Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 68
    • 69
    • 3 / 69
    Περί αυτοκίνησης
    257
    1369
    3417
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Ξέρουμε τελικά αν είναι όντως πιθανό να γίνει η απόσυρση του χρόνου; Ψήνω τον πατέρα μου να διώξει το Sunny (το οποίο έκλεισε 21 χρόνια χωρίς ίχνος ζημιάς) για κάτι ευκολοδήγητο και αναρωτιέμαι αν θα είναι καλύτερα να περιμένουμε για το 2009.

      Χωρίς να είμαι ο Αυτιάς νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένετε. Οπως έγραψα και πιο πάνω για λόγους που δεν είναι του παρόντος το θέμα έχει περάσει στα ψιλά και μόνο στη ΝΕΤ είδα ένα ρεπορτάζ.

      Εφόσον μάλιστα είναι και 21 ετών το αυτοκίνητο σας τότε θα είναι από τα πρώτα για τα οποία θα γίνει η απόσυρση (από όσα είχα ακούσει θα ακολουθήσουν σε 2ο στάδιο τα πρώτα καταλυτικά).

      Επειδή βέβαια δεν είμαστε και πολύ σοβαρή χώρα, αν πιέζεστε για αλλαγή κάντε τη τώρα (ειδικά αν στοχεύετε σε κάτι μικρό δεν θα φανεί πολύ το 'δώρο' της απόσυρσης) καθώς όλα μπορεί να αλλάξουν.

      Συνόψιζοντας, εγώ στη θέση σου θα περίμενα 7-8 μήνες να πλησιάσει το τέλος της χρονιάς και η κατάθεση του προϋπολογισμού τον Οκτώβριο και κρίνε τότε. δεν είμαστε και πολύ μακριά άλλωστε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Ο χρήστης ioannitis έγραψε:

        Χωρίς να είμαι ο Αυτιάς νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένετε. Οπως έγραψα και πιο πάνω για λόγους που δεν είναι του παρόντος το θέμα έχει περάσει στα ψιλά και μόνο στη ΝΕΤ είδα ένα ρεπορτάζ.

        Εφόσον μάλιστα είναι και 21 ετών το αυτοκίνητο σας τότε θα είναι από τα πρώτα για τα οποία θα γίνει η απόσυρση (από όσα είχα ακούσει θα ακολουθήσουν σε 2ο στάδιο τα πρώτα καταλυτικά).

        Επειδή βέβαια δεν είμαστε και πολύ σοβαρή χώρα, αν πιέζεστε για αλλαγή κάντε τη τώρα (ειδικά αν στοχεύετε σε κάτι μικρό δεν θα φανεί πολύ το 'δώρο' της απόσυρσης) καθώς όλα μπορεί να αλλάξουν.

        Συνόψιζοντας, εγώ στη θέση σου θα περίμενα 7-8 μήνες να πλησιάσει το τέλος της χρονιάς και η κατάθεση του προϋπολογισμού τον Οκτώβριο και κρίνε τότε. δεν είμαστε και πολύ μακριά άλλωστε...

        Ευχαριστώ για την άποψή σου, μάλλον έτσι θα κάνουμε. Δεν βιαζόμαστε εξ'άλλου να αντικαταστήσουμε το παλιό αυτοκίνητο αφού μηχανικά είναι αλεξίσφαιρο, απλά με τις σημερινές συνθήκες οδήγησης είναι πολύ αγχωτικό να οδηγείς παλιάς τεχνολογίας αμάξι τόσο σε ταξίδι όσο και μέσα στην πόλη οπότε πρέπει κάποια στιγμή να πάρουμε κάτι καινούριο στη θέση του. Θα περιμένουμε μάλλον ένα χρόνο ακόμα μήπως και μας κάτσει η απόσυρση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Μπορεί να κάνει κάποια εταιρία ανάλογη προσφορά με εκείνη που είχε κάνει πριν ένα χρόνο η Daihatsu:
          http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=1097' target='_blank
          Κάνοντας απόσυρση και προσκομίζοντας τα αντίστοιχα έγγραφα, κέρδιζες έκπτωση από 1.000 € εως και 2.000 € σε μοντέλα της.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            δε νομιζω οτι η οικομια σηκωνει μια νεα εποχη αποσυρσης, εκτος αν αναγκαστουν λογω ΕΕ. Αλλα και αυτο να γινει, θα αργησει μαλλον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spartan last edited by

