-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:iconcool:Κι εγώ με ποιό έχω βαμμένο το αμάξι μου?!
Και γω λέω να βάψω ένα από δύο μπλέ. Αμάν και τα δύο λευκά άσπρισε το μάτι μου πια ΚΟΥΟΥΟΥΚΕ ΜΟΥ
-
H BMW σχεδόν κάθε χρόνο αλλάζει το όνομα του μπλε στα αυτοκίνητά της.
Στην Μ3 Ε92/90 το μοναδικό μπλε που υπάρχει είναι το Interlagos Blau. Δεν υπάρχει κάποιο άλλο.
Η Μ3 Ε92 που ήταν στις Σέρρες είχε αυτό το χρώμα...ούτε ή άλλως δεν υπάρχει άλλο.
Ρίξτε μια ματιά και στο configurator της BMW στο http://www.bmw.de
Υ.Γ. Πάω Μέγαρα ...bye, καλημέρα!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Υ.Γ. Πάω Μέγαρα ...bye, καλημέρα!
Να περάσεις (που θα περάσεις σίγουρα) υπέροχα!
Αλλά έχει καμιά εκδήλωση γιατί δεν το γνωρίζω ή θα το βάλεις μέσα Νίκο? -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:lol: kouk, γιατί θα με σκίσουνε πάλι στο δούλεμα οι εγκάθετοι, Μιχάλη.Ποιους εννοείς κ. Koyk?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
LinkΘα το βάλω υπογραφή Κιντ!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:iconcool:Κι εγώ με ποιό έχω βαμμένο το αμάξι μου?!
Με ό,τι βρήκε ο φαναρτζής κάβα στα ντουλάπια του εκείνη την ημέρα
-
-
πολυ περιεργα τα χρωματα της Μπεμπας...το γραφιτης πχ στον ηλιο γινεται μελιτζανι βαθυ...μου αρεσουν...
οσον αφορα τον φιλο που μου ειπε οτι ειναι μικρη η διαφορα μεταξυ 330ι και 335ι μηπως εχουν 8 χιλιαρικα διαφορα...?
Δεν ειναι αμελητεα....μην νευριαζεις Κουκ....
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Υ.Γ. Πάω Μέγαρα ...bye, καλημέρα!
Να περάσεις (που θα περάσεις σίγουρα) υπέροχα!
Αλλά έχει καμιά εκδήλωση γιατί δεν το γνωρίζω ή θα το βάλεις μέσα Νίκο?Έτσι βολτούλα μωρέ πήγα με τον TheoM5 και ήρθε μετά και ο cavallino με τη κούκλα του (φτου-φτου). Ήμουν άκρως τυχερός σήμερα που πήγα βόλτα back-to-back με την Μ5 Ε60 και την Μ3 Ε46. Αρκετές οι διαφορές...και επι τη ευκαιρία θα τις περιγράψω.
Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.
Η Μ5 μετά τη βόλτα με την Μ3 είναι εμφανώς πιο βαριά...περισσότερο δυσκίνητη σε σχέση με την Μ3...ενώ η Μ3 απλά κάνει flow πιο 'ομαλά' στη πίστα. Ο ήχος είναι πιο υψηλός στην Μ3...στην Μ5 είναι πιο μπάσος. Μετά τη βόλτα με την Μ3 τη θεωρώ πιο fun και πιο παιχνιδιάρα. Η Μ5 έχει μια κτηνώδη ισχύ...μια απίστευτη ροπή...αλλά έχει περισσότερο roll από την Μ3. Η δύναμη δηλαδή στην Μ5 είναι πιο αισθητή από την Μ3. Βεβαίως η Μ5 του Τεό είναι +70 αλογάκια.
Το κιβώτιο της Μ5 θεωρώ ότι είναι μακράν καλύτερο βεβαίως από της Μ3...και το HUD είναι μια κ@υλ@@@@!!! Η Μ5 χωρίς το Μ-Mode είναι ένα απλά γρήγορο sedan...με το που πατήσεις το κουμπί Μ...μεταμορφώνεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σε ένα τέρας...σε ένα κτήνος...σε ένα τσαντισμένο λιοντάρι που βρυχάται σαν τρελό! Ο ήχος πιο δυνατός...η απόκριση πιο άμεση, οι αλλαγές πιο γρήγορες, τα bucket κλείνουν και τα πάντα θέλουν χειρουργική ακρίβεια. Δίπλα στον Τεό φαίνονται όλα πολύ εύκολα απ'ότι πραγματικά είναι (μπράβο αγόρι μου)!
