-
απορώ γιατί το συζητάμε τόσο πολύ
μοντέο και 6 είναι τα καλύτερα αμάξια της κατηγορίας. Χώροι, επιδόσεις, λογική τιμή, αξιοπιστία, κορυφαία οδηγική συμπεριφορά(το μοντέο έριξε στην 156 στα μέγαρα)Τώρα αν θες κατι κλασσικό παίρνεις μοντέο. Αν θες κάτι πιο σπορτίφ, μάζντα. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑείναι όταν τα βλέπεις αντικειμενικά Τωρα αν γουστάρεις άλφα, ε! άλφα θα πάρεις, αν θες ΤΗΝ άνεση C5θα πάρεις, αν θες γκολφ, πασάτ θα πάρεις κτλ κτλ -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Laguna 1.8 στα 23000 και κακά τα ψέματα αλλά είναι πολύ καλό και προσεγμένο εργαλείο.Οσο για την ποιότητα δεν είναι δικαιολογία!!!!
Ποιά ποιότητα;
Μην ακούτε τους άσχετους που βλέπουν τα αυτοκίνητα των εκθέσεων να τους χαλάει το σταχτοδοχείο και η λαβή της 5ης πόρτας επειδή τα πειράζουν 100 άτομα τη μέρα...
Να ρωτήσετε κατόχους Laguna για την ποιότητα και την αξιοπιστία...Δεν καταλαβαίνω είμαι ο άσχετος........?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
απορώ γιατί το συζητάμε τόσο πολύ
μοντέο και 6 είναι τα καλύτερα αμάξια της κατηγορίας. Χώροι, επιδόσεις, λογική τιμή, αξιοπιστία, κορυφαία οδηγική συμπεριφορά(το μοντέο έριξε στην 156 στα μέγαρα)Τώρα αν θες κατι κλασσικό παίρνεις μοντέο. Αν θες κάτι πιο σπορτίφ, μάζντα. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑείναι όταν τα βλέπεις αντικειμενικά Τωρα αν γουστάρεις άλφα, ε! άλφα θα πάρεις, αν θες ΤΗΝ άνεση C5θα πάρεις, αν θες γκολφ, πασάτ θα πάρεις κτλ κτλσωστος ετσι ειναι.
α και στο φιλο που ρωτησε για το μοτερ της αλφα εγω δεν θα κανω αλλο σχολιο μιας που ειμαι και με παρωπιδες και δε ξερω τι λεω
ασ κανει το κοπο να ρωτησει σε ενα συνεργειο της αλφα αν θελει να το ψαξει παραπανω -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
και στην...ιαπωνια να την εφτιαχναν την 156Αν την έφτιαχναν την 156 στην Ιαπωνία, ιαπωνικά εργοστάσια με γιαπωνέζους εργάτες αλλά δεχτούμε ότι δεν έχανε την αίσθηση και το χαρακτήρα της Alfa Romeo τότε ελάχιστα Toyota, Mazda, Honda, Nissan, γαλλικά, άλλα ιταλικά, αγγλικά, VW, Audi, κλπ κλπ αυτοκίνητα θα κυκλοφορούσαν στον κόσμο! Μόνον BMW, Mercedes θα επιβίωναν λόγω πισωκίνησης (αν και την έχουν μαγαρίσει με πολλή υποστροφή)....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
και στην...ιαπωνια να την εφτιαχναν την 156
Αν την έφτιαχναν την 156 στην Ιαπωνία, ιαπωνικά εργοστάσια με γιαπωνέζους εργάτες αλλά δεχτούμε ότι δεν έχανε την αίσθηση και το χαρακτήρα της Alfa Romeo τότε ελάχιστα Toyota, Mazda, Honda, Nissan, γαλλικά, άλλα ιταλικά, αγγλικά, VW, Audi, κλπ κλπ αυτοκίνητα θα κυκλοφορούσαν στον κόσμο! Μόνον BMW, Mercedes θα επιβίωναν λόγω πισωκίνησης (αν και την έχουν μαγαρίσει με πολλή υποστροφή)....
