Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 214
    • 215
    • 135 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    15386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Οκ!Ευχαριστω... Θα αρχισω να ψαχνω.Προς το παρον παμε μαλλον για 185/60/15.Θα δουμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Τελικα εβαλα τα Pirelli P6 σε 195/60/15.Καταρχην να πω οτι δεν εβαλα ta Continental,γιατι βρηκα γνωστο λαστιχά ο οποιος μου εκανε πολυ καλη τιμη για τα pirelli ,ειδα και το τεστ φρεναρισματος στους 4Τροχους ,που τα πηγαν πολυ καλα οποτε τα εβαλα και δεν το εψαξα παραπανω...
        Για τη διασταση τωρα.Ο λαστιχας μου εδειξε ενα βιβλιαρακι της pirelli με της αντιστοιχιες των διαστασεων.Για τα 175/65/15 προτεινε τα 195/60/15 και καθολου τα 185/60/15
        Δε ξερω το λογο αλλα και εγω ηθελα απο την αρχη να παω σε 195 οποτε αποφασισα να τα βαλω.
        Πρωτες εντυπωσεις.Πολυ βελτιωμενη ανεση.Μεγαλη διαφορα και να σκεφτειτε οτι πριν φοραγα τα χειμερινα.Μειωμενος θορυβος κυλισης,ενω το αυτοκινητο δεν εχει κοψει καθολου.
        Ο λαστιχας εχει βαλει κλασικα σε ολα τα λαστιχα 30 πιεση.Αλλα θα αρχισω να το ψαχνω μονος μου.Για το στριψιμο δεν εχω σχηματισει ακομα αποψη,οποτε θα ενημερωσω!Για τις πιεσεις τι λετε?
        Ευχαριστω ολα τα παιδια που βοηθησαν!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
          Τελικα εβαλα τα Pirelli P6 σε 195/60/15.Καταρχην να πω οτι δεν εβαλα ta Continental,γιατι βρηκα γνωστο λαστιχά ο οποιος μου εκανε πολυ καλη τιμη για τα pirelli ,ειδα και το τεστ φρεναρισματος στους 4Τροχους ,που τα πηγαν πολυ καλα οποτε τα εβαλα και δεν το εψαξα παραπανω...
          Για τη διασταση τωρα.Ο λαστιχας μου εδειξε ενα βιβλιαρακι της pirelli με της αντιστοιχιες των διαστασεων.Για τα 175/65/15 προτεινε τα 195/60/15 και καθολου τα 185/60/15
          Δε ξερω το λογο αλλα και εγω ηθελα απο την αρχη να παω σε 195 οποτε αποφασισα να τα βαλω.
          Πρωτες εντυπωσεις.Πολυ βελτιωμενη ανεση.Μεγαλη διαφορα και να σκεφτειτε οτι πριν φοραγα τα χειμερινα.Μειωμενος θορυβος κυλισης,ενω το αυτοκινητο δεν εχει κοψει καθολου.
          Ο λαστιχας εχει βαλει κλασικα σε ολα τα λαστιχα 30 πιεση.Αλλα θα αρχισω να το ψαχνω μονος μου.Για το στριψιμο δεν εχω σχηματισει ακομα αποψη,οποτε θα ενημερωσω!Για τις πιεσεις τι λετε?
          Ευχαριστω ολα τα παιδια που βοηθησαν!

          Δεν παρακολούθησα από την αρχή τη συζήτηση (ας όψεται και η ...αργία του φόρουμ), αλλά μάλλον τα 185/60 θα ήταν καλύτερη περίπτωση, με παρόμοιο κόστος με τα 195/60, με λιγότερες όμως επιλογές. Βέβαια, η πλέον ενδεδειγμένη διάσταση κι εφ' όσον τα 195άρια ήταν οπωσδήποτε το ζητούμενο θα ήταν η 195/55, αλλά με 15% παραπάνω κόστος από το 60άρι προφίλ, οπότε μια χαρά ήταν η επιλογή σου τελικά !!
          Σε ό,τι αφορά στις πιέσεις, αν δεν κάνω λάθος τα Mini έβγαιναν και με τροχούς 195/55/16. Δεν αναφέρει στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου κάτι σχετικό με τις πιέσεις αναλόγως της διάστασης που έχεις (εγώ με λίγο ψάξιμο βρήκα να αναφέρεται κάπου πως παίρνει μπρος/πίσω 35, αλλά μου φάνηκε κάπως υπερβολικό ...) ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opc last edited by