              Ο χρήστης ioannitis έγραψε:

              Ξέρουμε τελικά αν είναι όντως πιθανό να γίνει η απόσυρση του χρόνου; Ψήνω τον πατέρα μου να διώξει το Sunny (το οποίο έκλεισε 21 χρόνια χωρίς ίχνος ζημιάς) για κάτι ευκολοδήγητο και αναρωτιέμαι αν θα είναι καλύτερα να περιμένουμε για το 2009.

              Χωρίς να είμαι ο Αυτιάς νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένετε. Οπως έγραψα και πιο πάνω για λόγους που δεν είναι του παρόντος το θέμα έχει περάσει στα ψιλά και μόνο στη ΝΕΤ είδα ένα ρεπορτάζ.

              Το αναφέρανε το θέμα κι ο Καμπουράκης με τον Οικονομέα προχθές αν δεν κάνω λάθος.....Δυστυχώς βιαζόμουν να φύγω και δεν άκουσα σχεδόν τίποτα... Εχουμε κι εμείς ενα σαπάκι του 1978 (στην ουσία σε αχρηστία), αλλα σκεφτόμαστε να πάρουμε ενα μικρό φέτος στα 1200cc....Μάλιστα σήμερα μου το ανέφερε κι ενας μηχανικός αυτοκινήτων οτι τέλος του 2008 κάτι μπορέι να γίνει. Σοβαρή πηγή πληροφόρησης θα μου πεις, οτι ξέρουμε ξέρουν, αλλα λέω να περιμένω κι εγω να δω τι θα γίνει με το θέμα της απόσυρσης...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                di0 last edited by

                Μήπως οι ανακοινώσεις αυτές σκοπεύουν στο να ψήσουν κάποιους να κρατήσουν (=πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας) τα παλιά τους οχήματα για ένα χρόνο ακόμα;

                Πέρα από τη συγκρότηση 'ειδικών επιτροπών' που 'θα μελετήσουν τη δυνατότητα εφαρμογής' βέβαια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  H Fiat (ή ένα μαγαζί της τέλος πάντων), παίρνει ένα αυτοκίνητο του '77 (χωρίς να την ενδιαφέρει η κατάστασή του), και αφαιρεί 1.300 ευρώ από την τιμή ενός καινούριου ως απόσυρση...

                  Μάλιστα, την απόσυρση μπορεί να την κάνει ο ιδιοκτήτης και να προσκομίσει τα σχετικά αποδεικτικά (δεν ρώτησα τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση)...

                  Γνωρίζουν τίποτα παραπάνω τα τζιμάνια εκεί στη Fiat (ή τέλος πάντων σε ένα από τα μαγαζιά της), ή είναι προσπάθεια προσέλκυσης πελατείας;

                  _

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsadi last edited by

                    Κ αλλες εταιριες κανουν αντιστοιχες προωθητικες ενεργειες(πχ Nissan,Opel)...Τωρα αν τα οφελη απο την αποσυρση του κρατους θα ειναι μεγαλυτερα δεν το ξερω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gf last edited by

                      Το ξεκίνησε η Daihatsu εδώ και 2 χρόνια περίπου.

                      Αντί να σου κάνει έκπτωση 2K απο την τιμή καταλόγου απ'ευθείας, κάνει και κοινωνική πολιτική ζητώντας σου να αποσύρεις αυτοκίνητο η μοτοσυκλέτα για να 'ξεφρακάρουμε' κάπως.

                      Δεν έχει σχέση με απαλαγή τέλους ταξινόμησης ή οτιδήποτε άλλου φόρου. Εκπτωση είναι που για διαφημιστικούς λόγους βαφτίζεται απόσυρση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        powergs last edited by

                        Αν δεν έχεις λεφτά για καινούργιο ή πιο μικρής ηλικίας, ή θα πληρώσεις τα αντικίνητρα ή θα το πετάξεις. Όμως στην Ελλάδα πόσοι έχουν σαπάκια και πόσοι έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα το πολύ δεκαετίας; Τι θέλετε, λύκους στους δρόμους που θα είναι κινητά φέρετρα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iliasp last edited by

                          Η απόσυρση λειτούργησε πολύ καλά για ένα φίλο!
                          Πήρε ένα παλιό starlet γύρω στα 600 ευρώ, με το οποίο έπειτα από 6 μήνες τράκαρε στον περιφερειακό(μίνι καραμπόλα)! Απόσυρση στη Daihatsu για το νέο Terio και γλίτωσε 2000 διώχνοντας το starletaki που δεν έπιανε ούτε 100άρικο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Η απόσυρση όταν είχε γίνει ξανά, δικαιολογούσε την αντικατάσταση του τετράτροχου χρεπιού με καινούριο δίκυκλο; Υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό στην επερχόμενη φημολογούμενη απόσυρση (που δεν την βλέπω να έρχεται);

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              professeur last edited by

                              Φρέσκα νέα!

                              Προχωράει το θέμα απ' ότι φαίνεται και μάλλον θα είναι το τυράκι στη φάκα για τις επόμενες εκλογές, όποτε και αν είναι αυτές!

                              http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

                              @ neos , απ' όσο θυμάμαι δεν υπήρχε τέτοια ρύθμιση δηλαδή να δώσεις αυτοκίνητο και να πάρεις δίκυκλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                professeur last edited by

                                Έλα, για να μαζεύονται τα σαπάκια στη σειρά !

                                http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                  Έλα, για να μαζεύονται τα σαπάκια στη σειρά !

                                  http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

                                  Και μπαίνει η ερώτηση...

                                  το διώχνεις το Sunny (που είναι άριστο καλοσυντηρημένο και σίγουρα δεν θα χαλάσει ποτέ) για κάτι καινούριο φτηνό ή το κρατάς;

                                  Ελπίζω να είναι αρκετά ευνοϊκοί οι όροι της απόσυρσης γιατί για 1000 ευρώ κέρδος δεν νομίζω να την κάνω την κίνηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
                                    βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
                                    αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφορο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                      το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
                                      βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
                                      αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφορο

                                      Και δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                        το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
                                        βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
                                        αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφορο

                                        Και δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου

                                        μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scandinavian last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
                                          βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
                                          αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφορο

                                          Και δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου

                                          μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...

                                          Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνει αυτό...
                                          Πολύ φοβάμαι ότι δε θα έχουμε κίνητρα απόσυρσης από την πολιτεία αλλά φορολογία ανάλογη των εκπομπών CO2....και επειδή τα παλιά θα έχουν υψηλές εκπομπές θα είναι ασύμφορο να τα διακρατά κάποιος και έτσι οι αντιπροσωπείες θα σου κάνουν μία έκπτωση για να τα αποσύρεις...το ταμείο είναι πολύ μείον, η χώρα δανείζεται με 6.13% όταν η Γερμανία δανείζεται με 3.73% και περιμένετε απόσυρση;
                                          Η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και κάθε ευρώ που αντί να πηγαίνει στη αγορά αυτοκινήτων μένει στην ελληνική οικονομία είτε ως κατανάλωση είτε ως αποταμίευση δεν το λες και αρνητικό...όταν δε, πηγαίνει προς κατανάλωση αυξάνει το τωρινό ΑΕΠ ενώ ως αποταμίευση το δυνητικό ΑΕΠ...γι'αυτό και ως χώρα δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος για απόσυρση...βέβαια στις αντιπροσωπείες πολύ κόσμος θα χάσει ή έχει ήδη χάσει τη δουλειά του αλλά δεν είναι ένα κρίσιμο μέγεθος οι εργαζόμενοι στον τομέα του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το κράτος θα προέβαινε στο μέτρο της απόσυρσης με επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου είναι η καταβαράθρωση των δημοσίων εσόδων από τους φόρους που εισπράττει το κράτος με την πώληση ενός καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι απώλειες εσόδων αυτή τη στιγμή για το κράτος είναι πολύ μεγάλες και η επιδότηση της απόσυρσης δε θα άλλαζε και πολλά για τα δημόσια οικονομικά στο βαθμό που θα αγοράζαμε οχήματα μικρού κυβισμού...(αλήθεια δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα τουλάχιστον όσο θα έπρεπε;Για τα φορολογικά έσοδα του κράτους και τα κέρδη 2 επιχειρήσεων....)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dwbh last edited by