να δεχτουμε επισης οτι κατασκευαστικα δεν θα θυμιζε περιπτερο οπως τα ιαπωνικα, ιδιως τα παλιοτερα....
κατα τα αλλα συμφωνω
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
απο αυταπου πολλακις εχω διαβασει και λενε το ιδιο πανω κατω:
τα saab δεν νομιζω οτι θα φτασουν ποτε την αισθηση μιας BMW στο δρομο και ισως ουτε τη ποιοτητα
χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλα. Απλα ενα κλικ πιο κατω απο bMW mercedesEπετρεψε μου να διαφωνησω.
Αν εχεις οδηγησει και τα 3,τοτε καταλαβαινεις οτι οι διαφορες ειναι στα σημεια.
Αλλου χανει το ενα,αλλου κερδιζει το αλλο.
Το θεμα ειναι τι ψαχνεις και ποσα μπορεις να διαθεσεις.Πιστευω οτι σε καμια περιπτωση,δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι,γι'αυτο,ζυγιζεις τα παντα και αφηνεις εξω αυτα που δεν θα σου λειψουν.
Απο προσωπικη εμπειρια,το 9-3 δεν χανει σε αισθηση....Μην το μπερδευεις με το 9-3 που παραγοταν μεχρι το 2002,ετσι;; -
Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
απο αυταπου πολλακις εχω διαβασει και λενε το ιδιο πανω κατω:
τα saab δεν νομιζω οτι θα φτασουν ποτε την αισθηση μιας BMW στο δρομο και ισως ουτε τη ποιοτητα
χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλα. Απλα ενα κλικ πιο κατω απο bMW mercedesEπετρεψε μου να διαφωνησω.
Αν εχεις οδηγησει και τα 3,τοτε καταλαβαινεις οτι οι διαφορες ειναι στα σημεια.
Αλλου χανει το ενα,αλλου κερδιζει το αλλο.
Το θεμα ειναι τι ψαχνεις και ποσα μπορεις να διαθεσεις.Πιστευω οτι σε καμια περιπτωση,δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι,γι'αυτο,ζυγιζεις τα παντα και αφηνεις εξω αυτα που δεν θα σου λειψουν.
Απο προσωπικη εμπειρια,το 9-3 δεν χανει σε αισθηση....Μην το μπερδευεις με το 9-3 που παραγοταν μεχρι το 2002,ετσι;;οκ δεκτο, εξαλλου δεν εχω εμπειρια απο τεττοια αμαξια. Αυτο που με ενοχλει και που εχω διαβασει, ειναι οτι 'απο κατω' απο τα saab υπαρχει π.χ. σασμαν οπελ που ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με μια ΒΜW
κατι τετοιες λεπτομερειες εννοω. Υστερα απο αξιοπιστια ειναι ΟΚ? ρωταω εσενα που εχεις την εμπειρια.
Το 9-5 και το 9-3 μου αρεσουν πολυ παντως....
απλα το παλιο 9-3 πχ η γρηγορη εκδοση του δεν ηταν επιπεδου Μ3 ας πουμε...Απο οτι βλεπω ομως η βελτιωση στα καινουργια ειναι μεγαλη... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Rixto sto made in Sweden
Akou me pou sou leo.Ta aytokinita den paizontai me tipota.
Giati thes to proigoumeno s40?To kainourgio den sou kanei?
Ego exo kai kati allo na proteino alla tha prepei na ditheseis kati parapano....απο αυταπου πολλακις εχω διαβασει και λενε το ιδιο πανω κατω:
τα saab δεν νομιζω οτι θα φτασουν ποτε την αισθηση μιας BMW στο δρομο και ισως ουτε τη ποιοτητα
χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλα. Απλα ενα κλικ πιο κατω απο bMW mercedesΑγαπητοί φίλοι,
έχοντας δει από κοντά το σαλόνι του νέου Saab 9-3 σε σύγκριση με αυτό του VW Passat αλλά και της BMW 3, νομίζω πως οι Σουηδοί - της Saab τουλάχιστον - έχουν πολύ δουλειά ακόμη μπροστά τους.