Εν κατακλείδη: Well done BMW!
-
2008 Villa D'Este: BMW M1 30th Anniversary
-
Γεια σας παιδιά!!Ύστερα απο πολύ πολύ καιρό ξαναείμαι εδώ!Να φανταστείτε μέχρι τους κωδικούς μου είχα ξεχάσει!!Έμεινα λίγο πίσω αλλά τώρα πιστεύω θα επανέλθω δριμύτερος!!!Για όσους δε ξέρουν ή δε θυμούνται έχω ένα Ε30 325 facelift! Ενημερωτικά το λέω...
-
Καλώς τον!
Ποιο ήταν το παλιο nickname σου?
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
πολυ περιεργα τα χρωματα της Μπεμπας...το γραφιτης πχ στον ηλιο γινεται μελιτζανι βαθυ...μου αρεσουν...οσον αφορα τον φιλο που μου ειπε οτι ειναι μικρη η διαφορα μεταξυ 330ι και 335ι μηπως εχουν 8 χιλιαρικα διαφορα...?
Δεν ειναι αμελητεα....μην νευριαζεις Κουκ....
..πως πως πως???
......Αυτό το χρώμα παρήγγειλα
-
Τράβηξα 3 βιντεάκια. Τα ανέβασα στο youtube.
Ορίστε το πρώτο (με τον ήχο του μοτέρ)
Ξεκλειδώνοντας:
Youtube VideoΞεκινώντας:
Youtube Video -
Ο χρήστης 3i έγραψε:
Γεια σας παιδιά!!Ύστερα απο πολύ πολύ καιρό ξαναείμαι εδώ!Να φανταστείτε μέχρι τους κωδικούς μου είχα ξεχάσει!!Έμεινα λίγο πίσω αλλά τώρα πιστεύω θα επανέλθω δριμύτερος!!!Για όσους δε ξέρουν ή δε θυμούνται έχω ένα Ε30 325 facelift! Ενημερωτικά το λέω...Πού σαι ρε βλαμένο?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
πολυ περιεργα τα χρωματα της Μπεμπας...το γραφιτης πχ στον ηλιο γινεται μελιτζανι βαθυ...μου αρεσουν...
οσον αφορα τον φιλο που μου ειπε οτι ειναι μικρη η διαφορα μεταξυ 330ι και 335ι μηπως εχουν 8 χιλιαρικα διαφορα...?
Δεν ειναι αμελητεα....μην νευριαζεις Κουκ....
..πως πως πως???
......Αυτό το χρώμα παρήγγειλα
στειλε μου πμ με το μειλ να σου στειλω φωτο απο το δικο μου...
φοβερο χρωμα...μην νομιζεις οτι φαινεται εντονα πρεπει να εισαι πολυ παρατηριτικος για να το καταλαβεις.
-
Καλοκαιράκι πλέον...
Γμτ, μου τη κόβει τη φωτο κ δε φαίνεται το πορσικό!
-
Αν κάνεις δεξί κλίκ---->Προβολή εικόνας φαίνεται!
-
Καλησπέρα.
Βρήκα σήμερα σε πρωτοσέλιδο του Yahoo ένα άρθρο από την εφημερίδα Synday Times όπου εν ολίγοις αναφέρει πως σε τέστ ενός Toyota Prius με μια ΒΜW 520d πέτυχε καλύτερη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου σε μια διαδρομή 545 μιλίων (877 KM) και συγκεκριμένα στην διαδρομή Λονδίνο – Γενεύη!!
Αντιγράφω απόσπασμα από το πλήρες άρθρο, που μπορεί να βρεθεί εδώ, μεταφρασμένο από μένα:
*Μια μεσαία BMW sedan με πετρελαιοκινητήρα αποδείχθηκε πιο οικονομική στην κατανάλωση καυσίμου από ένα υβριδικό Toyota Prius. Η BMW 520d με 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα πέτυχε κατανάλωση 41,9mpg (6,74L/100Km) όταν το πλήρως υβριδικό Toyota Prius πέτυχε κατανάλωση 40,1mpg (7,05L/100Km)!