            Μετά από 800 χλμ περίπου με τα Premium Contact 2 στο Corolla σε 195/50/15 Τ και με καινούργια αμορτισέρ Kayaba Excel G το αμάξι έχει μεταμορφωθεί! Ζεσταίνονται άμεσα και έχουν πολύ λιγότερο θόρυβο από τα Turanza ER300 που φόραγε πριν! Για στρίψιμο θα ήταν άδικη η σύγκριση μιας και τα παλιά αμορτισερ είχαν τελειώσει.
            Στο Leon ακόμη δεν έχω καταλάβει αν τα AVON ZZ3 μου αρέσουν ή όχι! Είναι πολύ πιο μαλακά από τα 040 με αποτέλεσμα η κίνηση εντός πόλης να είναι πολύ πιο άνετη και είναι και σαφώς πιο ύσηχα στο ταξίδι! Στις στροφές όμως... Ανεβάζω πίεσεις και αρχίζουν να δουλέυουν αλλά το πίσω μέρος γίνεται πολύ νευρικό! Χαμηλώνω πιέσεις και μαγουλιάζουν! Τι να πω?
            Μόλις βρω ευκαιρία θα ανέβω ένα Μπράλλο και θα δω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              ποσο τα βαλες και γιατι τα ΖΖ3?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opc last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                ποσο τα βαλες και γιατι τα ΖΖ3?

                Είχαμε ένα υπόλοιπο με ένα πελάτη μου που εμπορεύεται AVON - COOPER και τα πατσίσαμε με ένα σετ ΖΖ3
                370€ μου στοίχισαν σε 225/45/17.
                Χθες πήγα μια βόλτα προς Επίδαυρο μεριά και μπορώ να πω πως με 36 μπροστά και 33 πίσω είναι ο καλύτερος συνδυασμός άνεσης αλλά επιτέλους και στριψίματος!Ανταποκρίθηκαν μια χαρά!
                Πολύ καλά επίσης φάνηκαν και στο λίγο βρεγμένο της Παρασκευής εδώ στην Αθήνα. Σε έντονο φρενάρισμα που περίμενα να ακούσω και να νοιώσω ABS απλά δεν χρειάστηκε να ενεργοποιηθεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Μια και το έφερε η κουβέντα συμπλήρωσα 10.000χλμ με τα Avon ZZ3 225/60-15 98W στην BMW 520i steptronic σε 6 μήνες. Μερικά στην Αθήνα, μερικά στην Αλεξανδρούπολη και περίπου 4000 στις εθνικές οδούς ενδιάμεσα. Λίγα χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και αυτά όχι όπως θα ήθελα...
                  Θέλουν λίγο χρόνο για ζέσταμα, δουλεύουν πολύ καλύτερα όταν η θερμοκρασία αέρα είναι πάνω από 15 βαθμούς και γλυστράνε κάτω από τους 5 βαθμούς. (υποθέτω ισχύει για όλα)
                  Σχετικά σκληρά (τα συγκρίνω με μαλακά Michelin ΗΧ-ΜΧΜ που είχε πριν), προσφέρουν καλύτερο τιμόνι και πληροφόρηση και χειρότερη άνεση (αλλά δεν με πειράζει).
                  Με έχουν εντυπωσιάσει ευχάριστα στο βρεγμένο.
                  Από παντιές κάνω όπου μπορώ (με χαμηλές ταχύτητες με 1η και 2α) και είμαι ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά τους. Σίγουρα παίζει ρόλο και το μεγάλο μεταξόνιο αλλά όταν ξεκολλάνε το κάνουν ομαλά και ελεγχόμενα.
                  Από στροφές το πιο μεγάλο ζόρι το έχουν υποστεί στην περιφερειακή της Καβάλας όπου έχω προσπεράσει τα πάντα.... (δεν λέω ότι είμαι θεός, εννοώ από αυτά που μου έτυχαν και που έμοιαζε να προσπαθούν.... σαξόραλα, Λεόν, Τογιότα, Μερσεντες....εκ των οποίων μερικοί με ξαναπερνάνε στις ευθείες που ακολουθούν όπου εγώ κόβω σχετικά, άρα προσπαθούσαν) Στην αγαπημένη μου αυτή 'πίστα' οι ταχύτητες είναι μεταξύ 120+ (στις στροφές με όριο 70) και 170+. Τα Avon είναι βράχος και αθόρυβα! (βέβαια δεν έχω περάσει από το ίδιο μέρος με το ίδιο αυτοκίνητο με άλλα λάστιχα... μπορεί απλά το αυτοκίνητο να είναι πολύ καλό, που είναι και η άσφαλτος επίσης καλή που είναι...).
                  Δεν έχουν δοκιμαστεί σε επαρχιακό με ταχύτητες 30-100 που θα ενδιέφερε (το ότι οι σχέσεις ταχυτήτων είναι μακριές και ακατάλληλες για τέτοια πράματα δε θα με πτοήσει).
                  Μετά από ζόρισμα μαυρίζουν καλά οι γωνίες του πέλματος χωρίς καθόλου φθορά στα πλαϊνά άρα δεν υποχωρεί ο σκελετός (ζήτω τα σκληρά πλαϊνά)
                  Από αντοχή τα πράγματα φαίνονται καλά. Γενικά δεν με απασχολεί να κρατήσω λάστιχα πάνω από 2,5 χρόνια ή πάνω από 35-40000 χλμ οπότε μάλλον όλα με καλύπτουν. Αλλάζω λάστιχα κάθε 2-2,5 χρόνια γιατί κάπου εκεί νιώθω να γλυστράνε. Καθώς όμως βλέπω ότι κάνω πιο πολλά χλμ από όσο είχα συνηθίσει ίσως να μην ξεπεράσω τα 2 χρόνια.
                  Θα ξανασχολιάσω όταν παίξω σε στριφτερή επαρχιακή δαδρομή και επίσης όταν τα βάλω σε πίστα (Σέρρες) ή στα Μέγαρα (που δεν τα βάζω στις πίστες...)
                  Όταν έρθει η ώρα της αλλαγής δεν βρίσκω λόγο να μην τα ξαναβάλω. Ήταν φτηνότερα από τα Continental ή Michelin που σκεφτόμουν και μου ταιριάξαν. Μόνο για να δω τυχόν διαφορές θα δοκίμαζα κάτι άλλο αν ήταν φτηνό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Για όποιον γνωρίζει...