Φιλικά,
-
Ο χρήστης zeronick έγραψε:
Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας στο θέμα. θα με βοηθούσε στην διαμόρφωση άποψης.Στα 23.000 τελική τιμή, 2.000 cc πολύ δύσκολα (πλήν του Evanda).
Στα 1.800 συμφωνώ με την άποψη :απορώ γιατί το συζητάμε τόσο πολύ
μοντέο και 6 είναι τα καλύτερα αμάξια της κατηγορίας. Χώροι, επιδόσεις, λογική τιμή, αξιοπιστία, κορυφαία οδηγική συμπεριφορά (το μοντέο έριξε στην 156 στα μέγαρα)Mεταξύ των 2 επέλεξα το Mondeo. Το σκεπτικό μου το έχω γράψει εδώ.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 13&start=0
Η έκδοση που επέλεξα ήταν η Trend μετά το facelift. Με το 6-δισκο Ρ/CD της Sony, τα Xenon, αρκετό ψάξιμο και άγριο παζάρι τελική τιμή 21.139.
Απλά να σου πω ότι υπάρχουν ακόμη στις αντιπροσωπείες κομμάτια πριν το facelift, σε πολύ καλές τιμές. Ωστόσο θα πρέπει να είσαι αρκετά τυχερός για να σου κάτσει εξωτερικό - εσωτερικό, έκδοση και μονό - ζυγό.
Ελπίζω να βοήθησα.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
οκ δεκτο, εξαλλου δεν εχω εμπειρια απο τεττοια αμαξια. Αυτο που με ενοχλει και που εχω διαβασει, ειναι οτι 'απο κατω' απο τα saab υπαρχει π.χ. σασμαν οπελ που ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με μια ΒΜW
κατι τετοιες λεπτομερειες εννοω.Sigoura to kivotio tis BMW exei kalyteri aisthisi,alla den einai i mera me tin nyxta.Ta kivotia pou foraei to neo 9-3(5 sp/6 sp)einai ftiagmena apo tin arxi gia ayto.
Υστερα απο αξιοπιστια ειναι ΟΚ? ρωταω εσενα που εχεις την εμπειρια.
Το 9-5 και το 9-3 μου αρεσουν πολυ παντως....
απλα το παλιο 9-3 πχ η γρηγορη εκδοση του δεν ηταν επιπεδου Μ3 ας πουμε...Απο οτι βλεπω ομως η βελτιωση στα καινουργια ειναι μεγαλη...Apo aksiopistia meta tin agora tis SAAB apo tin GM,den mporo na sou po.
To proto montelo pou evgalan einai to 9-3 sportsedan pou kykloforei molis 1 xrono.Mexri tora pantos,mono kapoia poly mikra provlimatakia neotitas,kamia sxesi me kinitira/kivotio,pou siga siga diorthonontai.
Oso gia tis grigores ekdoseis,pote den itan epipedou M3.Panta itan kai einai sta 200+ hp.
Sygrine mono times apo ena opoiodipote BMW i MB sta 200+hp me tin timi tou antistoixou SAAB,ypologizontas kai ton prosferomeno eksoplismo. -
[quote='nestoraero'][Αν εχεις οδηγησει και τα 3,τοτε καταλαβαινεις οτι οι διαφορες ειναι στα σημεια.
Αλλου χανει το ενα,αλλου κερδιζει το αλλο.
Το θεμα ειναι τι ψαχνεις και ποσα μπορεις να διαθεσεις.Πιστευω οτι σε καμια περιπτωση,δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι,γι'αυτο,ζυγιζεις τα παντα και αφηνεις εξω αυτα που δεν θα σου λειψουν.
[\quote]συμφωνω απολυτα. Ας πουμε πισω κινηση vs εμπρος κινησης των SAAB?
τι αξιζει να αφησεις απ'εξω? Εγω με τις BMW ειμαι αρρωστος αλλα το 9-3 το θεωρω κοσμημα. Μακαρι να ειναι οδηγικα το ιδιο ωραιο οπως φαινεται.
οσο για αξιοπιστια τα πραγματα σε αυτη τη κατηγορια ειναι αυστηρα και ακομα περισσοτερο οταν απεναντι ειναι bmw mercedesπαντως οποιο αμαξι παρει κανεις και απο τις 3 εταιρειες σιγουρα θα ειναι ικανοποιημενος....Μακαρι η saab να χωθει σφηνα...Ολοι θα βγουν κερδισμενοι
-
[quote='nestoraero'][Αν εχεις οδηγησει και τα 3,τοτε καταλαβαινεις οτι οι διαφορες ειναι στα σημεια.
Αλλου χανει το ενα,αλλου κερδιζει το αλλο.
Το θεμα ειναι τι ψαχνεις και ποσα μπορεις να διαθεσεις.Πιστευω οτι σε καμια περιπτωση,δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι,γι'αυτο,ζυγιζεις τα παντα και αφηνεις εξω αυτα που δεν θα σου λειψουν.
[\quote]συμφωνω απολυτα. Ας πουμε πισω κινηση vs εμπρος κινησης των SAAB?
τι αξιζει να αφησεις απ'εξω? Εγω με τις BMW ειμαι αρρωστος αλλα το 9-3 το θεωρω κοσμημα. Μακαρι να ειναι οδηγικα το ιδιο ωραιο οπως φαινεται.
οσο για αξιοπιστια τα πραγματα σε αυτη τη κατηγορια ειναι αυστηρα και ακομα περισσοτερο οταν απεναντι ειναι bmw mercedesπαντως οποιο αμαξι παρει κανεις και απο τις 3 εταιρειες σιγουρα θα ειναι ικανοποιημενος....Μακαρι η saab να χωθει σφηνα...Ολοι θα βγουν κερδισμενοι
Άλλη μια ψήφος για το Saab 9-3 - οπωσδήποτε !
-
To αν θα χωθει σφηνα στην Ελληνικη αγορα δεν ξερω,γιατι η νοοτροπια ειναι διαφορετικη απο οτι στο εξωτερικο.
Και εγω ειμαι φαν της πισωκινησης,αλλα δεν μου πηγαινε να δωσω ενα σεβαστο ποσον παραπανω απο οσα εδωσα,για να παρω ενα 3αρι με τον ιδιο μεν εξοπλισμο με το 9-3 αλλα με 145 αλογα που εχει το 318(2λιτρο) αντι για 210 που εχει το αερο.
Σιγουρα το μπλε-ασπρο σηματακι με δελεασε,αλλα δεν ηταν αρκετο για να με κανει να το παρω.
Εγω επελεξα τι να παρω καθαρα με γνωμονα επιδοσεις-εξοπλισμος ασφαλειας και μετα με το σημα στο καπω.
Εβαλα κατω οτι μπορω να παρω με τα λεφτα που διεθετα και αφου τα οδηγησα ολα,κατεληξα εκει που με συμφερε πιο πολυ.
Οσο για αυτο που εγραψα για το να αφησεις εξω καποια πραγματα,εννοω οτι εγω προτιμησα να μην εχω ηλεκτρικα καθισματα και ηχοσυστημα 13 ηχειων,για να παρω 210 αλογα με αεριζομενα 'ταψια' μπρος πισω και αναρτηση που να μην χρειστει αλλαγη για λογους 'βαρκαδας'.
Ελπιζω να με καταλαβες.
Απο εκει και περα περι ορεξεως................. -
Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
To αν θα χωθει σφηνα στην Ελληνικη αγορα δεν ξερω,γιατι η νοοτροπια ειναι διαφορετικη απο οτι στο εξωτερικο.
Και εγω ειμαι φαν της πισωκινησης,αλλα δεν μου πηγαινε να δωσω ενα σεβαστο ποσον παραπανω απο οσα εδωσα,για να παρω ενα 3αρι με τον ιδιο μεν εξοπλισμο με το 9-3 αλλα με 145 αλογα που εχει το 318(2λιτρο) αντι για 210 που εχει το αερο.
Σιγουρα το μπλε-ασπρο σηματακι με δελεασε,αλλα δεν ηταν αρκετο για να με κανει να το παρω.
Εγω επελεξα τι να παρω καθαρα με γνωμονα επιδοσεις-εξοπλισμος ασφαλειας και μετα με το σημα στο καπω.
Εβαλα κατω οτι μπορω να παρω με τα λεφτα που διεθετα και αφου τα οδηγησα ολα,κατεληξα εκει που με συμφερε πιο πολυ.
Οσο για αυτο που εγραψα για το να αφησεις εξω καποια πραγματα,εννοω οτι εγω προτιμησα να μην εχω ηλεκτρικα καθισματα και ηχοσυστημα 13 ηχειων,για να παρω 210 αλογα με αεριζομενα 'ταψια' μπρος πισω και αναρτηση που να μην χρειστει αλλαγη για λογους 'βαρκαδας'.
Ελπιζω να με καταλαβες.
Απο εκει και περα περι ορεξεως.................μαζι σου
τεκμηριωνεις αψογα οποτε δε μπορω να πω τιποτα. Οντως για να παρεις BMW να πηγαινει πρεπει να δωσεις παρα πολλα.
αμα τα οδηγησες κιολας.....
ευχομαι καλα χλμ, ....αερατα! -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
και στην...ιαπωνια να την εφτιαχναν την 156
Αν την έφτιαχναν την 156 στην Ιαπωνία, ιαπωνικά εργοστάσια με γιαπωνέζους εργάτες αλλά δεχτούμε ότι δεν έχανε την αίσθηση και το χαρακτήρα της Alfa Romeo τότε ελάχιστα Toyota, Mazda, Honda, Nissan, γαλλικά, άλλα ιταλικά, αγγλικά, VW, Audi, κλπ κλπ αυτοκίνητα θα κυκλοφορούσαν στον κόσμο! Μόνον BMW, Mercedes θα επιβίωναν λόγω πισωκίνησης (αν και την έχουν μαγαρίσει με πολλή υποστροφή)....
να δεχτουμε επισης οτι κατασκευαστικα δεν θα θυμιζε περιπτερο οπως τα ιαπωνικα, ιδιως τα παλιοτερα....
κατα τα αλλα συμφωνω
ΚΑΛΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!1
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
σε ολα τα τεστ το μοντέο βγαίνει πρώτοΊσως μπαίνω σε επικίνδυνα χωράφια με κίνδυνο να λογοκριθώ.
Τείνω πλεόν να μην πολυπιστεύω τα περιοδικά αυτοκινήτου. Συχνά φάσκουν και αντιφάσκουν. Εντάξει δίνουν μια καλή γενική ιδέα αλλά δεν είναι να τα παίρνεις της μετρητοίς.Καταρχάς ο δημοσιογράφος απλώς δανείζεται ένα αυτοκίνητο και γράφει τις εντυπώσεις του...(ναι ναι μπλα μπλα του κάνει και τεστ). Δεν ζει με αυτό. Δεν θα τον πειράξει για παράδειγμα που τα πίσω παράθυρα ενός μοντέλου δεν είναι ηλεκτρικά. Όταν δε ερθει η ώρα του συγκριτικού... αστα. Η επιλογή των μοντέλων που συμμετέχουν στο συγκριτικό σηκώνει πολλές διαμαρτυρίες. Διαφορετικές τιμές, διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, διαφορετική κλίμακα επιδόσεων, κρυφές ελλείψεις εξοπλισμου κλπ κλπ.
Και φυσικά για τον δημοσιογράφο το να επισκέπτεσαι το συνεργείο κάθε τόσο δεν είναι αβαρία, είναι διασκέδαση.
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
σε ολα τα τεστ το μοντέο βγαίνει πρώτο
Ίσως μπαίνω σε επικίνδυνα χωράφια με κίνδυνο να λογοκριθώ.
Τείνω πλεόν να μην πολυπιστεύω τα περιοδικά αυτοκινήτου. Συχνά φάσκουν και αντιφάσκουν. Εντάξει δίνουν μια καλή γενική ιδέα αλλά δεν είναι να τα παίρνεις της μετρητοίς.Καταρχάς ο δημοσιογράφος απλώς δανείζεται ένα αυτοκίνητο και γράφει τις εντυπώσεις του...(ναι ναι μπλα μπλα του κάνει και τεστ). Δεν ζει με αυτό. Δεν θα τον πειράξει για παράδειγμα που τα πίσω παράθυρα ενός μοντέλου δεν είναι ηλεκτρικά. Όταν δε ερθει η ώρα του συγκριτικού... αστα. Η επιλογή των μοντέλων που συμμετέχουν στο συγκριτικό σηκώνει πολλές διαμαρτυρίες. Διαφορετικές τιμές, διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, διαφορετική κλίμακα επιδόσεων, κρυφές ελλείψεις εξοπλισμου κλπ κλπ.
Και φυσικά για τον δημοσιογράφο το να επισκέπτεσαι το συνεργείο κάθε τόσο δεν είναι αβαρία, είναι διασκέδαση.
Αγαπητοί φίλοι καλημέρα!
Νομίζω ότι ο **Voice of Reason **έχει πολύ μεγάλο δίκιο σε αυτά που γράφει!
Συμπληρώνοντας θα ήθελα να πω ότι υπάρχουν αρκετές φορές που οι δημοσιογραφικές κρίσεις για διάφορα μοντέλα έχουν «οδηγήσει» σε κλισέ σκέψεων που δεν είναι κατ’ανάγκην και για όλους σωστά!
Λένε, παραδείγματος χάριν, ότι το τάδε SUV Mondyota RAK6 (τυχαίο το όνομα του μοντέλου) είναι ανώτερο οδηγικά από το Pronda CRT, γιατί μπλα, μπλα, μπλα ....!
Συζητώντας λοιπόν με ανθρώπους που δεν έχουν οδηγήσει ούτε για 10 μέτρα το SUV Mondyota RAK6, ακούς απόψεις του στυλ «Το SUV Mondyota RAK6 είναι απίστευτο στην οδήγηση γιατί μπλα, μπλα, μπλα...». Αντιλαμβάνομαι λοιπόν ότι για κάποιους λόγους (αντικειμενικούς/σωστούς αλλά και υποκειμενικούς) συντηρείται πολλές φορές μια εικόνα για ένα μοντέλο που στην τελική δεν ανταποκρίνεται στην οπτική όλων.Αυτό λοιπόν που προτείνω είναι τα διάφορα οχήματα που δοκιμάζονται, να δοκιμάζονται και από δημοσιογράφους αλλά και από καθημερινούς οδηγούς, που έχουν άλλα επαγγέλματα σε καθημερινή βάση αλλά αγαπούν το αυτοκίνητο. Ας τους δίνεται το εν λόγω όχημα για μια εβδομάδα ή για 4 ημέρες και ας το τεστάρουν αυτοί ανάλογα με τις ανάγκες τους (π.χ. πολυμελής οικογένεια, εργένηδες,30άρες, 50άρηδες, κ.ο.κ.) Έτσι μόνο μπορούμε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα εκάστοτε μοντέλα.
Μια άλλη λύση θα ήταν και η αναζήτηση στοιχείων κίνησης και στους στόλους ενοικιάσεως αυτοκινήτων (π.χ. ποιο μοντέλο κινείται περισσότερο, κ.λ.π.)
Τα λέω αυτά γιατί τουλάχιστον εγώ – και φαντάζομαι κι αρκετοί άλλοι - έχω αγοράσει αυτοκίνητο επηρεαζόμενος σε μεγάλο βαθμό από τα περιοδικά και εν μέρει είχαν δίκιο. Από την άλλη όμως υπήρξαν θέματα που δεν θίχτηκαν σχεδόν ποτέ! Κανείς, παραδείγματος χάριν, δεν σκέφτηκε να σχολιάσει σαν αρνητικό του **οικογενειακού ???? **μοντέλου Mondyota RAK6 το απίστευτα μικρό του μεταξόνιο ???? Μα κανείς ???? Ή την εντελώς άβολη θέση οδήγησης για αναστήματα άνω του 1,85 ???? Ή ότι αν κάτσει κάποιος ψηλός μπροστά τότε πίσω του δεν κάθεται ούτε πινέζα ???? Μα τι οικογένεια θα χωρούσε σε αυτό το όχημα ?? Πυγμαίοι με αποσκευές δέκα ζευγάρια κάλτσες ????
Anyway, καταλήγοντας – και επειδή δεν θέλω να είμαι άδικος - λέω ότι αγαπάω τον χώρο του αυτοκινήτου και πως έχω περάσει αρκετά χρόνια διαβάζοντας περιοδικά όπως 4Τροχούς, Drive, κ.α. και εκτιμώ την δουλειά που κάνουν. Απλά λέω ότι για να προχωρήσουν ακόμα περισσότερο την ενασχόληση τους – και ενημέρωσή μας – με το αυτοκίνητο, θα πρέπει να εισάγουν καινούργιες – πιο αντικειμενικές και ριζοσπαστικές – μεθόδους αξιολόγησης των αυτοκινήτων. Θεωρώ καλό το feeling και το «δέσιμο» του δημοσιογράφου με το όχημα, από την άλλη όμως όταν πρόκειται να δεχτώ μια δημοσιογραφική πρόταση ως σύμβουλο αγοράς ενός οχήματος για καθημερινή χρήση ετών, τότε θέλω αυτή να είναι περισσότερο δομημένη και ολοκληρωμένη.
-
Δε χρειάζεται να εμπιστεύεστε κανένα γραφόμενο. Το πρόβλημα αυτό μπορείτε να το αντιμετωπίσετε μόνοι σας. Πάτε για test drive !!! Ομως εκεί θέλει τη μαστοριά του.
Οταν πήγα για να τεστάρω το αμάξι που τελικά αγόρασα, μου λέει ο τύπος πάρτο πάμε μέχρι τα διόδια και γυρίζουμε. Του εξηγώ (δε τα 'πιανε και γρήγορα) ότι αν μ' αρέσει πρόκειται να του σκάσω 8 μύρια ζεστά και ως εκ τούτου δικαιούμαι πολύ περισσότερα από 2-3 χλμ στην εθνική. Για να μη τα πολυλογώ, με τα πολλά τον έπεισα, πήγαμε σ' ένα βενζινάδικο, του' χωσα 10 ευρώπουλα και το πήγα εκεί που πάω κάθε μέρα με το μικρό. Καμμιά 25άρα χιλιόμετρα. Εκεί στην ουσία θα καταλάβεις τη διαφορά. Παρότι μ' άρεσε, τελικά το πήρα από άλλον μόνο και μόνο για τα 10 ευρώπουλα και την απαράδεκτη συμπεριφορά του
Αμα κι αυτό δε σας κάτσει ή δε σαας βοηθήσει να ξεκαθαρίσετε, μπορείτε ένα Σ/Κ να νοικιάσετε το αμάξι που θέλετε να τεστάρετε, για να δείτε αν κάνει στο σωματότυπό σας, αν σας ικανοποιούν οι χώροι του, αν έχει το πίσω ηλεκτρικό παράθυρο.
Τώρα για το πιο δύσκολο της υπόθεσης. Κόστος συντήρησης. Εκεί ο καλύτερος σύμβουλος είναι ο δίπλα σας που αγόρασε πρώτος το μοντέλο. Αν και στη χώρα μας, όλοι τείνουμε να μη παραδεχόμαστε ότι κάναμε λάθος επιλογή, με λίγο μαεστρία μπορείτε να του βγάλετε τα πραγματικά νούμερα. Το τι θα έπρεπε να περιμένω, προσωπικά το'μαθα από έναν τύπο που κάναμε μαζί τσιγάρο περιμένοντας σε ένα πλυντήριο αυτοκινήτων.
-
Επειδή η συγκεκριμένη κατηγορία ενδιαφέρει και τον πατέρα μου που το σκέφτεται για καινούριο αυτοκίνητο, όσοι συνforumιστες γνωρίζουν για το after sales service της Mazda, και ειδικά στη Θεσσαλονίκη, ας βοηθήσουν..
Αγορά οικογενειακού με 23000 ευρώ.Τι προτεινετε;