Δυο συγγραφείς για την εφημερίδα Sunday Times (London) αναρωτήθηκαν αν οι επίσημες καταναλώσεις mpg ήταν ακριβείς, αφού άκουσε από τους αναγνώστες τους, που είπαν ότι το Prius έκαιγε περισσότερο απο 15 (UK) mpg. 'Αν οι αναγνώστες μας έχουν δίκιο και τα επίσημα στοιχεία είναι λάθος αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις, όχι λιγότερο σημαντικό από το ότι οι άνθρωποι που οδηγούν πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα έχουν ένα επιπλέον deal,' είπε η εφημερίδα, αφού τα υβριδικά αυτοκίνητα απολαμβάνουν ορισμένα φορολογικά πλεονεκτήματα στην Ευρωπη όπως κάνουν και στις ΗΠΑ. Για να το αποδείξουν λοιπόν, οδήγησαν την μεσαία BMW 5 sedan και το Toyota Prius στη διαδρομή Λονδινο-Γενεύη, προσθέτοντας 100 μίλια στη διαδρομή 'για να δώσουν στο Prius το πλεονέκτημα κίνησης σε συνθήκες πόλης, όπου ο πετρελαιο-ηλεκτρικός κινητήρας του έρχεται στο ιδανικό περιβάλλον χρήσης του.
Ενώ η BMW 'δεν έχει την εξωτερική εμφάνιση ενός “πράσινου” αυτοκίνητου, έχει μια σειρά χαρακτηριστικών εξοικονόμησης ενέργειας που η BMW αποκαλεί Efficient Dynamics: επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά το φρενάρισμα, καλή αεροδυναμική, χαμηλή αντίσταση κύλισης, συνεχής μέτρηση κατανάλωσης καύσιμου με μετρητή στο ταμπλό, και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων που αποδείχθηκε πως βελτιώνει την οικονομία καυσίμου κατά 10% περίπου. Οι δοκιμαστές βρήκαν την 520d 'όχι εκπληκτικά γρήγορη ... αλλά οδηγείτε ευχάριστα στο όριο ταχύτητος των Γαλλικών αυτοκινητόδρομων (στεγνό οδόστρωμα) των 78 μιλίων/ώρα (125Κμ/ώρα) προς την περιοχή της σαμπάνιας. Όταν δε τελείωσε το ταξίδι, η BMW είχε ακόμη το ένα τρίτο της δεξαμενής καυσίμων ακόμη γεμάτο!
Το Prius, σε σύγκριση, έμεινε από φυσικό αέριο! Όχι εξαιτίας της χάλια χιλιομετρικής απόδοσης, άλλα επειδή η δεξαμενή καυσίμων του είναι μικρότερη (και οι δοκιμαστές είχαν ένα έξτρα δοχείο αερίου στο αμάξι). Η επιτάχυνση ήταν 'δύσκολα γρήγορη και πιο αργή από την BMW, άλλα και πάλι αξιοπρεπέστατη.' Το Prius ζυγίζει 573 λίβρες ( 286,5Kg) λιγότερο και είχε αεροδυναμικό σχήμα', τόσο ολισθηρό όσο και ο επικεφαλής μιας πολιτικής εκστρατείας συζητώντας για τις δωρεές' οδηγώντας τους δοκιμαστές να πιστέψουν ότι 'το Prius θα έπρεπε να χρειάζεται λιγότερη ενέργεια από την BMW για να διατηρήσει μια σταθερή ταχύτητα οδήγησης.' Δεν είναι έτσι όμως. Όπως πολλοί γνωρίζετε, το πλεονέκτημα του έγκειται στην υβριδική οδήγηση στην πόλη, οπού το stop-and-go φορτίζει εκ νέου το αυτοκίνητο με ενέργεια. Στην εθνική οδό όμως, είναι ένα ακόμη τετρακύλινδρο αυτοκίνητο που πιέζει τον αέρα....*
Σημειώνω τις παρακάτω μετατροπές μονάδων:
1 Imperial gallon = 4.546 liters
1 mile = 1.609 km
1 lbs = 0.5 KgΥΓ: Ε ρε γλέντια!!!Φανταστείτε τότε πόσο οικονομικός είναι ο κινητήρας αυτός στην 320d που αγόρασα πρόσφατα και περιμένω εναγωνίως!!!
-
BMW FORUM