                    Το δικό μου, το Coupe (μοντέλο Φεβ.2006) το πήρα με ελάχιστα χιλιόμετρα τον Δεκέβριο του 2007.
                    Είχε 4700χιλιόμετρα σε 22 μήνες. Λογικό αφού το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε περίπου για 6 μήνες και μετά επιστράφηκε.
                    Άρα για μεγάλα διαστήματα το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο.

                    Έκανα πρόσφατα ένα μεγάλο ταξίδι περίπου 1200χιλιόμετρα. Παρατήρησα ότι όταν ζεσταθούν τα λάστιχα και πάνω από τα 120-130km, χάνουν την πρόσφυσή τους και στις στροφές ψιλοφοβίζουν, σαν να σαπουνιάζουν. Τα αυτοκίνητο φοράει εργοστασιακά ελαστικά της Hankook, δηλ. τίποτα το ιδιαίτερο.

                    **Ξέρετε αν τα ακινητοποιημένα ελαστικά καταστρέφονται με το χρόνο, ειδικά όταν είναι του εργοστασίου; **

                    Πλέον το αυτοκίνητο είναι ακριβώς 2 ετών.
                    Λέω να τα αλλάξω...
                    Είναι φυσιολογική μία τέτοια αλλαγή ή είναι ακόμα πολύ νωρίς;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      δεν ειναι μονο η τριβη που επηρεαζει τα λαστιχα...

                      αν εσυ δε νιωθεις καλα τοτε αλλαξε τα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Τα εργοστασιακά Hankook ποτέ δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο και ποτέ δεν σου ενέπνεαν εμπιστοσύνη (ασχέτως χιλιομέτρων). Αν τα αλλάξεις με ένα καλύτερο ελαστικό θα δεις σημαντική διαφορά (προς το καλύτερο ασφαλώς).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Άρα δεν είναι ιδέα μου ότι παρόλο τα λίγα χιλιόμετρα τα λάστιχα έχουν υποστεί σημαντικές φθορές ακόμα και ως ακινητοποιημένα.

                          Ειδικά όταν μιλάμε για Hankook εργοστασιακό, τα οποία είναι και κατασκευασμένα το 2005 σύμφωνα με το DOT δείκτη.