                                            Ο χρήστης scandinavian έγραψε:

                                            το κακό είναι ... ότι λένε και για αντι κίνητρα ....
                                            βλέπω το παλιό σταρλετάκι μου 85 (άψογο) να μας αφήνει χρόνους ...
                                            αν οικονομικά το 'κάνουν' ασύμφορο

                                            Και δεν βρίσκεις τέτοια αμάξια σήμερα, να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα όπου και να τα πας ότι και να τους κάνεις όπως και να τα οδηγήσεις. Για εργαλεία είναι ότι πρέπει, αλλά προβλέπεται να πέσει τρελή φορολογία για τα παλιά οχήματα από του χρόνου

                                            μην αγχωνεσαι, εδω δε ξερουμε ποιος θα ειναι κυβερνηση σε 3 μηνες...

                                            Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνει αυτό...
                                            Πολύ φοβάμαι ότι δε θα έχουμε κίνητρα απόσυρσης από την πολιτεία αλλά φορολογία ανάλογη των εκπομπών CO2....και επειδή τα παλιά θα έχουν υψηλές εκπομπές θα είναι ασύμφορο να τα διακρατά κάποιος και έτσι οι αντιπροσωπείες θα σου κάνουν μία έκπτωση για να τα αποσύρεις...το ταμείο είναι πολύ μείον, η χώρα δανείζεται με 6.13% όταν η Γερμανία δανείζεται με 3.73% και περιμένετε απόσυρση;
                                            Η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και κάθε ευρώ που αντί να πηγαίνει στη αγορά αυτοκινήτων μένει στην ελληνική οικονομία είτε ως κατανάλωση είτε ως αποταμίευση δεν το λες και αρνητικό...όταν δε, πηγαίνει προς κατανάλωση αυξάνει το τωρινό ΑΕΠ ενώ ως αποταμίευση το δυνητικό ΑΕΠ...γι'αυτό και ως χώρα δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος για απόσυρση...βέβαια στις αντιπροσωπείες πολύ κόσμος θα χάσει ή έχει ήδη χάσει τη δουλειά του αλλά δεν είναι ένα κρίσιμο μέγεθος οι εργαζόμενοι στον τομέα του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το κράτος θα προέβαινε στο μέτρο της απόσυρσης με επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου είναι η καταβαράθρωση των δημοσίων εσόδων από τους φόρους που εισπράττει το κράτος με την πώληση ενός καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι απώλειες εσόδων αυτή τη στιγμή για το κράτος είναι πολύ μεγάλες και η επιδότηση της απόσυρσης δε θα άλλαζε και πολλά για τα δημόσια οικονομικά στο βαθμό που θα αγοράζαμε οχήματα μικρού κυβισμού...(αλήθεια δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα τουλάχιστον όσο θα έπρεπε;Για τα φορολογικά έσοδα του κράτους και τα κέρδη 2 επιχειρήσεων....)

                                            +1000000 και τον φεβρουαριο -33% οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 3 / 69
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr