουργεί φοβερη φ8ορά στο ΚΝΣ μου.
να φας σκ#τά ρε
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
κ για να σου φύγει αυτη η πρεμούρα,εγω την 120 8α διάλεγα [b]εκ των 2 [/b]. για τον πολύ απλο λογο οτι να εχω ενα πυραυλάκι στα χερια μου κ να αναγκάζομαι να πηγαινω σαν την μαντάμ Σουσου (βλ κάμερες,μπλοκα κλπ κλπ) μου δημιουργεί φοβερη φ8ορά στο ΚΝΣ μου.
να φας σκ#τά ρε
χαχαχαχαχαχαχα
για να κρανιώσεις το ειπα ρε
-
δε σας αντέχω άλλο ,πάω να ρίξω κάνα χέρι ύπνο μπας και ονειρευτώ το τεκνό που έχω στη πρίζα να το φάω
Πείτε τα εσεις θα τα δω εγώ μετά ,με τα καφεδιάς θα σας κράξω -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Aserf...opinions are like fingers...everybody has one...
κι υπερυψωμένο 8α έλεγα
πάντως τωρα παλι τα γύρισες,,, τώρα μιλάς για ΚΑΛΥΤΕΡΟ αμάξι...
εδώ και τόσες σελίδες μιλάμε για το πόσες βουνοπλαγιές 8α φάει πανω στο βουνο η 120 από GTI και τα συναφή σύγχρονα χατς (διάβασε φωναχτά τον τιτλο του τοπικ επιτελους..) κι εσυ τωρα λες για το ποιο είναι 'καλύτερο'....
κ για να σου φύγει αυτη η πρεμούρα,εγω την 120 8α διάλεγα εκ των 2. για τον πολύ απλο λογο οτι να εχω ενα πυραυλάκι στα χερια μου κ να αναγκάζομαι να πηγαινω σαν την μαντάμ Σουσου (βλ κάμερες,μπλοκα κλπ κλπ) μου δημιουργεί φοβερη φ8ορά στο ΚΝΣ μου.
αυτά. πάμε να δουμε fifth gear που βγήκε χ8ες?
Κερνάω βόλτα...
Παμε...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
....
ΓΙΑ ΟΡΕΙΝΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ?
εσυ συνέχισε να μιλας για πίστα......
..........
............
Τα επιχειρήματά μου στα παρέθεσα. Εξήγησα γιατί. Στο EVO η 135i π.χ. είναι 48/52 ζυγισμένη, όπως και τα περισσότερα πισωκίνητα. Συνεπώς-> ουδετερότητα. Το ίδιο ένιωσα και στην Μ5 που οδήγησα στα Μέγαρα: ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ! Αν ξέρεις να οδηγείς καλώς...αλλιώς, πάρε κανένα κάρο με 100 άλογα για τη πόλη. Το πισωκίνητο στο όριο είναι πιο ελεγχόμενο.Θα σου αντιστρέψω λοιπόν την ερώτηση...εσύ γιατί πιστεύεις ότι το μπροστοκίνητο είναι καλύτερο από πισωκίνητο σε ορεινό στροφιλίκι...και γιατί στη πίστα είναι διαφορετικά από το ορεινό στροφιλίκι? Γιατί στη πίστα δηλαδή τον πίνει το μπροστοκίνητο από το αντίστοιχο πισωκίνητο?
..................Στην πίστα μπορείς να εκμεταλλευθείς όλο το πλάτος του οδοστώματος, έχεις ορατότητα, γνωρίζεις που να φρενάρεις και τι γραμμή να ακολουθήσεις και απλά ανεβάζεις ρυθμό σε κάθε γύρο. Στον δρόμο έχεις να αντιμετωπίσεις κάθετί απρόβλεπτο, να κινηθείς εντός της λωρίδας σου, να αντιμετωπίσεις αντίθετη κλίση σε στροφή, τυφλές στροφές, εμπόδια στο δρόμο, άλλα αυτοκίνητα, παράγοντες που μπορούν να σε αναγκάσουν ειδικά όταν οδηγείς γρήγορα να κάνεις σβέλτες και σίγουρες κινήσεις για να διορθώσεις τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου ή να αποφύγεις κάτι. κτλ κτλ. Με λίγα λόγια ΚΑΜΙΑ σχέση το ένα με το άλλο.
Joe Bar Team...το θέμα με τη πίσω κίνηση ξέρεις ποιο είναι? Ότι φτάνεις πιο γρήγορα να μάθεις τα όρια του αυτοκινήτου...και αυτό γιατί το αυτοκίνητο είναι ζυγισμένο...δε πετάει εύκολα μούτρα ή τέλοσπάντων με τη κίνηση πίσω είναι πιο ελεγχόμενα τα πράγματα γιατί ζυγίζεις το πίσω μέρος με το γκάζι κλπ.
Άρα...στο τόπικ...πραγματικά δε ξέρω τι θα γίνει σε στροφιλίκι...απλά το GTI θα κερδίζει ΠΑΡΑ πολύ στις ευθείες...αλλά η 120i (με τα 170 άλογα) λόγω του μεταξονίου, ανάρτησης (Μ), κίνησης και ζυγίσματος θα ωθεί τον οδηγό να πιέζει όλο και περισσότερο από το GTI που ίσως υποστρέφει λίγο (φοβίζει) τον οδηγό. Είναι σαφώς πιο fun κιόλας.
Επειδή όλα αυτά είναι θεωρεία...και στη πράξη αλλάζουν τα πράγματα...πραγματικά δε ξέρω την απάντηση. Είναι η αιώνια μάχη μπροστά vs πίσω κίνησης.
Όσο για το προσβλητικό σχόλιο του G60 δε θα απαντήσω...ειδικά όταν δε απαντάει με επιχειρήματα.
Νίκο πιστεύεις ότι μπορείς με την 120i π.χ. να κολλήσεις χαλαρά πίσω από μια 330 και να την ακολουθήσεις; Το έκανα το καλοκαίρι με το Gti και το πήγαινα μόνο μέχρι 4.000στροφές. Μόλις άρχισαν τα στροφιλίκια κοτούλα ο δικός σου. Έπιανε και τις 2 λωρίδες ενώ εγώ ήμουν σταθερά πίσω του και βιδωμένος μόνο στην αριστερή.
viewtopic.php?p=973845#p973845 -
ο stig τι λέει για ολα αυτά ομως?
-
Βασίλη...αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης όμως, χωρίς να λέω το αντίθετο, έτσι?
Τι θέλω να πω...κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο...δεν έρχεται on terms από το πρώτο μήνα...του παίρνει καιρό να μάθει τα όριά του. Τι οδηγός ήταν αυτός? Πιστεύεις ότι είχε την ίδια εμπειρία με εσένα? Ποια 330 ήταν αυτή? Ήταν η Σπορ έκδοση με το διαφορετικό στήσιμο? Μη ξεχνάς ότι (εφ'όσον μιλάμε για τη καινούρια) είναι 272 άλογα.
Το κάθε αυτοκίνητο σου δίνει όμως άλλη αίσθηση αν ξέρεις να την εκλάβεις και να την εκτιμήσεις. Αν ξέρεις, κοινώς, να οδηγάς. Μπορεί πολλά πράγματα να είχαν σημασία τη δεδομένη στιγμή απέναντι στη 330. Μπορεί να είχε την οικογένειά του μέσα ο άνθρωπος, μπορεί να μην ήθελε να πιέσει χωρίς αύριο...μπορεί, μπορεί, μπορεί.
Τέλοσπαντων...μετά χαράς πάντως να τα συζητήσουμε και από κοντά.
Έτσι όπως το θέτεις, έχεις δίκιο για τη πίστα vs δρόμο. Αυτή την απάντηση περίμενα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βασίλη...αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης όμως, χωρίς να λέω το αντίθετο, έτσι?Τι θέλω να πω...κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο...δεν έρχεται on terms από το πρώτο μήνα...του παίρνει καιρό να μάθει τα όριά του. Τι οδηγός ήταν αυτός? Πιστεύεις ότι είχε την ίδια εμπειρία με εσένα? Ποια 330 ήταν αυτή? Ήταν η Σπορ έκδοση με το διαφορετικό στήσιμο? Μη ξεχνάς ότι (εφ'όσον μιλάμε για τη καινούρια) είναι 272 άλογα.
Το κάθε αυτοκίνητο σου δίνει όμως άλλη αίσθηση αν ξέρεις να την εκλάβεις και να την εκτιμήσεις. Αν ξέρεις, κοινώς, να οδηγάς. Μπορεί πολλά πράγματα να είχαν σημασία τη δεδομένη στιγμή απέναντι στη 330. Μπορεί να είχε την οικογένειά του μέσα ο άνθρωπος, μπορεί να μην ήθελε να πιέσει χωρίς αύριο...μπορεί, μπορεί, μπορεί.
Ο τύπος ήταν καραγκιοζάκος. Όσο ήταν ευθεία, γκάζωνε για να κάνει φιγούρα σε 2-3 1600άρια που ήταν στα φανάρια. Εγώ ακολουθούσα και τον έβλεπα από μακριά να γκαζώνει από φανάρι σε φανάρι. Ε στο τελευταίο φανάρι μετά από το οποίο άρχιζαν οι στροφές, είπα να γελάσουμε λίγο και κόλλησα πίσω του!
Τέλοσπαντων...μετά χαράς πάντως να τα συζητήσουμε και από κοντά.
Θα το κανονίσουμε.
Βmw 120i vs Golf GTi σε κλειστο ορεινό στροφιλίκι