                          Λέω να μην κάνω πειραματισμούς. Θα ξαναβάλω κάποιο πολύ ποιο γνωστό, οικονομικό και το οποίο το είχα ξαναδοκιμάσει και έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος.
                          BF-Goodrich Profiler 2 , καλό μεσογειακό ελαστικό με την εγγύηση της Michelin. To βρίσκω σε ιδιαίτερα καλή τιμή και νομίζω ότι θα είναι πολύ καλύτερο από το Hankook.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                            Άρα δεν είναι ιδέα μου ότι παρόλο τα λίγα χιλιόμετρα τα λάστιχα έχουν υποστεί σημαντικές φθορές ακόμα και ως ακινητοποιημένα.

                            Ειδικά όταν μιλάμε για Hankook εργοστασιακό, τα οποία είναι και κατασκευασμένα το 2005 σύμφωνα με το DOT δείκτη.

                            Λέω να μην κάνω πειραματισμούς. Θα ξαναβάλω κάποιο πολύ ποιο γνωστό, οικονομικό και το οποίο το είχα ξαναδοκιμάσει και έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος.
                            BF-Goodrich Profiler 2 , καλό μεσογειακό ελαστικό με την εγγύηση της Michelin. To βρίσκω σε ιδιαίτερα καλή τιμή και νομίζω ότι θα είναι πολύ καλύτερο από το Hankook.

                            Σύμφωνα με τις δοκιμές του ADAC στις διαστάσεις 185/60/14 Η και 195/65/15 V (παρεμπιπτόντως, αυτή είναι η δική σου ; ), τα Profiler 2 ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ, κυρίως λόγω της απαράδεκτης απόδοσής τους στο βρεγμένο οδόστρωμα ...
                            Οπότε, αν θέλεις κάτι 'καλό', προτιμάς είτε τα PremiumContact 2, που τα 'χουν βάλει και παιδιά από το φόρουμ, είτε κάποιο από τα Dunlop SP Sport fast response, Pirelli P6 ή ακόμη τα Vredestein Sportrac 3 ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanix last edited by

                              Παιδια ξερει κανεις για τα σεμισλικ Matador SM-2?τα ειδα σε μιατα χτες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης Govus έγραψε:
                                Σύμφωνα με τις δοκιμές του ADAC στις διαστάσεις 185/60/14 Η και 195/65/15 V (παρεμπιπτόντως, αυτή είναι η δική σου ; ), τα Profiler 2 ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ, κυρίως λόγω της απαράδεκτης απόδοσής τους στο βρεγμένο οδόστρωμα ...
                                Οπότε, αν θέλεις κάτι 'καλό', προτιμάς είτε τα PremiumContact 2, που τα 'χουν βάλει και παιδιά από το φόρουμ, είτε κάποιο από τα Dunlop SP Sport fast response, Pirelli P6 ή ακόμη τα Vredestein Sportrac 3 ...

                                Τα τεστ πολλά λένε. Αν π.χ. δούμε το
                                http://www.tyretest.com/pkw_sommerreife ... index.html' target='_blank
                                βλέπω ότι το BF Goodrich Profiler 2 κανείς δεν το 'θάβει' και όλοι οι ιδιώτες του βάζουν σχεδόν άριστες βαθμολογίες.

                                Μόλις γύρισα από το κατάστημα ελαστικών. Ο άνθρωπος εκεί μου προτείνει με τα χίλια BF Goodrich. Επίσης μου δίνει και Fulda (Carat Progresso) με 380euro και τα Dayton D210 (by Bridgestone) με 370euro.

                                Tα PremiumContact 2 τα βρήκα στην ίδια τιμή με τα SportContact δηλ. 480euro. Τα Michelin Primacy 500euro. Dunlop κανείς δεν τα προτείνει.
                                Ενας μου δίνει Matador MP42 με 380euro και κάποια κινέζικα (Tygal Tyres) με 300euro.

                                Aπό τα παραπάνω αποκλείω:
                                Τα Continental. Τα θεωρώ πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν και από προσωπική εμπειρία δεν έχω την καλύτερη άποψη ειδικά για το Group (Uniroyal/Conti).
                                Τα Michelin πολύ ακριβά λόγω ονόματος δυστυχώς.
                                Τα Dayton/Matador, άγνωστα για μένα.
                                Pirelli P6000, πολύ άσχημες εμπειρίες, κούτσουρο. Δύο φορές μου έφυγε το αυτοκίνητο (ΑSTRA G) με 40Km/h και χτύπησα.
                                Tα Fulda είναι Γερμανικά. Διαβάζω καλά λόγια αλλά λένε ότι είναι ιδιαίτερα σκληρά λόγω Γερμανίας.
                                Tα Κινέζικα είναι για Κινέζους ...

                                Από τα παραπάνω μόνο τα BF Goodrich προσφέρονται σε μία καλή τιμή, είναι φρέσκα, τα προσφέρει η Michelin Hellas, φτιάχνονται στην Ισπανία στο εργοστάσιο της Michelin και δοκιμάζονται σε Μεσογειακές συνθήκες και όχι ΒορειοΕυρωπαϊκες με τις πολλές βροχές και τις χαμηλές συνθήκες. Νομίζω ότι είναι περισσότερο ιδανικά για Ελλάδα και όλοι μου λένε ότι είναι τα αντιMichelin.

                                Στο ASTRA είχα τα Profiler G Force. Eίχα μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος αν και ήταν λιγάκι exteme αφού προορίζονται για πολλά άλογα.
                                Στο Coupe τώρα λέω να βάλω κάτι ποιο φιλικό και μαλακό και άνετο για αυτό θα βάλω το Profiler 2 και μετά από κουβέντα με τον (ιδιαίτερα φιλικό) λαστιχά θα τα βάλω πακέτο με όμορφες ζαντούλες 16άρες και σε πολύ καλή τιμή.

                                H διάσταση που φορά το κουπέ είναι η 205/55/16 και το Profiler 2 βγαίνει με δείκτη H... Και θέλω να πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερα από τα Hankook...

                                υ.γ. σας κούρασα ε;;;; σόρυ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Mεχρι ποση αποκλιση (ποσοστιαια) στη διαμετρο μπορουμε να θεωρησουμε λογικη, κατα την αλλαγη διαστασης ελαστικων?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Bάλε εδώ την διάστασή σου και Find...
                                    http://ejelta.com/tiresize/index.html
                                    Θα σου βγάλει όλες τις διαστάσεις που επιτρέπονται από την περισσότερο προτιμότερη προς την λιγότερο προτιμότερη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                      Bάλε εδώ την διάστασή σου και Find...
                                      http://ejelta.com/tiresize/index.html' target='_blank' target='_blank
                                      Θα σου βγάλει όλες τις διαστάσεις που επιτρέπονται από την περισσότερο προτιμότερη προς την λιγότερο προτιμότερη...

                                      To ξερω το site.
                                      Aπλα ρωταω μεχρι ποση max διαφορα θεωρειται αποδεκτο...
                                      Ευχαριστω παντως για την απαντηση σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Συνήθως λέμε κάτω από 3%...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Πέρα απο το σφάλμα στο ταχύμετρο και την αλλαγή στην τελική σχέση μετάδοσης η πιό σημαντική αλλαγή που επιφέρει μια δραματική μεταβολή στη διάμετρο των ελαστικών είναι η μεταβολή του scrub radius στο μπροστινό σύστημα.

                                          Στο αυτοκίνητο μου για ένα διάστημα είχα βάλει ελαστικά 195/40/17 απο το εργοστασιακό 205/50/17. Το πλαινό δηλαδή ήταν περίπου 3.5 πόντους χαμηλότερο. Δεδομένου οτι το αμάξι έχει 0 μοίρες camber και περίπου 11 μοίρες kingpin inclination, το scrub radius αυξήθηκε κατα 6.6 χιλιοστά. Πέρα απο το οτι ελάφρυνε αισθητά το τιμόνι δέν παρατήρησα κάποια άλλη μεταβολή στο σύστημα διεύθυνσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                            Mεχρι ποση αποκλιση (ποσοστιαια) στη διαμετρο μπορουμε να θεωρησουμε λογικη, κατα την αλλαγη διαστασης ελαστικων?

                                            Όσο μεγαλύτερο τροχό χωράει ο θόλος χωρίς να ακουμπάει πουθενά (δεν κόβεις φτερά ούτε σηκώνεις το αμάξι).

                                            Το δύσκολο είναι να πετύχεις το σκοπό που θέλεις με την αλλαγή της διαμέτρου. Αν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα το κάνεις. Παλιά έβαζα ένα νούμερο μεγαλύτερο λάστιχα για να μην ακουμπάει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου στην είσοδο του γκαράζ (δεν ακουμπούσε).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 135 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr